BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el triste
 el triste - maandag 16 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:28 schreef Pietje1 het volgende:
ga je mond spoelen man met je verbeek. Hij heeft lekker gepresteerd bij Feyenoord zullen we maar zeggen
er zat in ieder geval een idee achter het spel........
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 mei 2011 - 11:33   quote  deeplink  
hahahahahahha, idee. Heb je wel gekeken toen? Ze renden maar wat door het veld, liepen elkaar in de weg, er werd niet eens een poging gedaan om te verdedigen!! Het was echt nog slechter dan dit seizoen!!
JanM
 JanM - maandag 16 mei 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Het komt allemaal door Bruins! Nou goed?
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:28 schreef Pietje1 het volgende:
ga je mond spoelen man met je verbeek. Hij heeft lekker gepresteerd bij Feyenoord zullen we maar zeggen
jij weet niet wat je zegt , je moet je wel aan de feiten houden , verbeek is gepiepeld door de oude garde spelers , makaai en zijn makkers wilden afbouwen bij feyenoord maar zagen weinig in de trainings arbeid onder verbeek
alle jonge spelers , wijnaldum,fer,bisewar enz liepen met hem weg en betreurden zijn ontslag
en dat zijn de feiten

ik zie liever een trainer die spelers beter maakt en ze laat trainen en werken voor hun geld
geen een die liever golft
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 mei 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Verbeek is het bewijs dat een harde hand niet zaligmakend is. Ik denk dat het probleem bij de jeugdopleiding ligt. Daar is men teveel gericht op de individuele ontwikkeling van spelers ipv het teamproces.
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:33 schreef Pietje1 het volgende:
hahahahahahha, idee. Heb je wel gekeken toen? Ze renden maar wat door het veld, liepen elkaar in de weg, er werd niet eens een poging gedaan om te verdedigen!! Het was echt nog slechter dan dit seizoen!!
en weer ben ik het niet met je eens , hij doet het overal goed behalve bij feyenoord waar hij gepiepeld werdt
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:45 schreef hotjumper het volgende:
Verbeek is het bewijs dat een harde hand niet zaligmakend is. Ik denk dat het probleem bij de jeugdopleiding ligt. Daar is men teveel gericht op de individuele ontwikkeling van spelers ipv het teamproces.
waar slaat dit nou weer op , dit gaat nergens over , maak je over de opleiding nou maar geen zorgen dat is het enigste wat goed functioneerd bij feyenoord
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 mei 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:48 schreef freduc het volgende:

[..]

waar slaat dit nou weer op , dit gaat nergens over , maak je over de opleiding nou maar geen zorgen dat is het enigste wat goed functioneerd bij feyenoord
Voor de spelers is de opleiding perfect, alleen leren ze blijkbaar niet dat voetbal een team sport is.
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor de spelers is de opleiding perfect, alleen leren ze blijkbaar niet dat voetbal een team sport is.
waar baseer je dit eigenlijk op ???? meeste teams worden kampioen of bijna , is dat geen teamprestatie dan ??? of komt dit door dat ze lopen te ego'n
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:55 schreef freduc het volgende:

[..]

waar baseer je dit eigenlijk op ???? meeste teams worden kampioen of bijna , is dat geen teamprestatie dan ??? of komt dit door dat ze lopen te ego'n
Maar blijkbaar zit dat er niet in zodra ze de weg oversteken naar de Kuip, of heb jij dit seizoen gezien dat ze overlopen van strijdlust of vechtlust voor elkaar?
de flh
 de flh - maandag 16 mei 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:55 schreef freduc het volgende:

[..]

waar baseer je dit eigenlijk op ???? meeste teams worden kampioen of bijna , is dat geen teamprestatie dan ??? of komt dit door dat ze lopen te ego'n
dat zou niks met een surplus aan kwaliteit te maken kunnen hebben... individuele kwaliteit wel te verstaan... maar in de eredivisie lukt het niet meer om 4 man uit te spelen... dan moet je ook kunnen omschakelen..
suijkerman
 suijkerman - maandag 16 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar blijkbaar zit dat er niet in zodra ze de weg oversteken naar de Kuip, of heb jij dit seizoen gezien dat ze overlopen van strijdlust of vechtlust voor elkaar?
De strijlust en vechtlust voor elkaar heeft een flinke deuk opgelopen nadat bekent werd dat er niet bijgetekend wenste te worden. Sindsdien lijkt het inderdaad wel ieder voor zich om een zo goed mogelijke transfer te krijgen
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:16 schreef suijkerman het volgende:

[..]

De strijlust en vechtlust voor elkaar heeft een flinke deuk opgelopen nadat bekent werd dat er niet bijgetekend wenste te worden. Sindsdien lijkt het inderdaad wel ieder voor zich om een zo goed mogelijke transfer te krijgen
dit ben ik helemaal met je eens , met wijnaldum voorop , maar is dit dan niet de taak van de trainer om dit gelijk de kop in te drukken
de flh
 de flh - maandag 16 mei 2011 - 12:35   quote  deeplink  
on topic:
Wil Mario volgend seizoen nog een paar wedstrijden zien draaien (10).. als het weer niks is, dan Mc Claren, 2e optie Verbeek.
suijkerman
 suijkerman - maandag 16 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:33 schreef freduc het volgende:

[..]

dit ben ik helemaal met je eens , met wijnaldum voorop , maar is dit dan niet de taak van de trainer om dit gelijk de kop in te drukken
Dat vind ik niet. Is meer voor de TD. Die moet gelijk duidelijk maken dat als er zulk gedrag ten tonele verschijnt, je een vaste plek in het tweede kan verwachten. Net zo lang tot er geen enkele club meer in je geinteresseerd is.
el triste
 el triste - maandag 16 mei 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:33 schreef Pietje1 het volgende:
hahahahahahha, idee. Heb je wel gekeken toen? Ze renden maar wat door het veld, liepen elkaar in de weg, er werd niet eens een poging gedaan om te verdedigen!! Het was echt nog slechter dan dit seizoen!!
ben het niet me je eens en ja ik heb gekeken, zit sinds 93 iedere week op de tribunes.
dit seizoen is vele malen erger.......
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:37 schreef el triste het volgende:

[..]

ben het niet me je eens en ja ik heb gekeken, zit sinds 93 iedere week op de tribunes.
dit seizoen is vele malen erger.......
Het was onder Verbeek een grote tering zooi. De sfeer was kut, het spel wat nog kutter en de resultaten het allerkutst. toen Verbeek wegging werd het alleen maar beter. Hij ging weg toen we 15e stonden en we eindigden toen 7e onder Vlemminx. Er kwam zelf lijn in het spel. Vlemminx lukte het wel wat Verbeek niet kon. Heeft niks met piepelen te maken. Verbeek is gewoo nniet van deze wereld. Dat hij nu waarschijnlijk daar van geleerd heeft en het nu anders aanpakt, dat geloof ik best. Het heeft alleen geen zin om die man nog terug te halen. hij past absoluut niet bij ons. Ben je wellicht ook vergeten hoe hij gesproken heeft over Feyenoord toen hij weg was? Uitrdukking met een dolk en rug is op zijn plaats hier.
Kees010
 Kees010 - maandag 16 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het was onder Verbeek een grote tering zooi. De sfeer was kut, het spel wat nog kutter en de resultaten het allerkutst. toen Verbeek wegging werd het alleen maar beter. Hij ging weg toen we 15e stonden en we eindigden toen 7e onder Vlemminx. Er kwam zelf lijn in het spel. Vlemminx lukte het wel wat Verbeek niet kon. Heeft niks met piepelen te maken. Verbeek is gewoo nniet van deze wereld. Dat hij nu waarschijnlijk daar van geleerd heeft en het nu anders aanpakt, dat geloof ik best. Het heeft alleen geen zin om die man nog terug te halen. hij past absoluut niet bij ons. Ben je wellicht ook vergeten hoe hij gesproken heeft over Feyenoord toen hij weg was? Uitrdukking met een dolk en rug is op zijn plaats hier.
Niet dat verbeek nou zo'n wereld wonder is.
Maar met een half muitende selectie schiet het natuurlijk al helemaal niet op.
Lijkt me ook wel een belangrijke factor in de prestaties.

Maar volgens mij is hij net een Hofland, etc. te vroeg gekomen.
Al had hij er nu gestaan, had het er denk toch wel anders uitgezien.

Die jongere liepen zelfs toen al met hem weg.
+ je ziet spelers onder hem toch wel stappen maken.

Heracles; beste seizoen Dost
Feyenoord; Wijnaldum groeide, Biseswar was al afgeschreven maar heeft toen toch mooie dingen laten zien.
Nu Az; draait nou ook niet echt slecht gezien de stand,
zulk geweldig materiaal hebben die nou ook niet ten opzichte van andere teams rond die plekken.
el triste
 el triste - maandag 16 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het was onder Verbeek een grote tering zooi. De sfeer was kut, het spel wat nog kutter en de resultaten het allerkutst. toen Verbeek wegging werd het alleen maar beter. Hij ging weg toen we 15e stonden en we eindigden toen 7e onder Vlemminx. Er kwam zelf lijn in het spel. Vlemminx lukte het wel wat Verbeek niet kon. Heeft niks met piepelen te maken. Verbeek is gewoo nniet van deze wereld. Dat hij nu waarschijnlijk daar van geleerd heeft en het nu anders aanpakt, dat geloof ik best. Het heeft alleen geen zin om die man nog terug te halen. hij past absoluut niet bij ons. Ben je wellicht ook vergeten hoe hij gesproken heeft over Feyenoord toen hij weg was? Uitrdukking met een dolk en rug is op zijn plaats hier.
Wel lezen hé. Ik zeg niet dat verbeek terug moet komen, enige wat ik zeg is dat er meer lijn in het spel zat.Je hebt gelijk dat de verdediging drama was, maar het veldspel was ontegenzeggelijk beter dan nu!
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Been verdiend een contract voor het leven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:21 schreef freduc het volgende:
dit zou onder verbeek of adriaanse niet gebeuren
niet zitten opletten 2 jaar geleden? Ik kan me leuzen als: "werken voor je kkgeld" nog goed herinneren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 05:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas zijn jullie veel te gauw tevreden en dat kost een club als Feyenoord veel te veel tijd om de weg naar boven in te slaan. Het is niet te geloven dat jullie altijd wat zoeken om iedereen maar te verdedigen met een smoes. Al jullie zo gauw tevreden zijn moet je maar een club als Exce;sior gaan aanmoedigen , die zijn ook gauw tevreden...........
niemand, maar dan ook niemand is tevreden de.fan. Sterker nog ik weet zeker dat het hart van iedere Feyenoorder bloedt. Bij elke nederlaag, bij elke blik op de stand en bij het zien van de jaarcijfers.

Dat je een andere mening bent toegedaan prima, maar je laat geen enkele ruimte voor discussie, waarom doe je dat? Ben je bang voor steekhoudende argumentatie? Wat is het?

Als ik zeg A en jij zegt B en wij brengen beiden redelijke argumenten dan zeg ik prima. Even goede vrienden. Maar als jij B zegt dan accepteer je niet dat er andere mensen zijn die toch A zeggen (of C of D), ofschoon ze dat wel afdoende kunnen beargumenteren.

to·le·ran·tie de; v verdraagzaamheid tegenover andersdenkenden (bron: vandale.nl)

Zeg eens eerlijk. Vind jij jezelf tolerant? Verdraag jij andersdenkenden?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:53 schreef Gyan010 het volgende:
Been verdiend een contract voor het leven.
eens.

Het bestuur zou ballen moeten tonen en hem juist nu een contractverlenging geven. We zijn toch met een 5jaren plan bezig. Daar past ook continuiteit bij de technische staf bij.
craven
 craven - maandag 16 mei 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:53 schreef Gyan010 het volgende:
Been verdiend een contract voor het leven.
beetje overdreven...
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 14:24 schreef craven het volgende:

[..]

beetje overdreven...
Klopt... 5 jaar dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 14:24 schreef craven het volgende:

[..]

beetje overdreven...
denk je?
craven
 craven - maandag 16 mei 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 14:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

denk je?
ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 14:29 schreef craven het volgende:

[..]

ja.
ok, in dat geval:

I-agree.jpg
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:45 schreef hotjumper het volgende:
Verbeek is het bewijs dat een harde hand niet zaligmakend is. Ik denk dat het probleem bij de jeugdopleiding ligt. Daar is men teveel gericht op de individuele ontwikkeling van spelers ipv het teamproces.
Bewijs? wijnaldum, fer en biseswar deden het fantastisch onder verbeek! en az is 4de geworden en die hebben echt geen betere selectie als ons!
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:53 schreef Gyan010 het volgende:
Been verdiend een contract voor het leven.
en jij een ban!
Xapter
 Xapter - maandag 16 mei 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Van Geel heeft met de beste trainers gewerkt.. van gaal, adriaanse..
wat moet die vent, in godsnaam, wel niet denken van Been..
Met een, laten we eerlijk zijn, gemiddelde selectie waar tot 8 zeker een must was, heeft hij het voor elkaar gekregen om het slechtste seizoen in 20 jaar te draaien..

Het enige dat Van Geel op voetballend gebied wil, is die been eruit sturen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Xapter --
suijkerman
 suijkerman - maandag 16 mei 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 15:47 schreef Milo het volgende:

[..]

en jij een ban!
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 15:47 schreef Milo het volgende:

[..]

en jij een ban!
doe maar niet.
suijkerman
 suijkerman - maandag 16 mei 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

doe maar niet.
+2, eigenlijk heb je gelijk. Iedereen die "normaal" discuseert mag toch zeggen wat hij wil. Sorry.
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:04 schreef suijkerman het volgende:

[..]

+2, eigenlijk heb je gelijk. Iedereen die "normaal" discuseert mag toch zeggen wat hij wil. Sorry.
slappeling!
suijkerman
 suijkerman - maandag 16 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:11 schreef Milo het volgende:

[..]

slappeling!
+1, maar toch
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:13 schreef suijkerman het volgende:

[..]

+1, maar toch
heb ballen man, heb een eigen mening!
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 16 mei 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:35 schreef de flh het volgende:
on topic:
Wil Mario volgend seizoen nog een paar wedstrijden zien draaien (10).. als het weer niks is, dan Mc Claren, 2e optie Verbeek.
We moeten nou eens ophouden met allemaal namen te gaan spuien. Mario heeft het helemaal niet zo slechts gedaan. We willen allemaal wel een seizoenkaart bij de beste club van Europa, maar dat zijn we gewoon effe niet. Ik ben al heel blij dat een aantal van onze talenten er voor gaan kiezen in de Kuip te blijven spelen (kijk maar bij de onder 17's). Ook Wijnaldum, Fer en de Vrij worden steeds beter (OK, gisteren was het wel erg slecht) en met Dost en twee andere versterkingen erbij en met de terugkerende blessuregevalletjes moet het volgend seizoen heus wel beter gaan.

Mario nu ontslaan is onzin, want dat kost geld, en dat is er niet. En de trainers die je noemt zijn grootverdieners en niet haalbaar.
suijkerman
 suijkerman - maandag 16 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:14 schreef Milo het volgende:

[..]

heb ballen man, heb een eigen mening!
Die heb ik zeker, ging mij er alleen om dat een ban toch ook wel een beetje te ver gaat. Vandaar dat ik er toch op terugkwam
MMM
 MMM - maandag 16 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:15 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

We moeten nou eens ophouden met allemaal namen te gaan spuien. Mario heeft het helemaal niet zo slechts gedaan.
Gestopt met lezen..
de.fan
 de.fan - maandag 16 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 07:29 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Kan je misschien even aangeven wie waar heeft aangegeven tevreden te zijn?
Pim Blokland en zijn rechtehand hebben in een interview met Feyenoord TV zelf gezegd tevreden te zijn met de huidige directie en RvC . En dan met name hoe men bezig is om de schuld te saneren! En bij de directie hoort volgens mij ook Onno Jacobs........dus check het !!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:14 schreef Milo het volgende:

[..]

heb ballen man, heb een eigen mening!
balls_in_a_box_grow_a_pair_brass_an.gif
de.fan
 de.fan - maandag 16 mei 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 07:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ok dat is dus weer zo'n kromme redenatie wat ik altijd bij mensen die ergens tegen zijn zie. Dat noemt men tunnelvisie.

Alles wat goed ging ligt juist niet aan Been, alles wat fout was reken je Been aan.
dit is geen kromme redenatie! Als je als trainer spelers beter maakt dan speel je gewoon veel constanter. Dat is gewoon zo vaak bewezen. Dat jij daar niet aan wil moet jij weten maar het is gewoon wetenschappelijk bewezen. En dan zal jou tunnelvisie wel het volgende zijn , iedereen tegen de fan.............
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 mei 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:53 schreef Gyan010 het volgende:
Been verdiend een contract voor het leven.
Been voor het leven? Dacht het effe niet. Club en trainer moeten blijven verfrissen.
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 05:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas zijn jullie veel te gauw tevreden en dat kost een club als Feyenoord veel te veel tijd om de weg naar boven in te slaan. Het is niet te geloven dat jullie altijd wat zoeken om iedereen maar te verdedigen met een smoes. Al jullie zo gauw tevreden zijn moet je maar een club als Exce;sior gaan aanmoedigen , die zijn ook gauw tevreden...........
Ik heb het hier over knul. Wie is er op dit forum tevreden dan???
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

Pim Blokland en zijn rechtehand hebben in een interview met Feyenoord TV zelf gezegd tevreden te zijn met de huidige directie en RvC . En dan met name hoe men bezig is om de schuld te saneren! En bij de directie hoort volgens mij ook Onno Jacobs........dus check het !!
Hier begin je ineens over het bestuur.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 mei 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

dit is geen kromme redenatie! Als je als trainer spelers beter maakt dan speel je gewoon veel constanter. Dat is gewoon zo vaak bewezen. Dat jij daar niet aan wil moet jij weten maar het is gewoon wetenschappelijk bewezen. En dan zal jou tunnelvisie wel het volgende zijn , iedereen tegen de fan.............
dat was een opsomming van jouw redenaties.
Jij wijdt alles wat goed gaat aan de spelers.
En alles wat mis was aan Been...

tsja...

en edit. Ik heb het je al vaker gezegd, hou eens op met generaliseren, ik ben geen kuddedier, mijn mening is niet automatisch gelijk aan de meerderheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Stylzz --
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:17 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Die heb ik zeker, ging mij er alleen om dat een ban toch ook wel een beetje te ver gaat. Vandaar dat ik er toch op terugkwam
niet zo serieus gozert, hehehehehe......
De enige die je serieus hier moet nemen is de.fan!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 mei 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:29 schreef Milo het volgende:

[..]

niet zo serieus gozert, hehehehehe......
De enige die je serieus hier moet nemen is de.fan!
en FR-Henk. Goudeerlijk, rechtvaardig en lekker lijf.
Els
 Els - maandag 16 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Een aantal van ons wil blijkbaar weer terug naar het feodale stelsel. Het is echt zóóóó 1900 om mensen als groep te benaderen. Al een aantal jaren geleden is ontdekt dat elke groep een verzameling individuen is. Die je dus ook individueel moet benaderen. De groep heeft meer discipline nodig behoeft dus wel héél erg veel nadere uitleg. Een baas heeft mij nooit hoeven te motiveren, maar eerder af moeten remmen, en een ander zal misschien een schop onder z'n kont nodig hebben (jij, Milo?) dus een groepsaanpak werkt niet, ook niet bij Feyenoord. Al decennia niet meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?









0.0100588