|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Bekerfinale voor beloften |
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Laten we Vitesse morgen maar pakken. Dat verzacht de pijn die de meeste vandaag geleden hebben.
Weet iemand welke spelers er misschien meedoen. Lamprou / Darley ??? Nelom zeker (Aangezien hij vandaag niet speelde) Van Haaren ? Auassar - Bruins (Als ze fit zijn) K. Simon - Cabral ?
kan iemand misschien de spelers die waarschijnlijk starten doorgeven. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
De jeugd heeft de toekomst en volgend jaar staat het 1e er weer let maar op. Dan draaien we weer mee in de Top 5. Daar ben ik van overtuigd en er moet wat gebeuren na die dramatische laatste jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
iedereen is een beetje zuur nu. Maar hoop dat we winnen |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Leen v Steensel in de spits! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
cisse slaat deze wedstrijd over en richt zich op volgend seizoen. Soms vraag ik me af of die niet wil voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 12:50 schreef craven het volgende:cisse slaat deze wedstrijd over en richt zich op volgend seizoen. Soms vraag ik me af of die niet wil voetballen ik vind dat ie had moeten zeggen dat degenen die de finale gehaald hebben m ook maar moeten spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 12:50 schreef craven het volgende:cisse slaat deze wedstrijd over en richt zich op volgend seizoen. Soms vraag ik me af of die niet wil voetballen tsja, vind het in dit geval niet heel raar. Hij doet net weer anderhalve week groepstraining. Laat hij zich maar richten op de voorbereiding. Kan hij geleidelijk instromen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik weet dat hij erg blessuregevoelig is, aan de andere kant denk ik als voetballer dat je zo snel mogelijk wilt spelen en dat het aan de medische staf is om de blessure te beoordelen. maar goed als hij volgend seizoen wil vlammen... |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
weet iemand of de wedstrijd uitgezonden word? |
|
|
|