|
|
el-loco
|
|
|
Je ziet ze gvd heel het seizoen niet en nu zie ik hier alleen joden lopen. Echt wat een neppers! Ik hoop dat Been en zijn vrienden kijken en hun diep schamen en zich kunnen opladen voor volgend siezoen! Want je hebben Het Legioen genaaid zonder te zoenen! Gasten die morgen niet bijtekenen oprotten en nooit meer over liefde van Feyenoord praten! EN zorg ervoor dat Meeuwis alsnog komt want dit is een van de weinige die begrijpt dat het een EER is om voor Feyenoord te spelen. Wat vinden jullie???????? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat me vooral stoort. Is dat Ajax het met een jong elftal WEL kan. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: En wat me nog meer stoort... dat hun voor die gasten wel 10 - 20 miljoen kan vangen .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:28 schreef D-010 het volgende:[..] En wat me nog meer stoort... dat hun voor die gasten wel 10 - 20 miljoen kan vangen .. mwah succes gaat voor poen. Het een genereert het ander. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Tja, Ajax koopt spelers van 5 a 10 miljoen euro die uiteindelijk het verschil wel maken. Daarbij komt nog dat ze daar wel bijtekenen. Het zou me niet verbazen als Fer,Vlaar Wijnaldum binnenkort bekend maken dat ze naar 020,Eindhoven of Enschede verkassen. Dan heb ik liever Meeuwis die aangeeft dat het een eer was om voor Feyenoord te spelen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geef Been een flinke schop onder zijn hol,haal een goede trainer en jullie gaan weer mee doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Geef Been een flinke schop onder zijn hol,haal een goede trainer en jullie gaan weer mee doen ik weet t niet, ik denk dat er ook de bezem door de selectie moet. We hebben een beetje een mentaliteitsprobleem bij een paar gasten. Die denken dat ze er al zijn, nooit wat gewonnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:[..] ik weet t niet, ik denk dat er ook de bezem door de selectie moet. We hebben een beetje een mentaliteitsprobleem bij een paar gasten. Die denken dat ze er al zijn, nooit wat gewonnen. De potentie is er maar Been kan er het rubbertje er niet overheen trekken. Jullie hebben een trainer nodig die het rubbertje niet eens nodig heeft' met andere woorden:Been is veels te soft |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:[..] ik weet t niet, ik denk dat er ook de bezem door de selectie moet. We hebben een beetje een mentaliteitsprobleem bij een paar gasten. Die denken dat ze er al zijn, nooit wat gewonnen. spijker op de kop |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Been maakt Feyenoord kapot |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk persoonlijk dat andere krachten daar meer debet aan zijn |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De potentie is er maar Been kan er het rubbertje er niet overheen trekken. Jullie hebben een trainer nodig die het rubbertje niet eens nodig heeft' met andere woorden:Been is veels te soft Misschien, maar er lopen een paar die denken al gearriveerde vedettes te zijn. Wanneer je team al wisselvallig is helpt dat natuurlijk ook niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De potentie is er maar Been kan er het rubbertje er niet overheen trekken. Jullie hebben een trainer nodig die het rubbertje niet eens nodig heeft' met andere woorden:Been is veels te soft quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Mentaliteit heb je, dat kan je er niet in rammen. Deze mannen hebben een leider in t veld nodig. Dat zag je, met Meeuwis was t al beter, maar nog niet genoeg! Vlaar is geen leider, die is te zacht. Je hebt 1a2 leiders nodig bij deze selectie, die in t veld meteen kunnen corrigeren. Als deze jongens niet gestuurd worden, hebben ze zelf niet de ruggegraat en mentaliteit te corrigeren en de boel om te draaien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Blijf geloven vriend,met Been ga je het niet redden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zolang Been er zit winnen jullie niks |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niks , nee? . . zou je denken? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:[..] ik weet t niet, ik denk dat er ook de bezem door de selectie moet. We hebben een beetje een mentaliteitsprobleem bij een paar gasten. Die denken dat ze er al zijn, nooit wat gewonnen. Eens!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja Sevi, Been is helemaal niks man |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: "de.fan" toevallig in je kennissenkring? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: was maar waar,ben wel "fan"van de fan heheheh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dacht al dat er een soort link was . . . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zie dat er inmiddels het nodige verwijderd is, . . verstandige actie van de mod(s). had alles te maken met een vervelende neus |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 14:07 schreef sevillana het volgende:zie dat er inmiddels het nodige verwijderd is, . . verstandige actie van de mod(s). had alles te maken met een vervelende neus Hooikoorts? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, als dat alles was . . . . . . . . :) |
|
|
|