|
|
joduh
|
|
|
ik persoonlijk doe het naar al die gasten die dit seizoen zongen:HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!of naar die kut theo jansen eigenlijk.....of die kut douglas,die mag ik nook niet man..... |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:38 schreef joduh het volgende:ik persoonlijk doe het naar al die gasten die dit seizoen zongen:HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!of naar die kut theo jansen eigenlijk.....of die kut douglas,die mag ik nook niet man..... theo janssen, preudhomme, luuk de jong, heel feyenoord, enz. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vorig seizoen toen Twente kampioen werd, hoorde je Tiendalli bijna de gehele huldiging enz zingen "helemaal niets in A'dam" Ik denk dat onze wraak erg zoet is..
LANGE NEUS NAAR TIENDALLI...
Maar ook ff tegen alle mensen die het niet zien/zagen zitten in Eriksen en de Jong in de spits.. De Jong maakt 2 beslissende goals, en Eriksen speelt een hele goede wedstrijd en heeft de beslissende assist vandaag... Dus ook naar die mensen lange NEUS......Maar wel gefeliciteerd tegen diezelfde mensen want uiteindelijk zijn we allemaal ajacieden toch....
JODuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:38 schreef joduh het volgende:ik persoonlijk doe het naar al die gasten die dit seizoen zongen:HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!of naar die kut theo jansen eigenlijk.....of die kut douglas,die mag ik nook niet man..... Tegen het koningshuis ;-) Leve de republiek!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah heerlijk dit man......ik heb zo veel wraakgevoelens naar mensen die al een jaar of 6 het bloed onder mijn nagels vandaan halen man........ik lach ze vanaf vandaag echt allemaal uit man...... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
naar alle mensen die HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM gezongen hebben idd :D
die mensen hoor je nu ineens niet meer!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:43 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:naar alle mensen die HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM gezongen hebben idd :D die mensen hoor je nu ineens niet meer!!!! hahah dat bedoel ik man.......ik zie en hoor ze niet,........ |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik trek een lange neus naar ...... Zal ik zn naam noemen joduh??? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Hoe graag ik ook naar hem mag luisteren......Johan Derksen!!!! Krijg toch altijd licht het gevoel dat ie Anti Ajax is. En de supporters van Twente die het nodig vonden om helemaal niets in Amsterdam te zingen vorige week...........geniet maar lekker van die troostprijs!! Whahahahaha!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
wat is het toch heerlijk om weer te zeggen: WE ZIJN DE BESTE!!! |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
misschien is een keer naar de knsb? naar al die jaren zelf een keer kampioen geworden.. zonder hulp van de knsb die andere ploegen in afgelopen jaren wel te vaak hadden.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Joop Munsterman, Michel Preud'Homme, Theo Janssen, Ibrahim Afallay, Otman Bakkal, Douglas, alle Twente supporters en alle PSV supporters. Oja en die flapdrol die wel eens aanwezig is bij VI, die voor Twente is, met die bril en die krullen, die flikker. Dat waren ze wel. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
je snapt hem wel neem ik aan ;) |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Kessler niet te vergeten. Een Twente man is afgetreden en de nieuwe directeur is een Ajacied en we worden meteen kampioen. Hoop dat van Oostveen nog lang blijft! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:49 schreef ThomasAjacied het volgende:Oja en die flapdrol die wel eens aanwezig is bij VI, die voor Twente is, met die bril en die krullen, die flikker. Jakhals Erik Dijkstra, daar heb ik ook zo'n hekel aan! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whaha yep man.......niks beter dan leedvermaak man....... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Youri Mulder, hét NOS- en aanstaand Twente-braakmiddel. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
voor heel focking nederland die niet voor ons aller ajax zijn...hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou vooruit, naast een lange neus naar het koningshuis, vooral ook een lange neus naar Munsterman, die ik consequent MONSTERMAN noem !! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Én een lange neus naar de idioten die zelfs tijdens een kampioensfeest zonodig (notabene supporterts onderling) moeten matten.
http://twitpic.com/4y5eel |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Ja die ja, maar sowieso dat hele Twente publiek. Ik vind het zo zielig allemaal daar. Ze vieren ook echt alles. Net als 2 of 3 jaar geleden gaan ze nu de 2e plek vieren.... Ik zou nu echt geen huldiging meer doen hoor, zo zielig. Ze denken ook dat ze allemaal wat zijn daar, zo arrogant als het maar kan, en stuk voor stuk gloryhunters. Hoop dat ze volgend jaar 5e of 6e worden als er wat sleutelspelers vertrekken, ze moetn ff weer op hun plaats worden gezet, en vandaag is er alvast een stap in de goede richting gezet! |
|
|
|
|
Rachid 07
|
|
|
Ja zeker johan derksen en van der gijp die wel 3x in het seizoen van mening veranderen eerst psv nee twente wordt het of toch psv en dan voorspellen ze het nog niet goed. Ben benieuwd hoe ze er morgen der eigen weer uit lullen. i love you ajax |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Zon kampiornschap bindt we zijn het zowaar ontzettend eens!!! Jij ook gefeliciteerd! Volgend seizoen gezellig doen?;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
naar alles en iedereen die me het bloed onder de nagels weghaalde.. (kom ook uit het oosten zoals bekend) maar geloof me.. ik ga met die lange neus morgen naar men werk.. en ga KK hard zingen DIIIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL !!! DIT IS DE MOOISTE, CLUB VAN ALLEMAAL !!! 5 jaar lang (zolang werk ik in min huidige bedrijf "pesten" ze me al met de titel.. maar nu zou mijn WRAAK zo zoet zijn.. en wat kom ik met een BREDELACH morgen binnenwandelen !! :D |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:57 schreef Rachid 07 het volgende:Ja zeker johan derksen en van der gijp die wel 3x in het seizoen van mening veranderen eerst psv nee twente wordt het of toch psv en dan voorspellen ze het nog niet goed. Ben benieuwd hoe ze er morgen der eigen weer uit lullen. i love you ajax Nou Derksen heeft net gezegd dat ie het niet had voorspeld maar dat het wel verdiend was. Valt me dan toch weer tegen van hem haha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: vind ik ook heel zielig, ook die mensne op die torens, doe fucking normaal. dalijk denderd er een naar beneden of staken ze de boel. alleen maar omdat er een paar tussen zitten die voor dat soort rotzooi komen:( |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Naar Youri Mulder, Joop Munsterman,alle andere Tukkers,Derksen, van der Gijp, ADO Den Haag, Die Rotterdamse Kakkerlakken, Pisvee en iedereen die tegen Ajax is. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Naar Youri Mulder, Joop Munsterman,alle andere Tukkers,Derksen, van der Gijp, ADO Den Haag, Die Rotterdamse Kakkerlakken, Pisvee en iedereen die tegen Ajax is. Dat is nou niet aardig, ik heb Ajax en supporters direct gefeliciteerd op jullie forum. Ook ik als Feyenoorder vind het knap wat Frank de Boer en de spelers het afgelopen half jaar hebben laten zien. Gewoon mijn complimenten, al zal het niet mijn club worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 22:22 schreef henkie1969 het volgende:[..] Dat is nou niet aardig, ik heb Ajax en supporters direct gefeliciteerd op jullie forum. Ook ik als Feyenoorder vind het knap wat Frank de Boer en de spelers het afgelopen half jaar hebben laten zien. Gewoon mijn complimenten, al zal het niet mijn club worden. Excuse me henkie1969, vind ik sportief van jou!-1 dan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 22:22 schreef henkie1969 het volgende:[..] Dat is nou niet aardig, ik heb Ajax en supporters direct gefeliciteerd op jullie forum. Ook ik als Feyenoorder vind het knap wat Frank de Boer en de spelers het afgelopen half jaar hebben laten zien. Gewoon mijn complimenten, al zal het niet mijn club worden. Hij bedoelt de Feyenoorders en de PSV'ers die allemaal hoopte dat Twente ging winnen.. Ik vind dat je bij dat soort dingen neutraal moet blijven en dat je eerst je eigen club meot supporten.. Veel mensen doen dat ook niet, maar het gaat vooral om die mensen die dat wel doen.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Is al goed :) en niet te lang feesten he :) Wel gefeliciteerd |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
gefeliciteerd
zo voor de eerste 7 jaar zijn jullie ook weer klaar |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Theo Janssen zette de boel op scherp, maar kon zijn analyse van vandaag wel waarderen. De langste neus trek ik naar de gloeilampen (met name Bakkal, Toivonen en Rutten), maar ook naar Douglas, Tiendalli en alle PSV-supporters en Twente-supporters die telkens het "helemaal niets in Amsterdam" scanderen, maar de grootste prijs ligt nu in Amsterdam:)!!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Afellay voor de camera na de 4e landstitel op rij van PSV zal ik werkelijk waar nooit vergeten... Jammer dat ie dan ook bij me 2e club speelt... |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
tegen onze trouwe topic bezoeker patrick p$v15 !!!!!!!
HAHAHA HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door wup von dutch -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hou niet zo van dit soort dingen. Al die anderen boeien me eigenlijk geen fuck. Ik stop mijn energie in Ajax, al die andere zal me eigenlijk jeuken. Verder heeft Twente gewoon een leuke ploeg die leuk voetbal speelt, en hebben ze een nette pot afgelegd tegen Ajax (sportief ook). Al met al een prima tegenstander, en mijn eer te na om vervelend over te doen.
psv is aan het einde van het seizoen lelijk door de mand gevallen. Zonder Affelay en de grote vorm bleek psv toch maar een matige ploeg te zijn die gewoon niet kon presteren als het er om ging. Seizeon duurde voor de eindhovenaren gewoon 5 wedstrijden te lang.
Ik heb een geweldig seizoen gezien, waarbij het in de Mickey Mouse league enorm spannend was, en waar de top 3 makkelijk heeft overwinterd in Europa, en dus valt het Mickey Mouse gehalte ook best wel weer mee.
Toch maar een lange neus dan. Voor Johan Derksen. De grootste ego tripper van allemaal in het Nederlandse voetbal, iemand die vooral zichzelf graag hoort praten, maar zo zelden ook echt iets zegt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zie?je ken het wel.....;-) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Tegen alle helemaal niets in amsterdam zingers! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: precies man....6 jaar lang heb ik dat tot in de treurnis aan moeten horen man...ben er klaar mee....................................een heeeeeele dikke NEUS!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 22:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] jij voor altijd homo! hahahahahahahahahaha!!!!!! AFGEMAAKT!!!!!!!!! BAM!! lekker hoor...hehe |
|
|
|
|
dege
|
|
|
lange neus voor iedereen die niet voor ons "ALLER AJAX" is, oh wat geniet ik hiervan. |
|
|
|
|
Collin-
|
|
|
alles en iedereen die ajax haat!!!!!!!!!!!!KAMPIOENENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 21:49 schreef ThomasAjacied het volgende:Joop Munsterman, Michel Preud'Homme, Theo Janssen, Ibrahim Afallay, Otman Bakkal, Douglas, alle Twente supporters en alle PSV supporters. Oja en die flapdrol die wel eens aanwezig is bij VI, die voor Twente is, met die bril en die krullen, die flikker. Dat waren ze wel. Hahahahaha, die Dijkstra is wel een aardige kerel hoor, maar tegen AJAX is niemand bestand!!!!! WE ZIJN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb gebeden voor ONS AJAX en mijn avatar kwam op het juiste moment!!!! HAHAHAHAHAHAAHAHAAHAH AAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!! BOBBY////SJAKIE////RINUS////HELDEN.....BAM!!!!!!!!!!!BAM!!!!!!!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 23:22 schreef Eide het volgende:Ik hou niet zo van dit soort dingen. Al die anderen boeien me eigenlijk geen fuck. Ik stop mijn energie in Ajax, al die andere zal me eigenlijk jeuken. Verder heeft Twente gewoon een leuke ploeg die leuk voetbal speelt, en hebben ze een nette pot afgelegd tegen Ajax (sportief ook). Al met al een prima tegenstander, en mijn eer te na om vervelend over te doen. psv is aan het einde van het seizoen lelijk door de mand gevallen. Zonder Affelay en de grote vorm bleek psv toch maar een matige ploeg te zijn die gewoon niet kon presteren als het er om ging. Seizeon duurde voor de eindhovenaren gewoon 5 wedstrijden te lang. Ik heb een geweldig seizoen gezien, waarbij het in de Mickey Mouse league enorm spannend was, en waar de top 3 makkelijk heeft overwinterd in Europa, en dus valt het Mickey Mouse gehalte ook best wel weer mee. Toch maar een lange neus dan. Voor Johan Derksen. De grootste ego tripper van allemaal in het Nederlandse voetbal, iemand die vooral zichzelf graag hoort praten, maar zo zelden ook echt iets zegt. mee eens |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, wat toevallig dat nou net Youri Mulder niet aanwezig was bij Studio Voetbal! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Lange neus naar Rene v/d Gijp en Jakhals Eric.
Ik moet de selectie van Twente mijn complimenten geven, voor hun zeer sportieve ractie dat Ajax dmv deze wedstrijd verdiend kampioen is geworden. |
|
|
|