BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tegen wie wil je de langste NEUS trekken nu...........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:43 schreef henkie1969 het volgende:
Is al goed :) en niet te lang feesten he :)
Wel gefeliciteerd
Henk bedankt dat je ons (als Twente supporter) feliciteerd.
Ik vind dit zeer sportief, zou men een voorbeeld aan moeten nemen.
Dat het volgende seizoen maar net zo spannend mag worden.
rikkie12345445
 rikkie12345445 - maandag 16 mei 2011 - 08:33   quote  deeplink  
lange neus naar de verzorger van psv die de foto van bakkal opstuurde naar de knvb
Ride
 Ride - maandag 16 mei 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Lange neus voor ons allen.

Want wij zijn Joden, wij zijn de neuzen..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 16 mei 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Een lange neus trekken is Calimero gedrag. Daar moeten wij Ajacieden boven staan. Ik ben ook blij dat we ons niet hebben verlaagd tot het niveau 'helemaal niets in Enschede' of 'helemaal niets in Eindhoven'. Op die manier creeer je alleen maar irritatie in de rest van Nederland en dat gaat je in een volgende competitie weer punten kosten, omdat alle tegenstanders tot het bot gemotiveerd zijn. Nu wordt het tijd om dit kampioenschap te verzilveren met goeie aankopen en een strak lange termijn beleid, zodat we in de komende jaren met grotere regelmaat feestjes kunnen vieren. Cruijff had zich geen beter moment kunnen wensen om in te stappen.

Ik vond de opmerking van Van den Boog dat het 'gerechtigheid' was trouwens wel behoorlijk op het randje. Hij deed net alsof hij alleen verantwoordelijk was geweest voor het 'succes'. Dat bevestigde voor mij maar weer eens dat het goed is dat hij zijn biezen pakt. Hij heeft het er ook continu over dat hij zo onterecht beschadigd is in de media, maar ik hoor hem nooit spijt betuigen in de media dat hij zo'n duister propagandabureautje had ingehuurd om juist Cruijff te beschadigen...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 16 mei 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Een lange neus wil ik trekken naar mijn vrienden die niet alleen fanatieke PSV supporters zijn, maar veelal anti-AJAX. Er zitten er zelfs bij die liever hebben dat AJAX verliest, dan dat hun eigen clupje wint. Ook europees zien ze liever ons AJAX verliezen. Voor deze personen een hele lange neus. En als ik het zo inschat trekken we de komende jaren heel wat lange neuzen.
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 08:51 schreef Harm de Graaf het volgende:
Een lange neus trekken is Calimero gedrag. Daar moeten wij Ajacieden boven staan. Ik ben ook blij dat we ons niet hebben verlaagd tot het niveau 'helemaal niets in Enschede' of 'helemaal niets in Eindhoven'. Op die manier creeer je alleen maar irritatie in de rest van Nederland en dat gaat je in een volgende competitie weer punten kosten, omdat alle tegenstanders tot het bot gemotiveerd zijn. Nu wordt het tijd om dit kampioenschap te verzilveren met goeie aankopen en een strak lange termijn beleid, zodat we in de komende jaren met grotere regelmaat feestjes kunnen vieren. Cruijff had zich geen beter moment kunnen wensen om in te stappen.

Ik vond de opmerking van Van den Boog dat het 'gerechtigheid' was trouwens wel behoorlijk op het randje. Hij deed net alsof hij alleen verantwoordelijk was geweest voor het 'succes'. Dat bevestigde voor mij maar weer eens dat het goed is dat hij zijn biezen pakt. Hij heeft het er ook continu over dat hij zo onterecht beschadigd is in de media, maar ik hoor hem nooit spijt betuigen in de media dat hij zo'n duister propagandabureautje had ingehuurd om juist Cruijff te beschadigen...
Viel me in de Arena ook op: Geen één anti-lied gehoort,
we hebben alleen maar onze eigen spelers toegezongen.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 16 mei 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 08:27 schreef baco74 het volgende:

[..]

Henk bedankt dat je ons (als Twente supporter) feliciteerd.
Ik vind dit zeer sportief, zou men een voorbeeld aan moeten nemen.
Dat het volgende seizoen maar net zo spannend mag worden.
Hey Baco,

Ik feliciteer je graag, maar ik ben geen Twente supporter, ik ben Feyenoorder...maar goed, ik vind gewoon dat als je bovenaan staat, terecht kampioen bent. En ik vind het een knappe prestatie van jullie. Nogmaals hulde.
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 16 mei 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Lange Neus naar heel Nederland

WIJ ZIJN AJAX!
EN WIJ ZIJN DE BESTE!
EN WIJ ZIJN WEER KAMPIOEN!!!!
Heico
 Heico - maandag 16 mei 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Ik heb zelf ook zoiets van "die mensen die Helemaal niet in Amsterdam zongen" kunnen nu lekker hun wonden likken.
Maar ook de mensen die nu van onze kant zongen helemaal niets in ..... ( vul maar in ) kan ik ook niet van originaliteit bedichten. Zelf zal ik dit nooit zingen, alleen maar om het feit dat het ooit begonnen is met een gloeilamp.

Ben gelukkig niet haatdragend ( tenminste niet voor lang :P ) dus echt een lange neus maken en meer niet...
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:19 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Hey Baco,

Ik feliciteer je graag, maar ik ben geen Twente supporter, ik ben Feyenoorder...maar goed, ik vind gewoon dat als je bovenaan staat, terecht kampioen bent. En ik vind het een knappe prestatie van jullie. Nogmaals hulde.
Dan nog meer credits voor jou,
jou mening zal door velen om jou heen minder gewaardeert worden.
Heico
 Heico - maandag 16 mei 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 08:54 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Een lange neus wil ik trekken naar mijn vrienden die niet alleen fanatieke PSV supporters zijn, maar veelal anti-AJAX. Er zitten er zelfs bij die liever hebben dat AJAX verliest, dan dat hun eigen clupje wint. Ook europees zien ze liever ons AJAX verliezen. Voor deze personen een hele lange neus. En als ik het zo inschat trekken we de komende jaren heel wat lange neuzen.
Zielig volk blijft dat eigenlijk, dat ze willen dat hun eigen club verliest als dat in het nadeel is van Ajax....
henkie1969
 henkie1969 - maandag 16 mei 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:22 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dan nog meer credits voor jou,
jou mening zal door velen om jou heen minder gewaardeert worden.
daar lig ik niet zo wakker van, ik woon heel dicht bij de Kuip, maar ik kan nog wel normaal nadenken :), en als die andere 40.000 dat niet kunnen is dat hun probleem, ik hou niet van calimero gedrag :D
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 mei 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Ik denk dat niemand een lange neus hoef te trekken
Was gisteren mooie pot en jullie hebben verdient gewonnen
Hopen dat cl ook goed gaat verlopen volgend jaar
Dikke doei
Guyt
 Guyt - maandag 16 mei 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Naar alle AJAX haterssss.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 mei 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:39 schreef Guyt het volgende:
Naar alle AJAX haterssss.
Erg grote doelgroep dus
Guyt
 Guyt - maandag 16 mei 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Erg grote doelgroep dus
Klopt
Jodinnetje
 Jodinnetje - maandag 16 mei 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Tegen alle losers uit 053,010,040,070 en niet te vergeten 030 .. kansloze sjaken .. wordt regelmatig nageroepen 'we worden toch geen kampioen' .. en dat worden ze ook niet :-) .. joodje, neus .. maar nu maak ik een lange neus als trotse jood, want WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!
Daanh
 Daanh - maandag 16 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
THEO JANSSEN!!!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 16 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Ik zat aan dat vervelende mannetje van Affelay te denken die tegenwoordig de bank warm houdt in Barcelona, Tiendali die niet ophield met te sneren naar ons vorig jaar, Theo Janssen met zijn grote bek en alle ADO supporters en spelers, met name Immers.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:
Vorig seizoen toen Twente kampioen werd, hoorde je Tiendalli bijna de gehele huldiging enz zingen "helemaal niets in A'dam" Ik denk dat onze wraak erg zoet is..

LANGE NEUS NAAR TIENDALLI...

Maar ook ff tegen alle mensen die het niet zien/zagen zitten in Eriksen en de Jong in de spits..
De Jong maakt 2 beslissende goals, en Eriksen speelt een hele goede wedstrijd en heeft de beslissende assist vandaag... Dus ook naar die mensen lange NEUS......Maar wel gefeliciteerd tegen diezelfde mensen want uiteindelijk zijn we allemaal ajacieden toch....

JODuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Wat was die Eriksen weer goed, briljante pass op de Jong, maar ik geef toe dat ik zo mijn bedenkingen had met De Jong in de spits en jij hem altijd bleef verdedigen!! Nu heb ik weer mijn bedenkingen, alleen nu gaat het erom moet Ajax wel een spits kopen? Als de Jong zo doorgaat, kan hij een hele goede spits worden. die 1-0 en de 3-1, dat waren toch echte klasse goals!!
Siem, het spijt me dat ik het niet in jou zag zitten, maar jij heb je voeten laten spreken.. Siem HELD!!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 mei 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:36 schreef Cyprioot het volgende:
Ik zat aan dat vervelende mannetje van Affelay te denken die tegenwoordig de bank warm houdt in Barcelona, Tiendali die niet ophield met te sneren naar ons vorig jaar, Theo Janssen met zijn grote bek en alle ADO supporters en spelers, met name Immers.
Appelvlaai is geen bankzitter hor
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:55 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Én een lange neus naar de idioten die zelfs tijdens een kampioensfeest zonodig (notabene supporterts onderling) moeten matten.

http://twitpic.com/4y5eel
Eens, stelletje idioten, zouden dat Rotterdammers zijn geweest?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Youri Mulder, hét NOS- en aanstaand Twente-braakmiddel.
Ja waar was hij nou??? Ik had zijn visie nu wel willen horen
Daanh
 Daanh - maandag 16 mei 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:53 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Appelvlaai is geen bankzitter hor
Appelvlaai = geen basiskracht = bankzitter

Affelay heeft dacht ik 3x/4x in de basis gestaan sinds de winterstop, dus
dan kun je niet spreken van een basiskracht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 10:40 schreef Daanh het volgende:
THEO JANSSEN!!!
Ja aan de ene kant wel, aan de andere kant vond ik hem wel een goede verliezer. Ik had een hekel aan hem en zijn uitspraken. Ik wil niet weten wat voor grote bek hij zou hebben gehad als ze hadden gewonnen, maar waar Affelay dan zou zeggen dat het onverdiend was dat Ajax zou hebben gewonnen (op die gozer kots ik helemaal), daar heeft Janssen veel respect verdiend met zijn commentaar, hij mag van mij naar Ajax komen na de zomer. Zo'n grote bek moeten we in ons team hebben..
Daanh
 Daanh - maandag 16 mei 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wel, aan de andere kant vond ik hem wel een goede verliezer. Ik had een hekel aan hem en zijn uitspraken. Ik wil niet weten wat voor grote bek hij zou hebben gehad als ze hadden gewonnen, maar waar Affelay dan zou zeggen dat het onverdiend was dat Ajax zou hebben gewonnen (op die gozer kots ik helemaal), daar heeft Janssen veel respect verdiend met zijn commentaar, hij mag van mij naar Ajax komen na de zomer. Zo'n grote bek moeten we in ons team hebben..
In de afgelopen weken heeft hij zich zo arrogant gedragen, dat ik nu gewoon blij ben dat we een lange neus naar hem kunnen maken.

Na de wedstrijd heeft hij zich voor het eerst als een "gentle-man" gedragen door ajax te feliciteren en te zeggen dat 't verdiend was. Aan de andere kant geeft hij natuurlijk een harde sneer aan Twente door te zeggen dat zijn teamgenoten "bang" waren en niet als mannen gespeeld hebben. Ook niet echt loyaal van hem om te zeggen dat de kans zeer groot is dat hij vertrekt. Zat er natuurlijk wel aan te komen, maar zeg na zo'n wedstrijd dan dat je het ff moet laten bezinken of zo.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 16 mei 2011 - 12:13   quote  deeplink  
vandaag vooral naar die zuurpruim van een Piet Keizer. Who the fuck is Piet Keizer die toevallig eens 3 goede voorzetten heeft gegeven op cruijff?? Hoezo Lucky Ajax en de Boer te onervaren?? Ga toch weg man!
Daanh
 Daanh - maandag 16 mei 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:13 schreef echte ajaxfan! het volgende:
vandaag vooral naar die zuurpruim van een Piet Keizer. Who the fuck is Piet Keizer die toevallig eens 3 goede voorzetten heeft gegeven op cruijff?? Hoezo Lucky Ajax en de Boer te onervaren?? Ga toch weg man!
Ja precies, hoe durf je het om in de beslissende week voor DE grote wedstrijd, je ere-lidmaatschap op te geven. Shame on you!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:20 schreef Daanh het volgende:

[..]

Ja precies, hoe durf je het om in de beslissende week voor DE grote wedstrijd, je ere-lidmaatschap op te geven. Shame on you!
Koning, Keizer, Admiraal... Opzouten kunnen ze allemaal!! Vul zelf maar in wie de Koning is en wie de Admiraal..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:06 schreef Daanh het volgende:

[..]

In de afgelopen weken heeft hij zich zo arrogant gedragen, dat ik nu gewoon blij ben dat we een lange neus naar hem kunnen maken.

Na de wedstrijd heeft hij zich voor het eerst als een "gentle-man" gedragen door ajax te feliciteren en te zeggen dat 't verdiend was. Aan de andere kant geeft hij natuurlijk een harde sneer aan Twente door te zeggen dat zijn teamgenoten "bang" waren en niet als mannen gespeeld hebben. Ook niet echt loyaal van hem om te zeggen dat de kans zeer groot is dat hij vertrekt. Zat er natuurlijk wel aan te komen, maar zeg na zo'n wedstrijd dan dat je het ff moet laten bezinken of zo.
Ja dat was niet echt netjes van hem, maar wel heel eerlijk, maar wat wil je als de Arena zo gaat kolken en gaat fluiten bij elk balcontact, dan word je ook bang. Het blijven mensen en dan win je miss zelfs van Real Madrid of Barcelona.. Zo'n sfeer, zo'n heksenketel is vreselijk voor elke bezoekende ploeg, dat zouden alle supporters een keertje moeten beseffen.
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:38 schreef joduh het volgende:
ik persoonlijk doe het naar al die gasten die dit seizoen zongen:HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!of naar die kut theo jansen eigenlijk.....of die kut douglas,die mag ik nook niet man.....
Hahahahahaha...ik vind dat we naar niemand een lange neus hoeven te trekken...we kunnen beter met zijn allen aan onze lange lul trekken man....hahahahaha...
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Én een lange neus naar de idioten die zelfs tijdens een kampioensfeest zonodig (notabene supporterts onderling) moeten matten.

Erg triest ja. Ik zag het net nog op journaal...wat een idioten zeg...staan ze daar met gebalde vuisten...ik stond ook met gebalde vuisten, maar wel van blijdschap. AJAX KAMPIOEN....ik kan mijn geluk niet op...hahahahaha..
adriu
 adriu - maandag 16 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
nou ik geef de lange neus aan Vinkie boy. heef Ajax weer bestolen van een zuiver penaltie!
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:36 schreef adriu het volgende:
nou ik geef de lange neus aan Vinkie boy. heef Ajax weer bestolen van een zuiver penaltie!
Ga je de scheids zelfs na een kampioenschap er nog bijhalen? Raar vind ik dat...
AFCA***
 AFCA*** - maandag 16 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Winst of verlies, vink floot een goede wedstrijd :)

en henkie1969, respect voor jou

edit: typfout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door AFCA*** --
jodocus
 jodocus - maandag 16 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
janssen die lullllllllllllll
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

Viel me in de Arena ook op: Geen één anti-lied gehoort,
we hebben alleen maar onze eigen spelers toegezongen.
hahahahahahahahahahaha!!!!!!!

Zeker niet in de binnenstad geweest????

Zoiets moet juist gezongen worden nu, het hele seizoen zingt elke aanhang van elke club "helemaal niets in Am***dam" Dus wij doen het gewoon 1 x terug!!!

zingen doet geen pijn, dit is machtig!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Erg grote doelgroep dus
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!

We DON'T care!!!!!
Pietje
 Pietje - maandag 16 mei 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:46 schreef AFCA*** het volgende:
Winst of verlies, vink floot een goede wedstrijd :)

en henkie1969, respect voor jou

edit: typfout
+ 1
roeliskoel
 roeliskoel - maandag 16 mei 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:

Helemaal mee eens..
Pietje
 Pietje - maandag 16 mei 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:36 schreef adriu het volgende:
Vink floot bijzonder goed heb ik gelezen! Dat mag ook wel eens gezegd worden. Reken maar, dat hij voelde dat alle ogen op hem gericht waren en dat hij bol stond van de spanning. Een pluim voor deze scheidsrechter.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Hij deed het prima, voelde de wedstrijd echt heel goed aan en ja die penalty, dat kon hij nooit goed zien, daarvoor had je een mannetje op de achterlijn nodig, dan had hij hem zeker gegeven. Verder erg goed gefloten.
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vink floot bijzonder goed heb ik gelezen! Dat mag ook wel eens gezegd worden. Reken maar, dat hij voelde dat alle ogen op hem gericht waren en dat hij bol stond van de spanning. Een pluim voor deze scheidsrechter.
Inderdaad Pietje!!!
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha!!!!!!!

Zeker niet in de binnenstad geweest????

Zoiets moet juist gezongen worden nu, het hele seizoen zingt elke aanhang van elke club "helemaal niets in Am***dam" Dus wij doen het gewoon 1 x terug!!!

zingen doet geen pijn, dit is machtig!
Lezen moet je, of ben je nog net zo dronken als zaterdagnacht?
Jezus wat was jij lam,man. Ik heb best in een deuk gelegen met je.
Je zal er gisteren niet minder genomen hebben,oftewel
ALTIJD PRIJS IN DE K = ALTIJD DRONKEN OP DIT FORUM

Ik zei alleen dat het me in de Arena opviel,
daarnaast heb ik met geen woord gerept of we dat wel of niet moeten doen.

Deed mij in die 7 jaar overgens best wel pijn,
alsof afentoe heel NL, "helemaal nix in A'dam" zong.
Mij best dat wij dit nu zingen,
ik vond het alleen mooi dat de hele Arena alleen maar Ajax aanmoedigde.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Een lange neus naar alle supporters van andere clubs die ons jarenlang getergd hebben met allerlei liedjes die je hier niet wilt herhalen. Maar toch, deze 3e ster is voor ons!!!!!!!!!!! en niemand pakt hem meer af!!!!!!!!!

JODEN KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Lange neus naar Appelvlaai! En de rest van al die Lampenkappen! Ik kan me de televisiebeelden nog zo goed herinneren dat die Appelvlaai, denk zo'n 3-4 jaar geleden, op het balkon stond te zingen 'helemaal niets in Amsterdam'

Who's F*cking laughing now!
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Vink floot vrijwel ieder "discussiepunt" in het voordeel van Twente, een twee drietal inworpen die onterecht tgen Ajax werden gegeven, en twee corners die het niet waren. Over die penalty valt te twisten, al is mijn mening ook nu ik volkomen rustig en nuchter ben wel dat het een 100%tje was.

Nee sorry, in mijn ogen floot hij echt dramatisch..
joduh
 joduh - maandag 16 mei 2011 - 19:32   quote  deeplink  
weet je man?ik heb zo verschrikkelijk de pest tiefus teringhekel aan al die gasten die voor elke club zijn die tegen ajax speelt man.......ik heb respect voor een echte 0101 fan...respect voor een echte pisvee fan enz enz,maar die gasten die anti ajax zijn die kots ik uit man.....ik was op vakantie in turkije jaaaaren terug,keek ik de bekerfinale utrecht-ajax.....de beroemde wamberto goal!!!!! ik zat zelfs tussen utrechtsuporters jaja...en er zaten 2 piskakkerlakken met een 010 shirtje9ik snap bij god niet wat die gasten kwamen doen man)...die leipos waren ineens voor utrecht???????????????????????ik heb ze de hele kop verbouwd man....wat een pisvolk is dat......daar doe ik echt(sorry harm de graaf) een hele dikke NEUS tegen man...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:32 schreef joduh het volgende:
weet je man?ik heb zo verschrikkelijk de pest tiefus teringhekel aan al die gasten die voor elke club zijn die tegen ajax speelt man.......ik heb respect voor een echte 0101 fan...respect voor een echte pisvee fan enz enz,maar die gasten die anti ajax zijn die kots ik uit man.....ik was op vakantie in turkije jaaaaren terug,keek ik de bekerfinale utrecht-ajax.....de beroemde wamberto goal!!!!! ik zat zelfs tussen utrechtsuporters jaja...en er zaten 2 piskakkerlakken met een 010 shirtje9ik snap bij god niet wat die gasten kwamen doen man)...die leipos waren ineens voor utrecht???????????????????????ik heb ze de hele kop verbouwd man....wat een pisvolk is dat......daar doe ik echt(sorry harm de graaf) een hele dikke NEUS tegen man...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens! Daar kan ik ook echt niet tegen, als 1 ding mij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt zijn het wel degene waarvan de haat tegen Ajax groter is dan hun eigen clubliefde!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Tegen sportdwaas, wat een leipo is dat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tegen wie wil je de langste NEUS trekken nu...........

0.0075500