BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tegen wie wil je de langste NEUS trekken nu...........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:05 schreef Johnny3 het volgende:

[..]

Eens! Daar kan ik ook echt niet tegen, als 1 ding mij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt zijn het wel degene waarvan de haat tegen Ajax groter is dan hun eigen clubliefde!
Tjezus dan heb jij weinig bloed meer onder je nagels. Tegenwoordig is standaard iedereen bijna tegen Ajax. Ok er zijn ook veel meelopers, maar het boeit me verder niet. Wij kunnen nu zeggen dat we die 3e ster hebben. En die neemt niemand ons meer af!!
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
En juist daarom kan ik er niet tegen, overal zijn ze blij wanneer Ajax verliest, ik heb er ondertussen wel mee leren leven;) Maar het neemt niet weg dat Ajax nederland op de kaart heeft gezet qua voetbal! Zonder ons had niemand ooit gehoord van PSV, Feyenoord en laat staan die provincieclub Twente.. en dan noemen ze ons arrogant? ik vind hun arrogant!Door niet te erkennen wat Ajax heeft klaargespeeld in Europa, je hoort Sir Alex Ferguson nog zeggen dat hij jaloers is op Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Johnny3 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:45 schreef Johnny3 het volgende:
En juist daarom kan ik er niet tegen, overal zijn ze blij wanneer Ajax verliest, ik heb er ondertussen wel mee leren leven;) Maar het neemt niet weg dat Ajax nederland op de kaart heeft gezet qua voetbal! Zonder ons had niemand ooit gehoord van PSV, Feyenoord en laat staan die provincieclub Twente.. en dan noemen ze ons arrogant? ik vind hun arrogant!Door niet te erkennen wat Ajax heeft klaargespeeld in Europa, je hoort Sir Alex Ferguson nog zeggen dat hij jaloers is op Ajax!
In het buitenland praat iedereen sowieso nog met respect over Ajax. Hopelijk kunnen we dat zo houden. Laat ze hier in Nederland met lekker de spreekwoordelijke schijt krijgen.

Nobody likes us, we don't care!!
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

In het buitenland praat iedereen sowieso nog met respect over Ajax. Hopelijk kunnen we dat zo houden. Laat ze hier in Nederland met lekker de spreekwoordelijke schijt krijgen.

Nobody likes us, we don't care!!
Je slaat de spijker op z'n kop!
Ztjes
 Ztjes - maandag 16 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Supporter en fan van je club kun je alleen zijn bij de gratie van je tegenstanders.
Tegenstanders zelf maken een overwinning alleen maar groter, hoe meer er tegen je zijn en hoe moeilijker de omstandigheden zijn.
Eigenlijk hebben onze grootste tegenstanders, dit in binnen en buitenland zelf gecreeerd.
Roem verdien je door toch in de moelijkste omstandigheden te overwinnen.
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:11 schreef Ztjes het volgende:
Supporter en fan van je club kun je alleen zijn bij de gratie van je tegenstanders.
Tegenstanders zelf maken een overwinning alleen maar groter, hoe meer er tegen je zijn en hoe moeilijker de omstandigheden zijn.
Eigenlijk hebben onze grootste tegenstanders, dit in binnen en buitenland zelf gecreeerd.
Roem verdien je door toch in de moelijkste omstandigheden te overwinnen.
Jij bent een poƫet! Mooi omschreven en helemaal waar!
cvita
 cvita - maandag 16 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Lange neus voor Gijp,Derksen,Die Jokhals,alle gloeiboeren, grolschboeren, groenteboeren en kakkerlakken, Youri Lulder,en alle gloryhunters die afgelopen jaren ineens voor az of twente waren.
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:36 schreef cvita het volgende:
Lange neus voor Gijp,Derksen,Die Jokhals,alle gloeiboeren, grolschboeren, groenteboeren en kakkerlakken, Youri Lulder,en alle gloryhunters die afgelopen jaren ineens voor az of twente waren.
grappig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tegen wie wil je de langste NEUS trekken nu...........

0.0204408