BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uri en Rick bedankt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 15 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Meneer Coronel en Rick,

Bedankt voor deze mooie jaren.
Ik zag net jullie emotie en daar is uit op te maken dat jullie geven om deze club..

Prima begaan met Ajax..

Uri Coronel wie kent hem niet, Uri Coronel is een echte Ajacied!

Zaken zijn zaken adios!
nummer10
 nummer10 - zondag 15 mei 2011 - 22:42   quote  deeplink  
slotje...

is maar 1 bedankje terecht..

JOHAN heeft de boel op scherp gezet, en Frank heeft het afgemaakt.. met het juiste bestuur had het NIET zolang geduurt..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 15 mei 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:
JOHAN heeft de boel op scherp gezet, en Frank heeft het afgemaakt.. met het juiste bestuur had het NIET zolang geduurt..
Zwets niet. JC heeft tot dusverre helemaal NIETS gedaan.

Daarbij lijkt mij dit niet de plaats deze discussie opnieuw aan te zwengelen.
Per4manc
 Per4manc - zondag 15 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Ik kan nu ff geen Cruijff meer horen.

Nu gepast respect voor Coronel en vd Boog.
joduh
 joduh - zondag 15 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
johan cruijff johan cruijff johan cruijff johan cruijff johan cruijff johan cruijijf
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 15 mei 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Frank de Boer Frank de Boer Frank de Boer Frank de Boer :-P
thomASS
 thomASS - zondag 15 mei 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Rik :P? rot toch op nikste bedankt
Eide
 Eide - zondag 15 mei 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:59 schreef Per4manc het volgende:
Eens, want ook zij zijn mede verantwoordelijk voor dit kampioenschap, met het aanstellen van Frank, en als dat dan de enige goede beslissing van hen dit seizoen is geweest, dan nog past daar respect bij, want ook zij zijn Ajacied.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 08:34   quote  deeplink  
V/d Boog moet echt z'n grote bek houden, die man wou de Boer niet eens als trainer, of zijn jullie zijn uitspraak over die shortlist in December alweer vergeten???!!!
De Boer is aangebleven onder de druk van Cruijff en consorten. Gister was v/d Boog ook enkel en alleen bezig met zijn rancune tegen Cruijff, en wou niks liever dan een lange neus halen tegen Cruijff.

Uri Coronel is een ander verhaal, die man houd echt van de club en ondanks dat hij verkeerde beslissingen heeft genomen, is het wel een man van de club die gister oprecht blij was met de titel en zich constant netjes bl;eef verwoorden richting de pers gister..(ik heb daar wel een anders over gesproken maar neem de woorden dat hij geen ajax man was bij deze terug)

V/d Boog///////////ANTIHELD
Coronel////////////HELD
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 08:34 schreef remco k het volgende:
V/d Boog moet echt z'n grote bek houden, die man wou de Boer niet eens als trainer, of zijn jullie zijn uitspraak over die shortlist in December alweer vergeten???!!!
De Boer is aangebleven onder de druk van Cruijff en consorten. Gister was v/d Boog ook enkel en alleen bezig met zijn rancune tegen Cruijff, en wou niks liever dan een lange neus halen tegen Cruijff.

Uri Coronel is een ander verhaal, die man houd echt van de club en ondanks dat hij verkeerde beslissingen heeft genomen, is het wel een man van de club die gister oprecht blij was met de titel en zich constant netjes bl;eef verwoorden richting de pers gister..(ik heb daar wel een anders over gesproken maar neem de woorden dat hij geen ajax man was bij deze terug)

Coronel////////////HELD
Volkomen mee eens.
Uri heeft zich laten ringeloren door Rik.
Zonde, want Uri is een echte Ajacied.
Ik hoop dat het ooit nog goed gaat komen tussen Uri en Ajax,
toch ben ik bang dat er daarvoor teveel gebeurd is.
Van De Boog bedankt voor de saneringen die je hebt doorgevoerd,
het is voor iedereen beter dat je lekker 'de echte' zakenwereld in gaat.
Ik hoop nog weinig van deze man te vernemen in de media.
Per4manc
 Per4manc - maandag 16 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
Het is zo kortzichtig dat iedereen die niet als een kwijlend hondje achter Cruijff aanloopt direct afgeschoten wordt.
De keus voor Frank de Boer is door velen met veel voetbalverstand als onverstandig gezien. Het loopt toevallig goed af. Laten we daar blij om zijn en al die shit rondom de club even vergeten.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:29 schreef Per4manc het volgende:
Het loopt toevallig goed af.
En dit is niet kortzichtig???
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:29 schreef Per4manc het volgende:
Het is zo kortzichtig dat iedereen die niet als een kwijlend hondje achter Cruijff aanloopt direct afgeschoten wordt.
De keus voor Frank de Boer is door velen met veel voetbalverstand als onverstandig gezien. Het loopt toevallig goed af. Laten we daar blij om zijn en al die shit rondom de club even vergeten.
Volgens mij loopt Coronel ook niet bepaald als een schoothondje achter Cruijff aan, en die krijgt hier toch ook de credits die hij verdient heeft....
Wel objectief blijven dan he
Per4manc
 Per4manc - maandag 16 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:42 schreef remco k het volgende:

[..]

En dit is niet kortzichtig???
Had jij bij het aanstellen van de Boer verwacht dat Ajax alsnog kampioen zou worden dan?
T' is nu makkelijk ja zeggen. Nee dus.
Dan mag ik toch wel de conclusie trekken dat het toevallig goed gegaan is!?
Zou de Boer volgend jaar ook voor de groep staan wanneer we 4e of 5e geworden waren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Per4manc --
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 16 mei 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Uri en toch ook Rik (een beetje) bedankt!!! Ze verlaten Ajax op een mooi moment; als winstgevend organisatie met mooie sponsors, lagere contracten met prestatieclausules, met een derde ster op de borst en volgend seizoen CL! Nu taak aan Cruijf en de Boer om het zaakje nog te verbeteren! Hoop dat Uri ooit nog eruit kan komen met Cruijf en zo een functie kan bekleden (maar dat zal niet gaan gebeuren)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Jeffreykoi --
Stanley
 Stanley - maandag 16 mei 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Uiteindelijk is alles goed gekomen en dat komt niet door Rik, Uri of Cruijff maar door Frank de Boer zijn visie en lef. En geluk...Tja volgens mij hebben alle drie de clubs op zeker moment niet mogen klagen over geluk...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 08:34 schreef remco k het volgende:

Coronel////////////HELD
Is dat zo? Volgens mij had van de Boog gelogen tegen de Ledenraad, dat hij advies had gevraagd bij de aanstelling van de Boer aan Hiddink en anderen prominente voetbalkenners, maar dat bleek helemaal niet te kloppen. Hij heeft de Boer voor een aantal jaren aangesteld en niemand anders, alleen was hij bang dat de ledenraad dit geen goed idee vond, vandaar die rare uitspraak van hem.
Neemt niet weg dat hij gewoon een eikel is, maar ik ben blij om wat emotie te zien bij de 2 heren. Geven ze miss toch een beetje om de club?

Coronel heeft wel heel veel verkeerde dingen gezegd in de pers, dat ben ik echt niet vergeten! Hij vond destijds zichzelf belangrijker dan Ajax en dat mag nooit!! maarja iedereen maakt wel eens een foutje.. Ik vergeef het ze, maar nu moeten ze gaan. Coronel zeker geen held!! Weer een vies charme offensief
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:59 schreef Per4manc het volgende:
Ik kan nu ff geen Cruijff meer horen.

Ach man lamlul rot toch op,respect me reet....

Respect moet je hebben voor de technische staf voor frankie,danny en spijkerman die het zonder urby en suarez moesten doen na de winterstop,toon daar maar respect voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:02 schreef joduh het volgende:
johan cruijff johan cruijff johan cruijff johan cruijff johan cruijff johan cruijijf
is een echte ajacied...jep mee eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door verbrande harry --
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Ik vind het gebrek aan respect voor van den Boog hier werkelijk stuitend! De man heeft een aantal discutabele dingen gedaan in zijn tijd als directeur, maar ik geloof uit de grond van mijn hart dat hij ook gewoon het beste voorhad met Ajax. Hij liet zich altijd wat teveel hangen naar de wensen van de trainers, maar dat deed hij omdat hij zoveel vertrouwen had in dir trainers. Iedereen beschuldigt hem van het beschermen van zijn functie, maar dat is toch logisch. Niemand wil zijn baan graag kwijt en hij dus ook niet.
De manier waarop deze man door de mangel is gehaald is ongelofelijk en daarom heb ik ook wel begrip voor zijn lange neus naar cruijf, die toch zonder al teveel zelf aanwezig te zijn de hele organisatie afbrandde. Ik haal me hier de woede van veel mensen op de hals door mijn mening te geven, maar ik ben niet overtuigd van Cruijf. Hij is nooit op de toekomst en weet alles wat hij weet via mensen die daar werken en aan zijn kant staan. Ik snap de woorden van van den Boog heel goed: 'Laat ze maar eens wat vaker komen kijken hoe het gaat'. Deze man heeft heel veel moeten doorstaan en heeft dat gedaan voor onze club. Ik vind dat hij alle respect verdient, ondanks de fouten die hij gemaakt heeft. Maar misschien is dit ook wel weer typerend voor het Ajax publiek. Zelfs bij de huldeging kunnen wij het niet opbrengen om te juichen voor mensen als El hamdaoui en burgermeester van der Laan. Voor mij toch een klein smetje op de mooiste dag van de afgelopen 7 jaar. Op zo'n dag van vreugde moet je alles van je af gooien en juichen voor alles en iedereen die hieraan heeft meegewerkt. En alle mensen die ik heb genoemd hebben toch op hun eigen manier meegewerkt.
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Vd.Boog hoorde ik gister weer niets anders dan het 'bedrijf' Ajax zeggen...kap daarmee Rick. Ik moet 'm wel nageven dat ie zoveel mogelijk zichzelf is gebleven, maar zijn leugens ben ik meer dan beu. Ik wens hem wel het allerbeste toe, maar ik ben blij dat ie weggaat.

Uri zal best een echte Ajacied zijn, maar het tegenhouden van Cruijff heeft hem de kop gekost. Als beide gewoon hadden gedaan wat Cruijff wil, had het wellicht beter met ze afgelopen. Van held JOHAN CRUIJFF win je niet!!!!!!! JOHAN CRUIJFF IS DE GROOTSTE AJACIED ALLER TIJDEN!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:05 schreef ktotheb het volgende:
Ik vind het gebrek aan respect voor van den Boog hier werkelijk stuitend! De man heeft een aantal discutabele dingen gedaan in zijn tijd als directeur, maar ik geloof uit de grond van mijn hart dat hij ook gewoon het beste voorhad met Ajax. Hij liet zich altijd wat teveel hangen naar de wensen van de trainers, maar dat deed hij omdat hij zoveel vertrouwen had in dir trainers. Iedereen beschuldigt hem van het beschermen van zijn functie, maar dat is toch logisch. Niemand wil zijn baan graag kwijt en hij dus ook niet.
De manier waarop deze man door de mangel is gehaald is ongelofelijk en daarom heb ik ook wel begrip voor zijn lange neus naar cruijf, die toch zonder al teveel zelf aanwezig te zijn de hele organisatie afbrandde. Ik haal me hier de woede van veel mensen op de hals door mijn mening te geven, maar ik ben niet overtuigd van Cruijf. Hij is nooit op de toekomst en weet alles wat hij weet via mensen die daar werken en aan zijn kant staan. Ik snap de woorden van van den Boog heel goed: 'Laat ze maar eens wat vaker komen kijken hoe het gaat'. Deze man heeft heel veel moeten doorstaan en heeft dat gedaan voor onze club. Ik vind dat hij alle respect verdient, ondanks de fouten die hij gemaakt heeft. Maar misschien is dit ook wel weer typerend voor het Ajax publiek. Zelfs bij de huldeging kunnen wij het niet opbrengen om te juichen voor mensen als El hamdaoui en burgermeester van der Laan. Voor mij toch een klein smetje op de mooiste dag van de afgelopen 7 jaar. Op zo'n dag van vreugde moet je alles van je af gooien en juichen voor alles en iedereen die hieraan heeft meegewerkt. En alle mensen die ik heb genoemd hebben toch op hun eigen manier meegewerkt.
Ik ben het met bepaalde dingen wel eens. Wat er ook is gebeurt, daar moet je als een dag zoals gister boven staan, dan fluit je zelfs Elhamlap even niet uit. De burgemeester ook niet, mits de huldiging op een perkeerterrein moest worden gevierd. Nee we hadden voor iedereen moeten juichen, maakt niet uit wie. Straks gewoon weer orde van de dag en dan mag Elhamlap weg en Rik en Coronel.
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Jou mening is er één en dat is altijd veel waard Ktotheb, ongeacht of je het er wel of niet mee eens bent...
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Wat heeft rik voor Ajax gedaan? Noem 3 dingen. Oh dat kan niet
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 16 mei 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:48 schreef thomASS het volgende:

[..]

Wat heeft rik voor Ajax gedaan? Noem 3 dingen. Oh dat kan niet
* Contracten van spelers salarissen naar beneden gebracht en clausules opgenomen
* Mega sponsorcontracten gesloten waar menig club jaloers op is
* Hoop jeugdspelers gecontracteerd en geen spelers transfervrij weggelopen

Dat zijn er al 3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Jeffreykoi --
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:51 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

* Contracten van spelers salarissen naar beneden gebracht en clausules opgenomen
* Mega sponsorcontracten gesloten waar menig club jaloers op is
* Hoop jeugdspelers gecontracteerd en geen spelers transfervrij weggelopen

Dat zijn er al 3
? salarissen naar beneden gebracht dacht het dus niet. (bron)?
? Aegon en Adidas zijn de grootste sponsorcontracten en toen was hij nog geen algemeen directeur.
? Vermaelen en suarez voor belachelijk bedrag weg.

nu jij weer.
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben het met bepaalde dingen wel eens. Wat er ook is gebeurt, daar moet je als een dag zoals gister boven staan, dan fluit je zelfs Elhamlap even niet uit. De burgemeester ook niet, mits de huldiging op een perkeerterrein moest worden gevierd. Nee we hadden voor iedereen moeten juichen, maakt niet uit wie. Straks gewoon weer orde van de dag en dan mag Elhamlap weg en Rik en Coronel.
Dit is inderdaad precies wat ik bedoel! Op een dag als gisteren moet je boven die shit staan! Gewoon een respectvol applaus. En wat Rik voor Ajax heeft gedaan? Ipv 3 dingen te noemen noem ik er 1: Toen hij kwam was ajax al jaren geen kampioen en draaiden ze verlies jaar in jaar ui. Nu zijn we kampioen en winstgevend. Wat je ook vind van de manier waarop hij dit heeft gedaan, alleen al voor deze prestatie heeft hij respect en applaus verdient.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:47 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Had jij bij het aanstellen van de Boer verwacht dat Ajax alsnog kampioen zou worden dan?
Zou de Boer volgend jaar ook voor de groep staan wanneer we 4e of 5e geworden waren?
Je wordt niet toevallig kampioen, ja kan wel toevallig 50 euro vinden op straat, maar als je kampioen wordt is dat niet toevallig..
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij had van de Boog gelogen tegen de Ledenraad, dat hij advies had gevraagd bij de aanstelling van de Boer aan Hiddink en anderen prominente voetbalkenners, maar dat bleek helemaal niet te kloppen. Hij heeft de Boer voor een aantal jaren aangesteld en niemand anders, alleen was hij bang dat de ledenraad dit geen goed idee vond, vandaar die rare uitspraak van hem.
Neemt niet weg dat hij gewoon een eikel is, maar ik ben blij om wat emotie te zien bij de 2 heren. Geven ze miss toch een beetje om de club?

Coronel heeft wel heel veel verkeerde dingen gezegd in de pers, dat ben ik echt niet vergeten! Hij vond destijds zichzelf belangrijker dan Ajax en dat mag nooit!! maarja iedereen maakt wel eens een foutje.. Ik vergeef het ze, maar nu moeten ze gaan. Coronel zeker geen held!! Weer een vies charme offensief
V/D Boog gaf toch echt in een intervieuw aan dat de Boer in principe de A1 verder zou gaan coachen en dat er een shortlist opgesteld zou worden met mogelijk nieuwe trainers, de Boer is uiteindelijk aangesteld onder de druk van Cruijff richting v/d Boog, dat is mijn mening, wat ik eerder noem is gewoon een feit..
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Zoals jij het ontbreken van respect richting v/d Boog stuitend vind. Vind ik het teveel aan respect richting de man die onze grootste held ooit afkraakt stuitend...
biba1970
 biba1970 - maandag 16 mei 2011 - 17:56   quote  deeplink  
respect heb ik voor frank
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals jij het ontbreken van respect richting v/d Boog stuitend vind. Vind ik het teveel aan respect richting de man die onze grootste held ooit afkraakt stuitend...
Hier ben ik het dus absoluut mee oneens! Ik heb alles erg goed gevolgd en ik heb vd Boog nooit iets echt negatiefs over Cruijf horen zeggen. Het enige wat hij heeft gezegd is dat hij het opvallend vind dat Cruijf over mensen en dingen oordeelt, zonder dat hij zelf aanwezig is op de club. Ik vind dat verre van afkraken, ik vind dat gerechtvaardige kritiek. Daarnaast heeft Cruijf meer lelijke dingen over vd Boog gezegd dan andersom.

Laat ik duidelijk zijn, ik denk dat het goed is dat vd Boog weggaat, en ik vind hem zeker niet de beste directeur uit de geschiedenis. Het enige wat ik wil zeggen is dat hij meer respect verdient dan dat hij krijgt. En als je een echte supporter bent stap je in ieder geval op de kampioensdag over je persoonlijke gevoelens heen en juich je gewoon voor iedereen die op zijn manier zijn best heeft gedaan voor Ajax. Dus ja, ook voor van den Boog en ook voor El Hamdaoui. Dat heet dus respect Remco. Wij zijn het ook met elkaar oneens, maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor je kan hebben lijkt me.

Ik reageer zo uitgebreid, omdat ik me gewoon schaamde toen iedereen op het museumplein begon te fluiten voor de burgermeester en El Hamdaoui. Ik ben zo verschrikkelijk Ajacied en hou met alles wat ik in me heb van alles wat met onze club te maken heeft. Maar dit soort dingen doen me echt pijn, omdat ik graag wil dat wij als club meer respect tonen voor mensen die voor ons werken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door ktotheb --
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:59 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Hier ben ik het dus absoluut mee oneens! Ik heb alles erg goed gevolgd en ik heb vd Boog nooit iets echt negatiefs over Cruijf horen zeggen. Het enige wat hij heeft gezegd is dat hij het opvallend vind dat Cruijf over mensen en dingen oordeelt, zonder dat hij zelf aanwezig is op de club. Ik vind dat verre van afkraken, ik vind dat gerechtvaardige kritiek. Daarnaast heeft Cruijf meer lelijke dingen over vd Boog gezegd dan andersom.

Laat ik duidelijk zijn, ik denk dat het goed is dat vd Boog weggaat, en ik vind hem zeker niet de beste directeur uit de geschiedenis. Het enige wat ik wil zeggen is dat hij meer respect verdient dan dat hij krijgt. En als je een echte supporter bent stap je in ieder geval op de kampioensdag over je persoonlijke gevoelens heen en juich je gewoon voor iedereen die op zijn manier zijn best heeft gedaan voor Ajax. Dus ja, ook voor van den Boog en ook voor El Hamdaoui. Dat heet dus respect Remco. Wij zijn het ook met elkaar oneens, maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor je kan hebben lijkt me.
Dat is jou mening. de mijne is dat het een zak hooi is die ik liever kwijt dan rijk ben, en als ik de keuze v/d Boog====Cruijff 100 keer moet maken, kies ik 100 keer voor Cruijff.

In ieder fucking intervieuw moet v/d Boog weer Cruijff aanhalen, zelfs als er hem niet eens na gevraagd wordt...

Ik heb geen respect voor de manier waarop v/d Boog zich heeft gedragen in de laatste maanden...
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is jou mening. de mijne is dat het een zak hooi is die ik liever kwijt dan rijk ben, en als ik de keuze v/d Boog====Cruijff 100 keer moet maken, kies ik 100 keer voor Cruijff.

In ieder fucking intervieuw moet v/d Boog weer Cruijff aanhalen, zelfs als er hem niet eens na gevraagd wordt...

Ik heb geen respect voor de manier waarop v/d Boog zich heeft gedragen in de laatste maanden...
Dit is precies de respectloosheid waarover ik het heb. Inhoudelijk ben ik het met je eens. Zoals ik al zei, vind ik het goed dat hij weggaat en ik vind hem niet geweldig. Maar hij heeft wel respect verdient. Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je door heel Nederland wekenlang keihard wordt afgezeken.... Ongelofelijk dat je nog zoveel haat kan voelen na zo'n mooie dag.
WillemS
 WillemS - maandag 16 mei 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Als directeur van een middel-groot bedrijf weet ik hoe moeilijk het is om daar leiding aan te geven. Een beursgenoteerd bedrijf als Ajax is een veelvoud daarvan, je hebt niet alleen met de zakelijke beslommeringen te maken, maar ook nog eens met de verschillende stromingen binnen Ajax, roepen vanaf de zijlijn is o zo makkelijk, ik ben heel benieuwd wat de nieuwe machthebbers er van gaan maken, dit overtreffen zal een hele klus worden! Dus Rick en Uri, heel erg bedankt voor jullie inzet en visie, niet altijd even gelukkig, maar dat ben ik ook niet! mvg. Willem
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:11 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Dit is precies de respectloosheid waarover ik het heb. Inhoudelijk ben ik het met je eens. Zoals ik al zei, vind ik het goed dat hij weggaat en ik vind hem niet geweldig. Maar hij heeft wel respect verdient. Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je door heel Nederland wekenlang keihard wordt afgezeken.... Ongelofelijk dat je nog zoveel haat kan voelen na zo'n mooie dag.
Helemaal geen haatgevoelens, volgens mij heb ik niet die baan, zeker niet zo'n riant salaris, en ik heb er niet zelf voor gekozen, die vergeljking slaat de plank dus volkomen mis.

Ik zal mijn mening even toelichten voor je, laat ik voorop stellen, dat mocht het financiele plaatje kloppen zoals dat nu wordt uitgelegd door v/d Boog, dat ik vind dat hij op dat gebied prima werk heeft geleverd, en dat met name door saneringen door te voeren in de selectie, prima dus. Je zou hier in diverse topic van vorig jaar ook kunnen terug lezen dat ik volkomen achter de man stond, echter is mijn mening over hem in het afgelopen half jaar compleet 180 graden gedraaid, ten eerste heeft hij gezegd in oktober of November vorig jaar, dat we Cruijff niet al te serieus meer moeten nemen gezien zijn leeftijd, dat is niet heel erg slim, vervolgens blijft v/d Boog constant op Cruijff zijn berichten in de pers reageren, en dat terwijl v/d Boog hem niet meer serieus nam, dat is op zijn minst raar toch?
Dan gaat de trainer eruit, volgt de Boer hem op als interim, en zegt v/d Boog in de pers dat de Boer in principe gewoon terug gaat richting de A1 en dat men een shortlist gaat maken, dit alles na de fantastisch goede potjes tegen AZ en AC Milaan, niet erg handig, maar goed, onde de druk van Cruijff (hij nam hem toch niet meer serieus??) wordt alsnog de Boer aangesteld als trainer, dit is allemaal prima en ik zou er normaal gesproken niet eens over willen praten, totdat v/d Boog gister het kampioenschap min of meer opeiste, en Cruijff weer aanviel dat het zonder hem ook best aardig ging, v/d Boog vergeet hier dus even dat hij de Boer enkel door de druk van Cruijff heeft aangesteld.
v/d Boog pakt ook echt ieder moment om Cruijff aan te pakken en zichzelf in een goed daglicht te stellen, ook gister weer, ik ben namelijk van mening dat de uitleg van Cruijff vanochtend de enige juiste is, Cruijff heeft zich express op de achtergrond gehouden zoals de ledenraad hem dit gevraagd heeft, en heeft netjes het einde van het seizoen afgewacht om nu aan de slag te gaan. De Ledenraad heeft ook v/d Boog gevraagd zich koest te houden, echter heeft deze man de volle aanval gekozen op Cruijff en hiermee ook de integriteit van Uri Coronel meegetrokken de afgrond in, want Coronel heeft zich al dan niet terecht gewoon in de vuurlinie op v/d Boog geworpen en hierdoor een aantal (onverdiende) klappen op moeten vangen, dit heeft de man echt heel erg beschadigd, en ondanks dat ik eerder van mening was dat Cornel ook een zak hooi was, heb ik dit (zie andere post) nu teruggenomen, en ben zelfs van mening dat v/d Boog Coronel heeft beschadigd, dit door de loyaliteit van Coronel aan v/d Boog..
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
Remco,

kan het heel erg waarderen dat je in deze discussie je mening gegrond en onderbouwd geeft en me probeert uit te leggen waarom jij tot die mening bent gekomen. Na jouw verhaal heb ik er ook meer begrip voor. Ik vind het vooral erg mooi dat je de woorden zak hooi terugneemt, een echte vent durft ook woorden terug te nemen, applaus!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn uitspraak over de leeftijd van Cruijf niet heb meegekregen, als dat idd op die wijze is gezegd getuigt dat ook van weinig respect vanuit vd Boog naar Cruijf (wat bij Ajax natuurlijk politieke zelfmoord is). Dat hij gisteren even zijn gelijk haalde is misschien ook niet heel slim, maar wel heel begrijpelijk. Hij is ook maar een mens en ik vind dat hij wel heel erg hard is aangepakt. Ik heb gisteren zijn interviews ook gezien en ik wil daar dan nog wel als kanttekening bij plaatsen. Hij zegt namelijk niks over Cruijf, maar over mensen die een oordeel vellen zonder dat ze komen kijken. Dat is erg terechte kritiek, die ook geplaatst is door bijvoorbeeld de Boer (die zei dat Boeve ineens over Blind komt oordelen terwijl hij jaren niet bij de club is geweest).
Op technisch gebied heeft Cruijf ongetwijfeld gelijk, maar tegenwoordig is een club ook een bedrijf en je ziet bij Barca wat het beleid van Cruijf doet met de financien van een club (schuld is daar echt ontstellend hoog). Ik ben blij dat vd Boog een stuatie heeft gecreeerd waarin Ajax met de technische hand van Cruijf op een FINANCIEEL GEZONDE wijze verder kan.
Als laatste nog even over het niet aan willen stellen van de Boer: Hij heeft toen inderdaad gezegd dat het in principe de bedoeling was dat de Boer zou teruggaan naar de A1. Maar laat even heel duidelijk zijn dat de Boer zelf ook nog geen hoofdtrainer wilde worden. Dit was niet zijn ideale pad en hij had meer tijd willen nemen tot hij hieraan begon. Ik denk dan ook dat vd Boog dit zo heeft gedaan, omdat hij de wensen van Frankie kenden.

Mooie discussie in ieder geval. Ben het grotendeels met je eens, alleen vind ik dat we nu aan het einde even alles moeten vergeten en vd Boog gewoon moeten bedanken. Want wat er ook gezegd wordt, even echt een serieuze vraag: Denk jij echt dat vd Boog niet elke dag dat hij voor onze club gewerkt heeft, zijn best heeft gedaan om onze club beter te maken volgens zijn visie?
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:52 schreef ktotheb het volgende:
Remco,

kan het heel erg waarderen dat je in deze discussie je mening gegrond en onderbouwd geeft en me probeert uit te leggen waarom jij tot die mening bent gekomen. Na jouw verhaal heb ik er ook meer begrip voor. Ik vind het vooral erg mooi dat je de woorden zak hooi terugneemt, een echte vent durft ook woorden terug te nemen, applaus!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn uitspraak over de leeftijd van Cruijf niet heb meegekregen, als dat idd op die wijze is gezegd getuigt dat ook van weinig respect vanuit vd Boog naar Cruijf (wat bij Ajax natuurlijk politieke zelfmoord is). Dat hij gisteren even zijn gelijk haalde is misschien ook niet heel slim, maar wel heel begrijpelijk. Hij is ook maar een mens en ik vind dat hij wel heel erg hard is aangepakt. Ik heb gisteren zijn interviews ook gezien en ik wil daar dan nog wel als kanttekening bij plaatsen. Hij zegt namelijk niks over Cruijf, maar over mensen die een oordeel vellen zonder dat ze komen kijken. Dat is erg terechte kritiek, die ook geplaatst is door bijvoorbeeld de Boer (die zei dat Boeve ineens over Blind komt oordelen terwijl hij jaren niet bij de club is geweest).
Op technisch gebied heeft Cruijf ongetwijfeld gelijk, maar tegenwoordig is een club ook een bedrijf en je ziet bij Barca wat het beleid van Cruijf doet met de financien van een club (schuld is daar echt ontstellend hoog). Ik ben blij dat vd Boog een stuatie heeft gecreeerd waarin Ajax met de technische hand van Cruijf op een FINANCIEEL GEZONDE wijze verder kan.
Als laatste nog even over het niet aan willen stellen van de Boer: Hij heeft toen inderdaad gezegd dat het in principe de bedoeling was dat de Boer zou teruggaan naar de A1. Maar laat even heel duidelijk zijn dat de Boer zelf ook nog geen hoofdtrainer wilde worden. Dit was niet zijn ideale pad en hij had meer tijd willen nemen tot hij hieraan begon. Ik denk dan ook dat vd Boog dit zo heeft gedaan, omdat hij de wensen van Frankie kenden.

Mooie discussie in ieder geval. Ben het grotendeels met je eens, alleen vind ik dat we nu aan het einde even alles moeten vergeten en vd Boog gewoon moeten bedanken. Want wat er ook gezegd wordt, even echt een serieuze vraag: Denk jij echt dat vd Boog niet elke dag dat hij voor onze club gewerkt heeft, zijn best heeft gedaan om onze club beter te maken volgens zijn visie?
Sorry maar wat heeft rik gedaan om de financiën te verbeteren?
Zonder de verkoop van luis en cl draaide ajax nog dik verlies dus
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:52 schreef ktotheb het volgende:
Remco,

Ik neem de woorden over Coronel terug, v/d Boog is nog steeds een zak hooi.....:-)
De visie van Cruijff heeft daar niet geleid tot schulden trouwens, het aankoopgedrag wat Cruijff erg tegenstaat heeft daartoe geleid, maar goed, dit is een hele andere discussie.

Wat je zegt is helemaal waar, en dat klopt ook voor de volle 100%, alleen is het onder de druk van Cruijff gebeurd, en is het absoluut niet terecht om deze titel min of meer op te eisen, en wederom een sneer uit te delen aan kamp Cruijff. V/d Boog had het gister wel degelijk enkel en alleen over Cruijff, dat weet jij net zo goed als ik, daar heeft hij de naam Cruijff niet voor in de mond hoeven nemen.

Over je laatste vraag kan ik heel kort zijn. In zijn "normale" werk heeft hij natuurlijk zijn uiterste best gedaan, en daar veroordeel ik hem ook niet op, het antwoord is dus volmondig ja. Echter gaat het mij om de (niet te winnen) strijd die hij is aangegaan, vanaf dag 1 is hij tegen Cruijff geweest, en het instemmen met het zitting nemen in die klankboordgroep, om vervolgens geen gehoor te nemen aan je eigenn advies, is in mijn ogen zijn laatste stuiptrekking geweest in een plan om Cruijff buiten de deur te houden, ik denk namelijk dat men had verwacht dat Cruijff na deze teleurstelling het bijltje erbij neer had gegooid, gelukkig heeft Cruijff dit niet gedaan en kan hij nu aan het werk..
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Laat ik er verder inhoudelijk maar niet teveel meer op in gaan, ben het namelijk bijvoorbeeld niet eens met je stelling dat zijn commentaar alleen voor cruijf bedoeld was.
Wat ik uiteindelijk graag wil met dit verhaal is dat iedereen inziet dat hij zich op zijn eigen manier voor onze club heeft ingezet en dat hij daar gewoon op een fatsoenlijke manier applaus voor krijgt. Het is een beetje als een band die een slecht optreden geeft. Ook dan zal ik altijd klappen voor de inzet en dat zou ik graag ook voor Rik zien, niet voor Rik, maar omdat ik vind dat dat hoort bij een mooie club als Ajax. Ik hoor ze vanavond in VI alweer schande spreken van de fluitconcerten en dat is gewoon zonde, nergens voor nodig. Applaus voor de inzet van Rik en vrolijk door met Johan!
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:34 schreef ktotheb het volgende:
Laat ik er verder inhoudelijk maar niet teveel meer op in gaan, ben het namelijk bijvoorbeeld niet eens met je stelling dat zijn commentaar alleen voor cruijf bedoeld was.
Wat ik uiteindelijk graag wil met dit verhaal is dat iedereen inziet dat hij zich op zijn eigen manier voor onze club heeft ingezet en dat hij daar gewoon op een fatsoenlijke manier applaus voor krijgt. Het is een beetje als een band die een slecht optreden geeft. Ook dan zal ik altijd klappen voor de inzet en dat zou ik graag ook voor Rik zien, niet voor Rik, maar omdat ik vind dat dat hoort bij een mooie club als Ajax. Ik hoor ze vanavond in VI alweer schande spreken van de fluitconcerten en dat is gewoon zonde, nergens voor nodig. Applaus voor de inzet van Rik en vrolijk door met Johan!
Prima dan toch, jij jou mening, ik de mijne..
ktotheb
 ktotheb - maandag 16 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
inderdaad!
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 17 mei 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Uri bedankt! Een Ajacied in hart en nieren.

Rick kan van mij part door de stront zakken. Samen met Piet Keizer overigens, wat een zeikstraal is dat geworden zeg. Als voetballer een meester, maar het wordt er allemaal niet fraaier op in de loop der jaren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 mei 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

V/D Boog gaf toch echt in een intervieuw aan dat de Boer in principe de A1 verder zou gaan coachen en dat er een shortlist opgesteld zou worden met mogelijk nieuwe trainers, de Boer is uiteindelijk aangesteld onder de druk van Cruijff richting v/d Boog, dat is mijn mening, wat ik eerder noem is gewoon een feit..
Zou kunnen hoor, ik heb dat niet gelezen of gehoord, dus je zou best gelijk kunnen hebben. Ik weet alleen dat hij in het nauw was gedreven, omdat de ledenraad niet begreep waarom Frank de Boer werd aangesteld en ook nog eens contrcat kreeg van 3 jaar. Waarop v/d Boog reageerde dat hij advies had gevraagd bij prominente voetbalkenners. Dus ik weet ik wat er allemaal gebeurt is, maar het zou best kunnen dat Cruijff hem advies heeft gegeven of onder druk heeft gezet?? Hoe dan ook ik ben blij dat de Boer er staat
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zou kunnen hoor, ik heb dat niet gelezen of gehoord, dus je zou best gelijk kunnen hebben. Ik weet alleen dat hij in het nauw was gedreven, omdat de ledenraad niet begreep waarom Frank de Boer werd aangesteld en ook nog eens contrcat kreeg van 3 jaar. Waarop v/d Boog reageerde dat hij advies had gevraagd bij prominente voetbalkenners. Dus ik weet ik wat er allemaal gebeurt is, maar het zou best kunnen dat Cruijff hem advies heeft gegeven of onder druk heeft gezet?? Hoe dan ook ik ben blij dat de Boer er staat
Ik hoor net toch iets anders, heb een kennis gevraagd hoe dit nu zit, maar hij zegt dat de Boer juist is aangesteld onder de druk van de ledenraad, en dan met name de Cruijff aanhangers in de ledenraad waren voor, wat wel klopt is dat de lederaad het hier niet unaniem over eens was..
alibabba
 alibabba - dinsdag 17 mei 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal geen haatgevoelens, volgens mij heb ik niet die baan, zeker niet zo'n riant salaris, en ik heb er niet zelf voor gekozen, die vergeljking slaat de plank dus volkomen mis.

Ik zal mijn mening even toelichten voor je, laat ik voorop stellen, dat mocht het financiele plaatje kloppen zoals dat nu wordt uitgelegd door v/d Boog, dat ik vind dat hij op dat gebied prima werk heeft geleverd, en dat met name door saneringen door te voeren in de selectie, prima dus. Je zou hier in diverse topic van vorig jaar ook kunnen terug lezen dat ik volkomen achter de man stond, echter is mijn mening over hem in het afgelopen half jaar compleet 180 graden gedraaid, ten eerste heeft hij gezegd in oktober of November vorig jaar, dat we Cruijff niet al te serieus meer moeten nemen gezien zijn leeftijd, dat is niet heel erg slim, vervolgens blijft v/d Boog constant op Cruijff zijn berichten in de pers reageren, en dat terwijl v/d Boog hem niet meer serieus nam, dat is op zijn minst raar toch?
Dan gaat de trainer eruit, volgt de Boer hem op als interim, en zegt v/d Boog in de pers dat de Boer in principe gewoon terug gaat richting de A1 en dat men een shortlist gaat maken, dit alles na de fantastisch goede potjes tegen AZ en AC Milaan, niet erg handig, maar goed, onde de druk van Cruijff (hij nam hem toch niet meer serieus??) wordt alsnog de Boer aangesteld als trainer, dit is allemaal prima en ik zou er normaal gesproken niet eens over willen praten, totdat v/d Boog gister het kampioenschap min of meer opeiste, en Cruijff weer aanviel dat het zonder hem ook best aardig ging, v/d Boog vergeet hier dus even dat hij de Boer enkel door de druk van Cruijff heeft aangesteld.
v/d Boog pakt ook echt ieder moment om Cruijff aan te pakken en zichzelf in een goed daglicht te stellen, ook gister weer, ik ben namelijk van mening dat de uitleg van Cruijff vanochtend de enige juiste is, Cruijff heeft zich express op de achtergrond gehouden zoals de ledenraad hem dit gevraagd heeft, en heeft netjes het einde van het seizoen afgewacht om nu aan de slag te gaan. De Ledenraad heeft ook v/d Boog gevraagd zich koest te houden, echter heeft deze man de volle aanval gekozen op Cruijff en hiermee ook de integriteit van Uri Coronel meegetrokken de afgrond in, want Coronel heeft zich al dan niet terecht gewoon in de vuurlinie op v/d Boog geworpen en hierdoor een aantal (onverdiende) klappen op moeten vangen, dit heeft de man echt heel erg beschadigd, en ondanks dat ik eerder van mening was dat Cornel ook een zak hooi was, heb ik dit (zie andere post) nu teruggenomen, en ben zelfs van mening dat v/d Boog Coronel heeft beschadigd, dit door de loyaliteit van Coronel aan v/d Boog..
+ 3 sterren...:-) BAM!!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

+ 3 sterren...:-) BAM!!!!!!
Ik zag dat jij net gereageerd had op dit topic, en ik wist direct dat je het hiermee eens zou zijn.... Whwhahaha, begint bijna eng te worden man...
alibabba
 alibabba - dinsdag 17 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zag dat jij net gereageerd had op dit topic, en ik wist direct dat je het hiermee eens zou zijn.... Whwhahaha, begint bijna eng te worden man...
Het is ook eng....hahahahahaha...BAM!!!!! AJAX KAMPIOEN!!!!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:47 schreef Per4manc het volgende:

[..]

eerlijk antwoord ? ja..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:18 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Ach man lamlul rot toch op,respect me reet....

Respect moet je hebben voor de technische staf voor frankie,danny en spijkerman die het zonder urby en suarez moesten doen na de winterstop,toon daar maar respect voor.
omdat meneer vdboog en co, TE LAAT WAREN.. hoezo respect ? AMATEURS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uri en Rick bedankt

0.0100979