BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uri en Rick bedankt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Humankillz
 Humankillz - dinsdag 17 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 mei 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoor net toch iets anders, heb een kennis gevraagd hoe dit nu zit, maar hij zegt dat de Boer juist is aangesteld onder de druk van de ledenraad, en dan met name de Cruijff aanhangers in de ledenraad waren voor, wat wel klopt is dat de lederaad het hier niet unaniem over eens was..
OK, ja dat klinkt erg aannemelijk eigenlijk, dus dat zal de waarheid wel zijn.. Wat ik toevallig heel recent hoorde, weeet niet of het waar is, maar Ooijer blijkt ook een rol te hebben gehad hierin?? Vanwege het Nederlandse elftal heeft hij aangegeven dat de Boer een ideale interim opvolger zou kunnen zijn. Nu snap ik helemaal waarom De Boer hem zo belangrijk vond voor Ajax en hij nog een jaar mocht blijven ;) Daarbij hij gaat ook echt heel goed om met zijn rol.
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

OK, ja dat klinkt erg aannemelijk eigenlijk, dus dat zal de waarheid wel zijn.. Wat ik toevallig heel recent hoorde, weeet niet of het waar is, maar Ooijer blijkt ook een rol te hebben gehad hierin?? Vanwege het Nederlandse elftal heeft hij aangegeven dat de Boer een ideale interim opvolger zou kunnen zijn. Nu snap ik helemaal waarom De Boer hem zo belangrijk vond voor Ajax en hij nog een jaar mocht blijven ;) Daarbij hij gaat ook echt heel goed om met zijn rol.
Ooijer is een prof pur sang, dat vond ik al in zijn tijd bij PSV, het is een enkelbijtertje dat alles doet om te winnen, zuinig is op zijn lichaam en een positieve uitwerking schijnt te hebben op de ploeg, niks dan lof dus....
nora
 nora - woensdag 18 mei 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 09:47 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Had jij bij het aanstellen van de Boer verwacht dat Ajax alsnog kampioen zou worden dan?
T' is nu makkelijk ja zeggen. Nee dus.
Dan mag ik toch wel de conclusie trekken dat het toevallig goed gegaan is!?
Zou de Boer volgend jaar ook voor de groep staan wanneer we 4e of 5e geworden waren?
Ja zeker want mister het belangrijkste is dat hij Ajax weer aanvallend heeft leren spelen en dat is waarom iedereen hem de juiste trainer vind voor Ajax en al had hij verloren afgelopen zondag of hij had derde geworden dan nog hadden de fans hem toegezongen,want eindelijk komt heel langzaam het Ajax spel terug en dat is bijna nog belangrijker dan de titel (Frank is een echte Ajaxtrainer) hulde voor hem.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Hee Nora!!!! Vanaf nu zou ik graag een topic willen openen onde de naam visioen van Nora!! Ze zijn uitgekomen, dus ik hoop dat je toekomstige visioenen weer met ons wil delen!!
nora
 nora - woensdag 18 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 13:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Hee Nora!!!! Vanaf nu zou ik graag een topic willen openen onde de naam visioen van Nora!! Ze zijn uitgekomen, dus ik hoop dat je toekomstige visioenen weer met ons wil delen!!
Uiteraard moet ik dit bespreken met mijn oude zigeunerfamilie normaal vragen zij daar poen voor (ha ha joodse zigeuners he)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door nora --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 mei 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 13:04 schreef nora het volgende:

[..]

Uiteraard moet ik dit bespreken met mijn oude zigeunerfamilie normaal vragen zij daar poen voor (ha ha joodse zigeuners he)
Whahaha.. Ik dacht meteen aan jou na het fluitsignaal.. Die Nora heeft wel gelijk gehad!! In mijn droom kwamen we tot 5-1 waar suljemani bij 3-1 stand de laatste 5 minuten nog 2 maakten, helaas haalde de Boer hem naar de kant, want anders was mijn droom miss wel uitgekomen :(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uri en Rick bedankt

0.0084931