|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
zou ik ook zeggen, wie wil er nou in dat foei lelijk uitshirt van hoerenveen spelen... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 08:24 schreef jarjar78 het volgende:zou ik ook zeggen, wie wil er nou in dat foei lelijk uitshirt van hoerenveen spelen... Nou dat uitshirt van volgend jaar... ze moeten zich kapot schamen!!! Gadverdamme. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Is die Dost nou zo groot of voetbalt er bij de tegenstander een c-junior mee? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:08 schreef Maximus het volgende:Is die Dost nou zo groot of voetbalt er bij de tegenstander een c-junior mee? nooit van gezichtsbedrog door 2d gehoord? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: oh is het dat? Ben niet zo slim... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:08 schreef Maximus het volgende:Is die Dost nou zo groot of voetbalt er bij de tegenstander een c-junior mee? Dost is 1.92 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iedereen wil naar de kuip !!!!!! Geen woorden maar daden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 14:36 schreef Pietje1 het volgende:[..] Nou dat uitshirt van volgend jaar... ze moeten zich kapot schamen!!! Gadverdamme. idd, hoe verzinnen ze 't in godsnaam? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ongelooflijk dat je als Heerenveen zijnde zulke uit shirts wilt... die club gaat langzaam maar zeker steeds verder afglijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zouden de supporters dit pikken ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb begrepen dat het overgrote gedeelte er niet blij mee is . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja hoop dat Feyenoord ook zoon tenue krijg als 3e tenue |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
hij kan scoren met zijn hoofd en zijn voeten topspits |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
kunnen we maradonna dan niet vragen? die scoort met hoofd, voeten en handen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien moet ie maar een seizoenskaart nemen als hij graag naar de kuip wil. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij wou toch ook zo graag naar de Joden afgelopen winter boven de keuze Feyenoord?Laat m daar dan lekker heen gaan!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag ie komen hoor, maar hoop niet dat ie eerste keuze is. |
|
|
|
|
Olaf79
|
|
|
Volgende week komt er een andere club bij Dorst en wil hij heel graag daarheen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dost is de eerste die uit de kast komt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
als het maar in 020 is,de club verbasterd als je een speler haald die niet kon slapen zonder zijn 020 pyama... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou ie de Kuip niet kunnen vinden of zo? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of zou het beteken dorst in de kuip,heb ik vaak dan drink ik die gekoelde urine bah Nee Bassie komt niet.Ik zeg wel meer het zou mij niet verbazen dat ruud v Nistelrooy komt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 22:17 schreef piet de paler het volgende:of zou het beteken dorst in de kuip,heb ik vaak dan drink ik die gekoelde urine bah Nee Bassie komt niet.Ik zeg wel meer het zou mij niet verbazen dat ruud v Nistelrooy komt volgens mij gaat ie terug naar Spanje, . . . Malaga schijnt vergaande interesse te hebben |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Voor elke jonge voetballer is het toch een eer om voor zo'n grote club te mogen spelen en of dat nou Ajax of Feyenoord is met of zonder pyjama. Ondanks heel wat magere jaren Is voor jonge voetballers Feyenoord een club waar ze zich mee willen identificeren. Dost je bent van harte welkom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 22:25 schreef The Q het volgende:Voor elke jonge voetballer is het toch een eer om voor zo'n grote club te mogen spelen en of dat nou Ajax of Feyenoord is met of zonder pyjama. Ondanks heel wat magere jaren Is voor jonge voetballers Feyenoord een club waar ze zich mee willen identificeren. Dost je bent van harte welkom. Antwoord van Bassie: "nja, nja, is zo. Mooie club. Grote eer. Groots publiek. Mooi gras. Hoeveel ga ik per maand vangen?" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Antwoord van Bassie: "nja, nja, is zo. Mooie club. Grote eer. Groots publiek. Mooi gras. Hoeveel ga ik per maand vangen?" Elke voetballer reageert zo. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Lang stil geweest rondom Dost.. Stilte voor de storm?? Weet iemand al wat meer? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft ie dan wel een kaart van de ANWB ? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Is die bij de grens van friesland kwijtgeraakt. hij fietst nu al weken op gevoel |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 20:24 schreef RedDevil1990 het volgende:Is die bij de grens van friesland kwijtgeraakt. hij fietst nu al weken op gevoel okay, . . . gaat dus helemaal goed komen met Bassie? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dost ideale spits voor Feyenoord? Volmondig ja, van onze TD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Is normaal gesproken maar iets meer dan 12 uur fietsen vanuit Friesland, volgens de ANWB.. Duurt inderdaad wel erg lang! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:37 schreef Let it Snoo het volgende:Is normaal gesproken maar iets meer dan 12 uur fietsen vanuit Friesland, volgens de ANWB.. Duurt inderdaad wel erg lang! denk dat ie misschien ook tussendoor nog ff een beetje vakantie pakt, . . op de veluwe of zo |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: En op de vraag of het haalbaar is....volmondig Nee! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Voor zover ik begreep zijn de investeerders OP DIT MOMENT niet van plan extern spelers te financieren na Cisse en Fernandez, Feyenoord zelf heeft uiteraard niets te bieden. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:47 schreef piet het volgende:[..] Voor zover ik begreep zijn de investeerders OP DIT MOMENT niet van plan extern spelers te financieren na Cisse en Fernandez, Feyenoord zelf heeft uiteraard niets te bieden. In dat geval zou het sowieso onmogelijk worden om een spits van naam aan te trekken toch? Tenzij hij transfervrij is.. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:48 schreef Let it Snoo het volgende:[..] In dat geval zou het sowieso onmogelijk worden om een spits van naam aan te trekken toch? Tenzij hij transfervrij is.. Voor zover ik het begreep wel... maarja wie weet over een paar weken... |
|
|
|