BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 15 Doelpunten voor Luc Castaignos

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - maandag 16 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Hierbij wil ik Luc Castaignos feliciteren met z'n 15e doelpunt in z'n debuutseizoen.

Luc is hiermee officieel de spits geworden waar Leo en Mario tijdens afgelopen zomer zo naar op zoek waren...

Als Luc de eerste 6/8 wedstrijden ook gewoon in de basis had gestaan, waren het er vast meer geworden.

Jammer dat het talent van Luc nooit van begin af aan echt erkend is binnen Feyenoord en dat ie zo makkelijk van de hand is gedaan.

Ik ben benieuwd waar Luc is over 5 jaar.

speler club goals pen.
Vleminckx NEC 23 1
Bulykin ADO Den Haag 21 4
Junker Roda JC Kerkrade 20 3
Dzsudzsák PSV 16 5
Matavz FC Groningen 16 1
Castaignos Feyenoord 15 1
Everton Heracles Almelo 15 0
Overtoom Heracles Almelo 15 8
Sigthórsson AZ 15 0
Toivonen PSV 15 0

Let ook ff op het aantal penalties van Bulykin en Junker..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 mei 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Ik gokte op 11 doelpunten in het begin
Maar waarom opletten op de penalty's van die 2
Overtoom heeft er meer
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 16 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Luc is helemaal niet gemakkelijk van de hand gedaan door Feyenoord.Sterker nog,wanneer Luc dwars had gewild had ie voor nul noppes weg kunnen gaan.Omdat zijn kontrakt afliep en de optie van 1 jaar niet rechtsgeldig was(en ook hier kon Feyenoord niks aan doen!)Dus als je dan nog 4 miljoen vangt mag je blij zijn.
Al had ik hem graag in Rotterdam zien blijven.Was voor zijn carriere ook beter geweest trouwens.Komt bij Inter toch niet aan de bak.
de flh
 de flh - maandag 16 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Die twee worden gezien als topspitsen in de eredivisie. Als je kijkt naar het aantal pure doelpunten dan ontlopen ze Castaignos niet zo veel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 12:10 schreef de flh het volgende:
Hierbij wil ik Luc Castaignos feliciteren met z'n 15e doelpunt in z'n debuutseizoen.

Luc is hiermee officieel de spits geworden waar Leo en Mario tijdens afgelopen zomer zo naar op zoek waren...

Als Luc de eerste 6/8 wedstrijden ook gewoon in de basis had gestaan, waren het er vast meer geworden.

Jammer dat het talent van Luc nooit van begin af aan echt erkend is binnen Feyenoord en dat ie zo makkelijk van de hand is gedaan.

Ik ben benieuwd waar Luc is over 5 jaar.

speler club goals pen.
Vleminckx NEC 23 1
Bulykin ADO Den Haag 21 4
Junker Roda JC Kerkrade 20 3
Dzsudzsák PSV 16 5
Matavz FC Groningen 16 1
Castaignos Feyenoord 15 1
Everton Heracles Almelo 15 0
Overtoom Heracles Almelo 15 8
Sigthórsson AZ 15 0
Toivonen PSV 15 0

Let ook ff op het aantal penalties van Bulykin en Junker..
Luc heeft de 11 wedstrijden ook 7x basis gestaan. Hij had gewoon wat aanloop tijd nodig. Die jongen was net 18.

Maar Luc heeft het geweldig gedaan eigenlijk. Sinds wedstrijd 12 begon hij te scoren. Hij heeft er sindsdien 14 in 23 wedstrijden gemaakt. Echt een geweldig aantal voor zo'n jonge gast in zo'n wisselvallig elftal.

Luc had waarschijnlijk, als hij kwaad had gewild, gratis de deur uit kunnen lopen. Dan is 4 miljoen nog een leuk bedrag, al hadden we natuurlijk op termijn nog veel meer voor hem kunnen vangen. Dit is het echt een wereldtopper in wording denk ik. Hij moet alleen nog goed werken aan zijn koptechniek en zijn zwakke been verbeteren. Maar bijvoorbeeld zijn bewegingen zonder de bal zijn echt heel goed.
MMM
 MMM - maandag 16 mei 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Knappe prestatie van Luc!
de flh
 de flh - vrijdag 20 mei 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Echt ongelooflijk.. ben nu ook wel benieuwd naar die jongens die het EK hebben gewonnen.. Luc was namelijk ook van dat niveau......als ze op het WK ook van Mexico weten te winnen... kan het nog wel eens een hele speciale lichting worden..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 20 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
jammer dat inter zo snel is gekomen binnen 2 jaar had die er wel 30 gemaakt in de eredivisie
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 20 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
en onze Luc is de eerste Nederlander in de lijst, laten we dat ook niet vergeten.
gaat een grote worden, let maar op. Die lui van Inter zijn niet gek.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Dat wordt steeds duidelijker idd.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 mei 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Meest scorende Nederlander in de competitie! Tekenend voor het Nederlandse voetbal.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 08:43   quote  deeplink  
ach, volgend jaar kan het zomaar anders zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 15 Doelpunten voor Luc Castaignos









0.0041668