|
|
adriu
|
|
|
nou voor mij mogen de 7 vette jaren nu komen.heb lang genoeg gewacht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Na 7 Mooie topics, komen 7 onzin topics.....dit is er 1 van!
Slotje....heb lang genoeg gewacht!
Serieus, waar gaat dit topic nou over? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Na 7 Mooie topics, komen 7 onzin topics.....dit is er 1 van! Slotje....heb lang genoeg gewacht! Serieus, waar gaat dit topic nou over? zoals gewoonlijk nergens over...helaas |
|
|
|
|
adie wa
|
|
|
Als er twee vechten om een been ...Eindelijk, Twente dacht er maar al te makkelijk over na vorige week ( had AJAX ook nooit mogen verliezen!!!)In ieder geval hoop ik dat ze nu serieus met beide voeten op de grond blijven, want de kassa gaat weer rinkelen...yes. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Na 7 Mooie topics, komen 7 onzin topics.....dit is er 1 van! Slotje....heb lang genoeg gewacht! Serieus, waar gaat dit topic nou over? Haha..die eerste zin. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: En na 7 'vette' jaren dan? Zeg je dan je seizoenskaart op? Kom op zeg!!! Voor altijd vette jaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ieder topic dat Adriu start, open ik met alle hoop die een mens maar kan hebben, helaas wordt ik iedere keer weer teleurgesteld. Zelden in m'n leven iemand gezien die zoveel onzin verkondigd. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Na 7 Mooie topics, komen 7 onzin topics.....dit is er 1 van! Slotje....heb lang genoeg gewacht! Serieus, waar gaat dit topic nou over? over de kampioen van de komende 7 jaren ! |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
eindelijk kampioen en dat willen we de komende jaren zo houden en dat is geen onzin |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 15:35 schreef baco74 het volgende:[..] En na 7 'vette' jaren dan? Zeg je dan je seizoenskaart op? Kom op zeg!!! Voor altijd vette jaren. vind je het voorlopig dan niet genoeg 7 jaren? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 15:41 schreef remco k het volgende:Ieder topic dat Adriu start, open ik met alle hoop die een mens maar kan hebben, helaas wordt ik iedere keer weer teleurgesteld. Zelden in m'n leven iemand gezien die zoveel onzin verkondigd. ieder zijn mening! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 15:43 schreef corvermeer het volgende:eindelijk kampioen en dat willen we de komende jaren zo houden en dat is geen onzin en dat bedoel ik nou! |
|
|
|