|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
Zet hier je opstelling neer ik heb geen idee wat voor opstelling we volgend jaar krijgen, wel weet ik dat cissé volgend jaar weer treug is en als ryo blijft en we dost er bij krijgen en de jongens verlengen we toch mee kunnen doen in de top 3 wat denken jullie? geef hier je mening |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind dat ze jouw rechten om topics te maken in moeten trekken. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Mulder
Fernandez Vlaar De Vrij Indi
Fer Wijnaldum Leerdam
Biseswar/Cisee Achahbar Rio/Cabral |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ik begin er net lol in te krijgen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat deze topics allemaal al bestaan. |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zoveelste topic over dit onderwerp inderdaad.
Mulder Fernandez-De Vrij-Vlaar-Linksback Fer-Mokotjo/Leerdam Wijnaldum-10-Ryo/Cisse Spits
Zoiets. Maar we hebben 3 versterkingen nodig. |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
Ajax wil zich volgend seizoen versterken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Waarom hier nog geen topic over knaap? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hoeveel topics kan je beginnen op 1 dag ... mijn hemel , verveel je jezelf ? |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Mulder
Fernandez, de vrij, vlaar, Indi
Fer, Leerdam
, Mertens of Wijnaldum
Fernandez/biseswar v. Wolfswinkel Ryo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Casillas
Puyol , Piqué , Lucio , Maicon Iniesta , Xavi, Fabregas Ronaldo , Messi , Villa
Ik denk zoiets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Casillas Puyol , Piqué , Lucio , Maicon Iniesta , Xavi, Fabregas Ronaldo , Messi , Villa Ik denk zoiets. naja als Pimmetje ff voorschiet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Casillas Puyol , Piqué , Lucio , Maicon Iniesta , Xavi, Fabregas Ronaldo , Messi , Villa Ik denk zoiets. hehehehehehe geniaal! maar ik vind wel dat schaken er in moet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik stel het team van Willem2 op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb nog getwijfeld. Larsen voor messi en Auassar voor Xavi.. maar ze haalden t NET niet... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb nog getwijfeld. Larsen voor messi en Auassar voor Xavi.. maar ze haalden t NET niet... Zeker onder druk van hun makelaar he? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Casillas Puyol , Piqué , Lucio , Maicon Iniesta , Xavi, Fabregas Ronaldo , Messi , Villa Ik denk zoiets. heb je een half miljard liggen...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tsja, t geeft alleen maar weer hoe stupide het is om een opstelling te maken waar in spelers staan die niet onder contract bij Feyenoord staan.
Dan kan je iedereen wel invullen... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Mulder D.Fernandez Vlaar De Vrij Martins Indi Roorda Fer Schone Wijnaldum Dost Ryo |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
dit lijkt me meer haalbaar,als pim meewerkt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Tsja, t geeft alleen maar weer hoe stupide het is om een opstelling te maken waar in spelers staan die niet onder contract bij Feyenoord staan. Dan kan je iedereen wel invullen... klopt waardeloos topic! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zoveelste nutteloze en wederom dubbel topic. Gelukkig bestond er nog geen 1 topic over eventuele opstelling |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: +1............heb het boudewijn ook al voorgesteld om nieuwe forumleden pas na +/- 2 maanden topics te laten openen, maar die lamlul geeft gewoon geen reactie terug |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 19:38 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] +1............heb het boudewijn ook al voorgesteld om nieuwe forumleden pas na +/- 2 maanden topics te laten openen, maar die lamlul geeft gewoon geen reactie terug Boudewijn heeft al wel 6 topics gesloten van deze fanatieke topic starter (alle 6 topics waren vandaag geopend en ook weer gesloten) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Boudewijn sluit asjeblieft dit 7e zinloze topic van vandaag & FCFEYENOORD stop aub met kansloos topics openen |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
mulder fernandez-de vrij-indi-nelom leerdam-clasie-fer wijnaldum-dost-cisse |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha ja jammer genoeg luistert Boudewijn of thomas niet naar je. Maar ik vind het wel erg hoe ontzettend veel nieuwe forumleden er ineens zijn en ook gelijk continu shit topics openen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:51 schreef de kromme 73 het volgende:Mulder D.Fernandez Vlaar De Vrij Martins Indi Roorda Fer Schone Wijnaldum Dost Ryo zoiets zou Feyenoord naar toe moeten streven inderdaad. Alleen hebben we eigenlijk ook nog een linksback nodig, want Indi komt nog een eind tekort. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 19:38 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] +1............heb het boudewijn ook al voorgesteld om nieuwe forumleden pas na +/- 2 maanden topics te laten openen, maar die lamlul geeft gewoon geen reactie terug ben ook nog vrij nieuw maar wel mee eens word er gewoon moe van |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote: je wordt er soms moe van maar feyenoord moet beter worden haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Casillas Puyol , Piqué , Lucio , Maicon Iniesta , Xavi, Fabregas Ronaldo , Messi , Villa Ik denk zoiets. wie zet er nou weer Maicon op linksback. En Puyol op rechtsback? Bovendien wordt je middenveld overlopen er zit geen balans in.
Casillas Maicon-Puyol-Vidic-Coentrao Xabi Alonso-Fabregas Messi-Xavi-Robben Ronaldo
of
Vd Sar Dani Alves-Pique-Carvalho-Evra Schweinsteiger-Cambiasso Van Persie-Sneijder-Iniesta Rooney
of
Buffon Lahm-Samuel-Lucio-Marcelo Van Bommel-Van der Vaart Di Maria-Özil-Villa Ibrahimovic |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
dat dan weer wel natuurlijk |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
FCFEYENOORD wil digitaal opgehangen worden? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Casillas Puyol , Piqué , Lucio , Maicon Iniesta , Xavi, Fabregas Ronaldo , Messi , Villa Ik denk zoiets. Deze hoop ik dan? die tyfus jankmuil van madrid hoef van mij niet :P Doe dan maar Özil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] wie zet er nou weer Maicon op linksback. En Puyol op rechtsback? Bovendien wordt je middenveld overlopen er zit geen balans in. Casillas Maicon-Puyol-Vidic-Coentrao Xabi Alonso-Fabregas Messi-Xavi-Robben Ronaldo of Vd Sar Dani Alves-Pique-Carvalho-Evra Schweinsteiger-Cambiasso Van Persie-Sneijder-Iniesta Rooney of Buffon Lahm-Samuel-Lucio-Marcelo Van Bommel-Van der Vaart Di Maria-Özil-Villa Ibrahimovic als je de bal hebt wordt je niet overlopen. Maar inderdaad, dit is net zo zinvol. |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
dat kun je nu nog niet weten man |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] wie zet er nou weer Maicon op linksback. En Puyol op rechtsback? Bovendien wordt je middenveld overlopen er zit geen balans in. Casillas Maicon-Puyol-Vidic-Coentrao Xabi Alonso-Fabregas Messi-Xavi-Robben Ronaldo of Vd Sar Dani Alves-Pique-Carvalho-Evra Schweinsteiger-Cambiasso Van Persie-Sneijder-Iniesta Rooney of Buffon Lahm-Samuel-Lucio-Marcelo Van Bommel-Van der Vaart Di Maria-Özil-Villa Ibrahimovic Geen Ibrahimovic, Van der vaart, Sneijder, Schweinsteiger of C.Ronaldo aub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:10 schreef Stylzz het volgende:[..] als je de bal hebt wordt je niet overlopen. Maar inderdaad, dit is net zo zinvol. idd stylzz |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het echt niet hoe Feyenoord er uit gaat zien. Hopelijk wel financieel gezonder,en met spelres met vechtersmentaliteit dan ben ik al blij |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Tyton D.Fernandez Vlaar De Vrij Martins Indi Roorda Fer theo janssen Wijnaldum Dost Ryo |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
En theo janssen kost wel wat maar is wel haalbaar,die wil namelijk niet te ver van arnhem voetballen |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:28 schreef flipje tiel het volgende:Tyton D.Fernandez Vlaar De Vrij Martins Indi Roorda Fer theo janssen Wijnaldum Dost Ryo heey flipjetiel ben jij niet van king.com |
|
|
|