BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boudewijn Zenden optie voor linkermiddenveld?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sting
 sting - maandag 16 mei 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Zoals bekend wil Frank de Boer drie spelers aantrekken waaronder, Boerrighter en Sightorsson.
De derde speler moet een linkspoot zijn voor op het middenveld!

Pranjic van Bayern Munchen wordt veelvuldig genoemd als versterking maar zou Boudewijn Zenden niet een optie zijn voor 1 of 2 seizoenen? Zelf wil hij weg bij Sunderland en salaris zal wellicht in het plaatje passen van Ajax.

Pranjic is nog jong ik dacht een jaar of 26/27. Het nadeel daarvan vind ik, dat hij wellicht een contract zou willen voor de duur van 4 jaar! Zelf denk ik dat je daarmee de spelers van de toekomst in de weg staat omdat spelers als; Sneijder, v/d Heijden ook linksbenig zijn en over 1 of 2 jaar hopelijk ook 1e elftal spelers zijn.

Met Zenden heb je iemand met ontzettend veel ervaring, en zal wellicht een contract kunnen krijgen voor 1 jaar met optie voor nog een jaar. Hij kan met zijn ervaring jonge spelers begeleiden wat ook Ooijer doet.

Jullie mening??
Robinho
 Robinho - maandag 16 mei 2011 - 16:09   quote  deeplink  
dat is toch die judoka? geen ukkepukkies halen, eigen jeugd of een topper, geen tobbers.....
PETER111
 PETER111 - maandag 16 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
nee
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Ook hier duidelijk: NEE!!
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
uh nee. Misschien iets voor feyenooit
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 16 mei 2011 - 16:16   quote  deeplink  
die is toch al 35?? + ex psv.... absoluut niet halen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door ajaxamsterdam4ever --
Ztjes
 Ztjes - maandag 16 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Neen, In geen geval.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 mei 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Hoe haal je het in je hoofd om Zenden te noemen man! Belachelijk!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 16:34   quote  deeplink  
NEE geen boudewijn Zenden!! Ik hou van wijn, maar niet van boude, daarbij moeten ze deze jongen ver weg Zenden.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
nee die rol je zo een bejaardetehuis binnen laat maar zitten in engeland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door verbrande harry --
WillemS
 WillemS - maandag 16 mei 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Kunnen we dan niet beter gaan shoppen in het oude van dagen huis!!!!!! Kom op jongens, kijk eerst eens even of we niets in huis hebben en ander, Theo Jansen maar halen!
AFCA Montana
 AFCA Montana - maandag 16 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
nein man
Afcarius
 Afcarius - maandag 16 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:07 schreef WillemS het volgende:
Kunnen we dan niet beter gaan shoppen in het oude van dagen huis!!!!!! Kom op jongens, kijk eerst eens even of we niets in huis hebben en ander, Theo Jansen maar halen!
theo is niet langer welkom in amsterdam na zijn provocaties naar ons (het publiek)
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 16 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Slotje

hiervoor is lijkt me al een ander topic over zomer transfers?

Als we voor iedere speler wiens contract afloopt een topic moeten openen dan zijn we nog even bezig!
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Moderator Boudewijn???
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
NEE, is dit een grapje ofzo??
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
hahaha theo janssen. overrated rokende vieze dikke voetballer.
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 17:38   quote  deeplink  
aub geen zenden zeg. die is afgeschreven, brengt geen meerwaarde.
Vince75
 Vince75 - maandag 16 mei 2011 - 17:38   quote  deeplink  
hahahaha Zenden???? Hoe kom je daar nou op man?
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
dan zie ik liever Theo Janssen, 29 jaar en goede voetballer en ook behoorlijk wat pit in die voetballer.
jodocus
 jodocus - maandag 16 mei 2011 - 17:42   quote  deeplink  
absoluut nee
bird
 bird - maandag 16 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
donder op met hem
AFCA!
 AFCA! - maandag 16 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Nooit Boudewijn Zenden bij Ajax!
Wopper
 Wopper - maandag 16 mei 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Misschien wat voor feyenoord inderdaad...
biba1970
 biba1970 - maandag 16 mei 2011 - 17:51   quote  deeplink  
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
biba1970
 biba1970 - maandag 16 mei 2011 - 17:51   quote  deeplink  
theo janssen proberen te halen
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:51 schreef biba1970 het volgende:
theo janssen proberen te halen
Donder AUB op man, je gaat me toch niet vertellen dat j serieus een speler bij Ajax wil hebben die voor de wedstrijd in de gang even rap een paar trekjes van een sigaret neemt???

Goede voetballer, dat zonder meer, maar deze speler pas absouut niet bij het imago van Ajax. Ook is ht een speler die totaal geen druk zet op de tegenstander, en dat kunnen we al helemaal niet gebruiken
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 16 mei 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Boudewijn Wie?
Benno
 Benno - maandag 16 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Zeg begrijp dat je blij bent met de titel, maar denk dat je niet meer zoveel moet drinken als je zulke topics start!!;)
E-J
 E-J - maandag 16 mei 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Geen Zenden of Jansen!!! Allebei lekker opzouten.
biba1970
 biba1970 - maandag 16 mei 2011 - 19:33   quote  deeplink  
ja dat wil ik voor mijn part steekt die er 5 op voor de wedstrijd het gaat er om wat die laat zien op het veld ga toch snel weg met je IMAGO
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Donder AUB op man, je gaat me toch niet vertellen dat j serieus een speler bij Ajax wil hebben die voor de wedstrijd in de gang even rap een paar trekjes van een sigaret neemt???

Goede voetballer, dat zonder meer, maar deze speler pas absouut niet bij het imago van Ajax. Ook is ht een speler die totaal geen druk zet op de tegenstander, en dat kunnen we al helemaal niet gebruiken
Serieus? Volgens mij was Janssen de enige die nog een poging deed om kampioen te worden!
Hij is ook zeker een versterking voor ons hoor! Wat een beest!
images?q=tbn:ANd9GcSVMTtFV1LnjYQ0PpjKw6Qo-Esa1Dgdb9f0ALiUgShFvYvYL-CC

On. Zenden neuh bedankt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Hummel10 --
Wopper
 Wopper - maandag 16 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Serieus? Volgens mij was Janssen de enige die nog een poging deed om kampioen te worden!
Hij is ook zeker een versterking voor ons hoor!
Hij is dus geen echte ajacied! een beetje proberen landskampioenschap van ajax af te pakken...
en zeggen dat ajax als een zak speelt ofzo?
neuh van mij hoeft het niet zo nodig..
Brandje
 Brandje - maandag 16 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Rijkaard deed excat hetzelfde. Die ging altijd ff een peukie bij de materiaalman doen voor een wedstrijd
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:10 schreef Wopper het volgende:

[..]

Hij is dus geen echte ajacied! een beetje proberen landskampioenschap van ajax af te pakken...
en zeggen dat ajax als een zak speelt ofzo?
neuh van mij hoeft het niet zo nodig..
Haha betaald ajax zijn loon dan?
joduh
 joduh - maandag 16 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

grootste bullshit die je maar kan zeggen om theo janssen niet te willen man...hahahahahaha
ok dat hij niet bij ajax past ben ik mee eens,ik wil hem niet want hij zal nooit een ajacied worden .............maar omdat hij rookt?????hahaha remco man!!!!!!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 16 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Theo is zeker een versterking voor ons middenveld. Hij is strijdlustig en heeft ervaring. Je moet hem alleen geen 4-jarig contract aanbieden omdat hij nog 1 of 1,5 seizoen nuttig is. Daarna is hij niets meer, mede door zijn levenstijl. Toch had ik hem nog gehaald!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door dutchajaxmen --
biba1970
 biba1970 - maandag 16 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
dat is ook wat ik bedoel joduh janssen heeft een geweldige winnaars mentaliteit en dat heeft deze jonge groep nodig en als remco zich druk maakt om dat sigaretje dat mag remco IEDEREEN heeft zijn eigen mening en ik zeg niet DONDER OP MAN
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:12 schreef joduh het volgende:

[..]

grootste bullshit die je maar kan zeggen om theo janssen niet te willen man...hahahahahaha
ok dat hij niet bij ajax past ben ik mee eens,ik wil hem niet want hij zal nooit een ajacied worden .............maar omdat hij rookt?????hahaha remco man!!!!!!
Nee niet omdat hij rookt, maar omdat het geen topsporter is, en volgens mij hoort bij Ajax een topsportklimaat, en daar passen peukjes niet tussen..

Het enige dat Janssen heeft is een goede pass en een goed schot, zelfs v/d Boog op z'n krukken is nog sneller dan die Janssen man, nee sorry, maar als dat de man is die ons moet gaan "redden" weet ik het ook allemaal niet meer..
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Rijkaard deed excat hetzelfde. Die ging altijd ff een peukie bij de materiaalman doen voor een wedstrijd
Die deed dat weleens ja, dat klopt, overgins lang niet altijd, en zeker niet in zijn tijd bij Milaan VOOR de wedstrijd.. Maar volgens mij rookte in 1995 80% van Nederland, de tijden zijn veranderd en nu rookt er geen 20% van Nederland meer. Het hoort simpelweg niet bij het topsportklimaat dat Ajax nastreeft, en het is zeker geen voorbeeld voor onze jeugdopleiding, dadelijk staat de halve toekomst buiten de kantine een peukie te doen..

Ook voetballend gewoon niet goed genoeg voor Ajax, kan zelf geen druk zetten 90 minuten lang en heeft weinig loopvermogen..
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:24 schreef dutchajaxmen het volgende:
Theo is zeker een versterking voor ons middenveld. Hij is strijdlustig en heeft ervaring. Je moet hem alleen geen 4-jarig contract aanbieden omdat hij nog 1 of 1,5 seizoen nuttig is. Daarna is hij niets meer, mede door zijn levenstijl. Toch had ik hem nog gehaald!
Inclusief salaris gaat die speler dan voor maximaal 2 seizoenen 6 miljoen euro kosten... Denk ff na jongens...
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Niet doen.

Heeft bij PSV zijn beste tijd gehad, te lang geleden.
Leuke voetballer,maar de laatste jaren te weinig laten zien.
Veel salaris weinig garanties.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Die deed dat weleens ja, dat klopt, overgins lang niet altijd, en zeker niet in zijn tijd bij Milaan VOOR de wedstrijd.. Maar volgens mij rookte in 1995 80% van Nederland, de tijden zijn veranderd en nu rookt er geen 20% van Nederland meer. Het hoort simpelweg niet bij het topsportklimaat dat Ajax nastreeft, en het is zeker geen voorbeeld voor onze jeugdopleiding, dadelijk staat de halve toekomst buiten de kantine een peukie te doen..

Ook voetballend gewoon niet goed genoeg voor Ajax, kan zelf geen druk zetten 90 minuten lang en heeft weinig loopvermogen..
Ex roker Remco, hehehehe
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ex roker Remco, hehehehe
Ik heb echt veeeeeeel te veeeeeeel gerookt nenam pppffff als ik daar aan terug denk zeg..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb echt veeeeeeel te veeeeeeel gerookt nenam pppffff als ik daar aan terug denk zeg..
Vandaar je fanatisme vriend,overigens rookte Cruyff ook in zijn glorie tijd
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vandaar je fanatisme vriend,overigens rookte Cruyff ook in zijn glorie tijd
Dat zijn toch echt heel andere tijden mijn vriend, spelers liepen toen gemiddeld 5 a 6 KM per wedstrijd, tegenwoordig is dat 11 Km per wedstrijd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn toch echt heel andere tijden mijn vriend, spelers liepen toen gemiddeld 5 a 6 KM per wedstrijd, tegenwoordig is dat 11 Km per wedstrijd..
Hahahahaha heb jij weer gelijk in,over 20 jaar lopen ze een marathon.Abebe bekila in de spits Hahahahahahaha
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha heb jij weer gelijk in,over 20 jaar lopen ze een marathon.Abebe bekila in de spits Hahahahahahaha
Whahahahahahahahahah.. op links buiten hebben we abelekoko....
cvita
 cvita - maandag 16 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
No fucking way ! Geen pisveemannetjes halen en al helemaal niet als ze over de top zijn, OPROTTEN !!!
Galactico
 Galactico - maandag 16 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Ik ben een grote voorstander van Pranjic, ten eerste omdat hij op zijn positie vrij compleet is,zowel aanvallend,verdedigend en controlerend goed. Ten tweede heeft hij een zeer goed inzicht gepaard met een magnifieke trap. En daarbij is hij ook al ervaren,ook op absolute topniveau.
En een Pranjic opgesteld achter Sulejmani kan in principe alleen maar renderen en dat baseer ik eigenlijk op hun periode bij Heer'veen. Dus waarom niet?!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boudewijn Zenden optie voor linkermiddenveld?

0.0101029