BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdoui toch een kans geven

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - maandag 16 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
zullen we el hamdie toch een kans geven volgend seizoen of moet ie echt weg?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 16 mei 2011 - 16:12   quote  deeplink  
weg
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
duidelijk: NEE!!!

OPBOKKEN met die gozer!!!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 16 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Kans geven, ondanks alles. Spelers met zijn kwaliteiten zijn dun gezaaid.
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 16:15   quote  deeplink  
el hamdoei
PETER111
 PETER111 - maandag 16 mei 2011 - 16:16   quote  deeplink  
geen zin. het werkt niet.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 16 mei 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:13 schreef Cyprioot het volgende:
Kans geven, ondanks alles. Spelers met zijn kwaliteiten zijn dun gezaaid.
met de kwaliteit om lui, arrogant en irritant tegelijkertijd te zijn?

gelukkig zijn die dun gezaaid ja
Ride
 Ride - maandag 16 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Nee, opzouten.

Is geen Ajax spits en wordt het ook nooit...
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 16 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Precies! Weg ermee! Talentvolle spits halen of jeugd een kans geven!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 mei 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Ik gun hem die kans maar die jongen past niet bij Ajax. Het leek mooi maar zo'n type spits past niet bij Ajax. Er is geen klik met de andere spelers. Of hij gaat teveel dribbelen met de bal, of hij maakt een goede loopactie en zn medespelers komen dan met een baggerbal. Gewoon verkopen en een andere spits halen die wel bij Ajax past.
Maar dat gefluit en hatelijke gedoe richting Mounir vind is schandalig!!! Je kan een speler niet goed vinden maar dit gaat te ver!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Ajax_fan --
Robinho
 Robinho - maandag 16 mei 2011 - 16:23   quote  deeplink  
iemand die zelf niet wil kun je geen kans geven.
wieberen, maar dat wil ie zelf ook.....
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Nee hij mag weg. Er is teveel gebeurt en dan moet je gewoon gaan, dat is beter voor hem, voor het team en voor alles en iedereen. Ojectief vind ik het een geweldige voetballer. Hij heeft een techniek die ik niet eerder heb gezien in de eredivisie, maar als persoon vind ik het een arrogante kwal en zijn kwaliteiten passen niet bij het huidige spel van Ajax.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 16:45   quote  deeplink  
nee stuur hem maar op ze kameel terug naar az,past niet bij ajax simpel.
adriu
 adriu - maandag 16 mei 2011 - 16:50   quote  deeplink  
NATUURLIJK BLIJVEN .WORT EEN SPELER VAN 15.000.000 MILJOEN!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:50 schreef adriu het volgende:
nou nou wat een geld man jij verwacht wel heeeeel veeeel van mounier...
superhoef
 superhoef - maandag 16 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Hij mag weg ja. Geld opstrijken, verlies nemen en een nieuwe ervaren spits zoeken die Castilion zo lang de wind uit de zeilen te houden. Over 2 jaar staat er dan weer een elftal met alleen maar eigen kweek met een topspits.
WillemS
 WillemS - maandag 16 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Blijven proberen, eens gaat hij luisteren, of zou het in zijn gene zitten!!!!
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:50 schreef adriu het volgende:
15 miljoen of 15.000.000 miljoen daar zit een aardig geldpakhuis vol met bankbiljetten verschil tussen..
bird
 bird - maandag 16 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
oprotten
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

15 miljoen of 15.000.000 miljoen daar zit een aardig geldpakhuis vol met bankbiljetten verschil tussen..
hehe...
E-J
 E-J - maandag 16 mei 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Wegwezen!
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 18:45   quote  deeplink  
wie
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 18:51   quote  deeplink  
koot en de bie
roeliskoel
 roeliskoel - maandag 16 mei 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Hij stond op podium te feesten alsof hij een bijdrage geleverd heeft, het enige dat hij heeft toegevoegd is dat zeker is dat hij niet bij Ajax *** past!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 16 mei 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:11 schreef Sajayden het volgende:
zullen we el hamdie toch een kans geven volgend seizoen of moet ie echt weg?
Sinds wanneer hebben wij daar iets over te vertellen?
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:08 schreef roeliskoel het volgende:
Hij stond op podium te feesten alsof hij een bijdrage geleverd heeft, het enige dat hij heeft toegevoegd is dat zeker is dat hij niet bij Ajax *** past!
een aantal wedstrijden voor de winterstop voor ons gewonnen, je kan niet zeggen dat de topscorder van je club geen bijdrage heeft geleverd... Ik heb ook een hekel aan de persoon Mounir, maar hij heeft wel 13 goals gemaakt, had hij deze niet gemaakt waren we geen kampioen geweest..
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

een aantal wedstrijden voor de winterstop voor ons gewonnen, je kan niet zeggen dat de topscorder van je club geen bijdrage heeft geleverd... Ik heb ook een hekel aan de persoon Mounir, maar hij heeft wel 13 goals gemaakt, had hij deze niet gemaakt waren we geen kampioen geweest..
Ja dan stond er iemand anders
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Als Mounir die wedstrijden niet had gespeelt had er wel iemand anders gestaan die ze misschien had gemaakt. Hij heeft inderdaad 13 doelpunten gemaakt, maar dat is dan ook het enige goede wat hij dit seizoen heeft geleverd. Dus snel op de eerste de beste boot zetten en kijken waar hij terechtkomt.
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Wat De Boer wil is wet.
Wij hebben nix te willen.
Als hier iedereen NEE roept en Frank wilt hem erbij houden,
gaat Mounir het erg lastig krijgen.
'Wij' reageren emotioneel maar Mounir heeft een contract
en de leiding zal effectief beslissen,zonder emoties dus.
Mij maakt het niet uit of ie nu blijft of gaat,
maar als Ajax hem wilt houden zal ik ook hem aanmoedigen.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Als Mounir die wedstrijden niet had gespeelt had er wel iemand anders gestaan die ze misschien had gemaakt. Hij heeft inderdaad 13 doelpunten gemaakt, maar dat is dan ook het enige goede wat hij dit seizoen heeft geleverd. Dus snel op de eerste de beste boot zetten en kijken waar hij terechtkomt.
Ik zeg ook niet dat hij moet blijven, zoals je weet ben ik hem ook liever kwijt dan rijk, maar zeggen dat hij geen enkel aandeel aan de titel heeft is natuurlijk volkomen onzin..
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - dinsdag 17 mei 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Hij kan fantastisch voetballen en heeft dat ook laten zien bij Ajax. Helaas willen de meeste supporters hem geen kans meer geven en fluiten ze hem zelfs bij een kampioenschap nog uit. Ik vind het heel jammer maar denk dat hij vertrekt. Hij heeft wel degelijk een groot aandeel in het kampioenschap gehad. Ik hoop dat het nog goed komt maar denk het niet...
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 17 mei 2011 - 23:08   quote  deeplink  
SLOTJE
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 23:01 schreef Dramawedstrijd het volgende:
Hij kan fantastisch voetballen en heeft dat ook laten zien bij Ajax. Helaas willen de meeste supporters hem geen kans meer geven en fluiten ze hem zelfs bij een kampioenschap nog uit. Ik vind het heel jammer maar denk dat hij vertrekt. Hij heeft wel degelijk een groot aandeel in het kampioenschap gehad. Ik hoop dat het nog goed komt maar denk het niet...
Hij past niet in het systeem, daarom gaattie waarschijnlijk verkocht worden..
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
als Hamdaoui blijf dan maak hij er volgend jaar 30 tot 38 goal.s.
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 17 mei 2011 - 23:16   quote  deeplink  
hahaha geloof je het zelf !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij moet blijven, zoals je weet ben ik hem ook liever kwijt dan rijk, maar zeggen dat hij geen enkel aandeel aan de titel heeft is natuurlijk volkomen onzin..
Eens Remco!
Maar laat hem zelf de keuze maken, als hij wilt blijven dan wil hij duidelijk iets goed maken naar de Ajaxsupporters en Frank de Boer toe.
Daarna moeten we hem ook in ons armen sluiten, want idd heeft hij bijgedragen aan ons kampioensfeest.
Denk overigens dat hij Jol achterna wilt reizen.
baco74
 baco74 - woensdag 18 mei 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 23:15 schreef adriu het volgende:
als Hamdaoui blijf dan maak hij er volgend jaar 30 tot 38 goal.s.
In het tweede,misschien.
30-38 goals is voor weinige weggelegd.

Effe serieus, als De boer hem erbij wilt houden, wie zijn wij dan om hem uittefluiten.
Hij heeft zich belachelijk gedragen bij zijn contract bespreking en na het vertrek van Jol/aanstelling De Boer, maar dat is al weer even geleden.
Of ie nu wel of geen hand geeft als ie gewisseld wordt daar lig ik echt niet wakker van. Iedere speler hoort teleurgesteld te zijn waneer die gewisseld wordt, na 90 minuten uitgefloten te zijn,je hebt geen winaarsmentaliteit als dit niet zo is.
Laten we er nou niet moeilijk over blijven doen en niet meer zeuren over zijn gedrag.
We zullen hem op zijn spel moeten beoordelen.
Niet dat dit altijd zo geweldig ging, maar dan kan ik er nog wel 1 of 2 opnoemen.
Toch dacht ik 13x gescoord in die paar wedstrijden, dit ook nog zonder onze steun.
Vele zeggen ook dat ie gewoon niet bij 'ons' spelletje past,
als dat zo is mag je dat hem niet kwalijk nemen,
maar de mensen die hem hebben binnengehaald en hem opstelden (Boog/Jol/Boer).
In de laatste geloof ik echt wel dat ie kijk heeft op het 'Ajax-spel'.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door baco74 --
adriu
 adriu - woensdag 18 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
als Hamdaoui blijf dan spreken we mekaar volgend jaar wel weer 30tot38 goal.s. hoeveel zou hij er hebben ge maak als die alen wedstrijden had mee ge maak??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door adriu --
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 18 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:25 schreef adriu het volgende:
als Hamdaoui blijf dan spreken we mekaar volgend jaar wel weer 30tot38 goal.s. hoeveel zou hij er hebben ge maak als die alen wedstrijden had mee ge maak??
Met alle respect hoor, maar heb je uberhaupt de wedstrijden die El Hamdaoui wel meedeed gezien??

Hij liep alle gaten dicht, stond telkens op het middenveld om ballen te vragen en was zelden te vinden op de positie waar hij hoort.

Begrijp me niet verkeerd, het is zeker een goede voetballer. Alleen blijkt het nogmaals dat een spits zijn bij Ajax totaal iets anders is dan een spits zijn bij AZ. Wat betekend dat een spits die bij Ajax komt, moet investeren in zichzelf om in dienst van het team te spelen.

En daar staat El Hamdaoui niet voor open, en dat is nu net het punt waar veel supporters een nare nasmaak bij krijgen. Als je niet open staat om je te ontwikkelen als spits bij Ajax, dan zien we liever een Siem de Jong in de spits. Die speelt zeker niet altijd even goed, maar werkt zich kapot voor het team, en staat ook zijn mannetje in wedstrijden waar het om gaat.

Nee, van mij part nemen we afscheid van El Hamdaoui.
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:25 schreef adriu het volgende:
18
Heico
 Heico - woensdag 18 mei 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Het is een erg goede voetballer, en ondanks dat hij zich echt van een positieve kant heeft willen laten zien en zich niks aantrok van de fluitconcerten ( dit stoorde mij voornamelijk tijdens de huldiging..... ) denk ik toch dat het op dit moment verstandig is voor hem en Ajax deze jongen te laten gaan.
Het zou hem wel tekenen als hij zou vechten voor zijn plaats en opeens weer alle positieve aandacht zou trekken, maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren...
Toendra
 Toendra - woensdag 18 mei 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Los van alle ellende dit jaar.
Stel dat hij blijft en stel dat de 4 spelers die nu genoemd worden ook werkelijk komen.
En stel dat ze volgend seizoen alle 5 presteren. Dan ......hebben we toch wel een heel knap elftal.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - woensdag 18 mei 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Als er iemand komt voor hem waar alledrie de partijen blij mee zijn dan meteen wegdoen. Als er niemand komt die aan de vraagprijs wil voldoen en de Boer wil door met hem dan moeten wij (fans) dit accepteren en er het beste van maken! Dus in ieder geval niet meer fluiten!!! Wie weet kan het dan toch ineens gaan lopen want kwaliteit heeft ie genoeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Jeffreykoi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdoui toch een kans geven

0.0074019