BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun aan Nesu van Ajax-fans!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Met de 3e ster in Amsterdam is er natuurlijk groot feest onder onze supporters. Echter niet ver bij Amsterdam vandaan heeft zich afgelopen week een verschrikkelijk drama voorgedaan met Mihai Nesu. Een speler van onze rivaal FC Utrecht. De jongen is mogelijk blijvend verlamd en dat doet voetbal ineens op de tweede plaats zetten, aangezien je dit niemand toewenst.

Misschien is dit topic een idee om hierin je steun uit te spreken aan familie, vrienden en fans van Mihai Nesu. Een jongen van 28 jaar en in de bloei van zijn leven.

2iqn387.jpg

De vraag aan eenieder om dit topic respectvol te benaderen. Het verzoek dan ook om als je dat niet kunt het topic te mijden!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Nesu, familie, vrienden en fans van Utrecht. Sterkte in de komende tijd. Na Di Tomasso het tweede drama wat jullie treft. Hopelijk komt het snel goed met hem!
PETER111
 PETER111 - maandag 16 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Inderdaad, steun aan hem, familie en iedereen van Utrecht.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 16 mei 2011 - 16:31   quote  deeplink  
heel triest verhaal natuurlijk maar...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Ik vind dit een heel mooi gebaar, want want er met hem is gebeurd is echt vreselijk en het maakt niet uit voor wie je bent of voor wie hij zou spelen, dit gun je niemand. Ik had echt nog hoop dat het misschien goed zou komen, maar ik vrees het ergste..
Mijn steun heeft hij en ik zou het ook een mooi gebaar hebben gevonden als Ajax een spandoek had met daarop "Sterkte Nesu en familie".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Ajax we love you --
Jorka
 Jorka - maandag 16 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Vindt het een goed initiatief en wens daarom de familie, vrienden heel FC Utrecht en hun supporters heel veel sterkte en kracht toe in dit drama... ook ik hoop dat het goed met hem komt !!!!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 16 mei 2011 - 16:45   quote  deeplink  
zeker goed om hier een topic over te starten!
sterkte aan de vrienden en familie van nesu en nesu zelf natuurlijk.
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Inderdaad een hele triestige gebeurtenis dit! En wens de famillie, vrienden en alle betrokkenen heel veel sterkte toe!
WillemS
 WillemS - maandag 16 mei 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Iedereen die bij dit DRAMA is betrokken wens ik alle sterkte toe! Dit gaat alles te boven, zelfs onze 3e ster, zo zie maar weer hoe betrekkelijk alles is, ik hoop dat Mihai een zelfstandig, menswaardig leven kan gaan leiden, ik zeg dit als vader van een meervoudig gehandicapt kind en weet hoe dit ingrijpt in de familie, vrienden en club, veel sterkte! Willem
ajaxhenk
 ajaxhenk - maandag 16 mei 2011 - 17:14   quote  deeplink  
veel steun en heel veel sterkte
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Heel goed initiatief Amsterdammer!!! Heel veel sterkte Nesu en iedereen die er bij betrokken is. Rivaliteit is goed maar we moeten de tegenstander of tegenspeler altijd met respect behandelen. Ook dat hoort bij het herstel van Ajax en gaat de verloedering van de maatschappij tegen!!!
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:28 schreef alibabba het volgende:
Heel goed initiatief Amsterdammer!!! Heel veel sterkte Nesu en iedereen die er bij betrokken is. Rivaliteit is goed maar we moeten de tegenstander of tegenspeler altijd met respect behandelen. Ook dat hoort bij het herstel van Ajax en gaat de verloedering van de maatschappij tegen!!!
sluit me hier geheel bij aan.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:38   quote  deeplink  
Klasse A'dammer, sterkte voor iedereen rondom Utrecht en die iets met Nesu te maken hebben, en natuurlijk hoop ik voor Nesu dat hij er weer bovenop komt..
Vince75
 Vince75 - maandag 16 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Goeie Topic,zeker. Hopen en duimen dat het met die jongen weer goed komt en sterkte aan iedereen die Mihai Nesu een warm hart toedraagt
bird
 bird - maandag 16 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:41 schreef Vince75 het volgende:
Goeie Topic,zeker. Hopen en duimen dat het met die jongen weer goed komt en sterkte aan iedereen die Mihai Nesu een warm hart toedraagt
Per4manc
 Per4manc - maandag 16 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Ik steun dit initiatief. Rivaliteit mag nooit zo groot zijn dat je dit iemand toe wenst.
Dit zal hard aankomen in Utrecht na het drama van Di Tomasso.
Veel sterkte Nesu,zijn familie en alle andere betrokkenen bij FC Utrecht.
Benno
 Benno - maandag 16 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Amsterdammer, een diepe buiging voor dit voetbaloverschijdende gebaar!!
Aan Nesu, zijn familie, vrienden en iedereen bij fc utrecht, heel veel sterkte en kracht om door deze donkere tijd heen te komen.
BRW
 BRW - maandag 16 mei 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Schitterend gebaar!

Aan Nesu, familie, vrienden en iedereen die FC Utrecht een warm hart toedraagt. Ontzettend veel sterkte om deze verschrikkelijke moeilijke tijd door te komen.

Als ik de kranten mag geloven is Alje Schut betrokken geweest bij de botsing waardoor Nesu in het ziekenhuis ligt. Ook Schut wil ik heel veel sterkte toe wensen.
Met het verwerken van dit enorm verschrikkelijke incident!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 16 mei 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Klasse topic,Veel sterkte aan Nesu en natuurlijk ook zijn dierbare,ook sterkte aan FC Utrecht
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 17 mei 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Sterkte!

Dit zet voetbal inderdaad op de 2e plaats, maakt niet uit wie en van welke club je bent.

Nogmaals sterkte iedereen!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 17 mei 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Sterkte en het allerbeste toegewenst!

Ik wil ook amsterdammer113 bedanken voor het idee en de uitvoering.

Nogmaals het beste!
KingLouie
 KingLouie - dinsdag 17 mei 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Alle sterkte aan Nesu, familie en zijn teamgenoten. Elke dag hoop ik te lezen dat hij het gevoel weer terug heeft in zijn lichaam onder zijn nek. Het is afwachten maar volgens mij leeft heel het Nederlandse voetbal mee!
LRCLeerdam
 LRCLeerdam - dinsdag 17 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Ik vind dit een goed actie. Veel sterkte voor Nesu, zijn familie en een ieder bij FC Utrecht en zeker voor Alje Schut voor hem is het ook een verschrikkelijke ervaring.
baco74
 baco74 - dinsdag 17 mei 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Nesu, familie, vrienden veel sterkte gewenst.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 17 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
ik hoop dat er de komende dagen nog goed nieuws komt voor nesu ik wens je heeeeeeeeeeeel veel sterkte
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 17 mei 2011 - 23:29   quote  deeplink  
Ik ook wil graag via deze weg mijn steun betuigen aan Nesu en betrokkenen. Het is echt verschrikkelijk dat zoiets heeft mogen gebeuren en ik hoop dan ook dat het snel de goede kant met hem op gaat en dan hij er weer 100% bovenop komt!
Djembeed
 Djembeed - woensdag 18 mei 2011 - 00:48   quote  deeplink  
Ik ben zeer geraakt door wat er met Nesu gebeurd is. Ik wil Nesu, zijn familie, vrienden, kennissen en collega's heel veel sterkte toewensen.
Ook Alje Schut wens ik veel sterkte, want voor hem is het ook moeilijk.

Edwin
Guyt
 Guyt - woensdag 18 mei 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Heel veel sterkte gewenst, wat een ellende.Ik leef mee.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 18 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Zo, na 3 dagen gefeest te hebben lijkt mij dit een goed moment om stil te staan bij wat eerder deze week met Nesu gebeurde. Het is ontzettend triest, met wat nu blijkt grote gevolgen. Zijn leven in een seconde totaal op zn kop.

Veel sterkte gewenst aan zowel Nesu als de supporters uit onze Dom stad.

En laten we Schut in deze ook niet vergeten. Ook hij moet een flinke klap (mentaal) hebben gehad.
Brammetje
 Brammetje - woensdag 18 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Als fanathiek Ajax supporter wil je altijd winnen zeker van FC Utrecht en Feyenoord.Daar krijg je een goed gevoel van.
Maar wat er is gebeurd met Nesu ,daar wordt je heel verdrietig van.
Ik wens de familie van Nesu en de supporters van FC Utrecht oprecht heel veel sterkte toe.
De kampioenschaal van Ajax heeft een behoorlijke deuk opgelopen.
In mijn hart is er ook een deuk gekomen door deze tragische gebeurtenis.
Alje Schut en alle spelers van FC Utrecht.........STERKTE.
Janus001
 Janus001 - woensdag 18 mei 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Zomaar een trainingspartijtje, een botsing met zulke gevolgen. Ongelooflijk wat een pech.
Ineens niets meer kunnen bewegen en je toekomst lijkt in een split second geheel naar de knoppen.
Van een onbezorgd bestaan in een leven met allemaal vragen en zorgen. Komt het nog goed. Wat komt er nog goed en kan ik ooit nog lopen, laat staan voetballen.
Mihai, elke dag hopen we te horen dat het gevoel terug komt in je lichaam. We wensen jouw, je familie en vrienden alle sterkte toe in deze bange dagen en duimen dat alles toch goed komt.
Ook voor iedereen die FC Utrecht een warm hart toedraagt. Ontzettend veel sterkte om deze verschrikkelijke moeilijke tijd door te komen.

Mijn complimenten aan dit topic en hoop dat het mede bijdraagd aan een betere verstandhouding tussen supporters van oa FC Utrecht.
Bedankt Ajaxfans.
Heico
 Heico - woensdag 18 mei 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Inderdaad klasse dit topic, het zou mooi zijn als het uiteindelijk ook bij Nesu terecht komt!

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst, en dat je er wat er ook gebeurd veel plezier in het leven kan krijgen/houden!
steven15
 steven15 - woensdag 18 mei 2011 - 10:54   quote  deeplink  
wat een mooie actie
zou mooi zijn als er na zoiets moois eens ingezien wordt dat al die oorlog onderling eigenlijk niet nodig is.
voetbal is leuk maar hou het ook leuk
en ik hoop dat de achterban van utrecht van deze mooie actie ook te zien krijgt en hopelijk dus ook waardeerd
nesu veel sterkte en hopelijk zien we je snel weer in een wedstrijdje tegen ons aller AJAX
Ray FCU
 Ray FCU - woensdag 18 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Beste mensen allemaal,

Bij toeval kwam ik op dit topic terecht, mooi om te zien dat mensen meeleven, al zijn jullie van de rivaal. Voetbal staat bij ons nu even op de tweede plek, alle gedachten gaan naar Nesu. Nog steeds hopen wij op herstel en betere berichten te kunnen ontvangen. Wij hadden tegen de wedstrijd tegen AZ een indrukwekkende actie: vlag Nesu op het veld, spelers lieten bij goels tshirt onder wedswtrijd shirt zien met afbeelding Nesu en teleks als zijn naam door de Galegwenwaard werdt gescandeerd liep het kippenvel over je rug. De supporters van AZ toonden ook respect tijdens de wedstrijd, maar na de wedstrijd vonden ze het nodig door de speech van Van Dop over Nesu te zingen en feesten samen met de spelers van AZ omdat ze de 4e plek behaald hadden. Te walgelijk voor woorden. Jullie laten met dit topic zien hoe het ook kan. De rivaliteit even laten voor wat het is en gewoon menselijk denken. Vanuit Utreg dus diep respect voor deze actie!

Ray FCU - Bunnikside Vak M
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 18 mei 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Heel veel sterkte Mihai, hoop dat je hier bovenop komt !
Pietje
 Pietje - donderdag 19 mei 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Ik zie nu pas, dat mijn eerdere post niet is "aangekomen" hier. Daar snap ik echt de ballen van. Hoe mijn tekst er exact uitgezien heeft weet ik niet meer. Alsnog een (tweede) poging:

Beste Mihai Nesu,
Zover van huis en zoveel ellende...
Ik, fanatiek Ajax-fan, wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat volledige genezing niet te lang op zich laat wachten. Ook jouw familie wens ik veel sterkte.
Voetbal is maar een spelletje, hoewel supporters er vaak iets anders van maken. Zoveel menselijke ellende gun ik niemand.
November 2005 was ik ook op de Galgewaard (waar ik niet ver vandaan woon) om een bosje bloemen neer te leggen ter nagedachtenis aan David di Tammaso en raakte daar in gesprek met FC Utrecht-fans, oud en jong.
Diezelfde fans wens ik nu opnieuw veel sterkte toe!
murphy
 murphy - donderdag 19 mei 2011 - 14:42   quote  deeplink  
mooi gebaar van de ajax fans
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Super topic...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Sory jongens ik zal weer ophouden hier, want dit is wel een serieus topic. het kutte is dat Nesu blijkbaar nog steeds geen gevoel heeft en ik vrees het ergste voor die jongen... Nogmaals alle sterkte toegewenst aan iedereen van zijn familie en ook aan de Utrecht supporters!!
nora
 nora - donderdag 19 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Beste voetbalfans hoe je ook voor je eigen cluppie bent hoe graag je ook wil dat zij winnen als Ajaxfan zou ik alle sterren willen inleveren als ik Nesu daar mee kon genezen.Heel veel sterkte Nesu en zoals je kunt lezen heel Nederland hoopt op jou genezing ,ook heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd voor je familie en de spelers en fans van fc Utrecht want hoe fanatiek we ook zijn dit gun je niemand.
P.S Amsterdammer een heel goed gebaar.!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door nora --
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
echt vreselijk wat hier gebeurd is!!

zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje!!

ik wens hierbij alle familieleden, vrienden en uiteraard ook alle spelers, directie en supporters van fc utrecht enorm veel sterkte en hopelijk mag mihai ooit weer de oude worden!!

had altijd er veel waardering voor zn inzet, een echte fighter...heerlijk om naar te kijken!
Pietje
 Pietje - woensdag 15 juni 2011 - 18:42   quote  deeplink  
'Nesu kan mogelijk weer lopen'

Mihai Nesu heeft geen dwarslaesie opgelopen. De Roemeen kwam vier weken geleden op de training hard in botsing met ploeggenoot Aljè Schut en brak daarbij een nekwervel.

Sinds de botsing lag Nesu volledig verlamd in het Utrecht Medisch Centrum. Inmiddels is de Roemeen overgeplaatst naar een revalidatiecentrum en heeft hij gevoel terug in het rechterdeel van zijn lichaam en zijn borst.

Volgens Voetbal International is de kans groot dat hij ooit weer kan lopen. Eerder liet clubarts Frank van Hellemondt zich al optimistisch uit over het herstel. "Elke dag dat ik bij hem ben geweest, heeft hij voortuigang geboekt. Het is nu belangrijk dat in een revalidatiecentrum de therapie wordt uitgebreid."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/169033/Nesu_kan_mogelijk_weer_lopen.html

Ik kan jullie niet beschrijven hoe ongelooflijk blij ik ben voor die jongen, zijn familie en zijn werkgever, FC Utrecht!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 15 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Eens!
Bergkamp
 Bergkamp - woensdag 15 juni 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Heel goed nieuws..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 15 juni 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 18:42 schreef Pietje het volgende:

Mihai Nesu heeft geen dwarslaesie opgelopen. De Roemeen kwam vier weken geleden op de training hard in botsing met ploeggenoot Aljè Schut en brak daarbij een nekwervel.

Sinds de botsing lag Nesu volledig verlamd in het Utrecht Medisch Centrum. Inmiddels is de Roemeen overgeplaatst naar een revalidatiecentrum en heeft hij gevoel terug in het rechterdeel van zijn lichaam en zijn borst.

Volgens Voetbal International is de kans groot dat hij ooit weer kan lopen. Eerder liet clubarts Frank van Hellemondt zich al optimistisch uit over het herstel. "Elke dag dat ik bij hem ben geweest, heeft hij voortuigang geboekt. Het is nu belangrijk dat in een revalidatiecentrum de therapie wordt uitgebreid."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/169033/Nesu_kan_mogelijk_weer_lopen.html

Ik kan jullie niet beschrijven hoe ongelooflijk blij ik ben voor die jongen, zijn familie en zijn werkgever, FC Utrecht!
Indeed!
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juni 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 20:15 schreef Bergkamp het volgende:
Heel goed nieuws..
Tja, er zijn belangrijker zaken dat voetbal. Soms moet je over je eigen schaduw heen kunnen springen. Wat Nesu is overkomen vond ik dramatisch, dan blijkt voetbal maar een spelletje te zijn en moet je als Ajax-supporter kunnen relativeren!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 16 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Nog even doorzetten Nesu!
miss mokum
 miss mokum - donderdag 16 juni 2011 - 08:43   quote  deeplink  
idd goed nieuws voor hem
Ride
 Ride - donderdag 16 juni 2011 - 09:11   quote  deeplink  
quote:

Dat is toch wel heel mooi...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 16 juni 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:

Ik ben inderdaad heel blij met dit bericht. Helaas zal voetballen misschien niet meer gaan, maar als hij zou kunnen lopen heeft hij al een grote stap voorwaarts gemaakt. Ik wens Nesu nogmaals heel veel sterkte toe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun aan Nesu van Ajax-fans!

0.0062730