|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Will Luc be back?
Mike heeft vandaag een drukke dag beleefd, want de ex-zwerver heeft er weer een werkdag op zitten. Vandaag is hij aan het werk geweest met de metaalbewerking. De Miljonairs hebben vooral naar een climax toegeleefd vandaag. Er moest vanavond afscheid genomen worden van Luc. De rapper heeft de Villa verlaten en na zijn vertrek kwam de uitslag van de populariteitspoll, welke Huub wederom heeft gewonnen. Al was dit weliswaar maar nipt... De Oldenzaler had namelijk maar 2% meer stemmen dan Lieke, maar haar stemmen telden niet meer. Dat was een close call geweest anders!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
Lieke ligt eruit dus die punten moeten verdeeld worden dat is altijd zo geweest neeeeeeeeeeee nou moesten ze nog even laten zien dat Lieke zoveel punte had ja t zal wel noooooooooot |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ja, en tot wanneer konden mensen stemmen? Volgens mij kon men nog steeds stemmen toen al vast stond dat ze eruit zou gaan dus ik denk dat ze nog vele stemmen miste ook nog die ze anders wel gehad had.
Dus Huub is de verliezer van de week! |
|
|
|
|
dec
|
|
|
geloof er niks van Lieke werd door iedereen uitgekotst , dit is gewoon een goedmakertje |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Als ik hier om me heen luister werd ze niet helemaal uitgekotst hoor !! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als Lieke was gebleven had ze Huub verslagen, daarom mocht ze ineens wel weg van achter. Alleen van die eigenwijze tokkies blijven Huub Aanhangers |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik had ook sterk het idee dat een groot deel niet meer achter Huub ging staan en dan logischerwijs naar het 'Lieke-kamp' ging. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en dat noemen ze REGIE houden |
|
|
|