|
|
FR-Henk
|
|
|
Net als vorig seizoen... Nog beetje koffiedik, want: wie komt er nog, wie gaat er nog?
Hoe was het ook alweer? Net als vorig seizoen: Gok/reken zelf uit hoeveel punten Feyenoord dit nieuwe seizoen uiteindelijk gaat behalen. Ook de eindrangschikking erbij. Kan op het eind meebepalend zijn.
Is nu vooral koffiedik kijken dus. Want: hoe ziet de selectie eruit na eind transferwindow? Daarom: je mag nu al voorspellen op basis van de actualiteit, maar -desnoods- wekelijks bijstellen. Ook geinig. Per 15 september moet je definitieve stem uitgebracht zijn.
Vorig seizoen heeft Martinm70 gewonnen. Hij zat met punten én ranking het dichtste bij.
Ikzelf voorspel op basis van de huidige aankopen/selectie: 53 punten, 8e plek, op basis van nu (Koeman)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij kan je dit beter pas opgooien als de transfermarkt dicht is.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Had gekund, Ieder heeft nu al een idee waar Feyenoord staat maar wijzigingen in de selectie kan ieder weer op andere gedachten brengen. En zo niet...Blijft het een slapende topic tot 1e weekend augustus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anders krijg je zo veel wijzigingen. ik wacht dus ff :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Begrijpelijk, een ander vindt het mogelijk weer leuk om te wijzigen. We zien wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
we hebben er tenminste wel weer 1`extra europa league ticket bij in t nieuwe seizoen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
het is altijd afwachten bij feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha Henk. lekker vroeg derbij. 1 september lijkt me een mooie dag voor voorspelling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 19:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:haha Henk. lekker vroeg derbij. 1 september lijkt me een mooie dag voor voorspelling. Hehehehe, ff de boel gaande houwe he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
53 punten, 8e plaats. Maar kan nog wijzigen, he. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
55 punten, 6e plek. (zegt de optimist in me...) 38 punten, 14e plek zegt een klein realistje in me.
Noteer mn optimistische maar. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik ben voor, per 1-9-2011 krijg je mijn voorspelling (waarschijnlijk 102 punten, plaats 1 ;-)) |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Henk terug van vakantie en graaft gelijk zo'n topic op :P Ik wacht met mijn voorspelling, het als Piet, tot 1 september!
En evt. nog een wijziging in de winterstop ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gevoel KAMPIOEN met 76 punten! Realistich gezien, 4de plaats met 60 punten. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
92 pnt en gedeeld eerste..........dankzij doelgemiddelde zijn tóch weer eens kampioen!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:18 schreef Bosifyable het volgende:Henk terug van vakantie en graaft gelijk zo'n topic op :P Ik wacht met mijn voorspelling, het als Piet, tot 1 september! En evt. nog een wijziging in de winterstop ;) Hahaha, you're right, Bos. Vakantie is net werken...Terugreis, auto leeggehaald, en nu lekker bijkomen... Meteen deze topic maar weer even opgediept. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik wacht ook nog ff, maar als we zondag winnen weet ik het al bijna zeker.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: en hoeveel na de winterstop? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
That's it. T verval begint zondag |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
..punten en een ...de plaats! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: precies wat ik de hele tijd al zeg: inhoudsloos. bedankt dat je het weer eens onderstreept. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kijk, dat zijn meningen. |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
60 punten en een 4e plaats |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
77 punten en vierde plaats Beetje optimistisch blijven!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2011 door Wallie1908 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: stylzz jij blijft maar negatief zeg! als Feijenoord een goede prestatie neerzet morgen, verwacht ik een andere instelling ;) |
|
|
|
|
Bicker
|
|
|
102 punten en eerste plaats |
|
|
|
|
Bicker
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 09:19 schreef Milo het volgende:[..] stylzz jij blijft maar negatief zeg! als Feijenoord een goede prestatie neerzet morgen, verwacht ik een andere instelling ;) Negatief is erger dan dit. |
|
|
|
|
thomasiseenjonguh
|
|
|
dit zijn de 2 wedstrijden die ze winnen de rest niet meer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar heb je over nagedacht? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Moet wel met zo'n scherpe bijdrage. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: pffffffffffffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik maak geen grappen. Ik hoop dat ik ongelijk heb! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat hoop ik ook, ben er alleen bang voor.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: thomas is een poot.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gevonden!
Gok op een vierde plaats. AZ zal net achter Feyenoord 5e worden, en Twente zal de strijd om de derde plek tussen de drie clubs 'winnen'.
Ajax kampioen, verwikkeld in een vermakelijke eindstrijd met PSV.
Edit: Feyenoord zal tussen de 57 en 68 punten halen denk ik. Weg met 'normale' cijfers!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heey Bosi! Goeie zet man! Wilde 'm pas morgen -na deadline- openen. Maarreh, gelijk heb je. Ik ga nu voor de 6e plaats he, 58 punten.
Tot 15 september mag er gewijzigd worden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik waardeer Stylzz om zijn kritische blik terwijl wij vrolijk zingend onze vrouwen verwennen na een gewonnen wedstrijd tegen Roda |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Feyenoord 7 ajax 1 psv 2 twente 3 az 4 vitesse 5 |
|
|
|