|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Net gemist, zat te poepen ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Net gedaan? Ga jij anders eens pissen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Kan niet als ik onder druk staat :P Ga anders ff drinken halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 19:15 schreef Bosifyable het volgende:Vanwege een kleine groep die de fans van Vitesse/AGOVV aan het provoceren is. En het vuurwerk, en dat er tot twee keer toe al een klein brandje onstond op de trubunes. En maar blijven roepen kut bestuur,klote trainer,inspraak willen we. Het bestuur moet oprotten.Alles is rot Nou ik zeg nu eens een keertje oprotten met die klootzakken van zogenaamde fans.En ik herhaal nog maar eens voor de boetes en rottigheid van een hoop van die randdebielen is feyenoord ook afgegleden zowel sportief als financieel. Zo dat heb ik gezegd !!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Als mijn blaas onder druk staat, juist. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het is zo ontzettend jammer dat wij zo makkelijk te provoceren zijn. Als we al geprovoceerd worden, want wij vinden al gauw iets een provocatie. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:26 schreef Els het volgende:Het is zo ontzettend jammer dat wij zo makkelijk te provoceren zijn. Als we al geprovoceerd worden, want wij vinden al gauw iets een provocatie. Ja maar hun begonnen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu maar VI, radio tegelijkertijd aan op de telefoon! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
hoe kan je verliezen van jong vitesse/agovv met alle respectO.o? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
hoe kan je verliezen van VVV Venlo?? |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
of thuis van de graafschap |
|
|
|
|
DY
|
|
|
jah hoe is het mogelijk? zouden die gasten wel het besef hebben dat ze een bekerfinale spelen? |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
ik moet huilen ze hebben verloren kut kut kut |
|
|
|