|
|
rickvprooijen
|
|
|
het staat in een bepaalde boekjes |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
volgens mij heeft hij net voor een jaartje bijgetekend bij liverpool |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
ja volgens mijn ook maar het staat in een bepaald boekje dat hij zegt meschien kom ik terug bij feyenoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat zegt hij al jaren.
By the way, ben je familie van FCFEYENOORD?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
maar ik hoop dat hij terug komt bij feyenoord!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
tegen de tij dat hij een keer terugkomt heb je er geen fuck meer aan |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dirk Kuijt langer bij Liverpool 13 april 2011
Liverpool gaat het contract van Dirk Kuijt met een jaar verlengen. De oud-Feyenoorder tekent een contract dat hem tot en met 1 juli 2014 aan de Engelse club bindt. Kuijt speelt sinds 2006 voor The Reds en kwam daarvoor drie jaar uit voor Feyenoord.
De 30-jarige Kuijt, die bij zijn vertrek uit de Kuip aangaf graag terug te willen keren bij Feyenoord, is nu tot aan zijn 34e aan Liverpool verbonden.
Tussen 1998 en 2003 stond Kuijt onder contact bij FC Utrecht.
Bron: Rijnmond |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
ze hebben kuyt wel hard nodig |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
we hebben een apart forum voor dit soort onzin, de fabeltjes krant !!
kuyt komt ooit nog terug ;) |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
nu zou je hem goed kunnen gebruiken, maar op zijn 34e???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
en als hij bij feyenoord een contract tekent dan is hij veel ouder dan 34 |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 19:38 schreef D-010 het volgende:we hebben een apart forum voor dit soort onzin, de fabeltjes krant !! kuyt komt ooit nog terug ;) valt wel mee met de onzin |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
de fabeltjeskrant dat is echt onzin |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: jou mening, jij gelooft zeker ook dat Bahia naar Terek Grozny gaat ? |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Komt omdat mensen onzin lullen, daarom is er een onzin topic geopend |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
en hij moet ook nog terug naar utrecht. die gozer krijgt het nog druk man |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote: dan komt ie zeker niet naar feyenoord op die leeftijd |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja wie niet: hoop je dat Kuyt terugkomt, of ja wie niet: ben je familie van FCFEYENOORD?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Els -- |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
maar kuyt is al heel oud els |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
hij moet dan eerst nog terug naar fc utrecht en dan is hij heeeeeeeeeeel oud |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of Kuijt oud is, hangt volledig af van het perspectief dat je kiest. In mijn ogen is hij jong. Of hij in zijn nadagen nog als speler naar Feyenoord moet komen, moet op het moment dat het opportuun is maar bepaald worden. Als supporter is hij wat mij betreft altijd welkom. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:15 schreef Els het volgende:[..] Of Kuijt oud is, hangt volledig af van het perspectief dat je kiest. In mijn ogen is hij jong. Of hij in zijn nadagen nog als speler naar Feyenoord moet komen, moet op het moment dat het opportuun is maar bepaald worden. Als supporter is hij wat mij betreft altijd welkom. en hij gaat meschien naar fc utrecht |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:15 schreef Els het volgende:[..] Of Kuijt oud is, hangt volledig af van het perspectief dat je kiest. In mijn ogen is hij jong. Of hij in zijn nadagen nog als speler naar Feyenoord moet komen, moet op het moment dat het opportuun is maar bepaald worden. Als supporter is hij wat mij betreft altijd welkom. 1 voor de bussines box? Als die maar wel betaalt :P |
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:02 schreef rickvprooijen het volgende:hij moet dan eerst nog terug naar fc utrecht en dan is hij heeeeeeeeeeel oud Stond een paar weken geleden in nusport. Maar zoals in elk intervieuw wat Kuyt geeft, zegt hij alleen dat hij ooit nog een keer terug wil komen |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:17 schreef suijkerman het volgende:[..] Stond een paar weken geleden in nusport. Maar zoals in elk intervieuw wat Kuyt geeft, zegt hij alleen dat hij ooit nog een keer terug wil komen maar wanneer meschien gaat hij naar fc utrecht?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door rickvprooijen -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Rob van Dijk ook ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Kom zit ricky niet te pesten hier man, jongen is misschien net 12 jaar oud |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote: heey craven hoe weet je dat haha |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote: ja maar die gaat ook weg |
|
|
|
|
rickvprooijen
|
|
|
quote: en ben groote fan van feyenoord |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Kan er niet ver naast zitten |
|
|
|
|
feyenoordfanz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
geestelijk zwakzinnig gok ik |
|
|
|
|
feyenoordfanz
|
|
|
laat hem jongen meschien is hij wel gehandicapt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Doe ff normaal joh, wat een belachelijke opmerking. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mmmm, ik heb zo het idee dat feyenoordfanz en rickvprooijen 1 en dezelfde persoon zijn... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mmmm, ik heb zo het idee dat feyenoordfanz en rickvprooijen 1 en dezelfde persoon zijn... Een destructieve schizofreen? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mmmm, ik heb zo het idee dat feyenoordfanz en rickvprooijen 1 en dezelfde persoon zijn... Zou kunnen. 1 van de 2 zwemt in ieder geval bij de kempvis en komt uit spijkernisse |
|
|
|