BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 17 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 14:46 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ruilen voor en sterke andere middenvelder of verdediger.
Ik denk dat niemand die gast wil hebben. Ik heb in ieder geval genoeg gezien de afgelopen jaren.Kan me maar 1 goede wedstrijd herinneren.
MMM
 MMM - dinsdag 17 mei 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:42 schreef Milo het volgende:
Ik word dood moe van het gelul van MMM over Mokotjo!!
Die gozert is er nog lang niet, net zoals Indi!

Wat goed is komt snel, de rest heeft tijd nodig!

Meeuwis heeft het het heel goed gedaan en bracht balans in het veld.
Fer mag van mij op pleuren wat is die gozert een lamlul samen met zijn vreindje gini!
Wie zijn beter dan Fer en Mokotjo op het middenveld?
Maximus
 Maximus - dinsdag 17 mei 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Janssen en Meeuwis!
Fer moet op basketbal gaan met dat sluiploopje...
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:10 schreef Maximus het volgende:
Janssen en Meeuwis!
Fer moet op basketbal gaan met dat sluiploopje...
En Janssen speelt niet bij ons en Meeuwis ook niet meer ... Het enige juiste antwoord op de vraag is volgens mij dan ook: "El Ahmadi"!
Milo
 Milo - dinsdag 17 mei 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Wie zijn beter dan Fer en Mokotjo op het middenveld?
leerdam, meeuwis is na de winterstop gebleken. mokotjo heeft amper gespeelt, maar dat zal wel een reden hebben!
MMM
 MMM - dinsdag 17 mei 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:15 schreef Milo het volgende:

[..]

leerdam, meeuwis is na de winterstop gebleken. mokotjo heeft amper gespeelt, maar dat zal wel een reden hebben!
Leerdam en Meeuwis? Schei uit..

Leerdam is een simpele stofzuiger en Meeuwis kan alleen coachen, voetballen kan hij niet.

Mokotjo is nu al een goede speler, zet hem op het middenveld samen met Fer en het zal zich uitbetalen.
The Q
 The Q - dinsdag 17 mei 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Die El Ahmadi is zo slecht nog niet
MMM
 MMM - dinsdag 17 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:19 schreef The Q het volgende:
Die El Ahmadi is zo slecht nog niet
Totdat hij straks weer voor z'n eigen 16 dribbelt.. Dan zie ik de topics alweer voorbij komen hier
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:19 schreef The Q het volgende:
Die El Ahmadi is zo slecht nog niet
bij Feyenoord 3 goede wedstrijden gespeeld, weinig redelijk en heel veel kudt.
The Q
 The Q - dinsdag 17 mei 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bij Feyenoord 3 goede wedstrijden gespeeld, weinig redelijk en heel veel kudt.
Mee eens maar zo slecht als die nu wordt neer gezet is die niet
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:29 schreef The Q het volgende:

[..]

Mee eens maar zo slecht als die nu wordt neer gezet is die niet
nope Bruins en hij hebben veel gemeen wat dat betreft.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen.Tomasson weer terug in een bloedvorm en Cissee,el Ahmadi dat komt allemaal goed
de flh
 de flh - woensdag 18 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=14569

Karim El Ahmadi keert terug bij Feyenoord. De middenvelder wil niet langer bij Al Ahli voetballen. El Ahmdai vertrok een paar maanden geleden op huurbasis naar Al Ahli. Hoewel de club graag met de middenvelder verder wil, ziet de speler zelf het niet zitten. "Qua leven en financiën heb ik het hier goed, sportief minder. Je kunt het niveau vergelijken met de onderkant van de Eredivisie, en dan praat ik over mijn ploeg", zegt El Ahmadi.

"De rest is nog minder. Ik vind mezelf hiervoor te jong en wil nog zeker een paar jaar op niveau spelen." In Rotterdam heeft El Ahmadi nog een contract voor twee jaar. "Ze zullen wel balen. Ik weet dat de club graag van me af wil, maar ik heb nog een tweejarig contract."

"Als ik was gebleven bij Al Ahli, zou dat voor Feyenoord ideaal zijn geweest. Ik denk dat ze de afgelopen maanden al hebben geprofiteerd van het feit dat ze mijn salaris niet hoefden te betalen. Maar ik moet aan mezelf denken, hé."

WAT EEN KUTINTERVIEW.. ... 'Ik moet aan mezelf denken'......... AAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH... Tief dan toch op joh tiefusparasiet!!!!!!!!!!!
DY
 DY - woensdag 18 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:29 schreef de flh het volgende:
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=14569

Karim El Ahmadi keert terug bij Feyenoord. De middenvelder wil niet langer bij Al Ahli voetballen. El Ahmdai vertrok een paar maanden geleden op huurbasis naar Al Ahli. Hoewel de club graag met de middenvelder verder wil, ziet de speler zelf het niet zitten. "Qua leven en financiën heb ik het hier goed, sportief minder. Je kunt het niveau vergelijken met de onderkant van de Eredivisie, en dan praat ik over mijn ploeg", zegt El Ahmadi.

"De rest is nog minder. Ik vind mezelf hiervoor te jong en wil nog zeker een paar jaar op niveau spelen." In Rotterdam heeft El Ahmadi nog een contract voor twee jaar. "Ze zullen wel balen. Ik weet dat de club graag van me af wil, maar ik heb nog een tweejarig contract."

"Als ik was gebleven bij Al Ahli, zou dat voor Feyenoord ideaal zijn geweest. Ik denk dat ze de afgelopen maanden al hebben geprofiteerd van het feit dat ze mijn salaris niet hoefden te betalen. Maar ik moet aan mezelf denken, hé."

WAT EEN KUTINTERVIEW.. ... 'Ik moet aan mezelf denken'......... AAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH... Tief dan toch op joh tiefusparasiet!!!!!!!!!!!
beetje onbezonnen reactie, feyenoord heeft hem met het volle verstand een contract gegeven, en als hij die wilt uitdienen bij feyenoord is dat zn goed recht. en dan is t geen parasiet, en we mogen al blij zijn dat hij uberhaupt als voor een half jaar naar al ahli wilde gaan, zodat feyenoord geld overhad voor een meeuwis bijvoorbeeld.
de flh
 de flh - woensdag 18 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Buk ff dieper.. Niemand die zulke uitspraken doet verdient het om ooit nog in Rotterdam te komen.. die gast moet gewoon verbannen worden.. optiefen.

Als je dit zo in een interview zegt dan heb je echt dik Scheit aan Feyenoord!!!!! Anders hou je gewoon je beidehante snavel dicht!! Wat een eikel.

Goeie speler, maar dit is een oorlogsverklaring. Ik ben echt helemaal klaar met die gozer.

Je ziet bij hem nu echt het verband tussen gebrek aan inzet en gebrek aan clubliefde. Wat een asshole. AAAARRRGGGGGGGGGGGGHHHHHH
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 18 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
gewoon op de tribune plaatsen die zakkenvuller
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Jongens El ahmadi is geen slechte voetballer hoor.En misschien met een ander soort spelers om zich heen.Ik schrijf hem niet af
DY
 DY - woensdag 18 mei 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:48 schreef de flh het volgende:
Buk ff dieper.. Niemand die zulke uitspraken doet verdient het om ooit nog in Rotterdam te komen.. die gast moet gewoon verbannen worden.. optiefen.

Als je dit zo in een interview zegt dan heb je echt dik Scheit aan Feyenoord!!!!! Anders hou je gewoon je beidehante snavel dicht!! Wat een eikel.

Goeie speler, maar dit is een oorlogsverklaring. Ik ben echt helemaal klaar met die gozer.

Je ziet bij hem nu echt het verband tussen gebrek aan inzet en gebrek aan clubliefde. Wat een asshole. AAAARRRGGGGGGGGGGGGHHHHHH
het enige wat ie doet is feyenoord aan het contract houden. daar is totaal niks mis mee.
Els
 Els - woensdag 18 mei 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Onhandige uitspraak, maar het is zijn goed recht. Niemand kan hem dwingen ergens te blijven zitten als hij dat niet wil, de tijd van de slavernij ligt ver achter ons.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 06:55   quote  deeplink  
Toch wel typerend dat 2 spelers van Feyenoord op dezelfde dag in t nieuws komen met een stuk tekst waarin het woordje "IK" de boventoon voert.
de flh
 de flh - donderdag 19 mei 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:
Onhandige uitspraak, maar het is zijn goed recht. Niemand kan hem dwingen ergens te blijven zitten als hij dat niet wil, de tijd van de slavernij ligt ver achter ons.
Ik weet ook wel wat zijn rechten zijn. En hij heeft alle recht om door Feyenoord uitbetaald te worden. Of hij ook voetbalt is een tweede zaak.

Maar om met deze toon een interview aan te gaan is ronduit vernederend voor je werkgever.
En dan ben je echt een enorme egocentrische klootzak.

Hij had zo niet de publiciteit moeten zoeken. Ik ben echt helemaal klaar met hem.
sterski010
 sterski010 - donderdag 19 mei 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Zal me nix verbazen als twente hem ophaalt voor een fooitje. En Bruins gratis. En ze daar weer helemaal op bloeien.
MMM
 MMM - donderdag 19 mei 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Niet echt slim van 'm om zo te reageren..
Milo
 Milo - donderdag 19 mei 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 11:11 schreef sterski010 het volgende:
Zal me nix verbazen als twente hem ophaalt voor een fooitje. En Bruins gratis. En ze daar weer helemaal op bloeien.
yep ben ik ook bang voor!
de flh
 de flh - vrijdag 20 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 11:11 schreef sterski010 het volgende:
Zal me nix verbazen als twente hem ophaalt voor een fooitje. En Bruins gratis. En ze daar weer helemaal op bloeien.
ja, dat dan weer wel.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Weten we nog hoe we hem binnenhaalden.De ster voetballer!!!!!
Geef hem een kans en maak hem belangrijk,ik blijf het een goede voetballer vinden.
Ik zou graag de eerste topics naar voren halen uit het verleden,dan zie je dat hij nooit een echte kans gekregen heeft.Ik denk ook dat hij in de 3e seizoenshelft beter had gespeeld (aanname)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
De 3e helft...?
craven
 craven - zaterdag 21 mei 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Hoewel zijn uitspraken niet subtiel toe noemen zijn heeft hij alle recht om bij feyenoord te blijven, directie heeft hem dat vette contract laten tekenen dus eigen schuld....
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - zaterdag 21 mei 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Precies, maar hij kan ook goed voetballen. Heel feyenoord verneukte de eerste seizoens helft. Maar draaide de 2de helft om. Waarom zou dat bij hem niet zijn gebeurd? Ik zeg geef em een kans.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 mei 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:
De 3e helft...?
uhhhh 2e helft
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:
De 3e helft...?
in de kantine,dat geloof ik nou ook weer niet idd hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

in de kantine,dat geloof ik nou ook weer niet idd hahaha
nee, die mag geen alcohol of omgaan met varkens van zn geloof, dus de kantine ziet ie niet hehehe.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 mei 2011 - 14:42   quote  deeplink  
lekker theetje drinken en recepten uitwisselen voor bommen (grapje)
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Is er überhaupt al enige interesse van welke club dan ook voor El Ahmadi?
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 mei 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Lekker laten voetballen bij Feyenoord voor zijn geld. Gebruik hem als stofzuiger op het middenveld wat hij heel goed kan en Fer als hij blijft het aanvallende werk laten doen. Zo'n dure speler op de bank zetten en nog eens een extra man erbij halen zal ook niet in planning zitten denk ik. Zie zelf liever Vormer komen en El Ahmadi ruilen voor Vormer, geef zo Auassar en Schaken er gratis bij, dan zijn we daar ook van af. Drama aankopen zijn dat.
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:58 schreef Ronneke het volgende:
Lekker laten voetballen bij Feyenoord voor zijn geld. Gebruik hem als stofzuiger op het middenveld wat hij heel goed kan en Fer als hij blijft het aanvallende werk laten doen. Zo'n dure speler op de bank zetten en nog eens een extra man erbij halen zal ook niet in planning zitten denk ik. Zie zelf liever Vormer komen en El Ahmadi ruilen voor Vormer, geef zo Auassar en Schaken er gratis bij, dan zijn we daar ook van af. Drama aankopen zijn dat.
Het idee om hem met Twente te ruilen voor Theo Janssen is helas een gepasseerd station, maar Twente heeft een andere Janssen van Roda gehaald. Zou dat nog een interessante ruil kunnen zijn? Jouw suggestie El Ahmadi <=> Vormer vind ik trouwens ook een optie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi









0.0058200