BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boerrigter naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:24 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Hij heeft altijd alle ruimte voor zich als ie zn man eens voorbij zou spelen maar hij kiest er altijd voor om de bal aan te nemen en dan de bal weer simpel terug te tikken of de drukte in te lopen in het centrum. Hij ziet het echt niet....het zit er gewoon niet in.
Hij loopt idd heel vaak het gat dicht voor de spits, waardoor hij ruimte maakt voor de opkomende back, maar soms moet hij dat idd niet doen. Ik heb hem vaak genoeg een verkeerde loopactie zien maken en dat deed Suljemani ook in het begin. Ik neem aan dat de Boer hem daarop wijst. Ik hoop echt dat het beter gaat met hem volgend seizoen, want hij heeft wel potentie in mijn ogen
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 31 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
weet niet denk dat hij toch nog te kort komt...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Met die buitenspeler van niks worden we wel kampioen, met Suarez stonden we 9 punten achter. Die buitenspeler van niks maat wel goals bij NEC uit en H'veen uit, zonder die goals wordt je geen kampioen.....
Is niet helemaal eerlijk, want dat was onder Jol en nu hebben we Frnank de Boer. Als we Suarez hadden na de winterstop, dan hadden we wellicht al een derde ster met nog 3 wedstrijden te gaan. Dus dat is een verglijking van niks.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:37 schreef thomASS het volgende:

[..]

;p met verhoeven in de basis ipv vermeer was je geen kampioen geworden. Wat is je punt.
eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:37 schreef verbrande harry het volgende:
weet niet denk dat hij toch nog te kort komt...
Ik denk dat hij nu ook nog te kort komt en ik weet niet of Boerrigter het beter zal doen. Jupiler league is toch wat anders dan de Eredivisie en de Eredivisie is toch weer wat anders dan de CL.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 31 mei 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij loopt idd heel vaak het gat dicht voor de spits, waardoor hij ruimte maakt voor de opkomende back, maar soms moet hij dat idd niet doen. Ik heb hem vaak genoeg een verkeerde loopactie zien maken en dat deed Suljemani ook in het begin. Ik neem aan dat de Boer hem daarop wijst. Ik hoop echt dat het beter gaat met hem volgend seizoen, want hij heeft wel potentie in mijn ogen
Ruimte maken voor de back. Dat heeft dus helemaal geen zin want hij schiet steeds zelf op doel. of geeft weer een verkeerde bal. Elke keer als de back op komt lopen dan draait ie er met zn rug naartoe en heb je er niks aan. Frank heeft nog heel wat te doen met Ebecilio. Blij dat Boerrigter gekomen is. Kan Ebecilio lekker de bank warmhouden.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 31 mei 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:41 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu ook nog te kort komt en ik weet niet of Boerrigter het beter zal doen. Jupiler league is toch wat anders dan de Eredivisie en de Eredivisie is toch weer wat anders dan de CL.
De competities van de jeugdelftallen is anders ook geen eredivisie dus die opmerkingen die velen maken over Juliler league begrijp ik nooit. Ze zijn dolblij met jeugdspelers maar als een speler uit de jupiler league eraan komt dan is het ja ik weet het niet hoor.Terwijl die gewend zijn om te spelen op eenhoger niveau dan die jeugdspelers.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:53 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ruimte maken voor de back. Dat heeft dus helemaal geen zin want hij schiet steeds zelf op doel. of geeft weer een verkeerde bal. Elke keer als de back op komt lopen dan draait ie er met zn rug naartoe en heb je er niks aan. Frank heeft nog heel wat te doen met Ebecilio. Blij dat Boerrigter gekomen is. Kan Ebecilio lekker de bank warmhouden.
Ik bedol meer als hij niet de bal heeft, dan doet hij dat ook en loopt hij de ruimte dicht die daar is en maakt hij ruimte vrij voor de back, maar hij diet dat welleens als hi jdat niet moet doen. Dat is een leermoment voor hem. Ik weet niet of boerrigter het beter gaat doen, persoonlijk zag ik liever Mertens.. maarja misschien eind van het seizoen kom ik wel hierop terug..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:55 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

De competities van de jeugdelftallen is anders ook geen eredivisie dus die opmerkingen die velen maken over Juliler league begrijp ik nooit. Ze zijn dolblij met jeugdspelers maar als een speler uit de jupiler league eraan komt dan is het ja ik weet het niet hoor.Terwijl die gewend zijn om te spelen op eenhoger niveau dan die jeugdspelers.
Dat klopt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat het geen garantie is dat we een goede speler hebben gekocht, omdat hij zo goed in de Jupilerleague heeft gespeeld, anders hadden we Voskamp moeten kopen, die heeft er 29 ingeschoten in de Jupilerleague. Dat geldt hetzelfde voor jeugdspelers, dat is ook geen garantie dat het topspelers worden, maar die kosten ook niets (Boerrigter gelukkig ook niet veel)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boerrigter naar Ajax

0.0058889