BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Halve maand gratis streams???

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 januari 2008 - 03:54   quote  deeplink  
Ik heb bij mij op 2 computers de betaalde streams lopen (1 om zelf te kijken, de ander om mee op te nemen voor filmpjes etc).

Sinds een paar dagen zou ik op 1 van de computers de maandelijkse streams weer moeten vernieuwen maar vreemd genoeg zie ik dat die streams 'ineens' een halve maand extra te gebruiken zijn. (28 dec betaald, geldig tot 15 februari).

Echter op mijn andere computer loopt deze (vooralsnog) gewoon binnen een maand af na mijn laatste betaaldatum.

(je kunt de geldigheid bekijken door een stream (bijvoorbeeld: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/streamerswitch.asp?stream=47 ) te openen in Windows Media Player en dan via eigenschappen naar het tabje media usage rights te gaan)

Zou dat als compensatie zijn voor de vele storingen van een tijdje terug? En waarom zou het maar op 1 account van mij dan het geval zijn?

Zijn er meer mensen die gratis streamdagen gekregen hebben?
Daimyo
 Daimyo - woensdag 30 januari 2008 - 07:41   quote  deeplink  
Ik heb het ook wel is 1 dag gehad dat ik betaalde en dat als ik de PC niet uitzetten en site niet wegklikte van DGK streams dat ik ook een week kon kijken
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 januari 2008 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 - 07:41 schreef Daimyo het volgende:
Ik heb het ook wel is 1 dag gehad dat ik betaalde en dat als ik de PC niet uitzetten en site niet wegklikte van DGK streams dat ik ook een week kon kijken
Dat klopt, zolang je je streams aan laat staan en er zich geen storingen voordoen dan blijft het wel lopen.
Maar in mijn geval kan ik de streams tot die datum gewoon uitzetten en weer opnieuw starten omdat de licentie ook echt tot die datum is verhoogd.
Daimyo
 Daimyo - woensdag 30 januari 2008 - 15:51   quote  deeplink  
In dat geval heb je gewoon mazzel denk ik :D ik kijk allang geen streams meer toen het gratis was wel dag en nacht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Halve maand gratis streams???

0.0047879