|
|
Afcarius
|
|
|
Hoor barbera barend net zeggen dat Sightorsson rond is met Ajax, en dat hij maar naar een club wil, en dat dat Ajax is. Vinden jullie hem beter dan de Jong in de spits? Aangezien Ajax met de jong in de spits als ploeg mijns inziens het beste presteert (0-2 Ac Milan, 3-1 *** Twente, etc) |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
En ze zeiden ook dat Theo Jansen morgen gaat tekenen bij Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:05 schreef Afcarius het volgende:Hoor barbera barend net zeggen dat Sightorsson rond is met Ajax, en dat hij maar naar een club wil, en dat dat Ajax is. Vinden jullie hem beter dan de Jong in de spits? Aangezien Ajax met de jong in de spits als ploeg mijns inziens het beste presteert (0-2 Ac Milan, 3-1 *** Twente, etc) Ik denk dat Sightorsson een serieuze verbetering voor Ajax is. Hoe goed Siem het vaak ook doet (niet altijd!!) als spits. Sightorsson is wat mij betreft beslist een meer "echtere" spits. Siem excelleert meer achter de spitsen, zoals het vorige seizoen achter Pantelic. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat lijkt me sowieso onzin.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar geloof ik echt helemaal niks van. Janssen is typisch zo'n jongen die weigert voor Ajax te spelen... |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Hoeveel mensen in de voetbalwereld al van mening veranderd zijn . Te veel om op te noemen |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Nee ze zei dat er een gerucht rond ging. Jansen gaat nooit bij Ajax tekenen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:10 schreef AFCA Montana het volgende:Hoeveel mensen in de voetbalwereld al van mening veranderd zijn . Te veel om op te noemen Daar heb je wel gelijk in, maar bij Theo Janssen, zo heb ik een paar maanden geleden ergens gelezen, zit de haat intens diep jegens Ajax. Nee, die komt zeker niet. Gisteren (of eergisteren) hoorde ik dat hij zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar het buitenland. En Ajax is geen buitenland, maar wel buitenaards ;-) |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:09 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat Sightorsson een serieuze verbetering voor Ajax is. Hoe goed Siem het vaak ook doet (niet altijd!!) als spits. Sightorsson is wat mij betreft beslist een meer "echtere" spits. Siem excelleert meer achter de spitsen, zoals het vorige seizoen achter Pantelic. maar met boerrigther erbij hebben we ook een speler die flink wat goede voorzetten in de 16 slingert, Kan sightorsson die wel binnenkoppen? hij is nou niet de meest kopsterke speler. Wel is hij een goaltjesdief en als hij vaak in stelling word gebracht zal hij vaak scoren. De techniek waarmee de jong gisteren die eerste goal inschoot deed me echter verbazen. Hij schiet die bal ineens uit de lucht op goal met zijn verkeerde been in de verre hoek perfect langs de keeper.
Ik denk dat er voor de jong maar een positie is bij dit Ajax en dat is in de spits. Achter de spits staat immers Eriksen, en de Zeeuw vindt ik beter als "rechtermiddenvelder" dan de Jong. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:13 schreef Pietje het volgende:[..] Daar heb je wel gelijk in, maar bij Theo Janssen, zo heb ik een paar maanden geleden ergens gelezen, zit de haat intens diep jegens Ajax. Nee, die komt zeker niet. Gisteren (of eergisteren) hoorde ik dat hij zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar het buitenland. En Ajax is geen buitenland, maar wel buitenaards ;-) die reactie alleen al van hem toen hij die goal maakte. En het gedrag wat hij naar de supporters van Ajax vertoonde. Fantastische speler, maar ik weet niet of hij bij ajax past en andersom. |
|
|
|
|
Pnudz
|
|
|
Beide zijn een verbetering!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat ze bij B&B uitkramen, daar hecht ik nog minder waarde aan als wat Derksen verteld. Wat een slechte vragen stellen Frits en Barbara. SchrikBarend programma. Ik ga deze zomer geen één transfergerucht serieus nemen tot Ajax.nl dit meldt. Dankzij het kampioenschap en CL kunnen we misschien een paar leuke spelers halen en sterker nog we kunnen het ons ook nog permiteren om een paar waarschijnlijk vertrekkende topspelers over halen te blijven. Dan doel ik op Jan en Maarten. We zullen zien hoe onze selectie zich gaat vormen en hoe De Boer het team tot een geheel zal smeden nu die zelf de voorbereiding kan uitvoeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Stekelenburg zou ik denk niet eens zo heel erg vinden, gezien Verneer.. Vertonghen zou echt heel kut zijn.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:16 schreef Hasjkoph het volgende:Stekelenburg zou ik denk niet eens zo heel erg vinden, gezien Verneer.. Vertonghen zou echt heel kut zijn.. Ik vind Vermeer een geweldige keeper en hij zal net als Steek toendertijd veel wedstrijden in het eerste moeten keepen om het niveau Van Steek nu te evenaren. Toch zal ik het niet erg vinden als Maarten nog een jaartje blijft, maar Kenneth is uitgeleerd in het tweede en kan alleen in het eerste nog beter worden. Moeilijke kwestie, we zullen ooit eens afscheid van Steek moeten nemen en Vermeer wilt daar denk ik niet nog een jaar opwachten.
Een evt.vertrek van Vertonghen zou me spijten. Sinds zijn aanvoerdersschap heeft hj zich ontpopt tot leider van het elftal en heeft afgelopen zondag één van zijn beste wedstrijden ooit gespeeld. Hij is bovendien een echte clubman en een genieter van het spelletje en de ambiance. De manier waarop hij feest vierde met de supporters laat zien dat ie er zelf één is. Hij kent de liedjes van 410 en zingt dit uit volle Borst mee. Voor mijn gevoel had alleen Heitinga ooit die verhouding met de fans.
Nogmaals ,dankzij het kampioensschap en plaatsing van CL kan Ajax iets makkelijker nee tegen geintresseerde clubs zeggen,al zullen ze Vertonghen niet te veel in de weg willen zitten. Helaas zorgt het kampioenschap er ook voor dat er meer ogen op de selectie gericht zijn dan voorheen. Het wordt afwachten wat de markt gaat doen, ik ga in iedergeval een zomer lang van dit succes genieten en zodra er iemand gekocht of verkocht wordt zie ik het wel. |
|
|
|