BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: B&B meldt: Theo Jansen naar Ajax - de Boer zeer geinteresseerd

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Waarom theo jannsen halen?
Dobbertje
 Dobbertje - maandag 16 mei 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Theo Jansen zou met Ajax 'bezig zijn', en zich morgen melden in Amsterdam, aldus Barbara Barend.
Wat vinden jullie hiervan? Versterking of moeten we hem niet na zijn uitlatingen tegen Ajax?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 17 mei 2011 - 05:42   quote  deeplink  
De Telegraaf:

AMSTERDAM - Frank de Boer slaat na het binnenhalen van de landstitel direct spijkers met koppen. De trainer van Ajax heeft zijn wensenlijstje voor aankopen ingeleverd bij de directie en de eerste resultaten zijn geboekt. De meest opvallende aanwinst wordt FC Twente-smaakmaker en Telesport Voetballer van het Jaar Theo Janssen, die graag naar Ajax wil. De Amsterdammers zijn op hun beurt bereid de gelimiteerde transfersom van drie miljoen euro op tafel te leggen.

"We zijn zeer geïnteresseerd in Theo, bevestigde De Boer tijdens het kampioensbezoek aan hoofdsponsor Aegon. "Thulani Serero is al overgenomen van Ajax Cape Town en daarnaast zijn we nog met drie jongens bezig, liet de kersverse kampioen De Boer weten.

Janssen
De meest in het oog springende transfer zal echter die van Janssen worden. Met de aankoop van FC Twentes regisseur versterkt De Boer niet alleen zijn eigen selectie, maar brengt hij de concurrentie ook een zware slag toe. Janssen heeft zijn zinnen gezet op een transfer. Na het beste seizoen uit zijn carrière wil de creatieve middenvelder, die deze zomer dertig wordt, een financiële klapper maken.

Vertrek
Janssen laakte na afloop van het verloren duel (3-1) met Ajax enkele van zijn ploeggenoten. "Je kon in deze wedstrijd zien wie de mannen waren en wie niet. Ik ben teleurgesteld in mijn ploeggenoten, bromde de 29-jarige middenvelder, die vervolgens ook direct aanstuurde op een vertrek uit Enschede. "Ik ga volgende week met mijn zaakwaarnemer zitten en dan hoop ik dat er iets moois bij zit.

Vertrouwen geschaad
Ook speelt mee, dat de relatie met voorzitter Joop Munsterman is vertroebeld. Het vertrouwen is geschaad, omdat in de loop van het seizoen negatieve verhalen over Janssen zijn rond gestrooid en de speler de herkomst daarvan bij de voorzitter vermoedt.
fredje leiden
 fredje leiden - dinsdag 17 mei 2011 - 07:33   quote  deeplink  
Binnen halen die man grote speler en een verschikkelijke winnaars mentaliteit.
Ride
 Ride - dinsdag 17 mei 2011 - 07:55   quote  deeplink  
En dan mag er weer legaal gerookt worden in de Arena...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 mei 2011 - 08:02   quote  deeplink  
maximaal 3 miljoen las ik. mooi prijsje :)
anti010
 anti010 - dinsdag 17 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Ik had al een voorgevoel dat er iets speelde. De manier hoe hij dit verlies op zich nam was heeel sportief. Hij had niets negatief te zeggen over Ajax alleen z'n eigen spelers. Zelfs toen duidelijk was dat hij verloren had, hielp hij Anita opstaan toen heen andere ploeggenoot hem onderuit haalde. En toen het 3-1 werd had hij berusting en hij was toen close up te zien op de vidiwall in het stadion en het leek of hij stond te genieten van de sfeer in het Ajax stadion, hopende dat hij dat volgend jaar ook mee zal maken. Halen die man, ondanks z'n aparte maniertjes.
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Hier ff slotje op doen?
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 12:44   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Waarom theo jannsen halen?

quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt complete onzin die je nu verkondigd, The Janssen is een middenvelder, en Boerrigter is een buitenspeler, Boerrigter verdeelt helemaal niet het spel.
ja net zo als anita linksback is? speelt ook overal. en zo kan ik er wel meer op noemen.Boerrigter kan in de hele voor hoeder spelen en ook links half of rechts half. en zulke spelers heef Ajax nodig. met het snellen spel dat de boer wil spelen is janssen overbodig houd het spel al leen maar op die drank orgel!
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:12 schreef Dobbertje het volgende:
Theo Jansen zou met Ajax 'bezig zijn', en zich morgen melden in Amsterdam, aldus Barbara Barend.
Wat vinden jullie hiervan? Versterking of moeten we hem niet na zijn uitlatingen tegen Ajax?
dit noemen ze stelen van een Topic!!
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:44 schreef adriu het volgende:

[..]

ja net zo als anita linksback is? speelt ook overal. en zo kan ik er wel meer op noemen.Boerrigter kan in de hele voor hoeder spelen en ook links half of rechts half. en zulke spelers heef Ajax nodig. met het snellen spel dat de boer wil spelen is janssen overbodig houd het spel al leen maar op die drank orgel!
Anita was linksback onder Jol, dat is heel iets anders dan dat hij linksback is. Linkshafl bij Ajax en linksbuiten bij Ajax lijkt niet eens op elkaar, je zou eens een wedstrijdje moeten kijken van Ajax om dat te snappen, en niet alleen maar naar de bal kijken als je gaat kijken..
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:44 schreef adriu het volgende:

[..]

drank orgel!
geweldig weten we gelijk wat jij ben xD In je spelling zitten nog al veel fouten maar drankorgel is toch bijna goed..:O Maar adriu je kan spellingscontrole doen. Zo gaat het misschien stukken beter. En misschien inplaats van een ! een . gebruiken.
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Joh hij heeft zn capslock uitgezet, ik ben al zeer tevreden.;)
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 12:51   quote  deeplink  
vooruit.. ik leg me er bij neer..
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:50 schreef Benno het volgende:
Hahahaha. Lol :-)
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Op de radio(niet sport 1 maar zo'n muziek programma) kwam dat theo rond zou zijn..
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 17 mei 2011 - 12:53   quote  deeplink  
gemengde gevoelens!

Positief:
Top voetballer
winnaars mentaliteit
Kracht
fluwelen linkerbeen!

negatief:
je vangt er nooit weer geld voor.
en over 2 jaar heb je er zowiezo niks meer aan.
en de levenstijl van janssen is ajax onwaardig dus daar zou zowiezo verandering in moeten komen, nou is de vraag of ie daar toe bereidt is! Want je kunt bij liverpool uit niet aankomen met een speler die voordat ze de katakomben in gaan nog even een sigaret op gaat steken!
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:48 schreef freakie het volgende:

[..]

geweldig weten we gelijk wat jij ben xD In je spelling zitten nog al veel fouten maar drankorgel is toch bijna goed..:O Maar adriu je kan spellingscontrole doen. Zo gaat het misschien stukken beter. En misschien inplaats van een ! een . gebruiken.
frenkie doe remko de groeten. of zijn julie de zelfde persoon??
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:50 schreef Benno het volgende:
zo is het!
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Pietje, goeiemiddag!;) de getuchten worden wel sterk nu he?
Wat denk jij?
R!ck
 R!ck - dinsdag 17 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Hij wou zelf naar Duitsland dus snap nu geen bal meer van dit verhaal?
freakie2
 freakie2 - dinsdag 17 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
haha
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:48 schreef freakie het volgende:

[..]

geweldig weten we gelijk wat jij ben xD In je spelling zitten nog al veel fouten maar drankorgel is toch bijna goed..:O Maar adriu je kan spelling controle doen. Zo gaat het misschien stukken beter. En misschien inplaats van een ! een . gebruiken.
ik zal eens kijken of ik het doe meester.
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 13:01   quote  deeplink  
adriu hoe graag ik ook remco had willen zijn.. nee ik ben t niet kerel, ik heb een verschrikkelijk meningsverschil gehad met remco.. Ik had mijn twijfels over mounir, ik was geen fan van hem een speler van deze leeftijd verkoop je niet voor meer dan hij gekocht is al helemaal als hij slecht presteert..

Daar gaat het niet over maar je denkt datje leuk bent en dat jou mening er hier toe doet. Nou niet bepaald.. Ze kraken je af en je leest maar half wat er geschreven word. En spellingscontrole aanzetten is niet erg hoor;) t maakt je denk ik alleen maar geloofwaardiger..
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
wtf:| freakie2?
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:56 schreef Benno het volgende:
Pietje, goeiemiddag!;) de getuchten worden wel sterk nu he?
Wat denk jij?
Hallo Benno!
Ja, zeker, ik kan niet ontkennen dat de geruchten steeds meer vorm gaan krijgen alsof Theo Janssen een overgang naar Ajax wel zit zitten. En dat verbaast mij behoorlijk gezien eerdere uitspraken van diezelfde Theo Janssen.
Het neemt niet weg, dat ik Theo een fantastische voetballer vind, die Ajax beslist op sleeptouw kan nemen. Hij is ervaren en heeft een enorme drive en winaarsmentaliteit. Van mij mag hij komen :-)
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Ik zal als hij komt me positief opstellen, maar wacht wel even z n voortgang af voor ik ga roepen dat ik er blij mee ben.
Die fout maakte ik eerder met mounir;)

Off: Adriu ik vind dat je positief meedoet nu en je spelling zal me een zorg zijn.
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Bah ik word mild van zo n derde ster;)
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 13:08   quote  deeplink  
hahahaha benno doe normaal hoor..........
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 17 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Zal toch geweldig zijn als theo een paar seizoenen bij ons komt spelen? Dan durf ik zelfs te zeggen dat we de 2e plaats in de poule van de CL kunnen behalen!
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Zo dat zijn gewaagde uitspraken hahaha
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:08 schreef freakie het volgende:
hahahaha benno doe normaal hoor..........
Ja erg he zat zondag ook iedereen al te knuffelen.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:17   quote  deeplink  
goh remco was mijn idee toch niet zo dom of heeft frank de boer er ook geen verstand van dus volgende keer een beetje wederzijds respect
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:06 schreef Benno het volgende:
Bah ik word mild van zo n derde ster;)
Hahahaha
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
@Biba een andere mening is geen gebrek aan respect hoor!
Denk dat je je ook nog niet rijk moet rekenen, want ben ovwrtuigd dat hwt niet gaat gebeuren.
Bazz
 Bazz - dinsdag 17 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Hij is tenslotte wel al 29.
Ajax speelt ook wel anders dan Twente trouwens maar hij heeft wel een fabuleuze traptechniek. Kijk maar die twee goals die hij maakte afgelopen weken.
freakie2
 freakie2 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Maar hoe lang zou hij nog meekunnen in de top, met zijn levenwijze.
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:22 schreef Bazz het volgende:
Hij is tenslotte wel al 29.
Ajax speelt ook wel anders dan Twente trouwens maar hij heeft wel een fabuleuze traptechniek. Kijk maar die twee goals die hij maakte afgelopen weken.
Ik vind het juist een voordeel, dat Theo Janssen "al" 29 (bijna 30) is. Enkel en alleen al om het feit dat Ajax de afgelopen maanden erg veel jeugd heeft laten doorstromen, kun je zo'n ervaren kracht erg goed gebruiken om die jonge spelers te sturen, zeg maar als verlengstuk van de trainer in het veld. Ik ben er heilig van overtuigd, dat Theo Janssen met zijn ervaring en goede kijk op het spelletje, jonge spelers alleen maar beter kan maken. En toch, al met al vind ik het vreemd, gezien de eerdere uitlatingen van Theo dat hij nooit voor Ajax zou willen spelen... Misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd of is het zoals Fred Rutten, de trainer van PSV na afloop van FC Groningen-PSV al stelde: een voetbalmening kan om 5 uur wit zijn en een uur later kan die mening zwart zijn... ;-)
Wat mij betreft is Theo Janssen echter meer dan welkom!
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:30 schreef freakie2 het volgende:
Maar hoe lang zou hij nog meekunnen in de top, met zijn levenwijze.
Ach... Johan Cruijff en Wim van Hanegem rookten allebei ook als een schoorsteen tijdens hun magistrale voetbalcarrière...
Ride
 Ride - dinsdag 17 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach... Johan Cruijff en Wim van Hanegem rookten allebei ook als een schoorsteen tijdens hun magistrale voetbalcarrière...
Rijkaard rookte trouwens ook in 1995
joduh
 joduh - dinsdag 17 mei 2011 - 15:16   quote  deeplink  
jezus wat een gelul over zijn roken zeg.............stelletje mafketels hiero...pfffffffff......laatste minuut cl wedstrijd,theo krult hem ff in het bovenhoekie......
japhe
 japhe - dinsdag 17 mei 2011 - 15:19   quote  deeplink  
weet iemand hoe het ervoor staat met de andere transfers, daar bedoel ik mee sigthorsson, janssen en boerrighter?
joduh
 joduh - dinsdag 17 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
tsja ,ik blijf aan de gang...;-)
adriu
 adriu - dinsdag 17 mei 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:06 schreef Benno het volgende:
Ik zal als hij komt me positief opstellen, maar wacht wel even z n voortgang af voor ik ga roepen dat ik er blij mee ben.
Die fout maakte ik eerder met mounir;)

Off: Adriu ik vind dat je positief meedoet nu en je spelling zal me een zorg zijn.
zo is het maar net.
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 17 mei 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:19 schreef japhe het volgende:
weet iemand hoe het ervoor staat met de andere transfers, daar bedoel ik mee sigthorsson, janssen en boerrighter?
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9805219/__Circa_600.000_euro_Boerrigter__.html
japhe
 japhe - dinsdag 17 mei 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
vraag me alleen af wanneer dat bevestigt wordt van boerrigter want club + speler is rond en club +club is rond! Ik hoorde ongeveer half uurtje geleden van een vriend van mij dat sigthorsson al bezig is met medische keuring maar hij durft het NIET met zkerheid te gzeggen
JOOD
 JOOD - dinsdag 17 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:53 schreef AFCAMylife het volgende:
gemengde gevoelens!

Positief:
Top voetballer
winnaars mentaliteit
Kracht
fluwelen linkerbeen!

negatief:
je vangt er nooit weer geld voor.
en over 2 jaar heb je er zowiezo niks meer aan.
en de levenstijl van janssen is ajax onwaardig dus daar zou zowiezo verandering in moeten komen, nou is de vraag of ie daar toe bereidt is! Want je kunt bij liverpool uit niet aankomen met een speler die voordat ze de katakomben in gaan nog even een sigaret op gaat steken!
Wist je dat cruijf ook rookte?
thomASS
 thomASS - dinsdag 17 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Care dat cruyff rookt?
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - dinsdag 17 mei 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Theo Janssen is goeie aankoop. Mooie versterking op het middenveld.
Derk Boerrigter en sigthorsson zijn misschien mooie aankopen voor onze mickey mousse competitie, maar voor europees niveau veel te zwak. We hebben nu iemand nodig die ons ook succes kan geven in de champions league. Suarez kan je goed opvangen met de jeugd voor in onze competitie, maar op europees niveau niet.
Ik zal dan eigenlijk kijken of je misschien muniain kan halen. Jonge voetballer en wordt de nieuwe messi genoemd.
Ride
 Ride - dinsdag 17 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Hij komt toch niet. Is eerder voor feyenoord of vitesse dan voor ons.
Marktwaarde opkrikken door makelaar.
Zijn kolere lijers.

Zijn knie is niks meer waard joh, hij loopt nu al met spuiten erin rond..
Humankillz
 Humankillz - dinsdag 17 mei 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 07:55 schreef Ride het volgende:
En dan mag er weer legaal gerookt worden in de Arena...
ja haahhahaa en zuipen gaat per liter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: B&B meldt: Theo Jansen naar Ajax - de Boer zeer geinteresseerd

0.0085649