|
|
FcTukker65
|
|
|
Volgend jaar worden wij weer kampioen let op mijn woorden er zal veel samba op de nederlanse velden te zien zijn. maar wel gefeliciteerd met het kampioenschap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:27 schreef FcTukker65 het volgende:Volgend jaar worden wij weer kampioen let op mijn woorden er zal veel samba op de nederlanse velden te zien zijn. maar wel gefeliciteerd met het kampioenschap Sorry, maar dit waren voorlopig de laatste stuiptrekkingen van jullie, Ajax wordt ook komend seizoen kampioen, wij hebben de selectie voor komend seizoen al bijna rond man, jullie gaan heel wat spelers verliezen, en moeten maar afwachten wat er terug komt.. |
|
|
|
|
oentje
|
|
|
en wat wordt er dan gedaan met de Zeeuw, volgens mij spelen ze op de zelfde positie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door oentje -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Oeps, dus 9 euro per beker |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
niet halen 3m is te duur voor een speler die maximaal 2 jaar meekan
en een halve junk is |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
hoe maar 2 jaar meekan. Vroeger rookte idereen, toen stopte ook niet iedereen op zijn 32ste. Janssen kan makkelijk tot zijn 34/35ste mee in zijn rol. Alleen met zijn vrije trappen, corners en geweldig afstandsschot heb je al veel aan hem. Een schoffie erbij met met een ontzettend goede techniek, strijdlust en iemand die het spelletje goed begrijpt, dan is 3 miljoen niet duur. Daarbij komt nog dat we ook echt zo'n type nodig hebben. We hebben spslers die erg goed kunnen goed voetballen, anders hadden ze zondag niet gewonnen, maar het zijn wel nog steeds jochies, hele goede jochies maar jochies. Als Jannsen erbij zet, is dit heel anders, meteen al. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:57 schreef ThomasAjacied het volgende:hoe maar 2 jaar meekan. Vroeger rookte idereen, toen stopte ook niet iedereen op zijn 32ste. Janssen kan makkelijk tot zijn 34/35ste mee in zijn rol. Alleen met zijn vrije trappen, corners en geweldig afstandsschot heb je al veel aan hem. Een schoffie erbij met met een ontzettend goede techniek, strijdlust en iemand die het spelletje goed begrijpt, dan is 3 miljoen niet duur. Daarbij komt nog dat we ook echt zo'n type nodig hebben. We hebben spslers die erg goed kunnen goed voetballen, anders hadden ze zondag niet gewonnen, maar het zijn wel nog steeds jochies, hele goede jochies maar jochies. Als Jannsen erbij zet, is dit heel anders, meteen al. Je vergeet even dat ze vroeger maar 5/6 km per wedestrijd liepen, en dat dit tegenwoordig rond de 11 km per wedstrijd.. Er wordt simpelweg meer geeist.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:39 schreef ThreeStars het volgende:niet halen 3m is te duur voor een speler die maximaal 2 jaar meekan en een halve junk is Whaha Janssen naar Ajax. goede aankoop!
Ik drink bier bier, ik rook wiet wiet, mijn naam is theo janssen en ik word ajacied! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:26 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Whaha Janssen naar Ajax. goede aankoop! Ik drink bier bier, ik rook wiet wiet, mijn naam is theo janssen en ik word ajacied! Whahahaha. Lachen met je gerijm. Lol :-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:26 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Whaha Janssen naar Ajax. goede aankoop! Ik drink bier bier, ik rook wiet wiet, mijn naam is theo janssen en ik word ajacied! Hahahahahahaha |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Je vergeet even dat ze vroeger maar 5/6 km per wedestrijd liepen, en dat dit tegenwoordig rond de 11 km per wedstrijd.. Er wordt simpelweg meer geeist.. Bij Twente ooit gezien dat ie t niet volhield? 3 miljoen betalen, miljoen salaris, 3 jaartjes, heb je voor 6 miljoen gewoon 3 jaar lang een hele goede kracht op het middenveld! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:38 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Bij Twente ooit gezien dat ie t niet volhield? 3 miljoen betalen, miljoen salaris, 3 jaartjes, heb je voor 6 miljoen gewoon 3 jaar lang een hele goede kracht op het middenveld! Maar waar wil je hem plaatsen? Want zoals eerder gezegd is, moet je hem geen verdedigende taken geven, dus kanie alleen maar op 10, waar Eriksen al staat en die gaat echt niet weg voor Janssen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:38 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Bij Twente ooit gezien dat ie t niet volhield? 3 miljoen betalen, miljoen salaris, 3 jaartjes, heb je voor 6 miljoen gewoon 3 jaar lang een hele goede kracht op het middenveld! Inderdaad en zie hem liever dan anita of de zeeuw(uit vorm). Vele malen beter! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Hij zuipt en rookt wiet en is binnenkort Ajaxied.
A'dam here I come. Theo Janssen. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:46 schreef Ztjes het volgende:Hij zuipt en rookt wiet en is binnenkort Ajaxied. A'dam here I come. Theo Janssen. quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:26 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Whaha Janssen naar Ajax. goede aankoop! Ik drink bier bier, ik rook wiet wiet, mijn naam is theo janssen en ik word ajacied! Die van mij klinkt leuker WhahaxD |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Klopt, had hem nog niet gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Maar ik zag ook, dat je ermee moet stoppen. Moeten anderen het gaan overnemen. Succes in Engeland |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:53 schreef Ztjes het volgende:Maar ik zag ook, dat je ermee moet stoppen. Moeten anderen het gaan overnemen. Succes in Engeland Je leert het van zelf;) Bedankt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Ajax-pwnt -- |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar waar wil je hem plaatsen? Want zoals eerder gezegd is, moet je hem geen verdedigende taken geven, dus kanie alleen maar op 10, waar Eriksen al staat en die gaat echt niet weg voor Janssen.. Janssen is geen echt nummer 10, wel wat aanvallender dan een controlerende maar geen nummer 10. Janssen samen met Eriksen en Anita/Enoh. De Zeeuw moet dan maar bewijzen dat ie t beter kan dan Theo. Zij zullen de concurrentiestrijd aan moeten gaan, Demy heeft namelijk het hele seizoen bagger gespeeld. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:26 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Whaha Janssen naar Ajax. goede aankoop! Ik drink bier bier, ik rook wiet wiet, mijn naam is theo janssen en ik word ajacied! als hij speelt zoals nu boeit het me niet of die in zen pik rondloopt in het veld of met een stijve lul als hij maar zo blijft spelen als nu dan mag die jaren blijven |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:26 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Whaha Janssen naar Ajax. goede aankoop! Ik drink bier bier, ik rook wiet wiet, mijn naam is theo janssen en ik word ajacied! geweldig:P |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
die gast heeft heimwee man hij krijgt heimwee van de wiet in arnhem |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: We hebben betere wiet in Amsterdam. Geloof me, ik spreek uit ervaring
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Ajax-pwnt -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:57 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Janssen is geen echt nummer 10, wel wat aanvallender dan een controlerende maar geen nummer 10. Janssen samen met Eriksen en Anita/Enoh. De Zeeuw moet dan maar bewijzen dat ie t beter kan dan Theo. Zij zullen de concurrentiestrijd aan moeten gaan, Demy heeft namelijk het hele seizoen bagger gespeeld. Dus dan wil je spelen met 2 aanvallende middenvelders en 1 verdedigende.. Kan ook.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Het enige probleem is nog Joop Munsterman. De gelimiteerde transfersom geld niet voor een binnenlandes tranfer maar alleen voor een tranfer naar het buitenland. Joop wil concurenten niet sterker maken. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:05 schreef morkanne het volgende:Het enige probleem is nog Joop Munsterman. De gelimiteerde transfersom geld niet voor een binnenlandes tranfer maar alleen voor een tranfer naar het buitenland. Joop wil concurenten niet sterker maken. Joop moet niet zo zeuren om die andere 2 ton |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dus dan wil je spelen met 2 aanvallende middenvelders en 1 verdedigende.. Kan ook.. Wat deden we zondag dan? Zo speelt Barcelona ook, Iniesta en Xavi met de punt naar voren, Busquets de verdedigende. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dus dan wil je spelen met 2 aanvallende middenvelders en 1 verdedigende.. Kan ook.. Doen we dat niet dan?
Eriksen---Zeeuw -----Anita---- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Maar Thomas we zijn Barcelona geen Wij zijn Ajax Wij zijn de Beste Wij zijn Kampioen
No Worrys |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:11 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Wat deden we zondag dan? Zo speelt Barcelona ook, Iniesta en Xavi met de punt naar voren, Busquets de verdedigende. Ik dacht dit:
---------Eriksen------- -Anita-----------De Zeeuw-- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zie post hierboven.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Als dat niet draait dan zou ik
Eriksen-----De Zeeuw
------Vertonghen-----
Ooijer voor vertonghen
DAT IS PLAN B! En niet A! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:20 schreef ThreeStars het volgende:[..] Als dat niet draait dan zou ik Eriksen-----De Zeeuw ------Vertonghen----- Ooijer voor vertonghen achterin DAT IS PLAN B! En niet A! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
( sorry voor dubbelpost dee iets verkeerd ) |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: nee de Zeeuw is meer aanvallend. Loopt ook vaak de diepte in, jaagt vaak door. Zeker niet zo verdedigend als Anita. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:57 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Janssen is geen echt nummer 10, wel wat aanvallender dan een controlerende maar geen nummer 10. Janssen samen met Eriksen en Anita/Enoh. De Zeeuw moet dan maar bewijzen dat ie t beter kan dan Theo. Zij zullen de concurrentiestrijd aan moeten gaan, Demy heeft namelijk het hele seizoen bagger gespeeld. Janssen is een echte linkshalf, ik denk niet dat Theo en de Zeeuw moeten vechten om 1 plek, ik denk eerder dat Theo moet knokken met Anita, de Boer wil denk ik niet met een echte controleur spelen maar met een compleet 3 mans middenveld, de Boer heeft al eens aangegeven dat hij wil dat een centrale verdediger die controlerende rol moet invullen zoals ook Rijkaard en Blind dat destijds perfect afwisselden.
Mocht Janssen komen (hoeft niet van mij), dan denk ik dat de Boer onze beste opstelling in de ogen van de Boer zal zijn.. ============Eriksen=========== Jannsen===============De Zeeuw |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:39 schreef ThreeStars het volgende:niet halen 3m is te duur voor een speler die maximaal 2 jaar meekan en een halve junk is mmmm Johan rookte ook hoor...bedoel roken is niet veel zeggend Conditie kun je opbouwen door veel te trainen.. hij kan ook met NL elftal mee dus waarom zou hij tekort komen voor Ajax ? nah mag die janssen wel.. gewoon zichzelf en schijt aan iedereen.. iets wat bij mij ook van toepassing is.. en tjah Theo pas wel in het plaatje van Nobody likes us but we dont care ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Je vergeet even dat ze vroeger maar 5/6 km per wedestrijd liepen, en dat dit tegenwoordig rond de 11 km per wedstrijd.. Er wordt simpelweg meer geeist.. normaal gesproken moet de bal het werk doen.. ;) en is die 11 kilometer overbodig.. volgens mij gaf Johan ooit een voorbeeld van bij Barca dat er bijna helemaal niet gelopen word |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:35 schreef remco k het volgende:[..] Janssen is een echte linkshalf, ik denk niet dat Theo en de Zeeuw moeten vechten om 1 plek, ik denk eerder dat Theo moet knokken met Anita, de Boer wil denk ik niet met een echte controleur spelen maar met een compleet 3 mans middenveld, de Boer heeft al eens aangegeven dat hij wil dat een centrale verdediger die controlerende rol moet invullen zoals ook Rijkaard en Blind dat destijds perfect afwisselden. Mocht Janssen komen (hoeft niet van mij), dan denk ik dat de Boer onze beste opstelling in de ogen van de Boer zal zijn.. ============Eriksen=========== Jannsen===============De Zeeuw dat zou wel een middenveld zijn zeg.. pffff
en toch denk ik persoonlijk dat de possitie van anita gaat tussen Anita en dezeeuw en dat Enoh gewoon afvalt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
paulvitti13
|
|
|
jansen is echt wel goed genoeg voor ajax ondanks dat ie zuipt en rookt dat deden jan wouters en rijkaard en meer van ons ajax uit de jaren 90 zolang je je conditie maar bij houd dan is dat alles geen probleem ... vraag maar aan je coach op de sportschool ... tjonge jonge de boer en cruijf weten wel wat ze doen dus a.u.b ssssssssssshhhhhhhh en laat die mensen hun werk doen . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:46 schreef nummer10 het volgende:[..] normaal gesproken moet de bal het werk doen.. ;) en is die 11 kilometer overbodig.. volgens mij gaf Johan ooit een voorbeeld van bij Barca dat er bijna helemaal niet gelopen word Dat klopt inderdaad, maar tegen Real Madrid bijvoorbeeld halen ook de jongens van BArca deze afstanden, net als tegen Nederland op het WK.. Ook zal Ajax niet op het niveau zitten van Barca komend seizoen....:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:48 schreef paulvitti13 het volgende:jansen is echt wel goed genoeg voor ajax ondanks dat ie zuipt en rookt dat deden jan wouters en rijkaard en meer van ons ajax uit de jaren 90 zolang je je conditie maar bij houd dan is dat alles geen probleem ... vraag maar aan je coach op de sportschool ... tjonge jonge de boer en cruijf weten wel wat ze doen dus a.u.b ssssssssssshhhhhhhh en laat die mensen hun werk doen . kunnen we het forum beter sluiten als we er niet over kunnen en mogen discussieren.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt inderdaad, maar tegen Real Madrid bijvoorbeeld halen ook de jongens van BArca deze afstanden, net als tegen Nederland op het WK.. Ook zal Ajax niet op het niveau zitten van Barca komend seizoen....:-) klopt mjah Janssen kan qua conditie gewoon mee, ben ik niet zo bang voor.. Frankie kent em natuurlijk ook van NL elftal enw eet echt wel wat die aan hem heeft |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Theo kan het verschil maken in de Champions Lequi. Zie hem een vrije trap 5 minuten voor tijd keihard binnen rammen.
Voor Twente was hij enorm van belang dit seizoen, dikwijls zorgde hij alleen voor de 3 punten. Desnoods stel je hem alleen op in super belangrijke wedstrijden of als het niet loopt. Past als geen ander in dit jeugdig Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
WIL HIJ ZELF WEL VOOR ONS SPELEN??????? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Zou wel de ultieme manier zijn om Muntjesman een hak te zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:Theo kan het verschil maken in de Champions Lequi. Zie hem een vrije trap 5 minuten voor tijd keihard binnen rammen. Voor Twente was hij enorm van belang dit seizoen, dikwijls zorgde hij alleen voor de 3 punten. Desnoods stel je hem alleen op in super belangrijke wedstrijden of als het niet loopt. Past als geen ander in dit jeugdig Ajax. Luister als je Champions League zo belangrijk vindt schrijft het dan ook goed.
Ten Twede Ajax moet het niet hebben met een met vrijetrappen of door afstandschoten Ajax moet het hebben van het positiespel en het aanvallende spel van ajax en de arrogantie en er voor vechten en niet zulke dingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ThreeStars