|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 19:52 schreef remco k het volgende:[..] Kom op Joduh man, je laat me toch niet in mijn eentje achter???? Whahahahaha, als jij om gaat, dan kan ik niet achterblijven man... Zeg jij het maar, gaan we TEGEN Janssen of gaan we VOOR Janssen??? nope,ik ben ook een fan van zijn voetbalvermogen man.........ik vind hem op het veld een voorbeeld en soms geniaal........maar zijn verleden he????;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 19:54 schreef joduh het volgende:[..] nope,ik ben ook een fan van zijn voetbalvermogen man.........ik vind hem op het veld een voorbeeld en soms geniaal........maar zijn verleden he????;-) Jij mag het zeggen man, Janssen naar Ajax JA of Janssen naar Ajax NEE... |
|
|
|
|
Sjaakie
|
|
|
Iedereen maar zeuren over janssen drinken roken te dik noem het maar op en nu is het janssen voor en janssen na Kansloos hoor |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok en wat denk je dat het met de tegenstanders doet als jansen bij ons speelt???? die boezemt wel ontzag in man....die hebben we echt niet zelf rondlopen man? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok dan, Janssen moet komen...
Janssen JOOD/////////////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:08 schreef joduh het volgende:ok en wat denk je dat het met de tegenstanders doet als jansen bij ons speelt???? die boezemt wel ontzag in man....die hebben we echt niet zelf rondlopen man? Jajajajajajajajaj ik weet het en ben om.... Maar jij bent verantwoordelijk voor mijn mening ok...Whahahahahahaha als hij dan mislukt kan ik altijd zeggen, Ja Joduh zijn schuld,.....Whahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom is iedereen eigenlijk zo blij met Janssen? Van mij hoeft hij niet te komen, eerlijk gezegd.. We hebben al een middenveld dat goed genoeg is.. En met Janssen.. Ja.. Ik weet het niet.. Dan ligt Anita eruit en dan moet je Enoh en Lindgren eigenlijk verkopen.. of iig 1, en dat wordt dan Lindgren, wat ik toch jammer vind van hem.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:12 schreef Hasjkoph het volgende:Waarom is iedereen eigenlijk zo blij met Janssen? Van mij hoeft hij niet te komen, eerlijk gezegd.. We hebben al een middenveld dat goed genoeg is.. En met Janssen.. Ja.. Ik weet het niet.. Dan ligt Anita eruit en dan moet je Enoh en Lindgren eigenlijk verkopen.. of iig 1, en dat wordt dan Lindgren, wat ik toch jammer vind van hem.. Ik twijfel ook wiet knijtertje,dat roken en drinken boeit me niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer wil dat de gehele eerste selectie tussen de 15 en 35 wedstrijden speelt per seizoen inclusief de beker en het europese avontuur.. Ajax speelt komend seizoen zoiezo 34 competitie wedstrijden, de JC schaal, 6 CL wedstrijden en 1 beker wedstrijd.
De Boer wil iedere positie dubbel bezet hebben. Maar ik ben wel bang dat spelers als Lodeiro straks helemaal buiten de boot vallen terwijl hij toch aardig wat geld heeft gekost en wel wordt gezien als groot talent.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:17 schreef remco k het volgende:De Boer wil dat de gehele eerste selectie tussen de 15 en 35 wedstrijden speelt per seizoen inclusief de beker en het europese avontuur.. Ajax speelt komend seizoen zoiezo 34 competitie wedstrijden, de JC schaal, 6 CL wedstrijden en 1 beker wedstrijd. De Boer wil iedere positie dubbel bezet hebben. Maar ik ben wel bang dat spelers als Lodeiro straks helemaal buiten de boot vallen terwijl hij toch aardig wat geld heeft gekost en wel wordt gezien als groot talent.. Lodeiro moet echt gewoon spelen! Anders is dat echt zonde! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Trouwens, als je kijkt op het Vitesseforum wordt Pietje gevraagd om naar Vitesse te komen.. Dus Pietje: Ga je ervoor??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar waar en voor wie??
Kan het misschien zo zijn dat de Boer het zo ziet..
===Eriksen/Lodeiro=======De Jong/De Zeeuw== ==============Janssen/ Anita===============
En dat Enoh als echte sloper wordt bewaard om een wedstrijd op slot te gooien.. Lindgren zal misschien wel mogen vertrekken??? En dat van der Heijden bijvoorbeeld her en der wat minuutjes mag maken, de Boer heeft namelijk aangegeven dat hij een groot fan van hem is.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:21 schreef remco k het volgende:[..] Maar waar en voor wie?? Kan het misschien zo zijn dat de Boer het zo ziet.. ===Eriksen/Lodeiro=======De Jong/De Zeeuw== ==============Janssen/ Anita=============== En dat Enoh als echte sloper wordt bewaard om een wedstrijd op slot te gooien.. Lindgren zal misschien wel mogen vertrekken??? En dat van der Heijden bijvoorbeeld her en der wat minuutjes mag maken, de Boer heeft namelijk aangegeven dat hij een groot fan van hem is.. Ik weet het allemaal niet meer! Als Janssen komt gaat dat ten koste van Anita, Enoh en Lindgren.. Als Sigthorsson komt gaat dat ten koste van de Jong.. Tenzij hij voor de bank is gehaald, maar dat lijkt me natuurlijk niet. En de Jong op het middenveld.. Dan kan hij alleen o de plek waar jij hem nu neerzet.. Maar dat ten koste van de Zeeuw. En je hebt nu dus ook nog Lodeiro die ik heel graag zie spelen en van der Heijden waar je dus al van zegt dat De Boer het in hem ziet zitten.. Die heeft dan ook geen plek.. Natuurlijk moet je hem langzaam brengen, maar alsnog.
GEDOE! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 19:48 schreef joduh het volgende:[..] ?????????????????whahahahahahah jij was fel tegen man??????whahahah ,ik hoop dat ie bij ajax past...ook ik heb gezegt dat hij nooit een ajacied werd man,omdat hij zelf zich ooit had aangemeld voor 010 en in mijn optie nooit voor ajax wilde spelen man.........ik snap er werkelijk geen kut meer van....maar dat ie kan ballen en en gouwe mentaliteit heb weet ik wel..het is geen el hammie denk ik....... Ik weet het.. ik was faliekant tegen maar zijn kwaliteiten kunnen we niet ontkennen.
Hem achter Eriksen zou fenomenaal zijn.
CL waardig man. Die ronde komen we dan door.. ik voel het. Dankzij Theo overwinteren. En hij gaat veel fitter raken bij ons. Wij zijn een topclub vergeleken met die tukkers. Frank is zelf nog topfit. Die zou nog mee kunnen doen als hij even een paar weken keihard zou trainen.
Nee, Theo wordt nog beter bij ons.
IK BEN OM!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik weet het allemaal niet meer! Als Janssen komt gaat dat ten koste van Anita, Enoh en Lindgren.. Als Sigthorsson komt gaat dat ten koste van de Jong.. Tenzij hij voor de bank is gehaald, maar dat lijkt me natuurlijk niet. En de Jong op het middenveld.. Dan kan hij alleen o de plek waar jij hem nu neerzet.. Maar dat ten koste van de Zeeuw. En je hebt nu dus ook nog Lodeiro die ik heel graag zie spelen en van der Heijden waar je dus al van zegt dat De Boer het in hem ziet zitten.. Die heeft dan ook geen plek.. Natuurlijk moet je hem langzaam brengen, maar alsnog. GEDOE! Misschien dat de Boer nog afscheid wil nemen van een aantal spelers. We moeten ook niet vergeten dat Mounir Cvitanich en nog een aantal spelers ook nog steeds bij de selectie zitten.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik weet het allemaal niet meer! Als Janssen komt gaat dat ten koste van Anita, Enoh en Lindgren.. Als Sigthorsson komt gaat dat ten koste van de Jong.. Tenzij hij voor de bank is gehaald, maar dat lijkt me natuurlijk niet. En de Jong op het middenveld.. Dan kan hij alleen o de plek waar jij hem nu neerzet.. Maar dat ten koste van de Zeeuw. En je hebt nu dus ook nog Lodeiro die ik heel graag zie spelen en van der Heijden waar je dus al van zegt dat De Boer het in hem ziet zitten.. Die heeft dan ook geen plek.. Natuurlijk moet je hem langzaam brengen, maar alsnog. GEDOE! Gelukkig hoef jij je er niet druk over te maken. En als het een aankoop van Frank is, weet hij ook wel hoe hij Theo gaat gebruiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:30 schreef Ride het volgende:[..] Ik weet het.. ik was faliekant tegen maar zijn kwaliteiten kunnen we niet ontkennen. Hem achter Eriksen zou fenomenaal zijn. CL waardig man. Die ronde komen we dan door.. ik voel het. Dankzij Theo overwinteren. En hij gaat veel fitter raken bij ons. Wij zijn een topclub vergeleken met die tukkers. Frank is zelf nog topfit. Die zou nog mee kunnen doen als hij even een paar weken keihard zou trainen. Nee, Theo wordt nog beter bij ons. IK BEN OM!!!! ok man!!!! nu harry nog over de streep trekken man!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
vet man
ff bij de warming up zo het veld in Milan oplopen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Dit tegen Ronaldo hadden we nodig in Madrid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahahahah je gaat nu TEVEEL om ride!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dat de Boer nog afscheid wil nemen van een aantal spelers. We moeten ook niet vergeten dat Mounir Cvitanich en nog een aantal spelers ook nog steeds bij de selectie zitten.. Ik denk dat Cvitanich helaas vertrekt met de komst van Serero en misschien Sigthorsson.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
hey zaakwaarnemertje van me... ik sta hier nu in de Arena en dit is het mooiste stadion ooit met het beste publiek ooit.
Ik heb al met Frank gesproken en jij gaat regelen dat Jopie niet gaat zeiken
Capice
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Je zou je toch de tering lachen als Theo in het honk komt..misschien komen dan de andere spelers ook weer vaker
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
hoe goed zal Theo onze held Toby wel niet maken qua karakter
Samen met Andre Ooijer heb je dan een stel mentale krachten...
kan geen psycholoog tegen op... |
|
|
|