BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Avondje RTL: Boerrigter en Sigthórsson bijna rond! Theo Janssen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bj..
 bj.. - maandag 16 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Lekker avondje op de bank bij RTL Voetbal International en Barend & Barend gekeken na dit geweldige weekend! We zijn door Johan Derksen en Barbera Barend weer goed op de hoogte gebracht! Ajax lijkt na het kampioenschap al snel weer met volgend seizoen bezig te zijn.

Boerrigter was al rond met AJAX maar Dersen meld dat RKC en AJAX er uit zijn en dat het deze week rond komt.

Barbera Barend vertelde ons dat Sigthórsson rond is met AJAX en dat hij bij AZ gemeld heeft alleen nog maar naar AJAX wil!

En dan Theo, Johan zou Janssen graag nog 2 jaar bij AJAX zien en bij Barend & Barend gaat de roddel ook al rond. Hij moet 3,2 miljoen kosten en een flink salaris, waarschijnlijk leverd hij daarna niet veel meer op maar hij kan natuurlijk erg belangrijk zijn op het middenveld voor ajax!

Wat denken jullie hiervan? ik vind het allemaal positief klinken.
MBB
 MBB - maandag 16 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Ik vind Theo persoonlijk echt een zak (zie ook natuurlijk dat incident dat hij zijn eigen vriend bijna dood reed), maar als voetballer is het gewoon een erg goede... En hij maakte gisteren een dubieuze opmerking in de trend dat hij zomaar volgend jaar hier weer kon staan. Misschien dat hij het competitieschema van volgend jaar al weet en dat de laatste wedstrijd weer Ajax-Twente is, het een grapje was, of misschien....

We zien het wel.. Roddels zijn roddels, ik geloof het pas als het op ajax.nl staat.... Sigthorsson en Boerrigter lijken mij prima aankopen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door MBB --
Dries
 Dries - maandag 16 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Theo Janssen zou zeker een versterking zijn op het middenveld. Wat is 3.2 mil voor een speler die je twee keer de titel kan bezorgen wat 20 mil opleverd.
Benno
 Benno - maandag 16 mei 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Pfff jongens!!
A is het grote onzin
B janssen moet je echt niet willen( hebben we niet geleerd van mounir?)
Eide
 Eide - maandag 16 mei 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Theo Janssen zit natuurlijk wel gewoon aan de uiterste limiet van zijn kunnen. Beter wordt het niet. Zijn kracht zit hen in het schot en de voorzet. Voor die voorzet heeft Ajax de spelers niet, dan hou je alleen het schot over. Komt nog bij dat hij een 10 is, waar Ajax toch wel een talentje heeft rondlopen.

Theo gaat ook niet lang meer mee. Hij heeft een behoorlijk ruige levensstijl, drnkt veel, rookt veel. Niet ongewoon, maar wel als je topsporter bent, dan is dat gewoon funest voor je lijf.

Dit moet Ajax niet doen en Theo ook niet. Ajax moet gewoon verder met Eriksen, en krijgt met Boerrigter een jongen met een hele goede trap. En Theo moet gewoon in Duitsland of Engeland nog 2 jaar gaan cashen.

Boerrigter lijkt me een prima aankoop, voorlopig wel voor de breedte denk ik voorlopig. Sightorson, tja, iedereen hier is mateloos positief over hem. Ik heb zo mijn bedenkingen bij deze man, maar goed, gelukkig heeft Frank de Boer veel meer verstand van voetbal dan ik, en dus zullen we het wel zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Eide --
Oceanu
 Oceanu - maandag 16 mei 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:34 schreef Benno het volgende:
Pfff jongens!!
A is het grote onzin
B janssen moet je echt niet willen( hebben we niet geleerd van mounir?)
Moet je echt niet willen ?? Janssen lijkt me overduidelijk veel meer een teamplayer dan Mounir.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 mei 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:37 schreef Eide het volgende:
Theo Janssen zit natuurlijk wel gewoon aan de uiterste limiet van zijn kunnen. Beter wordt het niet. Zijn kracht zit hen in het schot en de voorzet. Voor die voorzet heeft Ajax de spelers niet, dan hou je alleen het schot over. Komt nog bij dat hij een 10 is, waar Ajax toch wel een talentje heeft rondlopen.

Theo gaat ook niet lang meer mee. Hij heeft een behoorlijk ruige levensstijl, drnkt veel, rookt veel. Niet ongewoon, maar wel als je topsporter bent, dan is dat gewoon funest voor je lijf.

Dit moet Ajax niet doen en Theo ook niet. Ajax moet gewoon verder met Eriksen, en krijgt met Boerrigter een jongen met een hele goede trap. En Theo moet gewoon in Duitsland of Engeland nog 2 jaar gaan cashen.

Boerrigter lijkt me een prima aankoop, voorlopig wel voor de breedte denk ik voorlopig. Sightorson, tja, iedereen hier is mateloos positief over hem. Ik heb zo mijn bedenkingen bij deze man, maar goed, gelukkig heeft Frank de Boer veel meer verstand van voetbal dan ik, en dus zullen we het wel zien.
Jansen is helemaal geen 10 man.
Benno
 Benno - maandag 16 mei 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Lijkt je!? Lastige jongen hoor. En een echte teamspeler valt niet meteen na een nederlaag zn team af
Eide
 Eide - maandag 16 mei 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:43 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Jansen is helemaal geen 10 man.
Nee, maar in het systeem van Ajax zou dat wel zijn plek worden. Of dat je soms dat Theo de verdedigende taken van Anita en de Zeeuw gaat oppakken?
Oceanu
 Oceanu - maandag 16 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:37 schreef Eide het volgende:

Theo is geen 10 maar een linkshalf. Heeft een vreselijk goed schot waar we zeker wat aan hebben. We hebben nu genoeg jongens die het amper halen van buiten de 16. Komt ook omdat ze nog jong zijn. Daarbij is hij door zijn weergaloze traptechniek goed voor de nodige assists. Al was daar in de laatste wedstrijd weinig van te merken. Risico is alleen dat het vrij duur is voor iemand van 30 zonder levensstijl van een topsporter
Oceanu
 Oceanu - maandag 16 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, maar in het systeem van Ajax zou dat wel zijn plek worden. Of dat je soms dat Theo de verdedigende taken van Anita en de Zeeuw gaat oppakken?
Eriksen speelt uiteraard op 10........... Dus Theo aan de linkerkant en Demy of Anita rechts.
Eide
 Eide - maandag 16 mei 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:48 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Theo is geen 10 maar een linkshalf.
Nogmaals, bij Ajax is die 10 positie de enige optie, want de verdedigende taken gaat hij niet oppakken. Kijk ook rustig een naar Twente, daar voeren Brama en Landzaat een vuile werk uit, en verzorgt Janssen de omschakeling. Ofterwijl, even omzetten naar Ajax, dan kom je snel bij de 10 (want Twente speelt niet met een 10, nogmaals, even verder kijken wat Studio Sport op de opstelling zet.)

Ik wil de 1-0 van Demy in de bekerfinale wel even aanhalen om de verdedigende kwaliteiten van Janssen te onderstrepen. Kijk even goed wie Demy bewaakt, en hoe simpel die het bos in gaat. Nee, Theo wil je echt niet met een verdedigende taak, en dus kan die niet in de rol van Vurnon of Demy spelen. Dat is verkwisting van zijn talent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 16 mei 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Enne... mannen, jullie vergeten iets: Theo Janssen heeft een godsgruwelijke hekel aan Ajax, dat heb ik hem zelf een tijdje geleden horen zeggen. Kortom, hij komt zeker niet naar ons. Hij heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 mei 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:56 schreef Pietje het volgende:
Enne... mannen, jullie vergeten iets: Theo Janssen heeft een godsgruwelijke hekel aan Ajax, dat heb ik hem zelf een tijdje geleden horen zeggen. Kortom, hij komt zeker niet naar ons. Hij heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur.
Idd maar dat schijnt bij velen nog niet door te dringen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:58 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Idd maar dat schijnt bij velen nog niet door te dringen.
Daarom hebben bepaalde mensen het hier over ALS hij toch zou willen, waar hij dan zou moeten komen..
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 00:02   quote  deeplink  
En ik heb een schijtgruwelijke hekel aan theo.
Wat mij betreft geen relschoppers bij ajax
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 17 mei 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Daarom hebben bepaalde mensen het hier over ALS hij toch zou willen, waar hij dan zou moeten komen..
Ja en dat die mensen het woordje Als al gebruiken zegt genoeg. Er is namelijk helemaal geen Als. Hij heeft een hekel aan Ajax. Hij komt niet.
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:02 schreef Benno het volgende:
En ik heb een schijtgruwelijke hekel aan theo.
Wat mij betreft geen relschoppers bij ajax
Nou, eerlijk gezegd vind ik hem wel een mooie voetballer. Als hij aan de bal is, gebeurt er wel wat. Hij pakt zijn doelpunten, stuurt en neemt een heel elftal op sleeptouw met zijn fanatisme. Op zich zou hij niet misstaan bij Ajax. Maar hij wil nooit voor Ajax spelen, heb ik hem zelf horen zeggen een tijdje geleden. Vandaar mijn eerdere opmerking: hij komt niet.
Pietje P.
 Pietje P. - dinsdag 17 mei 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Wil me er niet mee bemoeien maar hij scoort wel 2 x tegen Ajax. Alleen hem weghalen bij Twente is al een goede zaak. Worden ze ook geen kampioen meer..
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:09 schreef Pietje P. het volgende:
Wil me er niet mee bemoeien maar hij scoort wel 2 x tegen Ajax. Alleen hem weghalen bij Twente is al een goede zaak. Worden ze ook geen kampioen meer..
Hé... een "naamgenoot" ;-)
Dat is de Italiaanse en Spaanse methode, inderdaad. Je tegenstander verzwakken is daar het devies.
Pietje P.
 Pietje P. - dinsdag 17 mei 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Ha die Pietje, het weghalen van sleutelspelers bij je tegenstander kost je minder energie als er tegen voetballen ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:04 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja en dat die mensen het woordje Als al gebruiken zegt genoeg. Er is namelijk helemaal geen Als. Hij heeft een hekel aan Ajax. Hij komt niet.
Dat is waar, maar dit is wel een leuke discussie..
Want volgens B en B is het zo, dus kun je erover discussieren..
Neemt overigens niet weg dat ik dit ook onzin vind..
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Prachtige voetballer absoluut, maar je haalt er wel een heel lastig persoon mee in huis en dat moet ajax niet willen na mounir.
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Kost wel meer geld pietje p
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:17 schreef Pietje P. het volgende:
Ha die Pietje, het weghalen van sleutelspelers bij je tegenstander kost je minder energie als er tegen voetballen ;)
Ha die andere Pietje ;-)
Tja... het is wel een dure grap. Maar Ajax heeft nogal wat spelers die op de plek van Theo Janssen kunnen spelen. Hij brengt wel een ontzettende hoop ervaring mee. Maar het belangrijkste punt is, dat Theo Janssen niet wil. Dus ik blijf van mening, dat hij niet naar Ajax komt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 mei 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Theo is een echte prof die andere beter laat voetballen, zijn karaktertrekjes doen mij aan Willem van Hanegem denken, weliswaar een Feijenoorder maar magistraal aan de bal.
Hij legt de ballen precies waar je hem hebben wilt
Echt een meerwaarde voor ons Kluppie!
Het zou top zijn als hij komt, alleen al voor de vrije trappen, die kletsen er gelijk in. THEO KOOOOOME!!!!!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:20 schreef Benno het volgende:
Prachtige voetballer absoluut, maar je haalt er wel een heel lastig persoon mee in huis en dat moet ajax niet willen na mounir.
Maar is Theo Janssen dan ook lastig binnen zijn eigen club? Hij rookt en hij zuipt, dat is zeker niet gezond, maar ligt hij moeilijk binnen zijn eigen selectie? Ik heb er eerlijk gezegd nooit iets over gehoord. Maar ja, ik volg FC Twente niet echt.
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Theo is een echte prof die andere beter laat voetballen, zijn karaktertrekjes doen mij aan Willem van Hanegem denken, weliswaar een Feijenoorder maar magistraal aan de bal.
Hij legt de ballen precies waar je hem hebben wilt
Echt een meerwaarde voor ons Kluppie!
Het zou top zijn als hij komt, alleen al voor de vrije trappen, die kletsen er gelijk in. THEO KOOOOOME!!!!!!
Hahaha "Theo Koome" was ooit een sportverslaggever ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Pietje --
Pietje P.
 Pietje P. - dinsdag 17 mei 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Van mij mag ie komen, zal zelf idd. wel niet willen. Als je volgend seizoen CL speelt, heb je toch dat soort type spelers nodig, liefst meerdere..
Benno
 Benno - dinsdag 17 mei 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Nou hij valt zn team af, kan nauwelijks door een deur met preudhomme.
Pietje P.
 Pietje P. - dinsdag 17 mei 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Misschien zegt dat meer over Twente als over hem..
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 mei 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 00:27 schreef Benno het volgende:
Nou hij valt zn team af, kan nauwelijks door een deur met preudhomme.
Dat eerste heb ik gisteren inderdaad ook wel gehoord. Ik dacht eerlijk gezegd, dat het de emoties van een forse verliespartij waren. Dat tweede was mij niet bekend.
Maar, nogmaals, ik geloof er helemaal niks van dat hij naar Ajax gaat komen simpelweg omdat hijzelf niet wil.
baco74
 baco74 - dinsdag 17 mei 2011 - 01:03   quote  deeplink  
Ik geloof er helemaal nix van, al helemaal niet omdat gesuggereerd wordt dat Johan dit wil.
Ik weet dat Frits Barend een vriend van Johan is maar die zal na deze nonsens slechts een vage kennis zijn.
Wat ze bij B&B uitkramen, daar hecht ik nog minder waarde aan als wat Derksen verteld.
Wat een slechte vragen stellen Frits en Barbara. SchrikBarend programma.
Ze verspreiden deze geruchten alleen maar zodat alle media hun als bron vermeld wat weer kijkcijfers opleverd.
Mocht het onwaarschijnlijke waar zijn dan neem ik mijn woorden terug,
maar zal het een rare transfer vinden.
Niet dat Theo een slechte voetballer is maar Ajax en Theo Janssen? Ik weet het niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door baco74 --
Pietje P.
 Pietje P. - dinsdag 17 mei 2011 - 08:04   quote  deeplink  
Misschien speelt Theo wel een spelletje, zie de Telegraaf..
bj..
 bj.. - dinsdag 17 mei 2011 - 08:11   quote  deeplink  
Ja ja jongens.. Het gerucht wordt toch steeds sterken! Zelfs de Boer heeft nu te kennen gegeven zeer geinteresseerd te zijn in Theo.. en verschillende media meld ook dat Theo oren heeft naar AJAX.

Het blijft een raar mannetje maar ik denk een geweldige leider op het middenveld.

Hij kan mooi aan de linkerkant spelen waar hij zeker ook zijn verdedigende taken uit zal voeren zodat Eriksen op 10 zijn aanvallende spel kan spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Avondje RTL: Boerrigter en Sigthórsson bijna rond! Theo Janssen

0.0062301