BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften (video)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 16 mei 2011 - 23:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften. (FR-Fanatic)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Impressie schandalig ME optreden [video]
Royaal
 Royaal - maandag 16 mei 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Hieronder een filmpje van het optreden van de ME tijdens de vanavond gespeelde bekerfinale tussen de beloftenteams van Feyenoord/Excelsior en AGOVV/Vitesse (0-1).

Volgens het persbericht: De mobiele eenheid moest in de eerste helft in actie komen om rellen tussen fans van beide teams op de tribunes te voorkomen.

http://youtu.be/x096zCm9UYs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Royaal --
mark1985
 mark1985 - maandag 16 mei 2011 - 23:57   quote  deeplink  
van mij mogen ze bij deze debielen met scherp schieten!!!!
maken de club kapot en verzieken alles voor ECHTE supporters
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 17 mei 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:57 schreef mark1985 het volgende:
van mij mogen ze bij deze debielen met scherp schieten!!!!
maken de club kapot en verzieken alles voor ECHTE supporters
Dat ben ik met je eens. Maar wat er hier gebeurd gaat nergens over. Dit had heel anders opgelost kunnen worden. Ik zie hier zinloos geweld van de M.E. Vooral de eerste die verdiend een schorsing voor het leven!
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 00:09   quote  deeplink  
heb het nog een keer bekeken en idd je hebt gelijk, ik had die eerste even gemist
DY
 DY - dinsdag 17 mei 2011 - 01:09   quote  deeplink  
dit slaat helemaal nergens op, als een kudde koeien worden ze verdreven en geslagen, hadden we neit van die campagnes van zinloos geweld in nederland?

dit slaat echt helemaal nergens op ik hoop echt dat het nog een vervolg krijgt zeg!
rcrd
 rcrd - dinsdag 17 mei 2011 - 01:14   quote  deeplink  
verspreid dit jongens dit is te gek voor woorden! zsm
Brian
 Brian - dinsdag 17 mei 2011 - 01:16   quote  deeplink  
http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/05/16/schandalig-optreden-van-me-hooligans-bij-bekerfinale-jong-feyenoord-video

Hier is het goed te zien

Kijk nog eens.. 0:38 Jongen doet niets en staat daar gewoon
Krijgt dan met schild een beuk in het gezicht.

Dan gaan ze iedereen duwen en duwen hordes mensen
over de stoelen heen naar beneden 1:00 mensen vallen op en over elkaar heen.

En 1:19 zie die gast boven in meppen ?
Geen enkel besef dat hij met mensen te maken heeft

Zitten daar vader met kinderen tussen

Dit is puur uitlokken van de ME.
Als ik herhaal als er al iets gaande was daar.

Hadden ze het echt wel anders kunnen oplossen.
Hoop dat de Bezoekers massaal aangifte gaan doen tegen de ME.
Brian
 Brian - dinsdag 17 mei 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:57 schreef mark1985 het volgende:
van mij mogen ze bij deze debielen met scherp schieten!!!!
maken de club kapot en verzieken alles voor ECHTE supporters
Van jouw mogen ze met scherm op onze bezoekende Supporters schieten ?
wat ben jij voor iemand ?
Niet hellemaal lekker ofzo ?
rdm
 rdm - dinsdag 17 mei 2011 - 01:18   quote  deeplink  
wat ik nou niet begrijp je sta met een mannetje of 100 a 150 in zo een vak er kom een man of dertig me in dat vak die beginnen te meppen stuif er met ze alle op af en leef je gewoon uit dat is toch niet zo moeilijk
DY
 DY - dinsdag 17 mei 2011 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 01:18 schreef rdm het volgende:
wat ik nou niet begrijp je sta met een mannetje of 100 a 150 in zo een vak er kom een man of dertig me in dat vak die beginnen te meppen stuif er met ze alle op af en leef je gewoon uit dat is toch niet zo moeilijk
voor de mensen zoals jij die het niet begrijpen, er zitten ook kleine kinderen op die tribune!!!! dus stel je voor je gaat terug meppen wat dan? nog meer geweld soms is gewoon niks doen de beste oplossing.
Brian
 Brian - dinsdag 17 mei 2011 - 01:21   quote  deeplink  
en dan hebben ze gelijk en krijgt Feyenoord weer 7 jaar uitluiting van alles
en weet niet hoeveel boeten.

Je verliest altijd !
en Media moffeld het weer weg.

Tenzij een Feyenoorder ergens weer wat doet
dan vergroten ze het maar wat graag uit.
Klootzakken
rdm
 rdm - dinsdag 17 mei 2011 - 01:24   quote  deeplink  
ja oke maar je af laten tuigen schiet ook niet op, dat van de kleine kinderen ben ik wel met je eens maar je ben toch wel met me eens dat dit niet zomaar kan en als daar niks aan gedaan wordt dan blijven ze dat doen
Brian
 Brian - dinsdag 17 mei 2011 - 01:27   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2516708/vitesse-wint-beloftenbeker-onrustige-finale.html

Zie je wel dit is dan de uitleg !
sterker nog " Na de pauze verliep de wedstrijd door de aanwezigheid van de ME in het stadion minder rumoerig "

Goed he ? die ME
rdm
 rdm - dinsdag 17 mei 2011 - 01:29   quote  deeplink  
petje af hoor
Brian
 Brian - dinsdag 17 mei 2011 - 01:29   quote  deeplink  
ME had gewoon die 2 of 3 gekken van dat Vuurwerk moeten arresteren
en dan was er niets aan de hand.

Getraind en opgeleid beschikken over video beelden en alles
maar nee dat kunnen ze niet.
Gewoon lekker massaal op vlees meppen en schoon vegen

Stelletje debielen zijn het !
Betaalde Hooligans geen haar beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Brian --
DY
 DY - dinsdag 17 mei 2011 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 01:24 schreef rdm het volgende:
ja oke maar je af laten tuigen schiet ook niet op, dat van de kleine kinderen ben ik wel met je eens maar je ben toch wel met me eens dat dit niet zomaar kan en als daar niks aan gedaan wordt dan blijven ze dat doen
er zijn nu video beelden, met bewijs, en een klein kind dat zo'n beetje naar beneden word gedrukt, dit filmpje is goud.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 17 mei 2011 - 03:24   quote  deeplink  
Nationale ombudsman, das het enige onafhankelijke orgaan dat dit aan kan pakken.. Eigenlijk moet van Dorp dit officieel namens de supportersvereniging daar aankaarten!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Ach, ik heb ook andere verhalen op de twitter gelezen.
De reactie mag misschien overdreven zijn,maar bij een wedstrijd van jong fokking Feyenoord zou hier niet eens een beetje aanleiding voor moeten zijn.

truerige dag in onze geschiedenis weer, want het is WEER bij ons.
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 17 mei 2011 - 08:22   quote  deeplink  
goh.. dus als we tegenwoordig een beetje zingen en klappen enz. zijn we
al aan het rellen.
aan de beelden te zien bergepen de stewards er ook niets van.

Feyenoord.... doe hier iets mee!!!! laat eens zien dat je voor
de supporters opkomt...
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 08:22 schreef jarjar78 het volgende:
goh.. dus als we tegenwoordig een beetje zingen en klappen enz. zijn we
al aan het rellen.
aan de beelden te zien bergepen de stewards er ook niets van.

Feyenoord.... doe hier iets mee!!!! laat eens zien dat je voor
de supporters opkomt...
Dus van dat vuurwerk en die brandjes, dat is ook maar verzonnen?
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 01:18 schreef Brian het volgende:

[..]

Van jouw mogen ze met scherm op onze bezoekende Supporters schieten ?
wat ben jij voor iemand ?
Niet hellemaal lekker ofzo ?
op die debielen die vuurwerk naar de tegenstanders staan te gooien, brand stichten en het verzieken voor de club, terwijl er ook nog eens mensen met kleine kinderen bij staan? JA! Dat zijn namelijk geen supporters, maar een stelletje mongolen die iedere keer wedstrijden van feyenoord, en nu zelfs jong feyenoord misbruiken om lekker te kunnen rellen. En feyenoord en de echte supporters worden er keer op keer op afgerekend!
Maar wel eerst ouders met kinderen weg he...
KKL
 KKL - dinsdag 17 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:42 schreef mark1985 het volgende:

[..]

op die debielen die vuurwerk naar de tegenstanders staan te gooien, brand stichten en het verzieken voor de club, terwijl er ook nog eens mensen met kleine kinderen bij staan? JA! Dat zijn namelijk geen supporters, maar een stelletje mongolen die iedere keer wedstrijden van feyenoord, en nu zelfs jong feyenoord misbruiken om lekker te kunnen rellen. En feyenoord en de echte supporters worden er keer op keer op afgerekend!
Maar wel eerst ouders met kinderen weg he...
Iedere keer??
Wanneer was de laatste keer dan...vertel eens?!?

En je hebt wel een hele grote mond en een uitgesproken mening!!!

Was je er gisteravond bij??

Vertel eens mark...
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 17 mei 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Bij Jong Feyenoord/Excelsior- Den Bosch werd er vuurwerk op het kunstgras op Varkenoord gegooid volgens mij zijn dit dezelfde gasten. Gevolg een hoop schade. Afgelopen zondag tegen NEC in vak X weer vuurwerk met gevolg letsels bij omstanders. Lekkere jongens dus. Voor mij zijn dit niet de supporters waar Feyenoord op zit te wachten. De ME is uit hetzelfde hout gesneden en hakt er ook zinloos op los. Voor de goed willende een lekker avondje uit dus
KKL
 KKL - dinsdag 17 mei 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:04 schreef Els het volgende:

[..]

Dus van dat vuurwerk en die brandjes, dat is ook maar verzonnen?
Een bijkomend verschijnsel van vuurwerk/fakkels is dat het heel erg heet wordt.
KKL
 KKL - dinsdag 17 mei 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Jong Feyenoord heeft vanavond op Het Kasteel -met 7.000 toeschouwers druk bezocht- de bekerfinale tegen Jong Vitesse met 1-0 verloren. De in Rotterdam geboren Rogier Molhoek tekende kort na rust voor het winnende doelpunt. Na het openingsdoelpunt drong Feyenoord weliswaar aan, maar overtuigen kon de ploeg geen enkel moment.

De wedstrijd werd overigens ontsierd door ernstig wangedrag van de Mobiele Eenheid. Halverwege de eerste helft betrad een peleton ME via de gracht plots het vak naast het uitvak, waarna zij direct op iedereen begonnen in te slaan. Een man met een kind op zijn arm kreeg klappen in zijn rug, een jongen op krukken kreeg flinke klappen, waarna ook degenen die hem probeerden weg te halen klappen kregen, zelfs een jongetje van een jaar of acht liep na klappen van de ME met bebloede handjes. Helden!

Agenten met platte pet die even later het vak betraden spraken tegen de woedende supporters ook hun onbegrip uit. Zij hadden ook geen goed woord over voor het schandalige gedrag van de ME en spraken over haantjesgedrag binnen de Mobiele Eenheid.
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 10:32 schreef KKL het volgende:

[..]

Iedere keer??
Wanneer was de laatste keer dan...vertel eens?!?

En je hebt wel een hele grote mond en een uitgesproken mening!!!

Was je er gisteravond bij??

Vertel eens mark...
Ik was er gelukkig niet bij, ik zou me kapotschamen...
De laatste keer... afgelopen zondag thuiswedstrijd tegen NEC, vuurwerkbom, 2 gewonden.
En ja idd hierover heb ik idd een uitgesproken mening.
Door dit soort figuren mag ook ik niet mee naar uitwedstrijden bij 020 en heb ook ik meerdere europese wedstrijden moeten missen. Het moet nou gvd eens een keer afgelopen zijn met dat achterlijke gedoe, gevolg is dat zometeen feyenoorders nergens meer meemogen met uitwedstrijden.
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 11:14   quote  deeplink  
naar mijn idee kan Feyenoord de aanhang die verantwoordelijk is voor dit soort ongein beter kwijt dan rijk zijn. door de jaren heen heeft de club alleen maar schade opgelopen door deze typische aanhang.
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 17 mei 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:04 schreef Els het volgende:

[..]

Dus van dat vuurwerk en die brandjes, dat is ook maar verzonnen?
dat waren op die beelden dan goed te zien.
KKL
 KKL - dinsdag 17 mei 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:07 schreef mark1985 het volgende:

[..]

Ik was er gelukkig niet bij, ik zou me kapotschamen...
De laatste keer... afgelopen zondag thuiswedstrijd tegen NEC, vuurwerkbom, 2 gewonden.
En ja idd hierover heb ik idd een uitgesproken mening.
Door dit soort figuren mag ook ik niet mee naar uitwedstrijden bij 020 en heb ook ik meerdere europese wedstrijden moeten missen. Het moet nou gvd eens een keer afgelopen zijn met dat achterlijke gedoe, gevolg is dat zometeen feyenoorders nergens meer meemogen met uitwedstrijden.
Waarom heb je dan zo'n enorme grote muil ventje....als je er zelf niet eens bij was????

Hoe kan je dan in godsnaam een oprechte mening geven over het geen waar jezelf niet eens bij was??
Rot toch op man...wordt schijtziek van zulke figuren zoals jij....overal een mening over hebben maar er zelf niet eens bij geweest....hahaha lachwekkend figuur ben je!

En wat betreft afgelopen zondag....één gozer gooit vuurwerk....lees één figuur!!!

Dat soort figuren lopen OVERAL rond in deze maatschappij...deal with it!

Ga anders lekker bloemenschikken....heb je ook geen irritaties over anderen.
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:30 schreef KKL het volgende:

[..]

Waarom heb je dan zo'n enorme grote muil ventje....als je er zelf niet eens bij was????

Hoe kan je dan in godsnaam een oprechte mening geven over het geen waar jezelf niet eens bij was??
Rot toch op man...wordt schijtziek van zulke figuren zoals jij....overal een mening over hebben maar er zelf niet eens bij geweest....hahaha lachwekkend figuur ben je!

En wat betreft afgelopen zondag....één gozer gooit vuurwerk....lees één figuur!!!

Dat soort figuren lopen OVERAL rond in deze maatschappij...deal with it!

Ga anders lekker bloemenschikken....heb je ook geen irritaties over anderen.
Flikker toch op man kan je zo 10-tallen voorbeelden geven van het debiele gedrag van deze "supporters", maar schijnbaar is dat in jouw wereldje normaal.
Triest, echt diep Triest
KKL
 KKL - dinsdag 17 mei 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:59 schreef mark1985 het volgende:

[..]

Flikker toch op man kan je zo 10-tallen voorbeelden geven van het debiele gedrag van deze "supporters", maar schijnbaar is dat in jouw wereldje normaal.
Triest, echt diep Triest
Kom maar op met je voorbeelden van de afgelopen 4 jaar!

Ben benieuwd....
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 17 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:04 schreef Els het volgende:

[..]

Dus van dat vuurwerk en die brandjes, dat is ook maar verzonnen?
Dus als een paar mongolen met vuurwerk gooien mag je het hele vak verrot slaan?
Dat ze ingrijpen als een stel debielen dit doet vind ik 100% terecht maar pak dan de kwaden en ga er niet zomaar op losbeuken..
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:05 schreef KKL het volgende:
Jong Feyenoord heeft vanavond op Het Kasteel -met 7.000 toeschouwers druk bezocht- de bekerfinale tegen Jong Vitesse met 1-0 verloren. De in Rotterdam geboren Rogier Molhoek tekende kort na rust voor het winnende doelpunt. Na het openingsdoelpunt drong Feyenoord weliswaar aan, maar overtuigen kon de ploeg geen enkel moment.

De wedstrijd werd overigens ontsierd door ernstig wangedrag van de Mobiele Eenheid. Halverwege de eerste helft betrad een peleton ME via de gracht plots het vak naast het uitvak, waarna zij direct op iedereen begonnen in te slaan. Een man met een kind op zijn arm kreeg klappen in zijn rug, een jongen op krukken kreeg flinke klappen, waarna ook degenen die hem probeerden weg te halen klappen kregen, zelfs een jongetje van een jaar of acht liep na klappen van de ME met bebloede handjes. Helden!

Agenten met platte pet die even later het vak betraden spraken tegen de woedende supporters ook hun onbegrip uit. Zij hadden ook geen goed woord over voor het schandalige gedrag van de ME en spraken over haantjesgedrag binnen de Mobiele Eenheid.
Ik vind het fenomeen ME over het algemeen verschrikkelijk. Ik heb in de afgelopen 34 jaar dat ik de Kuip bezoek vaak enorm wangedrag van die zijde geconstateerd. Wangedrag, waarvoor ik voor de rechter zou moeten komen, als ik het zo doen.
Dit alles pleit het wangedrag van enkele supporers van Feyenoord echter niet goed. Als je fakkels of vuurwerk afsteekt en weggooit, kan er brand ontstaan. Dat weet je. Het argument dat vaders met kinderen op de arm door de ME in gevaar zijn gebracht, geldt dus net zo goed voor de supporters.
Als de ME zich misdraagt, moet je dat opnemen en ermee naar de rechter of de ombudsman. Terugvechten en provoceren wekt alleen maar meer agressie op, en brengt vaders met kinderen verder in gevaar. Als dat echt de belangrijkste overweging is, dan loop je weg, om alles de laten de-escaleren ipv te laten escaleren.
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:16 schreef MrChriz het volgende:

[..]

Dus als een paar mongolen met vuurwerk gooien mag je het hele vak verrot slaan?
Dat ze ingrijpen als een stel debielen dit doet vind ik 100% terecht maar pak dan de kwaden en ga er niet zomaar op losbeuken..
Waar lees jij dat ik beweer dat je een heel vak verrot mag slaan?
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Nogmaals: ik ben tegen collectieve schuld, ik vind de ME een organisatie die een groot risico in zich draagt, ik ben tegen onrechtvaardigheid, maar ik ben ook tegen onfatsoen. Als de ME zich weer eens heeft misdragen, dan moet dat aangetoond en aan de kaak gesteld worden. Hoe passiever wij in de confrontatie zijn geweest, hoe kanslozer hun beroep op noodweer en uitlokking zal zijn, en hoe groter de kans op een stempel van excessief geweld.
Ik heb vroeger ook met fakkels in het stadion gestaan, maar nooit vuurwerk weggegooid of naar een ander gegooid. Afgelopen zondag heeft 1 malloot twee mensen (en zichzelf, prutser) verwond, gisteren zijn er door vuurwerk brandjes ontstaan in het Spartastadion. Het is ongetwijfeld allemaal vreselijk grappig bedoeld, maar ik vind het onverantwoord. Niet meer doen dus.
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:06 schreef KKL het volgende:

[..]

Kom maar op met je voorbeelden van de afgelopen 4 jaar!

Ben benieuwd....
strandrellen, kroeg kapot geslagen in enschede, La Coruna, gisteravond bij de bekerfinale, en iets verder terug: Nancy, Sporting,Basel
KKL
 KKL - dinsdag 17 mei 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:40 schreef mark1985 het volgende:

[..]

strandrellen, kroeg kapot geslagen in enschede, La Coruna, gisteravond bij de bekerfinale, en iets verder terug: Nancy, Sporting,Basel
En dat bedoel ik!

Wat heeft Hoek van Holland met Feyenoord te maken!
Wat heeft Hoek van Holland met voetbal te maken?

Zeg het maar?

Jammer dat je niet goed geinformeerd bent want het was niet een cafe in Enschede maar in Alkmaar!
Had ook niets met Feyenoord te maken of voetbal....ging om een ruzie buiten het voetbal om...

La Coruna was in 2008(!)....Feyenoordsupporters buiten het uitvak werden zonder enige aanleiding in elkaar gemept door de ME.
Vrienden van deze supporters werden terecht wit heet en wilde de medesupporters helpen tegen dit onrecht en schandalige optreden van de ME ter plaatse.
Alles heeft een reden!

Wat is er daarna gebeurd in de stadions?
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 17 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Niks zinloos geweld. Als er vuurwerk in het uitvak gegooid kan worden mogen de 'supporters van Feyenoord' wel effe een meter of 20 opschuiven. Als de ME dan voor je smoel staat moet je gewoon luisteren en niet dwars gaan doen, anders loop je kans tikkies te krijgen.

Die ME komt niet zomaar ingrijpen hoor... Die selectieve verontwaardiging van de harde kern komt me strot uit. Want zij lopen voorop dat ze het belachelijk vinden dat er buscombi's zijn en de vrije verkoop niet meer voor elke wedstrijd geld. Heb je dan een plaat voor je kop of niet?
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 16:56 schreef Crisismanager het volgende:
Niks zinloos geweld. Als er vuurwerk in het uitvak gegooid kan worden mogen de 'supporters van Feyenoord' wel effe een meter of 20 opschuiven. Als de ME dan voor je smoel staat moet je gewoon luisteren en niet dwars gaan doen, anders loop je kans tikkies te krijgen.

Die ME komt niet zomaar ingrijpen hoor... Die selectieve verontwaardiging van de harde kern komt me strot uit. Want zij lopen voorop dat ze het belachelijk vinden dat er buscombi's zijn en de vrije verkoop niet meer voor elke wedstrijd geld. Heb je dan een plaat voor je kop of niet?
+1
opa
 opa - dinsdag 17 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
-3
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 17 mei 2011 - 17:45   quote  deeplink  
allemaal tegen de muur en afschieten. Kut ME.
gekzat
 gekzat - dinsdag 17 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
mark1985 je kent je feiten goed he.... eerst goed denken en dan iets tikken...Heb je wel vaker last van geloof ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Ik vind het ook maar een stel pestlijers...
fr 4-ever
 fr 4-ever - dinsdag 17 mei 2011 - 18:54   quote  deeplink  
ja dit slaat echt helemaal nergens op, ik was er ook gisteren
maar ik kon niet zien wat er gebeurde
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 mei 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Tegen supportersrellen maar voor de ME een lesje leren!
Komt ooit weer een moment dat de ME-ertjes huilend op TV komen omdat ze zo bang waren!

DAN IS HET HUN EIGEN SCHULD EN MOETEN ZE HELEMAAL VERROT GEBEUKT WORDEN!!!!!!

A.C.A.B!!!!!!!!!!
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - dinsdag 17 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=Y0IKnRe2CdM&NR=1
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:41 schreef gekzat het volgende:
mark1985 je kent je feiten goed he.... eerst goed denken en dan iets tikken...Heb je wel vaker last van geloof ik
tuurlijk klopt de manier van handelen niet, maar het feit is dat als bepaalde mensen zich gewoon gedragen hadden de ME geen aanleiding had gehad om het vak in te komen en dit allemaal niet had gebeurd
het feit is dat er tussen de 5000 en 10000 euro schade is en dat feyenoord er dalijk weer voor op kan draaien
feit is dat feyenoord dankzij deze "supporters" weer slecht in het nieuws komt
feit is dat evt investeerders zometeen niet meer met feyenoord in verband gebracht wil worden
zo genoeg feiten...
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - dinsdag 17 mei 2011 - 19:21   quote  deeplink  
jehebt gelik
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:21 schreef FCFEYENOORD het volgende:
jehebt gelik
en bedankt...
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - dinsdag 17 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
geen dank

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften (video)









0.0067322