BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften (video)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 16 mei 2011 - 23:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften. (FR-Fanatic)

MMM
 MMM - dinsdag 17 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
En het maar gek vinden dat er steeds meer haat is tegen die ME'ers hahaha

Je moet wat als je geen normale baan kan vinden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 17 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Tsja, het is gewoon onzin. Misschien dat de ME overtrokken gereageerd heeft. Maar bij een wedstrijd van JONG FOKKING FEYENOORD, zou er GEEN ENKELE aanleiding moeten zijn om ook maar in te hoeven grijpen.

Het is gewoon weer mislukt, we staan er weer gekleurd op. Ik haat die shit
el-loco
 el-loco - dinsdag 17 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Er is maar een actie die je kan ondernemen als supporter zijnde dat is een klacht indienen. Mensen die op de pvv hebben gestemd, dit is oa een resultaat van je eigen stem!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Ja, die ME die vuurwerk aansteekt en er mee gooit, vervolgens brand sticht. ECHT BELACHELIJK beleid van de PVV.
fr 4-ever
 fr 4-ever - dinsdag 17 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
ME stak geen vuurwerk af!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Joh!
Collin
 Collin - dinsdag 17 mei 2011 - 20:02   quote  deeplink  
zijn altijd wel mensen die het verpesten en de naam van Feyenoord te schande maken. feit is wel dat de ME weer(zoals wel vaker)onnodig veel geweld gebruikt. Heb zelf is mogen oefenen tegen de ME in me diensttijd, gasten sporen niet. Maar ik vind wel dat een ieder die ook maar iets flikt in en rond een stadion waarbij onschuldige mensen gevaar lopen hard gestraft mogen worden.
el-loco
 el-loco - dinsdag 17 mei 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Die ene gast bij 38 seconden krijgt een rake kletter! Hij krijgt eerst een corrigerende tik op zijn knie en dan het schild tegen zijn neus! Ik heb er denk ik wel 30 keer naar gekeken het lijkt net de leukste thuis!
el-loco
 el-loco - dinsdag 17 mei 2011 - 20:35   quote  deeplink  
HAHAHAHAHH
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:02 schreef Collin het volgende:
zijn altijd wel mensen die het verpesten en de naam van Feyenoord te schande maken. feit is wel dat de ME weer(zoals wel vaker)onnodig veel geweld gebruikt. Heb zelf is mogen oefenen tegen de ME in me diensttijd, gasten sporen niet. Maar ik vind wel dat een ieder die ook maar iets flikt in en rond een stadion waarbij onschuldige mensen gevaar lopen hard gestraft mogen worden.
eens . . . .
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:58 schreef el-loco het volgende:
Er is maar een actie die je kan ondernemen als supporter zijnde dat is een klacht indienen. Mensen die op de pvv hebben gestemd, dit is oa een resultaat van je eigen stem!
Huh? Heeft de PVV de ME opgericht? Ik dacht dat die er al veel langer waren.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:40 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Heeft de PVV de ME opgericht? Ik dacht dat die er al veel langer waren.
Ik ben de demonisering van pvv stemmers een beetje zat 8% van de NL bevolking is dus gek.
Laten we het bij voetbal houden
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:43 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik ben de demonisering van pvv stemmers een beetje zat 8% van de NL bevolking is dus gek.
Laten we het bij voetbal houden
Ik schat het percentage gekken in Nederland wel hoger in, ben blij dat ze niet allemaal PVV stemmen.....

Ik ben het wel zat dat ik bij het voetbal als een halve crimineel behandeld wordt, terwijl ik geen strafblad, of voetbalgerelateerde misdaad achter mijn naam heb staan. Ik wordt gefotografeerd, gefouilleerd en mijn persoonsgegevens staan geregistreerd, alleen omdat ik naar voetbal ga.... Dat maakt me ziek.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:10   quote  deeplink  
james orwel
Tja ik zal het met Geert er over hebben.
Nee je hebt gelijk het gaat wel erg ver
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Waar zijn die beelden van brandstichting en het vuurwerk gooien naar de tegen supporters??
Zolang die er niet zijn de pleuris voor die ME actie!!!
Brian
 Brian - dinsdag 17 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
dan nog, als er gegooid is dan moeten ze die paar heren maar pakken
aan de hand van video beelden. niet op iedereen gaan af reageren.
beide valt niet goed te praten.

Hoe komt men überhaupt binnen met vuurwerk ?
is meer de vraag lijkt me
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:46 schreef Brian het volgende:
dan nog, als er gegooid is dan moeten ze die paar heren maar pakken
aan de hand van video beelden. niet op iedereen gaan af reageren.
beide valt niet goed te praten.

Hoe komt men überhaupt binnen met vuurwerk ?
is meer de vraag lijkt me
Dat is gewoon het probleem. Naar aanleiding van hoek van Holland is er een rapport naar buiten gekomen over de "harde kern" daarin geeft de kit aan dat het om zo'n 190 man gaat die ze met naam en toenaam zouden kennen die aan de basis staan van alle ellende. Kan iemand mij dan vertellen waarom ze week na week 30000 mensen moeten lastig vallen?
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 17 mei 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Wat moet de ME zowieso bij deze wedstrijd. Zorg dat je wat platte petten hebt om het verkeer te regelen en wat emmers water om fakkels in uit te maken. Zeik niet overal over en er zijn ook stukken minder problemen.

Had gewoon van tevoren gecommuniceerd over eventuele fakkels ed en het probleem is opgelost
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Tsja met die dure stone Island jasjes wordt je vanzelf huiverig voor een fakkeltje.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 07:05   quote  deeplink  
ik vind t kortzichtig om dit in de schoenen van de ME te schuiven.

Geef die gasten geen aanleiding. Dat zijn gewoon hoolies in een apepak.
Als ze geen ME geweest waren, stonden ze zelf elk weekend een stadion te slopen.

Feit is dat er een reden is dat ze in moesten grijpen. Ook al gooit er maar 1 mongool met vuurwerk en wordt er brand gesticht. Gewoon niet doen, we hebben t over JONG FEYENOORD he..En ook nog eens tegen VITESSE.. pfffft.
el-loco
 el-loco - woensdag 18 mei 2011 - 09:04   quote  deeplink  
@ELS ja dit heeft zeker indirect te maken met het stemgedrag van de Nederlander. Deze partij wil strenger optreden tegen zaken zoals voetbalvandalisme. Er zullen strengere straffen komen op voetbalvandalisme en het wordt niet meer geaccepteerd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 09:04 schreef el-loco het volgende:
@ELS ja dit heeft zeker indirect te maken met het stemgedrag van de Nederlander. Deze partij wil strenger optreden tegen zaken zoals voetbalvandalisme. Er zullen strengere straffen komen op voetbalvandalisme en het wordt niet meer geaccepteerd.
En terecht?
plannetje
 plannetje - woensdag 18 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
dan moeten ze een keer massaal die me het vak af duwen!
dan komen ze nooit meer zomaar een vak opstormen... wat een wauzen joh!
ben blij datik er niet bij was
Els
 Els - woensdag 18 mei 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 09:04 schreef el-loco het volgende:
@ELS ja dit heeft zeker indirect te maken met het stemgedrag van de Nederlander. Deze partij wil strenger optreden tegen zaken zoals voetbalvandalisme. Er zullen strengere straffen komen op voetbalvandalisme en het wordt niet meer geaccepteerd.
Beetje jammer dat jij van een voetbalincident een politiek statement maakt. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een partij is, die niet tegen voetbalvandalisme wil optreden. En de meeste mensen zullen het ook niet echt toejuichen, denk je niet? Maar misschien moet je even wat gedachten op het politieke forum gaan posten en zijn ze daar meer op hun plaats?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 18 mei 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Ja, dan trekt de ME hun vuurwapen en heb je de poppen helemaal aan het dansen.

Men kan ook gewoon normaal naar een voetbalwedstrijd gaan, en als enkele fanatiekelingen op een andere manier willen laten zien dat ze zo fanatiek zijn, houdt het dan binnen de grenzen, zodat het überhaupt niet nodig is dat de ME bij zo'n wedstrijd opgeroepen wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, het is gewoon onzin. Misschien dat de ME overtrokken gereageerd heeft. Maar bij een wedstrijd van JONG FOKKING FEYENOORD, zou er GEEN ENKELE aanleiding moeten zijn om ook maar in te hoeven grijpen.

Het is gewoon weer mislukt, we staan er weer gekleurd op. Ik haat die shit
Jong Feyenoord is toch ook Feyenoord of niet?Ik kan er geen mening over geven want ik was er niet bij....Ik begrijp de hele aanwezigheid van die ME uberhaut niet tijdens zo`n potje...
Quiroz
 Quiroz - woensdag 18 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Ik kan er geen medelijden mee hebben !! Je kan de ME wel de schuld geven dat er vrouwen en kinderen worden geslagen, maar als de ME'ers de trap opkomen en heel het vak brult, Aboutaleb vieze vuile kanker jood, dan ben je zelf verkeerd bezig of niet dan !! Bovendien heb ik op andere filmpjes ook weer gezien dat het Vitesse uitvak werd uitgelokt, nogmaals ik kan er geen medelijden mee hebben !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:53 schreef Quiroz het volgende:
Ik kan er geen medelijden mee hebben !! Je kan de ME wel de schuld geven dat er vrouwen en kinderen worden geslagen, maar als de ME'ers de trap opkomen en heel het vak brult, Aboutaleb vieze vuile kanker jood, dan ben je zelf verkeerd bezig of niet dan !! Bovendien heb ik op andere filmpjes ook weer gezien dat het Vitesse uitvak werd uitgelokt, nogmaals ik kan er geen medelijden mee hebben !
Goh wat gek?Laat ik nu gehoord hebben dat de supporters van Vitesse tot 2x toe de Feyenoorders gingen uitdagen?Wat ik nog vreemder vind ,WAAROM?????Zetten ze die 20 vitesse supporters niet 50 meter verderop??Was ruimte zat op die buhne niet??
En waarom gingen de 20 vitesse supporters precies geplakt zitten aan de Feyenoordzijde???
Om te klaverjassen zekers???
Ik heb die kut ME een keertje een ouwe man zien aftuigen dat was niet normaal meer...
Het enige wat die man wou doen was het geweld op het voorplein ontvluchten...
En daarbuiten heb ik zovaak gezien dat buitenstaanders klappen kregen....
Ik moet die acties niet van de ME....En tuurlijk die hooligans dat hoeft voor mij ook niet
maar die MEers zouden eens een dopingcontrole moeten krijgen na een klassiekertje of eenheftige Twente thuis???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:53 schreef Quiroz het volgende:
Aboutaleb vieze vuile kanker jood,
is iets teveel ja dus haald kanker maar weg...
Quiroz
 Quiroz - woensdag 18 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goh wat gek?Laat ik nu gehoord hebben dat de supporters van Vitesse tot 2x toe de Feyenoorders gingen uitdagen?Wat ik nog vreemder vind ,WAAROM?????Zetten ze die 20 vitesse supporters niet 50 meter verderop??Was ruimte zat op die buhne niet??
En waarom gingen de 20 vitesse supporters precies geplakt zitten aan de Feyenoordzijde???
Om te klaverjassen zekers???
Ik heb die kut ME een keertje een ouwe man zien aftuigen dat was niet normaal meer...
Het enige wat die man wou doen was het geweld op het voorplein ontvluchten...
En daarbuiten heb ik zovaak gezien dat buitenstaanders klappen kregen....
Ik moet die acties niet van de ME....En tuurlijk die hooligans dat hoeft voor mij ook niet
maar die MEers zouden eens een dopingcontrole moeten krijgen na een klassiekertje of eenheftige Twente thuis???
Ja maar als we nu de schuld moeten gaan leggen op het feit dat de vitesse supporters naast het uitvak zitten en hebben uitgedaagd, gaan we iets te ver. Je kan toch op een normale manier voetbal kijken! Waarom moet er sowieso gereageerd worden op Vitesse als dat gebeurd is. Natuurlijk heeft Vitesse het zelf uitgelokt als jou verhaal klopt, maar de Feyenoorders blijven zelf verantwoordelijk voor hun doen, laten en gezang en ik heb inmiddels talloze verhalen gehoord op het optreden van de ME en als ik die allemaal hoor zijn dat ook een paar mafkezen. Slaan gaat dan ook veel te ver, maar er word gewoon altijd naar de ME gewezen ,of nu weer die twintig Vitesse supporters...
Quiroz
 Quiroz - woensdag 18 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

is iets teveel ja dus haald kanker maar weg...
Bedoel je dat ze het woord 'kanker' niet zongen of?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:41 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ja maar als we nu de schuld moeten gaan leggen op het feit dat de vitesse supporters naast het uitvak zitten en hebben uitgedaagd, gaan we iets te ver. Je kan toch op een normale manier voetbal kijken! Waarom moet er sowieso gereageerd worden op Vitesse als dat gebeurd is. Natuurlijk heeft Vitesse het zelf uitgelokt als jou verhaal klopt, maar de Feyenoorders blijven zelf verantwoordelijk voor hun doen, laten en gezang en ik heb inmiddels talloze verhalen gehoord op het optreden van de ME en als ik die allemaal hoor zijn dat ook een paar mafkezen. Slaan gaat dan ook veel te ver, maar er word gewoon altijd naar de ME gewezen ,of nu weer die twintig Vitesse supporters...
De wedstrijd werd verboden in een 1 of ander dorp,waarom?
Is het dan verstandig om precies die 20 met drank gooiende supporters naast
het Feyenoord vak te droppen?het halve fucking stadion was leeg!!!
Geloof mij ik ga ook rare liedjes zingen als ik of andere klappen zouden krijgen
om niks?En ook ik zou zo`n kut stoeltje aan bonken schoppen uit frustratie als
ik een vader met kind over een paar stoeltjes ziet vallen..En ik ben niet
eens een hooli....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:41 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Bedoel je dat ze het woord 'kanker' niet zongen of?
Nee dat is het woord dat je uit je zin zou moeten halen..Dan blijft er over dat Aboutaleb een jood is !!
Brian
 Brian - donderdag 19 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Ze zijn zelf begonnen !
en dan word enkel de reactie bestraft.

Maar om aan de geven...... een klein voorbeeld
http://www.fr-fanatic.com/32137-vitesse-baart-opzien/
Vitesse moet niet zo schijnheilig doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Brian --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 09:05   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Impressie schandalig ME optreden [video]

Gezien, maar dr zit op 12:08 een knip, je ziet ook duidelijk een verschil in beeld. (T beeld is daarna helderder en lichter) En dan komt de ME.
Maar goed, optreden van de ME is buiten proportioneel. Dat is duidelijk.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
nou nou nou
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Ja, zo'n reactie verklaart de SV ook.. temper temper :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
hahahahahaha
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 20 mei 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Na al de beelden gezien te hebben, kom ik tot de conclusie dat het voor iedereen een afgang is geweest, zowel bij de wedstrijd, de supporters en de ME. Hoe kan alles en iedereen zich zo voor lul zetten? Weer een heerlijk avondje uit toch? Bah!!
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Zeer zwak om mijn reactie verwijderen!!!!!!!!!! het zijn een stel K@#$^@lijers!!!!!!!! Door zo'n fucking actie had ik mijn sv te pakken laffe honden zijn het!!!!!!!
Zo beter boudewijf?
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 20 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:30 schreef KKL het volgende:

[..]

En wat betreft afgelopen zondag....één gozer gooit vuurwerk....lees één figuur!!!

Dat soort figuren lopen OVERAL rond in deze maatschappij...deal with it!

Ik ben er ook niet bij geweest, maar omdat één idioot vuurwerk gooit, moet de hele maatschappij dat maar accepteren?
Omgekeerde wereld lijkt me.
Het lijkt mij namelijk dat je als supporter er voor je club bent en geen schade veroorzaakt waardoor jouw club weer een grote boete krijgt waar ze eigenlijk geen geld voor hebben.
Nogmaals, ik ben er ook niet bij geweest, maar van mij mogen ze iedere wedstrijd dat dit gebeurd stoppen.
Ik ben niet van plan mijn mond te houden omdat 1 idioot, want volgens jou was het er maar 1 niet normaal kan nadenken vanwege (waarschijnlijk) drank en pillen. Want een NORMAAL mens doet dit namelijk niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Bengaals vuur = ook vuurwerk en niet toegestaan.

Maar goed, ik ben ook niet roomser dan de paus, dus voor mij is dit onderwerp wel klaar.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 20 mei 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 09:04 schreef el-loco het volgende:
@ELS ja dit heeft zeker indirect te maken met het stemgedrag van de Nederlander. Deze partij wil strenger optreden tegen zaken zoals voetbalvandalisme. Er zullen strengere straffen komen op voetbalvandalisme en het wordt niet meer geaccepteerd.
zou het niet gewoon een zaak voor onszelf zijn , en zelf wat vaker zeggen dat dit gedrag niet normaal is ?
Waarom nou weer de politiek erbij betrekken ?
Nog meer regeltjes ?
Gewoon normaal nadenken
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 20 mei 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:07 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet bij geweest, maar omdat één idioot vuurwerk gooit, moet de hele maatschappij dat maar accepteren?
Omgekeerde wereld lijkt me.
Het lijkt mij namelijk dat je als supporter er voor je club bent en geen schade veroorzaakt waardoor jouw club weer een grote boete krijgt waar ze eigenlijk geen geld voor hebben.
Nogmaals, ik ben er ook niet bij geweest, maar van mij mogen ze iedere wedstrijd dat dit gebeurd stoppen.
Ik ben niet van plan mijn mond te houden omdat 1 idioot, want volgens jou was het er maar 1 niet normaal kan nadenken vanwege (waarschijnlijk) drank en pillen. Want een NORMAAL mens doet dit namelijk niet.
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Bengaals vuur = ook vuurwerk en niet toegestaan.

Maar goed, ik ben ook niet roomser dan de paus, dus voor mij is dit onderwerp wel klaar.
Je bent een jankert!!!
Bengaals vuur hoort bij een finale!!!

A.C.A.B!!!!!!!!!!!!

Ik ben en groot voorstander om weer eens met duizend man (of meer) die ME een koekje van eigen deeg te geven.
Net als die keer tegen 020.
Vergeet die jankende ME-ertjes nooit meer!!!
Weten ze eens hoe het voelt!

EEN ECHTE VENT WORD GEEN AGENT!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Bengaals vuur = ook vuurwerk en niet toegestaan.

Maar goed, ik ben ook niet roomser dan de paus, dus voor mij is dit onderwerp wel klaar.
Dubbel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Feyenoord till i die --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 20 mei 2011 - 12:44   quote  deeplink  
blijft een feit dat de ME niet normaal reageerde. Waarom moest het vak leeg en waarom op deze manier? Je kan niet doorelkaar heen lopen, dus dat slaan is nergens voor nodig! Dat was puur en alleen voor hun genot en niet anders! Ik heb het ook meegemaakt na de gewonnen EC finale in 2002. Toen was het ook volkomen onnodig om charges uit te voeren, maar toch kwamen ze. Daarnaa komt in de media: het was weer rellen met de Feyenoord supporters. Zo kom je zeker nooit van je slechte naam af.
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Ik word pisnijdig als ik die beelden zie! GRRRRRRRRRRRRRRRR
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 20 mei 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:48 schreef Milo het volgende:
Ik word pisnijdig als ik die beelden zie! GRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik heb er wel een sv voor over...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften (video)









0.0079119