BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften (video)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 16 mei 2011 - 23:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften. (FR-Fanatic)

Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Word komend jaar nog een wel een keer goed gemaakt met ze!!!
Geloof mij maar dat ik er dan weer eens als vanouds bij ben!
Heb het helemaal gehad met die K politie en burgemeester!

A.C.A.B!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:54 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik heb er wel een sv voor over...
Ik ook!
Als ik daar met mijn kinderen had gezeten had de hel losgebroken!!
Dan hadden mijn kinderen pappa van een hele andere kant leren kennen!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je bent een jankert!!!
Bengaals vuur hoort bij een finale!!!

A.C.A.B!!!!!!!!!!!!

Ik ben en groot voorstander om weer eens met duizend man (of meer) die ME een koekje van eigen deeg te geven.
Net als die keer tegen 020.
Vergeet die jankende ME-ertjes nooit meer!!!
Weten ze eens hoe het voelt!

EEN ECHTE VENT WORD GEEN AGENT!!!!!
Goed man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 13:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik ook!
Als ik daar met mijn kinderen had gezeten had de hel losgebroken!!
Dan hadden mijn kinderen pappa van een hele andere kant leren kennen!!
leuk man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Word komend jaar nog een wel een keer goed gemaakt met ze!!!
Geloof mij maar dat ik er dan weer eens als vanouds bij ben!
Heb het helemaal gehad met die K politie en burgemeester!

A.C.A.B!!!!!!
Nou, zo zo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 13:57   quote  deeplink  
En schiet je dr wat mee op?

Nee:

http://www.fr-fanatic.com/32142-bekerfinal-b-junioren-naar-de-kuip-zonder-publiek/

De Meppeler Courant meldt dat de bekerfinale tussen Ajax B1 en Feyenoord/Excelsior B1 komend weekeind in De Kuip zal worden afgewerkt. Nadat fans van Ajax en Feyenoord/Excelsior opriepen de B1 van hun club te gaan ondersteunen bij de finale in Abcoude, moest het duel vanwege de te grote risicos verplaatst worden.
Het duel zal in De Kuip zonder publiek worden afgewerkt.

Op zaterdag 4 juni volgt de Super Cup tussen dezelfde elftallen. Dit duel zal in Meppel afgewerkt worden.

Update:
Eerder werd de wedstrijd door de burgemeester van Katwijk al verboden. Daarna was het een optie om bij Hilversum te spelen, maar ook dat ging niet door. Het zou nu een optie zijn om de wedstrijd in de Rotterdamse Kuip af te werken, maar de KNVB en Feyenoord melden dat nog niets is besloten. Het is voorlopig nog de vraag óf en wanneer de wedstrijd wordt afgewerkt.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 20 mei 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Goh! Dat hebben sommige toch maar weer bereikt. Ze kunnen weer trots zijn. Ze hebben het wel weer vergald voor echte voetballiefhebbers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou, zo zo!
Lul!!! hehehehehehe!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Lul!!! hehehehehehe!
hehe ik begrijp je wel, ik weet alleen ook dat je t op de lange ternmijn niet gaat winnen op deze wijze!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens!!
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Maar kunnen jullie mij nou begrijpen dat volledig door het lint ging, toen dat jochie klappen kreeg? die angst van die vader staat op mijn netvlies gebrand!

IK HAAT ME'ERS!!!

Die gozer in dit filmpje krijgt een schild op zijn bakkes terwijl hij daar gewoon staat!

Ik haat ze!!!!!
Eje
 Eje - vrijdag 20 mei 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Laat ik eerst een onderscheid maken tussen Feyenoord supporters en Feyenoord hooligans aangezien menig mens hierboven deze twee over een kam scheert.
Wat mij verbaasd is dat mensen roepen dat Feyenoord supporters de boel in Nancy hebben verpest en ook in hoek van Holland.
Dit wil tegen spreken. In Nancy waren de supporters ruim op tijd voor aanvang van de wedstrijd in het stadion. Een andere groep welke niet met het vervoer van Feyenoord is afgereisd maar op eigen inititief zonder toegangsbewijs zijn afgereisd naar Nancy.
Ten eerste werd er drie weken van te voren door Feyenoord aangegeven bij de Gemeente en voetbalculb van Nancy dat er vermoedens zijn dat er een grote groep raddraaiers van plan zijn om naar Nancy af te reizen buiten Feyenoord om. Feyenoord vroeg de voetclub om dan ook de kaartverkoop niet in de vrije verkoop te doen. Echter Heeft Nancy dit naast zich neergelegd en heeft de kaarten gewoon in de vrije verkoop verkocht. Zodoende hebben enkele van de Raddraaiers in Nacy zelfs een kaartje kunnen bemachtigen die ze zoals later bleek niet eens nodig hadden.
De raddraaiers zijn de Nancy in gegaan en zijn daar de boel gaan afbreken. De politie in Nancy wist niet hoe hier mee om te gaan was er ook niet op voorbereid ondanks de waarschuwingen uit Rotterdam. Gevolg was dat deze raddraaiers gratis naar de wedstrijd mochten. De politie had niet de mandaat om deze groep zoals normaal is op te pakken en te vervolgen in plaats daarvan hebben ze de gehel groep het stadion in gestuurd. Veel raddraaiers uit deze groep hadden een stadionverbod en hadden dus nooit in het stadion mogen komen maar werden gedwongen door de politie van Nancy. Dat deze groep helemaal niet voor de wedstrijd kwam werd al snel duidelijk. Ze kwamen voor maar 1 doel en dat was de boel op stelten zetten en dat is ze mede dankzij Nancy uitermate goed gelukt.
Waarom word tot op de dag van vandaag nog steeds gezegd dat Feyenoord supporters de boel in Nancy hebben verpest terwijl deze er niets aan hebben bijgedragen.
Hoek van Holland. Laat ik duidelijk zijn. Is in de buurt van Rotterdam. Logisch dat het meerendeel wat daar liep uit de omgeving van rotterdam afkomstig is.
Om elkaar lekker op te peppen werd inderdaad veel Rotterdam Hooligans geroepen. Dat jullie nu denken dat Rotterdam Hooligans hetzelfde is als een Feyenoord supporter is wel erg makkelijk en in mijn optiek zelfs discriminerend. (Ik ben een trotse Feyenoord supporter maar heb niets te maken met hooligans of iets dergelijks). Dat er onder de Hooligans ook Feyenoord supporters zitten is erg aannemelijk aangezien bijna iedereen in die regio een Feyenoord supporter is.
Over wat er bij het Kasteel is gebeurd is van beide kanten fout. (ME en Feyenoord hooligan)
Er zijn twee punten fout gegaan. 1- Er is iemand geweest die met zijn achterlijke kop vuurwerk naar Vitesse heeft gegooid. 2- De ME valt een geheel vak aan waar 1 schuldige tussen liep. Over vuurwerk moet ik lachen. Elke wedstrijd is er wel vuurwerk en niet elke wedstrijd is de ME die een vak neermept.
Over dat Brandje mag ook niet. Maar dit gebeurde niet in het vak waar de ME tekeer ging dat gebeurde aan de overkant.
Dus mij Conclusie is. Diegene die vuurwerk heeft gegooid heeft het verpest voor het hele legioen.
IPV dat de ME naar de beelden is gaan kijken om te kijken wie ze moeten oppakken hebben ze het hele vak waaronder ook onschuldigen te grazen genomen en dit is mijn ogen niet iets wat in de westerse cultuur nog voor zou mogen komen. Zeker niet in een vak in een stadion. Gebeurt zoiets op straat is een ander verhaal. Ben je onschuldig kan je altijfd nog weglopen. Dit kan niet in een vak van een voetbalstadion.
Voer nu eindelijk eens dat lik op stuk beleid uit en pak de radraaiers op, vervolg ze en zet ze vast. Zo kunnen de gewone supporters weer zonder gezeik met de ME naar de wedstrijd. Dan kunne wij weer lekker sfeer maken bengaals vuur afsteken en er een groot feest van maken. Zo'n westrijd moet tenslotte toch een feest blijven en geen officiele afwerking van de wedstrijd waar iedereen stilletje op de tribune zit.

Vitesse moet niet zo kinderachtig doen want er stonden constant vitesse supporters de feyenoord aanhang uit te dagen. Gelukkig konden de Feyenoord supporters zich nog net beheersen om niet naar het Vitesse vak te gaan. (scheelde weinig)
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 15:38   quote  deeplink  
amen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2011 - 19:20   quote  deeplink  
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
+2
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
dan maak ik er +3 van
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 20 mei 2011 - 19:54   quote  deeplink  
2 jaar geleden bij een training van de ME hebben ze een vrijwilliger met 3 gebroken ribben het ziekenhuis in geslagen.
Is toch niet normaal dan kom je daar als vrijwilliger om een hooligan te spelen op een training en dan word je gewoon sirieus afgebeult
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
A.C.A.B

Gasten moeten zelf eens het ziekenhuis ingeslagen worden!!!
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
moeten ze ff bij mij langs komen, zonder schild, helm en knuppel kijken of ze dan nog zo mans zijn!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:03 schreef Milo het volgende:
moeten ze ff bij mij langs komen, zonder schild, helm en knuppel kijken of ze dan nog zo mans zijn!
Ach, heb ze een paar wedstrijdjes geleden onder vak Z gezien zonder attributen, en inderdaad gewoon rennen.
Maar zoals een oud spreekwoord al aangeeft: wie wind zaait, zal storm oogsten.

Deze stoere kerels komen nog wel een keer aan de beurt, kunnen ze weer kamervragen stelen.

A.C.A.B

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door F.L.E --
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 20 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:27 schreef Eje het volgende:
Laat ik eerst een onderscheid maken tussen Feyenoord supporters en Feyenoord hooligans aangezien menig mens hierboven deze twee over een kam scheert.
Wat mij verbaasd is dat mensen roepen dat Feyenoord supporters de boel in Nancy hebben verpest en ook in hoek van Holland.
Dit wil tegen spreken. In Nancy waren de supporters ruim op tijd voor aanvang van de wedstrijd in het stadion. Een andere groep welke niet met het vervoer van Feyenoord is afgereisd maar op eigen inititief zonder toegangsbewijs zijn afgereisd naar Nancy.
Ten eerste werd er drie weken van te voren door Feyenoord aangegeven bij de Gemeente en voetbalculb van Nancy dat er vermoedens zijn dat er een grote groep raddraaiers van plan zijn om naar Nancy af te reizen buiten Feyenoord om. Feyenoord vroeg de voetclub om dan ook de kaartverkoop niet in de vrije verkoop te doen. Echter Heeft Nancy dit naast zich neergelegd en heeft de kaarten gewoon in de vrije verkoop verkocht. Zodoende hebben enkele van de Raddraaiers in Nacy zelfs een kaartje kunnen bemachtigen die ze zoals later bleek niet eens nodig hadden.
De raddraaiers zijn de Nancy in gegaan en zijn daar de boel gaan afbreken. De politie in Nancy wist niet hoe hier mee om te gaan was er ook niet op voorbereid ondanks de waarschuwingen uit Rotterdam. Gevolg was dat deze raddraaiers gratis naar de wedstrijd mochten. De politie had niet de mandaat om deze groep zoals normaal is op te pakken en te vervolgen in plaats daarvan hebben ze de gehel groep het stadion in gestuurd. Veel raddraaiers uit deze groep hadden een stadionverbod en hadden dus nooit in het stadion mogen komen maar werden gedwongen door de politie van Nancy. Dat deze groep helemaal niet voor de wedstrijd kwam werd al snel duidelijk. Ze kwamen voor maar 1 doel en dat was de boel op stelten zetten en dat is ze mede dankzij Nancy uitermate goed gelukt.
Waarom word tot op de dag van vandaag nog steeds gezegd dat Feyenoord supporters de boel in Nancy hebben verpest terwijl deze er niets aan hebben bijgedragen.

Waarom zijn ze dan uit het toernooi gegooit als ik vragen mag?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:28 schreef Gyan010 het volgende:
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:27 schreef Eje het volgende:
Laat ik eerst een onderscheid maken tussen Feyenoord supporters en Feyenoord hooligans aangezien menig mens hierboven deze twee over een kam scheert.
Wat mij verbaasd is dat mensen roepen dat Feyenoord supporters de boel in Nancy hebben verpest en ook in hoek van Holland.
Dit wil tegen spreken. In Nancy waren de supporters ruim op tijd voor aanvang van de wedstrijd in het stadion. Een andere groep welke niet met het vervoer van Feyenoord is afgereisd maar op eigen inititief zonder toegangsbewijs zijn afgereisd naar Nancy.
Ten eerste werd er drie weken van te voren door Feyenoord aangegeven bij de Gemeente en voetbalculb van Nancy dat er vermoedens zijn dat er een grote groep raddraaiers van plan zijn om naar Nancy af te reizen buiten Feyenoord om. Feyenoord vroeg de voetclub om dan ook de kaartverkoop niet in de vrije verkoop te doen. Echter Heeft Nancy dit naast zich neergelegd en heeft de kaarten gewoon in de vrije verkoop verkocht. Zodoende hebben enkele van de Raddraaiers in Nacy zelfs een kaartje kunnen bemachtigen die ze zoals later bleek niet eens nodig hadden.
De raddraaiers zijn de Nancy in gegaan en zijn daar de boel gaan afbreken. De politie in Nancy wist niet hoe hier mee om te gaan was er ook niet op voorbereid ondanks de waarschuwingen uit Rotterdam. Gevolg was dat deze raddraaiers gratis naar de wedstrijd mochten. De politie had niet de mandaat om deze groep zoals normaal is op te pakken en te vervolgen in plaats daarvan hebben ze de gehel groep het stadion in gestuurd. Veel raddraaiers uit deze groep hadden een stadionverbod en hadden dus nooit in het stadion mogen komen maar werden gedwongen door de politie van Nancy. Dat deze groep helemaal niet voor de wedstrijd kwam werd al snel duidelijk. Ze kwamen voor maar 1 doel en dat was de boel op stelten zetten en dat is ze mede dankzij Nancy uitermate goed gelukt.
Waarom word tot op de dag van vandaag nog steeds gezegd dat Feyenoord supporters de boel in Nancy hebben verpest terwijl deze er niets aan hebben bijgedragen.

Waarom zijn ze dan uit het toernooi gegooit als ik vragen mag?
Platini is de baas van de UEFA,hij heeft de macht van straffen...
En uit welke stad komt Platini?Uit Nancy,dubbele pech voor Feyenoord!!!
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 20 mei 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Platini is de baas van de UEFA,hij heeft de macht van straffen...
En uit welke stad komt Platini?Uit Nancy,dubbele pech voor Feyenoord!!!
Ja... Misschien hadden ze toch in beroep moeten gaan toen. Als dit de feiten zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:48 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ja... Misschien hadden ze toch in beroep moeten gaan toen. Als dit de feiten zijn.
Hadden ze ook moeten doen en desnoonds daarna weer,maar Feyenoord stemt overal mee in de laatste jaren,Zelfs in een bekerfinale gespeeld in 2 wedstrijden...Twente 020 = koek en ei man?
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 21 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Word komend jaar nog een wel een keer goed gemaakt met ze!!!
Geloof mij maar dat ik er dan weer eens als vanouds bij ben!
Heb het helemaal gehad met die K politie en burgemeester!

A.C.A.B!!!!!!
. . .
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 21 mei 2011 - 14:34   quote  deeplink  
ME 4LIFE !!

DON'T FUCK WITH THE ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
images?q=tbn:ANd9GcQDV7atywF9jTo5JPJcyHeIvkGI-rNoNPNxlw_MZHdLDa28ey--ww&t=1
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 15:39   quote  deeplink  
nou dit was het dan ! viel mee lullig voor dat ventje maar slappe hap had ze gewoon aangevallen dan!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:34   quote  deeplink  
dat snap ik dus ook niet!!
Ik had het niet geaccepteerd! Bescherming of niet!
Knuppels of niet!!
Grote meerderheid!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Geeft een beetje aan wat voor soort publiek er zat.
En als je er dan over nadenkt wordt de actie van de ME steeds treuriger.
Moet ik zelfs toegeven.
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
Geeft een beetje aan wat voor soort publiek er zat.
En als je er dan over nadenkt wordt de actie van de ME steeds treuriger.
Moet ik zelfs toegeven.
Weet je nog van het begin van het jaar bij die tramhalte? of vorig seizoen bij varkenoord?
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:40 schreef Milo het volgende:

[..]

Weet je nog van het begin van het jaar bij die tramhalte? of vorig seizoen bij varkenoord?
Ja ik weet t, maar ja.. Ik heb ook wel eens klappen gehad die ik niet verdiende.
Maar ik heb ook wel eens klappen gehad die ik meer dan verdiende
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:26 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ach, heb ze een paar wedstrijdjes geleden onder vak Z gezien zonder attributen, en inderdaad gewoon rennen.
Maar zoals een oud spreekwoord al aangeeft: wie wind zaait, zal storm oogsten.

Deze stoere kerels komen nog wel een keer aan de beurt, kunnen ze weer kamervragen stelen.

A.C.A.B
Ik brak bijna me nek over een stoeltje toen,het was voorbij voordat ik erg in had .. hahaha...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
LEON//HOMO!!!

Slaan op die ME!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ME machtsvertoon bij bekerfinale beloften (video)









0.0085620