BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Theo Janssen moe(s)t naar Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gast1908
 Gast1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Moet Feyenoord niet alles in het werk stellen om Theo Janssen op te pikken bij Twente? Nu had Feyenoord hem natuurlijk al lang geleden moeten contracteren en zal het een lastig verhaal worden om hem te betalen en zou t persoonlijk nog een uitdaging kunnen zijn?
Het middenveld (al jaren een probleem voor Feyenoord) zou er met Janssen erbij toch geweldig uitzien? Aanvoer voor onze toekomstige spits? Ervaring! Vrije trap!

Schiet maar!

http://twitter.com/#!/search/theojanssennaarfeyenoord
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/4358/ingezonden-theo-doe-het-niet.html?count=12&offset=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Gast1908 --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Hij wordt een Jood!
moa
 moa - dinsdag 17 mei 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Denk dat ie liever naar Engeland gaat,
Gast1908
 Gast1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Als ik m zondag rond zag kijken in die betonklomp geloof ik dat nooit!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Nee dat denk ik ook niet.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Ik hoop het echt!
el-loco
 el-loco - dinsdag 17 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Jaren geleden toen Nicky Hofs naar Feyenoord kwam was er sprake van dat Janssen ook zou komen. Echter feyenoord heeft er nooit werk van gemaakt. Nu staat hij dicht voor een overgang naar griekenland turkije of 020. Nu vermoed ik heeft Theo geen trek meer in Feyenoord! Jammer maar te passief gehandeld Feyenoord!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Hij gaat niet naar Griekenland of Turkije!
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Komt niet joh.. ga je geen gekke dingen in je kop halen..

wel hebben we iemand nodig met zo'n mentaliteit als hij op het veld heeft.

Wat ik het mooiste aan het verhaal vind:
Bas Dost = 4 Milj.
Theo Janssen = 3 Milj.

Janssen is een bewezen en goede speler en Dost heeft nog veel te leren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Zw' 28 --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:14 schreef el-loco het volgende:
Jaren geleden toen Nicky Hofs naar Feyenoord kwam was er sprake van dat Janssen ook zou komen. Echter feyenoord heeft er nooit werk van gemaakt. Nu staat hij dicht voor een overgang naar griekenland turkije of 020. Nu vermoed ik heeft Theo geen trek meer in Feyenoord! Jammer maar te passief gehandeld Feyenoord!
Je hebt het over Nichy Hofs, Wat is daar mee gebeurt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door hoogvliet010 --
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - dinsdag 17 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
jood
Gast1908
 Gast1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Rob Jansen is ons ook nog wel wat tegoed....
Feyenoord helaas door al dat wanbeleid niet meer in de positie om zo'n speler te halen vrees ik.
moa
 moa - dinsdag 17 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:18 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Je hebt het over Nichy Hofs, Wat is daar mee gebeurt?
Voetbalt op Cyprus dacht ik, club van Hofland.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:22 schreef moa het volgende:

[..]

Voetbalt op Cyprus dacht ik, club van Hofland.
Oh Oke! THX
Gast1908
 Gast1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:17 schreef Zw' 28 het volgende:
Komt niet joh.. ga je geen gekke dingen in je kop halen..

wel hebben we iemand nodig met zo'n mentaliteit als hij op het veld heeft.

Wat ik het mooiste aan het verhaal vind:
Bas Dost = 4 Milj.
Theo Janssen = 3 Milj.

Janssen is een bewezen en goede speler en Dost heeft nog veel te leren...
doorverkoop blijft natuurlijk belangrijk! (zeker voor investeerders......)
maar denk dat je aan janssen toch nog wel 3 a 4 jaar een nieuwe held hebt!

Z'n 30 jaar moet ook geen probleem zijn. Van Wonderen en Bosvelt waren 33 en 32 toen ze op hun best waren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Gast1908 --
ted
 ted - dinsdag 17 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Theo is voor ons te duur ! Het schijnt dat hij een fikse geldclaim kan verwachten dit alles als gevolg van het auto-ongeluk van vorig jaar waar bij theo schuldig is bevonden .Derksen heeft dit eerder al eens uitgelegd .Theo wil om toch nog iets over te houden van zijn voetbalcarriere daarom heel veel geld verdienen .
jammer want ik had hem graag bij ons gezien.
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 17 mei 2011 - 13:35   quote  deeplink  
theo gaat niet na het buitenland (heimwee) ken niet zonder arnhem,v.geel moet em gewoon halen en die el amadi de zakkenvuller in een ruil betrekken theo heeft volgens mij niets met die arrogante klootzakken uit 020
R()b
 R()b - dinsdag 17 mei 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Twente wou toch El Ahmadi terug?
Nah... ruilen + 2.5 miljoen erbij uit Munsterman z'n poeplap.
Verder niet meer over lullen.
Ik vindt Theo wel echt bij ons passen.
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 17 mei 2011 - 13:41   quote  deeplink  
R()b zo wil ik het horen hij past precies bij ons hij is altijd de eeerste die zn mouwen opstroopt
Mr Jones
 Mr Jones - dinsdag 17 mei 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Ik zou inderdad proberen om El Ahmadi te ruilen tegen Theo Janssen .Ik denk dat El Ahmadi ongeveer 3 mlj waarde vertegenwoordigd.
Stel je voor ; een middenveld met Fer, Roorda en Janssen .Daar zit alles in kracht ,loopvermogen , pasend en scorings vermogen !
Gast1908
 Gast1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:57   quote  deeplink  
"Martin van Geel acht de kans klein dat Karim El Ahmadi daadwerkelijk terugkeert bij Feyenoord, zo meldt Feyenoord-watcher en Voetbal International journalist op zijn twitter." (fr12.nl)

Zou mooi zijn als Van Geel hetzelfde zou denken.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Gast1908 --
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Van ruilen komt huilen! Maar laat dat dan maar in Enschede gebeuren!
petertje
 petertje - dinsdag 17 mei 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Mocht Janssen open staan voor een overgang naar Rotterdam... dan moet dit toch ook wel een doorslag geven voor jongens die nog niet bijgetekend hebben... Vlaar, Gini, Lerra....
MMM
 MMM - dinsdag 17 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Fantastische speler! Mochten die neuzen hem en Sigthorsson halen, worden ze weer kampioen.. Alleen nu wat sneller
de flh
 de flh - dinsdag 17 mei 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 12:52 schreef Gast1908 het volgende:
...Nu had Feyenoord hem natuurlijk al lang geleden moeten contracteren ..
Je moet je eens een keertje afvragen waarom Janssen bij Feyenoord nooit en te nimmer de progressie had geboekt die hij bij Twente nu wel heeft geboekt.
de flh
 de flh - dinsdag 17 mei 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:17 schreef MMM het volgende:
Fantastische speler! Mochten die neuzen hem en Sigthorsson halen, worden ze weer kampioen.. Alleen nu wat sneller
Idd.
Jelle
 Jelle - dinsdag 17 mei 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:17 schreef MMM het volgende:
Fantastische speler! Mochten die neuzen hem en Sigthorsson halen, worden ze weer kampioen.. Alleen nu wat sneller
valt wel mee denk ik want die Sigthorsson mag dan wel een aardige spits zijn, hij heeft net zo vaak gescoord als onze Luc terwijl AZ 4e is geworden en wij 10e... na eerdere uitspraken verwacht ik ook niet dat Janssen naar 020 zal gaan tenzij ze hem heel veel salaris kunnen bieden. Feyenoord heeft opt middenveld behoefte aan een echte nummer 10, ik zou voor Schöne gaan.
plannetje
 plannetje - dinsdag 17 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
komt niet.
Maximus
 Maximus - dinsdag 17 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Goed plannetje!
Gast1908
 Gast1908 - dinsdag 17 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Dit was eind vorig jaar nog in het nieuws....

Brama pleit voor terugkeer El Ahmadi naar FC Twente
Voetbal International 14/12/2010 08:39

FC Twente zou Karim El Ahmadi moeten halen als Theo Janssen daadwerkelijk naar VfL Wolfsburg vertrekt. Dat is de mening van Wout Brama, die al eerder met de Feyenoorder samenspeelde.

'Dat zou een goede zaak zijn voor ons team en ik weet dat hij het zelf ook graag wil', aldus de middenvelder in gesprek met TC/Tubantia. Toen El Ahmadi nog bij Twente speelde hield hij Brama op de reservebank. 'Zo lagen de rollen toen. Nu zouden we heel goed samen op het middenveld kunnen spelen.'

Brama hoopt zelf stiekem ook op een transfer. 'Eerlijk gezegd speel ik over vijf jaar liever niet meer bij FC Twente, want ik heb de ambitie om nog hogerop te komen en naar het buitenland te gaan. Zou dat niet lukken en ik over tien jaar nog hier in Enschede zou spelen dan ben ik nog net zo'n gelukkig mens als nu.'

Op dit moment lijkt Twente zijn pijlen te richten op Lasse Schøne als eventuele opvolger van Janssen. De Enschedeërs hebben bij NEC geïnformeerd naar de mogelijkheden om de 24-jarige Deen in de winterstop over te nemen. Gezien de financiële problemen staat de Nijmeegse club niet onwelwillend tegenover een tussentijdse transfer.
suijkerman
 suijkerman - dinsdag 17 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Een ruil met gesloten knip is een droomscenario. Maar dan moet vvf wel de knip trekken om Theo over de streep te trekken. Denk toch gauw aan 1,5 tot 2 miljoen per jaar, anders wil hij toch niet
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 17 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 13:05 schreef moa het volgende:
Denk dat ie liever naar Engeland gaat,
Zal niet gebeuren, hij heeft ook even in belgie gevoetbald maar hij heeft ontzettend veel last van heimwee
Dus hij verhuist niet uit Arnhem
craven
 craven - dinsdag 17 mei 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Theo komt niet naar feyenoord, gaat egt niet europees voetbal inruilen voor niks
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:58 schreef craven het volgende:
Theo komt niet naar feyenoord, gaat egt niet europees voetbal inruilen voor niks
mwah.. bij Theo telt eergevoel denk ik wel.

Maar dit is een utopie.
Collin
 Collin - dinsdag 17 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
gewoon 4 sloffen Marlboro en een fles whiskey bieden. wel per maand he
Collin
 Collin - dinsdag 17 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Zou wel zeer welkom zijn overigens 1 van de betere op de nederlandse velden
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
ik begrijp het niet erg.Een jongen van het volk gaat naar ajax
In mijn ogen geen goede mix.
En maar ???? voor 3 miljoen.
Theo kom eens kijken in onze (verpauperde) wijken en je zal zien hier wonen nog gewone fans.Iplv chablis drinkende uitslovers
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
hoe zou Theo er zelf eigenlijk over denken?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Weet ik niet die drinkt een biertje
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:37 schreef sevillana het volgende:
hoe zou Theo er zelf eigenlijk over denken?
Daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar! Anyone?
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:
Weet ik niet die drinkt een biertje
terwijl ie nadenkt misschien?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
proost Theo ik neem er ook een
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

terwijl ie nadenkt misschien?
Of terwijl hij er eentje rookt?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
nee ik neem geen rokertje
dennis
 dennis - dinsdag 17 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Ik denk niet dat theo dit wil. Bij feyenoord speel je niet om de prijzen
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Nee Dennis maar misschien dan wel
Welterusten moppersmurf
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
idd met een middenvelder als theo, thomasson hopelijk fit en cisse fit en in vorm heb je wel 3 hele goede versterkingen ten opzichte van dit seizoen, dan nog een goede goaltjesdief erbij en je kan zomaar om de prijzen spelen
Gast1908
 Gast1908 - woensdag 18 mei 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Oproep : transfer Theo Janssen naar Feyenoord

Meeslepend

Heel veel anders kun je deze hartekreet hier onder toch niet noemen: Feyenoordsupporter Bert vraagt via de site van de Feyenoord Supportersvereniging aan Theo Janssen of hij alsjeblieft voor Feyenoord wil kiezen in plaats voor die andere club waar hij momenteel aan gelinkt wordt

Ingezonden: Theo doe het niet!

Van schrik veranderde ik plotseling van rijbaan, nee toch!! Theo Janssen naar ajax hoorde ik op de radio. Mijn droom barste uiteen, mijn Theo toch zeker niet. Theo die zich ooit zelf heeft aangeboden bij mijn club Feyenoord, omdat hij het liefst dat shirt ooit wilde aantrekken. Zo voor mij rondom zijn persoon een Feyenoord-mythe creëerde.

Die mythe verdween als sneeuw voor de zon. Theo ik smeek je doe het niet. Bied je opnieuw aan bij mijn club, Martin van Geel is er immers, wordt hier publiekslieveling nummer 1, groei in Rotterdam uit tot clubicoon, je hoort en past niet bij Ajaxes, je bent een volksjongen, kom op nou!!

Heer Blokland ook u smeek ik: Laat Theo niet verloren gaan. Theo maakt immers ieder elftal beter, zo ook Feyenoord.

Met rood witte groet,

Bert

=========================================
Ook twitteraars doen hun best:
http://twitter.com/#!/search/theojanssennaarfeyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Gast1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 mei 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Hoe kun je zo'n oproep nou weigeren? Mooi!
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 18 mei 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Heeft iemand genoeg tijd om even in de archieven te duiken º:) ?

Ik meen me beelden te herrineren dat er een interview met Theo Janssen thuis aan tafel werd gehouden samen met zijn vriendin. Allebei zeiden ze dat ze naar Feyenoord wilden (zijn vriendin zag hem ook graag bij Feyenoord)

Ook was Feyenoord toendertijd (niet heel lang geleden) in Turkije voor de EFES Pilsen cup. En op dat trainingskamp was ook Vitesse aanwezig. Een Feyenoord-fan hield dagelijks een logboek/dagboek bij van wat er gebeurde en plaatste dit op een site en volgens mij kwam het ook in een magazine. Hierin vertelde hij onderandere dat hij met Theo Janssen had gesproken en dat hij graag naar Feyenoord wilde...
Destijds te dik bevonden door feyenoord??? Gezien de toelating van Johnny van Beukering, zal het beleid sowieso Theo Janssen nu wel toelaten. Maar zoals iemand al een keer aan gaf. Na zijn carriere staat er een flinke schadeclaim op hem te wachten wegens het autoongeluk... hij moet dus flink cashen ergens om nog wat over te houden aan zijn carriere.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Theo Janssen moe(s)t naar Feyenoord









0.0074238