BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schade aan stadion Sparta tussen 5000 en 10.000 euro

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 17 mei 2011 - 16:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Schade aan stadion Sparta tussen 5000 en 10.000 euro (FR12.nl)

kuipje
 kuipje - dinsdag 17 mei 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Dan word er door iedereen gezegd dat het de schuld van de ME is, misschien deels waar, maar die gasten gaan echt niet voor niets die tribune's op...

Gelukkig heeft feyenoord nu weer een extra 10.000 euro te bezuinigen.. zo komen we er wel!
aad 64
 aad 64 - dinsdag 17 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
wordet hiet echt doodziek van
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Verhalen op de schuldigen. Als de ME buiten het boekje is gegaan en excessief geweld heeft gebruikt, de rekening daarleggen, en anders bij de vuurwerkgooiers.
mark1985
 mark1985 - dinsdag 17 mei 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:09 schreef Els het volgende:
Verhalen op de schuldigen. Als de ME buiten het boekje is gegaan en excessief geweld heeft gebruikt, de rekening daarleggen, en anders bij de vuurwerkgooiers.
als ze erachter komen wie het geweest zijn
Emile
 Emile - dinsdag 17 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
ja beide 'supporters' zijn gewoon zeer dom geweest

boete splitsen en proberen te verhalen op de hooligans
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:33 schreef mark1985 het volgende:

[..]

als ze erachter komen wie het geweest zijn
that's the question . . . . .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 20:56   quote  deeplink  
zie: http://forum.headliner.nl/topic-21678/#513475
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
hahahahahahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Ach het stadion kan toch gesloopt worden van mij,het leifste onder het rood witte mannen diner.Zijn we af van eeuwige junk Deelder en azijn pisser Borst .
maar alle gekheid op een stokje voor 10.000 konden we misschien een jeugdspeler vastleggen voor 1 maand
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
voorlopig ziet het er voor Feyenoord niet best uit

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14681--sparta-wil-schade-stadion-verhalen-op-feyenoord-.html
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Uiteraard.
de.fan
 de.fan - dinsdag 17 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Steeds weet hetzelfde liedje.......wordt hier doodziek van!! We kunnen nooit eens positief in het nieuws komen!! Nooit maar dan ook nooit kan men andermans eigendommen respecteren. En nu moeten ze niet WEER met de smoes komen dat ze werden uitgedaagd door de ME............Dat verhaal/smoes heb ik al zo vaak gehoord......randdebielen zijn het , ik kan het niet anders noemen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:21 schreef de.fan het volgende:
Steeds weet hetzelfde liedje.......wordt hier doodziek van!! We kunnen nooit eens positief in het nieuws komen!! Nooit maar dan ook nooit kan men andermans eigendommen respecteren. En nu moeten ze niet WEER met de smoes komen dat ze werden uitgedaagd door de ME............Dat verhaal/smoes heb ik al zo vaak gehoord......randdebielen zijn het , ik kan het niet anders noemen.
mee eens
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:22 schreef piet de paler het volgende:

[..]

mee eens
Dat we nooit positief in het nieuws komen? Is dit nou juist weer niet een typisch staaltje demagogie van een intrigant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Els --
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:35 schreef Els het volgende:

[..]

Dat we nooit positief in het nieuws komen? Is dit nou juist weer niet een typisch staaltje demagogie van een intrigant.
Deze is voor velen hier te moeilijk denk ik Els. Heb je de vertaling er misschien ff bij?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Waarom lazen we dit soort verhalen niet na de beker finale tussen de moffen en de joden? Ik heb foto's gezien waar zeker sprake was van een paar ruggen schade. Maar nee dat was een voetbalfeest dat zonder wanklank was verlopen.

- vernield straatwerk
- schermen bij het uitvak gesloopt
- een busmaatschappij die 12 bussen terug haalt omdat ze gesloopt waren....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:41 schreef hotjumper het volgende:
Waarom lazen we dit soort verhalen niet na de beker finale tussen de moffen en de joden? Ik heb foto's gezien waar zeker sprake was van een paar ruggen schade. Maar nee dat was een voetbalfeest dat zonder wanklank was verlopen.
nou.. check geenstijl.nl eens...
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:41 schreef hotjumper het volgende:
Waarom lazen we dit soort verhalen niet na de beker finale tussen de moffen en de joden? Ik heb foto's gezien waar zeker sprake was van een paar ruggen schade. Maar nee dat was een voetbalfeest dat zonder wanklank was verlopen.
Is wel een beetje Calimero-denken natuurlijk: met zoveel neuzen bij elkaar kun je rottigheid verwachten, bij een bekerwedstrijd van de beloften op Het Kasteel is dat volstrekt onnodig!
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Deze is voor velen hier te moeilijk denk ik Els. Heb je de vertaling er misschien ff bij?
De.fan zit hier op een vervelende manier de hele tijd de boel op te stoken. Het is uiteraard niet waar dat we nooit positief in het nieuws komen. Elke zin waarin nooit of altijd voorkomt moet kritisch gelezen worden. De.fan houdt beweringen in stand door met schijnargumenten te komen, de helft van de bewering klopt, maar de rest, die daardoor minder kritisch gelezen wordt, geeft een naar smaakje. Bovendien jokt hij nogal eens.
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Is wel een beetje Calimero-denken natuurlijk: met zoveel neuzen bij elkaar kun je rottigheid verwachten, bij een bekerwedstrijd van de beloften op Het Kasteel is dat volstrekt onnodig!
Correctie, het is bij elke wedstrijd volstrekt onnodig.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:35 schreef Els het volgende:

[..]

Dat we nooit positief in het nieuws komen? Is dit nou juist weer niet een typisch staaltje demagogie van een intrigant.
uuuuuuh ik ben geen intrigant ik pluk de vruchten van de democratie.En soms een beetje links en dan weer rechts .Een normaal mens denk ik
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Is wel een beetje Calimero-denken natuurlijk: met zoveel neuzen bij elkaar kun je rottigheid verwachten, bij een bekerwedstrijd van de beloften op Het Kasteel is dat volstrekt onnodig!
Hoezo, ik zeg toch nergens dat ze die gasten in het kasteel er niet over mogen aan spreken?
Maar over schade aan de kuip mag je niks zeggen....

Nadat ik zondag in de trein de reinactment van "schindlers list" weer mee heb gemaakt ben ik wel klaar met dat selectieve gezeik van politiek correct nederland.
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:48 schreef Els het volgende:

[..]

De.fan zit hier op een vervelende manier de hele tijd de boel op te stoken. Het is uiteraard niet waar dat we nooit positief in het nieuws komen. Elke zin waarin nooit of altijd voorkomt moet kritisch gelezen worden. De.fan houdt beweringen in stand door met schijnargumenten te komen, de helft van de bewering klopt, maar de rest, die daardoor minder kritisch gelezen wordt, geeft een naar smaakje. Bovendien jokt hij nogal eens.
Ik lees zijn posts niet of nauwelijks, helpt ook!
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:49 schreef Els het volgende:

[..]

Correctie, het is bij elke wedstrijd volstrekt onnodig.
We bedoelen hetzelfde!
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik lees zijn posts niet of nauwelijks, helpt ook!
Absoluut, maar ik ben pinokkio met zijn bewering weer even een beetje zat.
JanM
 JanM - dinsdag 17 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo, ik zeg toch nergens dat ze die gasten in het kasteel er niet over mogen aan spreken?
Maar over schade aan de kuip mag je niks zeggen....

Nadat ik zondag in de trein de reinactment van "schindlers list" weer mee heb gemaakt ben ik wel klaar met dat selectieve gezeik van politiek correct nederland.
Ik neem toch aan dat schade aan De Kuip net zo goed wordt verhaald op de veroorzakers?
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uuuuuuh ik ben geen intrigant ik pluk de vruchten van de democratie.En soms een beetje links en dan weer rechts .Een normaal mens denk ik
kan me vergissen hoor, . . maar ik denk dat Els op een ander persoon doelt?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat schade aan De Kuip net zo goed wordt verhaald op de veroorzakers?
Wellicht wel maar daar wordt geen ophef over gemaakt.....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:02   quote  deeplink  
tja het kost geld.
Maar wat moeten we anders doen,ht lijkt soms wel dat voetbalsupporters in een stadion in een andere wereld stappen: ander valuta (muntjes) fouilleren,andere wetten,geen vrijheid van meningsuiting (je mag niet meer roepen wat je wil) je wordt sneller gemept door de politie dan bij een buren ruzie die uit de hand loopt.
Nee laten we dit soort dingen gaan doodzwijgen.En de politie zo beschermen met wetten dat je weer respect gaat afdwingen.Zoals Engelse bobbies onbewapend maar met overwicht,Kortom laten we het weer over voetballen hebben
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uuuuuuh ik ben geen intrigant ik pluk de vruchten van de democratie.En soms een beetje links en dan weer rechts .Een normaal mens denk ik
Ik zeg ook niet dat jij een intrigant bent. Maar ik vraag me wel oprecht af of je het wel echt eens bent met de.fan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
gedeeltelijk mee eens.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:02 schreef piet de paler het volgende:
tja het kost geld.
Maar wat moeten we anders doen,ht lijkt soms wel dat voetbalsupporters in een stadion in een andere wereld stappen: ander valuta (muntjes) fouilleren,andere wetten,geen vrijheid van meningsuiting (je mag niet meer roepen wat je wil) je wordt sneller gemept door de politie dan bij een buren ruzie die uit de hand loopt.
Nee laten we dit soort dingen gaan doodzwijgen.En de politie zo beschermen met wetten dat je weer respect gaat afdwingen.Zoals Engelse bobbies onbewapend maar met overwicht,Kortom laten we het weer over voetballen hebben
In engeland staan de bobby's niet boven de wet. Daar wordt het optreden van de politie doorlopend gemonitored nadat bleek dat in de jaren zeventig corruptie hoogtij vierde.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:16   quote  deeplink  
ze zijn wel goed beschermd door de wet
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:16 schreef piet de paler het volgende:
ze zijn wel goed beschermd door de wet
Ja, maar ze staan er niet boven
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
idd
de.fan
 de.fan - dinsdag 17 mei 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:48 schreef Els het volgende:

[..]

De.fan zit hier op een vervelende manier de hele tijd de boel op te stoken. Het is uiteraard niet waar dat we nooit positief in het nieuws komen. Elke zin waarin nooit of altijd voorkomt moet kritisch gelezen worden. De.fan houdt beweringen in stand door met schijnargumenten te komen, de helft van de bewering klopt, maar de rest, die daardoor minder kritisch gelezen wordt, geeft een naar smaakje. Bovendien jokt hij nogal eens.
Tja beste Els, het is toch weer elke weer hetzelfde liedje, er moet iets vernield worden!!
En natuurlijk komen we ook wel eens positief in het nieuws, maar we dragen helaas de last van het verleden. En dat crimineel verleden zal ons nog vele jaren achtervolgen. En juist daarom vind ik het WEER zo jammer als er weer een stel van die 'randdebielen' bezig zijn om de naam van Feyenoord te besmeuren.............Daar gaat het mij om beste Els
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja beste Els, het is toch weer elke weer hetzelfde liedje, er moet iets vernield worden!!
En natuurlijk komen we ook wel eens positief in het nieuws, maar we dragen helaas de last van het verleden. En dat crimineel verleden zal ons nog vele jaren achtervolgen. En juist daarom vind ik het WEER zo jammer als er weer een stel van die 'randdebielen' bezig zijn om de naam van Feyenoord te besmeuren.............Daar gaat het mij om beste Els
Als je je zo opstelt, met nuance en met een mening ipv een absolute waarheid, dan is een discussie met jou mogelijk, goed te voeren en kan ik het zelfs met je eens zijn. En dat zou zo maar eens voor meer posters kunnen gelden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja beste Els, het is toch weer elke weer hetzelfde liedje, er moet iets vernield worden!!
En natuurlijk komen we ook wel eens positief in het nieuws, maar we dragen helaas de last van het verleden. En dat crimineel verleden zal ons nog vele jaren achtervolgen. En juist daarom vind ik het WEER zo jammer als er weer een stel van die 'randdebielen' bezig zijn om de naam van Feyenoord te besmeuren.............Daar gaat het mij om beste Els
Net als bij Mario ben je er een meester in de achtergronden van het verhaal te negeren, ik praat niet goed dat er dingen gesloopt worden, maar ik heb uit eerste hand gehoord dat kinderen van 8!!! Klappen van de me hebben gekregen, vraag ff aan Milo wat er als een normaal mens door je heen gaat als je dat ziet gebeuren.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 17 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Wedstrijd had nooit mogen beginnen, werd over de tussenwanden geklommen, hierdoor erg druk op de tribune naast het uitvak, hierdoor kwamen vaders met kleine kinderen in de verdrukking toen de M.E. een charge uitvoerde. Stond daar ook, en er was weer genoeg vuurwerk, brandje heb ik niet gezien, maar lijkt mij dat de M.E. niet voor niets kwam. En ja als je met je neuss er bovenop staat weet je dat je als eerste aan de beurt komt als de M.E.-ert jouw tegenkomt als eerste.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Dus als de me X op zou komen omdat er voorin het vak wat gebeurt is het normaal dat ik dan klappen krijg omdat ik bovenaan het vak sta?
Els
 Els - dinsdag 17 mei 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Net als bij Mario ben je er een meester in de achtergronden van het verhaal te negeren, ik praat niet goed dat er dingen gesloopt worden, maar ik heb uit eerste hand gehoord dat kinderen van 8!!! Klappen van de me hebben gekregen, vraag ff aan Milo wat er als een normaal mens door je heen gaat als je dat ziet gebeuren.
Eens. Heb 2 keer klappen gehad van de ME. 1x omdat ik ze helden noemde omdat ze een zwakbegaafde jongen, die hen zei niet bang voor ze te zijn, helemaal zoek sloegen. En toen had ik 4 ME'ers in mijn nek. Even voor de juiste beeldvorming, ik was toen 25, 1.72 en 63 kilo, en zag er reuze schattig uit. De 2e keer bij de Kuip, Ajax, de luchtbrug werd schoongeveegd en 3 vrouwen, oma, moeder en zwangere twintiger liepen huilend met de fiets aan de hand niet hard genoeg. Dus oma en de zwangere werden door 2 ME'ers in hun rug geschopt. Ik kon het natuurlijk weer niet laten om er wat van te zeggen, dus 2 ME'ers in mijn nek, en de wapenstok onder mijn kin. Beide keren uitgemaakt voor 'hoer', wat ik natuurlijk ook bijzonder charmant vind van onze wetshandhavers.
Ik heb niet echt een hoge pet op van de ME. Te gefrustreerd, en komen niet om de orde te handhaven, maar om te knokken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Net als bij Mario ben je er een meester in de achtergronden van het verhaal te negeren, ik praat niet goed dat er dingen gesloopt worden, maar ik heb uit eerste hand gehoord dat kinderen van 8!!! Klappen van de me hebben gekregen, vraag ff aan Milo wat er als een normaal mens door je heen gaat als je dat ziet gebeuren.
dat is niet goed, maar geef de ME dan ook geen aanleiding om actie te moeten nemen...

Goed, zie post in andere topic.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 07:09   quote  deeplink  
Ik heb overigens een grotere tyfus hekel aan die mongolen met honden. Keer zo'n hond in me reet gehad omdat ik volgens zo'n mongool 50cm te ver naar links liep.
Ook zo'n knuppel in mn nek gehad van zo'n idioot te paard, omdat ik niet snel geneog van t plein af was bij een charge. Maar ja, t was toen al een wonder dcat ik uberhaupt door had wat er gebeurde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schade aan stadion Sparta tussen 5000 en 10.000 euro









0.0064470