|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Speciaal voor jullie gemaakt, dit filmpje + aftiteling.
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
geweldig filmpje ik zou bijna zeggen ga eens bij de nos solliciteren |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahahahahaha man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! erg vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trots op je VRIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AFCA CBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: NOS??
hahahahaha ben je gek geworden :)
Ben gewoon superblij//////trots op/met AJAX!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:17 schreef joduh het volgende:whahahahahahaha man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! erg vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trots op je VRIEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AFCA CBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben ook trots op jullie! daarom noem ik de namen speciaal nog ff!
sportdwaas.....hahahahahahahaha! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: tnx man!
volgende filmpie sta jij ook in de aftiteling ;) |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Geen idee hoe je een filmpje direct plaats maar Ajax.nl heeft ook een filmpje gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=4Ss-HLdlX4k
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ben ook trots op jullie! daarom noem ik de namen speciaal nog ff! sportdwaas.....hahahahahahahaha! hahahah ik heb hem 2 x van begin tot eind gekeken man...........krijg er weer tranen van in de ogen man!!!!!!!!er is iets van me afgevallen sinds zondag man...ik weet niet wat het is,maar ik ben godverdomme weer trots op mijn cluppie man!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: kan wel wezen man...mijn eerste keus is het filmpie van altijd prijs!!!!!!!!proud to be a friend of him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
Nice filmpje man! lekkker vooral die beelde van 'niets in amsterdam' en dn de goal hahaha JODUHHHHH!!! |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Mooi gemaakt man echt vet Alleen jammer dat je mij vergeten bent :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, ik vond het wel knap hoeveel namen ik ff kon bedenken zo snel!!!
Spijt me man!
Ook jij staat in de aftiteling het volgende filmpje! ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:23 schreef joduh het volgende:[..] hahahah ik heb hem 2 x van begin tot eind gekeken man...........krijg er weer tranen van in de ogen man!!!!!!!!er is iets van me afgevallen sinds zondag man...ik weet niet wat het is,maar ik ben godverdomme weer trots op mijn cluppie man!!!!!!!!!!!!!!! Je bent ook mn maat man! Ik ben er al de hele dag mee bezig, dus dan is het eindresultaat niet zo speciaal meer, net als je 3 uur in de keuken bezig bent en dan je eten na 10 minuten naar binnen werkt... hahaha
Ik moest ook janken hoor, toen ik sfeerbeelden zag, zeker die Vertonghen....wat een Ajacied is dat geworden man!
Ga zeker weer met meer plezier naar Ajax (kijken).
cheers m8!!
*** |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:24 schreef Milanafcaaa het volgende:Nice filmpje man! lekkker vooral die beelde van 'niets in amsterdam' en dn de goal hahaha JODUHHHHH!!! tnx pik! geniet ervan! |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Haha geeft niets man :) Je noemt nog best veel mensen meer dat ik uit mijn hoofd kon noemen Laten we hopen dat dat filmpje niet lang op zich laat wachten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:31 schreef AFCA Montana het volgende:Haha geeft niets man :) Je noemt nog best veel mensen meer dat ik uit mijn hoofd kon noemen Laten we hopen dat dat filmpje niet lang op zich laat wachten ik was hier al 7 uur aan bezig!! hahaha
ff klaar nu hoor! |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
quote: Bedoelde eigenlijk volgend jaar na de 31e titel |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
ik ben ook voor, volgend jaar weer zon filmpje! Nu snakken we nr meer hahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:35 schreef Milanafcaaa het volgende:ik ben ook voor, volgend jaar weer zon filmpje! Nu snakken we nr meer hahaha mwah...ik heb nu ook opeens weer heel veel vertrouwen in het komende seizoen!!
3 goede aankopen en we kunnen centjes verdienen in de CL |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
mooi filmpje, erg mooi gedaan man ;p |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Speciaal voor jullie gemaakt, dit filmpje + aftiteling. [ filmpje ] Tnx man, geweldig in gemonteerd. Moet je vaker doen (nou ja moeten...als je wil dan). Ik heb 2 dagen met kippenvel gelopen, dankzij jou nu weer. Tof dat je 'ons' nog ff vermeld hebt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Toppie APIK,geweldig gemaakt |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] mwah...ik heb nu ook opeens weer heel veel vertrouwen in het komende seizoen!! 3 goede aankopen en we kunnen centjes verdienen in de CL Ja ik ook man.. Ben het alleen niet eens met eventuele transfers van Sigthorsson en Boerrigter, vind boerrigter veel te oud(24) en ook niet goed genoeg.. Ipv Sigthorsson heb ik liever Matavz, Groningen vraagt slechts 6 miljoen, is wel wat duurder dn Sigthorsson maar dan heb je wel wat. Vind Matavz veel meer een aanspeelpunt en 'geiler' voor het doel. Wat vind jy? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kan het filmpje nu niet bekijken aangezien ik op het werk ben. Dus ik zal hem morgenavond eens aanschouwen, maar als Joduh al positief is kan het alleen maar betekenen dat het een goed filmpje is ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
APIK/////////////HELD...
Fuck de hele wereld, jij bent de held van de dag, heerlijk fimpje, en echt fantastsich gemonteerd jongen...
NOGMAALS..... APIK//////////////////HELD...... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Mijn Compliment voor de gene wie dit allemaal hebben gemaakt
AJAX KAMPIOEN! Het dring nu pas echt door steeds meer Vandaag kwamen een paar boerse collegas op het werk En ik zal ze is hebben heb op hun bureau kluisje spullen van die gasten overal AJAX KAMPIOEN 2011 / 2011 LEKKER VOOR JE AFZENDER: Een Echte Ajacied |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Speciaal voor jullie gemaakt, dit filmpje + aftiteling. [ filmpje ] Whahahahaha werelds filmpje dit!!
Altijd prijs in de K//////HELD whahahaha Kan je dit niet posten bij twente!! Whahaha |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Al sta ik niet in de aftiteling ofzo. toch heb je mij overtuigd dat ik me hier ook een deel van voel :D
mooi filmpje. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Speciaal voor jullie gemaakt, dit filmpje + aftiteling. [ filmpje ] You are the GREATEST
Altijd Prijs... wereldvent..
tranen in mijn ogen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: dank u!!! waardeer het! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:45 schreef baco74 het volgende:[..] Tnx man, geweldig in gemonteerd. Moet je vaker doen (nou ja moeten...als je wil dan). Ik heb 2 dagen met kippenvel gelopen, dankzij jou nu weer. Tof dat je 'ons' nog ff vermeld hebt. ja ik ga het zeker vaker doen, dit was mn eerste keer dat ik echt een Ajax-filmpje maak, dat beviel goed.....dus er komt zeker meer! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Bedankt man! hoop dat ik je naam goed heb geschreven!?! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:48 schreef Milanafcaaa het volgende:[..] Ja ik ook man.. Ben het alleen niet eens met eventuele transfers van Sigthorsson en Boerrigter, vind boerrigter veel te oud(24) en ook niet goed genoeg.. Ipv Sigthorsson heb ik liever Matavz, Groningen vraagt slechts 6 miljoen, is wel wat duurder dn Sigthorsson maar dan heb je wel wat. Vind Matavz veel meer een aanspeelpunt en 'geiler' voor het doel. Wat vind jy? Ik vind Sighthorsen een hele goede spits, maar Matavz ook, dus..... afwachten maar!
Liefst zag ik Klaasjan terugkomen.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:56 schreef amsterdammer113 het volgende:Kan het filmpje nu niet bekijken aangezien ik op het werk ben. Dus ik zal hem morgenavond eens aanschouwen, maar als Joduh al positief is kan het alleen maar betekenen dat het een goed filmpje is ;-) hahahaha Joduh is geil van Ajax-filmpjes!!
en van andere dingen ook.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:APIK/////////////HELD... Fuck de hele wereld, jij bent de held van de dag, heerlijk fimpje, en echt fantastsich gemonteerd jongen... NOGMAALS..... APIK//////////////////HELD...... WOOOOOOWW wat een heerlijk gevoel dit!!
hahahaha, niet voor nix zitten kutten de hele dag!!!
tnx man!
Wat zou sportdwaas er van vinden?? en die piraat? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:05 schreef ThreeStars het volgende:Mijn Compliment voor de gene wie dit allemaal hebben gemaakt AJAX KAMPIOEN! Het dring nu pas echt door steeds meer Vandaag kwamen een paar boerse collegas op het werk En ik zal ze is hebben heb op hun bureau kluisje spullen van die gasten overal AJAX KAMPIOEN 2011 / 2011 LEKKER VOOR JE AFZENDER: Een Echte Ajacied hahahahahahahahahahahahaha!!!!
hebben ze geen facebook? plaats je die filmpjes op ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:08 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Whahahahaha werelds filmpje dit!! Altijd prijs in de K//////HELD whahahaha Kan je dit niet posten bij twente!! Whahaha zal ik ff doen!
goed idee! haha |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik vind Sighthorsen een hele goede spits, maar Matavz ook, dus..... afwachten maar! Liefst zag ik Klaasjan terugkomen.... The Hunter het liefst inderdaad, mr die zal nog wel eerst willen slagen in buitenland, dat is altijd al zijn mentaliteit geweest; begint ie ergens aan, wil die het ook afmaken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ow ASS was dus met hoofdletters..... :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:09 schreef Mikejz93 het volgende:Al sta ik niet in de aftiteling ofzo. toch heb je mij overtuigd dat ik me hier ook een deel van voel :D mooi filmpje. Volgende filmpje sta je er ook in kerel ;)
toch nog een hoop niet genoemd zie ik... haha sollie! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ben ik blij mee!
Dit was het minste wat ik voor jullie kon doen, gewoon als vrienden online!
BAM!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] hahahaha Joduh is geil van Ajax-filmpjes!! en van andere dingen ook.... Whahahaha idd. Maar al meer mensen zijn positief dus ben wel benieuwd. Of ze durven niet negatief te zijn vanwege je avatar. Dat kan natuurlijk ook. Whahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Silent!!!! I KILL YOU!!!!!!
hahahaha bang voor een plaatje.....Joduh misschien?? :P |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Damned krijg hem niet open op mn iphone, ben zoooo nieuwsgierig! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Je staat in de aftiteling man....hup, op je laptop jij!!!!
;) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Neeeeee dat meen je!!!! Fuck ik moet nog tot een uur!!! |
|
|