|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik zie graag dat Ajax Serero een kans geeft of inderdaad
Een spits
Sigthorson? KJH? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Echt leuk gedaan dit. Vooral dat Helemaal niets in Amterdam....stukje. Ik moet daar altijd zo om lachen he. Alle supporters van andere clubs moeten altijd helemaal niets in Amsterdam zingen en dan gaan ze zelf keihard op hun bek haha. Ajax is volgens hen altijd arrogant maar het waren de Twente supporters die de hele week arrogant liepen te doen. Ze gingen wel even winnen in de Arena. Helemaal niet in Amsterdam........en toen werden ze wakker.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Je staat in de aftiteling man....hup, op je laptop jij!!!! ;) Sta ik trouwens ook in de aftiteling, anders heeft kijken geen zin natuurlijk. Whahahahaha |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ik ga zomenteen een mailtje sturen naar naar enschede burgemeester
met hoeft u niet amsterdam niet te feliciteren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooi filmpje man! En inderdaad een mooie aftiteling :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] WOOOOOOWW wat een heerlijk gevoel dit!! hahahaha, niet voor nix zitten kutten de hele dag!!! tnx man! Wat zou sportdwaas er van vinden?? en die piraat? Kan jou het schelen wat hun ervan vinden, het is voor de Ajax supporters, kan jou het nu schelen wie of wat er tegen is man....
APIK/////////////HELD....
Wij zijn de beste van Nederland....Whhahahahahahaha FUCK JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus, APIK!! Ik zit weer helemaal te genieten, man. Wat een prachtig filmpje! Je hebt talent. Ik wil elke dag een ander filmpje van je zien over Ajax ;-) Klasse, kerel. Je hebt me weer helemaal blij gemaakt!!! :-) EN DIE AFTITELING... KIPPENVEL !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:31 schreef ThreeStars het volgende:Ik zie graag dat Ajax Serero een kans geeft of inderdaad Een spits Sigthorson? KJH? Serrero is een spits.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb een reactie voor je erbij geplaatst! ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
You got skills! Krijg weer kippenvel bij het beeld van De Jong dat hij voor het publiek gaat staan bij de 3-1, en op het plein ''Met bloed, zweet en tranen!" |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:31 schreef Ajax_fan het volgende:Echt leuk gedaan dit. Vooral dat Helemaal niets in Amterdam....stukje. Ik moet daar altijd zo om lachen he. Alle supporters van andere clubs moeten altijd helemaal niets in Amsterdam zingen en dan gaan ze zelf keihard op hun bek haha. Ajax is volgens hen altijd arrogant maar het waren de Twente supporters die de hele week arrogant liepen te doen. Ze gingen wel even winnen in de Arena. Helemaal niet in Amsterdam........en toen werden ze wakker.... Precies! echt lekker dit!!
*** |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Sta ik trouwens ook in de aftiteling, anders heeft kijken geen zin natuurlijk. Whahahahaha Jij staat er zeker in!!!
hahaha vaste gasten toch?! ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:54 schreef remco k het volgende:[..] Kan jou het schelen wat hun ervan vinden, het is voor de Ajax supporters, kan jou het nu schelen wie of wat er tegen is man.... APIK/////////////HELD.... Wij zijn de beste van Nederland....Whhahahahahahaha FUCK JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!1 JAAAAAAAAAAAAAAAAA remco gaat los!!! BAM!!!!
WEER DE BESTE!!!!!!!!!!!
JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:54 schreef Pietje het volgende:Jezus, APIK!! Ik zit weer helemaal te genieten, man. Wat een prachtig filmpje! Je hebt talent. Ik wil elke dag een ander filmpje van je zien over Ajax ;-) Klasse, kerel. Je hebt me weer helemaal blij gemaakt!!! :-) EN DIE AFTITELING... KIPPENVEL !!! Heerlijk om te horen Pietje!!
Kippenvel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
K*t apple, waarom gaat ie niet open! Wil hem zien!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt man!! Ik heb 's avonds alleen maar de samenvatting gezien (verjaardagverplichtingen!!!) en studio voetbal. Ik heb serieus traantjes (nou ja, zeg maar dikke tranen...) moeten wegpinken. Ik was (en ben nog steeds) zo blij als een kind. Gewoon een gelukkig ventje. Zeven lange jaren hebben we hier op moeten wachten. Dat is niet goed voor een mens ;-) Jouw filmpje (en aftiteling) maakt me weer erg gelukkig! Thanks, man!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Echt genieten dit.
Lekker leip forum dit.
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Jongens ik heb 6 sterren bij me 3 op men shirt
3 sterren naast me ooeh! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaha zag m staan weedhoofie!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:58 schreef Johnny3 het volgende:You got skills! Krijg weer kippenvel bij het beeld van De Jong dat hij voor het publiek gaat staan bij de 3-1, en op het plein ''Met bloed, zweet en tranen!" Juiste woord, KIPPENVEL dankzij ONS AJAX!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahaha probeer een peer!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Drie sterren op het Shirt 3 Sterren Straks aan je broek. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:23 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt man!! Ik heb 's avonds alleen maar de samenvatting gezien (verjaardagverplichtingen!!!) en studio voetbal. Ik heb serieus traantjes (nou ja, zeg maar dikke tranen...) moeten wegpinken. Ik was (en ben nog steeds) zo blij als een kind. Gewoon een gelukkig ventje. Zeven lange jaren hebben we hier op moeten wachten. Dat is niet goed voor een mens ;-) Jouw filmpje (en aftiteling) maakt me weer erg gelukkig! Thanks, man!!! 100% welkom vriend!!!
Dit moeten we blijven vieren met zn allen!!!!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
30 x chapions!!!!!!!!
*** |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Daar wil ik niks mee te maken hebben hahaha :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Altijd prijs
Ik heb eigenlijk een vraag Ik vindt je naam echt gruwelijk maar wat betekent die Altijd prijs de K bedoel je daar me Kut?
Haha zal wel :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:18 schreef ThreeStars het volgende:Altijd prijs Ik heb eigenlijk een vraag Ik vindt je naam echt gruwelijk maar wat betekent die Altijd prijs de K bedoel je daar me Kut? Haha zal wel :) Ben jij een mokkeltje dan??
Die K staat voor Kuip, Altijd Prijs In De Kuip, omdat we daar altijd winnen!
Maar die K kan voor meerdere dingen gelden he ;)
Kut klinkt wel lekker! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Jij wilt wel dat ik een mokkeltje bent Helaas ich hab eine pik
Maar ik moest lachen toen ik je naam voor het eerst zag haha :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
KIPPEVEL, APIK!!!!!! BAM!!!!! AJAX KAMPIOEN...ik kan mijn geluk niet op en je filmpje zal nooit verloren gaan!!!!!! Ik zal het nog vaak bekijken en ik zal dit werk wat je ervoor gedaan hebt nooit vergeten!!!! BEDANKT MAN en * * * ..... BAM!!!!! AJAX KAMPIOEN!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:24 schreef ThreeStars het volgende:Jij wilt wel dat ik een mokkeltje bent Helaas ich hab eine pik Maar ik moest lachen toen ik je naam voor het eerst zag haha :) a pik?
that's me my son!
APIK! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:38 schreef alibabba het volgende:KIPPEVEL, APIK!!!!!! BAM!!!!! AJAX KAMPIOEN...ik kan mijn geluk niet op en je filmpje zal nooit verloren gaan!!!!!! Ik zal het nog vaak bekijken en ik zal dit werk wat je ervoor gedaan hebt nooit vergeten!!!! BEDANKT MAN en * * * ..... BAM!!!!! AJAX KAMPIOEN!!!!!!! hahahahahaha Alibabba!! vriend!!
Heb je genoten man?????? onwerkelijk he die sfeer??!!!???!!?!?!?!?!?!?!
Nergens....maar dan ook N.E.R.G.E.N.S.!!!! hebben ze zo'n sfeer als bij ons!!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk je reactie kerel! waardeer ik man! ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] hahahahahaha Alibabba!! vriend!! Heb je genoten man?????? onwerkelijk he die sfeer??!!!???!!?!?!?!?!?!?! Nergens....maar dan ook N.E.R.G.E.N.S.!!!! hebben ze zo'n sfeer als bij ons!!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!! Leuk je reactie kerel! waardeer ik man! ;) En wat ik genoten heb!!!! Het was werkelijk een fantastische dag en ik zal er elke dag aan denken!! Die sfeer ja...man man man...GEWELDIG!!! Inderdaad APIK, WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE!!! Het is alleen al het soort voetbal wat AJAX voor ogen heeft. Dat is de beste voetbalfilosofie op aarde en dat pakt niemand ONS af. We hebben jaren gesukkeld en we zijn er nog niet, maar de weg is naar boven gezet met voetbalmensen als JOHAN CRUIJFF, DENNIS BERGKAMP, WIM JONK en FRANK DE BOER die iedereen pruimt en daar gaat het om!!! Ik ben ervan overtuigd dat dat de doorslag heeft gegeven in deze 30e landstitel...het werd AJAX weer meer gegund dan voorheen, omdat AJAX weer voetbal uitstraalt en daarom gingen de balletjes van onze tegenstanders de laatste wedstrijden er net niet in ipv van net wel. BAM!!!!!! AJAX KAMPIOEN!!!!! xxx en * * * |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:52 schreef alibabba het volgende:[..] En wat ik genoten heb!!!! Het was werkelijk een fantastische dag en ik zal er elke dag aan denken!! Die sfeer ja...man man man...GEWELDIG!!! Inderdaad APIK, WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE!!! Het is alleen al het soort voetbal wat AJAX voor ogen heeft. Dat is de beste voetbalfilosofie op aarde en dat pakt niemand ONS af. We hebben jaren gesukkeld en we zijn er nog niet, maar de weg is naar boven gezet met voetbalmensen als JOHAN CRUIJFF, DENNIS BERGKAMP, WIM JONK en FRANK DE BOER die iedereen pruimt en daar gaat het om!!! Ik ben ervan overtuigd dat dat de doorslag heeft gegeven in deze 30e landstitel...het werd AJAX weer meer gegund dan voorheen, omdat AJAX weer voetbal uitstraalt en daarom gingen de balletjes van onze tegenstanders de laatste wedstrijden er net niet in ipv van net wel. BAM!!!!!! AJAX KAMPIOEN!!!!! xxx en * * * +30!! EENS ALS EEN STER!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die ga ik niet beleven denk ik.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hoezo man?? niet zo raar doen hoor!!
zeg ff, alles goed???? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
top filmpie en ik zit in de aftiteling,ik ben vereerd...hehe |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Wat ik niet snapt is dat die homos uit eindhoven 2 sterren hebben en die zijn niet eens is 20x kampioen geweest??? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:08 schreef ThreeStars het volgende:Wat ik niet snapt is dat die homos uit eindhoven 2 sterren hebben en die zijn niet eens is 20x kampioen geweest??? ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:08 schreef ThreeStars het volgende:Wat ik niet snapt is dat die homos uit eindhoven 2 sterren hebben en die zijn niet eens is 20x kampioen geweest??? Erelijst
Nederlands landskampioenschap (21x) 1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978, 1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997, 2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008 → Gouden Kampioenssterren: 2(1 ster per 10 landstitels)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:08 schreef ThreeStars het volgende:Wat ik niet snapt is dat die homos uit eindhoven 2 sterren hebben en die zijn niet eens is 20x kampioen geweest??? Klopt dus niet.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Laat maar ride Srry iedereen voor deze vraag :P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: wat wel lache is is dat die pisboertjes het gevraagd hebben na hun 20e
ze wilden graag net zoals in het buitenland sterren op het shirt. dat was in 2006 feienooit sprong er gelijk op en ook 1 En ja, Ajax dacht dat is mooi. hebben wij er binnenkort 3 duurde alleen ff wat langer maar voordat zij er 3 hebben zitten we in 2030
hahahahahahahahahaha
en hebben wij er 4 |
|
|
|