|
|
ThreeStars
|
|
|
voor mijn dood heeft ajax 6 sterren |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Super mooi filmje APIK!! echt wat een beleving deze dag :D
(jammer dat ik geen groeten krijg maar het zijn ook zoveel namen op t forum hehehe) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:54 schreef Pietje het volgende:Jezus, APIK!! Ik zit weer helemaal te genieten, man. Wat een prachtig filmpje! Je hebt talent. Ik wil elke dag een ander filmpje van je zien over Ajax ;-) Klasse, kerel. Je hebt me weer helemaal blij gemaakt!!! :-) EN DIE AFTITELING... KIPPENVEL !!! Piet geniet. Gefeliciteerd met 'onze' titel, kerel. Ik hoop dat je tijdens die verjaardag (van ik dacht je tante) nog wat van de wedstrijd hebt mee kunnen krijgen. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Ik wil zoiezo niet je topic hijacken maar ik was ook van plan om een filmpje te gaan maken ;) hier alvast de eerste 6 seconden hihi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door AFCA*** -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Waar dan?
Ah,Tijdens quoten toegevoegt zeker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Kort, maar je intro ziet er gelikt uit. Nu snel de beelden, ik hoop op wel wat sfeer opnames.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Kampioenen ole ole AFCA CBS |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Speciaal voor jullie gemaakt, dit filmpje + aftiteling. [ filmpje ] nouja zeg... mij gewoon vergeten in de aftiteling! ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 01:09 schreef AFCA*** het volgende:Ik wil zoiezo niet je topic hijacken maar ik was ook van plan om een filmpje te gaan maken ;) hier alvast de eerste 6 seconden hihi [ filmpje ] zeer gave intro! post de rest als het klaar is ook hier! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boudewijn wordt helemaal geil van het feit dat de naam HEADLINER erin vermeld staat..
LOL |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
APIK waaaaaaaaanzinnig filmpje!!!!!!! Kan er uren naar kijken;) Erg profi in elkaar gezet ook!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 23:12 schreef AFCA*** het volgende:Super mooi filmje APIK!! echt wat een beleving deze dag :D (jammer dat ik geen groeten krijg maar het zijn ook zoveel namen op t forum hehehe) Ik heb wel aan je gedacht hoor, kijk maar, ik heb alleen bij threestars drie *** erbij gedaan, ik wist ook niet alle namen zeker!
Sorry vriend, je hoort erbij! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nog wel ff aan je gedacht, maar sorry, een echte topic-vriend ben je (nog) niet! Je lichte drang naar rotterdam zuid is ook niet echt het duwtje dat ik in de goede richting nodig had... ;)
Toch leuk dat je ff gekeken hebt en als je ooit een JOOD wordt, dan sta je in al mn aftitelingen!!!
Ciao! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 14:58 schreef Benno het volgende:APIK waaaaaaaaanzinnig filmpje!!!!!!! Kan er uren naar kijken;) Erg profi in elkaar gezet ook!! Tnx man, leuk om te horen!!!!!
*** neemt niemand ons meer af!!! BAM!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Je hebt er wel druk mee vriend. Nogmaals geweldige film,heb het 4 keer gekeken :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:Je hebt er wel druk mee vriend. Nogmaals geweldige film,heb het 4 keer gekeken :) Nog keer kijke nog keer kijkeeeeeee!!!!!!
hahahaha!!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: msschn beetje laat mr alvast bedankt :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: volgens mij ben jij Joduh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent de grootste meest verdorven,chynische,ophitsende uitlokkende,provocerende,brutale,niets ontziende,egoistische,normloze,respectloze,hersenloze,spottende uitlokker die ik ooit heb meegemaakt
APIK en JODUH zijn forum kwallebakken en zweren samen. De Antichrist is op ons neergedaald. We zijn gedoemd.
Maar gelukkig hebben wij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
APIK en JODUH/// MIJN HELDEN |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ALLE FORUM PIKKEN ///HELDEN |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Lekker filmpje man! Daar heb je behoorlijk wat tijd in zitten. Een echte feel good movie! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wij//////moeten jou niet!
Hahaha!
bam! op die neus!!!!
JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 23:46 schreef Robinho het volgende:Lekker filmpje man! Daar heb je behoorlijk wat tijd in zitten. Een echte feel good movie! net als titanic ja...........
tnx kerel! ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
WEER EVEN GENIETEN VRIENDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tranen komen zo weer tevoorschijn!!!!
KAMPIOENEN OLE OLEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
doe je aan re-openingen van alle oude kampioens topics? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nee alleen mn eigen topics even opwaarderen.....tenminste, diegene die nog door de beugel kunnen nu!
Lekker om weer te zien toch? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ooh ja zeker, hartstikke leuk! Maar het zijn inderdaad allemaal topics van jou.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk, het blijven allemaal heerlijke filmpjes!! |
|
|
|