Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:54 schreef Pietje het volgende: Jezus, APIK!! Ik zit weer helemaal te genieten, man. Wat een prachtig filmpje! Je hebt talent. Ik wil elke dag een ander filmpje van je zien over Ajax ;-) Klasse, kerel. Je hebt me weer helemaal blij gemaakt!!! :-) EN DIE AFTITELING... KIPPENVEL !!!
Piet geniet. Gefeliciteerd met 'onze' titel, kerel. Ik hoop dat je tijdens die verjaardag (van ik dacht je tante) nog wat van de wedstrijd hebt mee kunnen krijgen.
Op woensdag 18 mei 2011 - 01:09 schreef AFCA*** het volgende: Ik wil zoiezo niet je topic hijacken maar ik was ook van plan om een filmpje te gaan maken ;) hier alvast de eerste 6 seconden hihi
Op woensdag 18 mei 2011 - 01:09 schreef AFCA*** het volgende: Ik wil zoiezo niet je topic hijacken maar ik was ook van plan om een filmpje te gaan maken ;) hier alvast de eerste 6 seconden hihi
[ filmpje ]
zeer gave intro! post de rest als het klaar is ook hier!
nouja zeg... mij gewoon vergeten in de aftiteling! ;)
Nog wel ff aan je gedacht, maar sorry, een echte topic-vriend ben je (nog) niet! Je lichte drang naar rotterdam zuid is ook niet echt het duwtje dat ik in de goede richting nodig had... ;)
Toch leuk dat je ff gekeken hebt en als je ooit een JOOD wordt, dan sta je in al mn aftitelingen!!!
Ciao!
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 18 mei 2011 - 21:51
Op woensdag 18 mei 2011 - 14:58 schreef Benno het volgende: APIK waaaaaaaaanzinnig filmpje!!!!!!! Kan er uren naar kijken;) Erg profi in elkaar gezet ook!!
Jij bent de grootste meest verdorven,chynische,ophitsende uitlokkende,provocerende,brutale,niets ontziende,egoistische,normloze,respectloze,hersenloze,spottende uitlokker die ik ooit heb meegemaakt
APIK en JODUH zijn forum kwallebakken en zweren samen. De Antichrist is op ons neergedaald. We zijn gedoemd.
Maar gelukkig hebben wij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Nenam_tiL --
Op woensdag 18 mei 2011 - 23:46 schreef Robinho het volgende: Lekker filmpje man! Daar heb je behoorlijk wat tijd in zitten. Een echte feel good movie!
net als titanic ja...........
tnx kerel! ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2011 - 20:43