|  | 

|  | ThreeStars 
 |  | 

|  |  
						| voor mijn dood heeft ajax 6 sterren |  |  | 

|  | 

|  | AFCA*** 
 |  | 

|  |  
						| Super mooi filmje APIK!! echt wat een beleving deze dag :D 
 (jammer dat ik geen groeten krijg maar het zijn ook zoveel namen op t forum hehehe)
 |  |  | 

|  | 

|  | baco74 
 |  | 

|  |  
						| quote:Piet geniet.Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:54 schreef Pietje het volgende:Jezus, APIK!! Ik zit weer helemaal te genieten, man. Wat een prachtig filmpje! Je hebt talent. Ik wil elke dag een ander filmpje van je zien over Ajax ;-) Klasse, kerel. Je hebt me weer helemaal blij gemaakt!!! :-) EN DIE AFTITELING... KIPPENVEL !!! Gefeliciteerd met 'onze' titel, kerel.
 Ik hoop dat je tijdens die verjaardag (van ik dacht je tante) nog wat van de wedstrijd hebt mee kunnen krijgen.
 |  |  | 

|  | 

|  | AFCA*** 
 |  | 

|  |  
						| Ik wil zoiezo niet je topic hijacken maar ik was ook van plan om een filmpje te gaan maken ;) hier alvast de eerste 6 seconden hihi 

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door AFCA*** --
 |  |  | 

|  | 

|  | baco74 
 |  | 

|  |  
						| quote:Waar dan? 
 Ah,Tijdens quoten toegevoegt zeker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door baco74 --
 |  |  | 

|  | 

|  | baco74 
 |  | 

|  |  
						| Kort, maar je intro ziet er gelikt uit. Nu snel de beelden, ik hoop op wel wat sfeer opnames.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door baco74 --
 |  |  | 

|  | 

|  | AFCA Montana 
 |  | 

|  |  
						| Kampioenen ole ole AFCA CBS
 |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:nouja zeg... mij gewoon vergeten in de aftiteling! ;)Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Speciaal voor jullie gemaakt, dit filmpje + aftiteling. [ filmpje ] |  |  | 

|  | 

|  | Boudewijn 
 |  | 

|  |  
						| quote:zeer gave intro!Op woensdag 18 mei 2011 - 01:09 schreef AFCA*** het volgende:Ik wil zoiezo niet je topic hijacken maar ik was ook van plan om een filmpje te gaan maken ;) hier alvast de eerste 6 seconden hihi [ filmpje ] post de rest als het klaar is ook hier!
 |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| Boudewijn wordt helemaal geil van het feit dat de naam HEADLINER erin vermeld staat.. 
 LOL
 |  |  | 

|  | 

|  | Benno 
 |  | 

|  |  
						| APIK waaaaaaaaanzinnig filmpje!!!!!!! Kan er uren naar kijken;) Erg profi in elkaar gezet ook!!
 |  |  | 

|  | 

|  | ALTIJD PRIJS IN DE K 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik heb wel aan je gedacht hoor, kijk maar, ik heb alleen bij threestars drie *** erbij gedaan, ik wist ook niet alle namen zeker!Op dinsdag 17 mei 2011 - 23:12 schreef AFCA*** het volgende:Super mooi filmje APIK!! echt wat een beleving deze dag :D (jammer dat ik geen groeten krijg maar het zijn ook zoveel namen op t forum hehehe) 
 Sorry vriend, je hoort erbij!
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| quote:Nog wel ff aan je gedacht, maar sorry, een echte topic-vriend ben je (nog) niet! Je lichte drang naar rotterdam zuid is ook niet echt het duwtje dat ik in de goede richting nodig had... ;)

Toch leuk dat je ff gekeken hebt en als je ooit een JOOD wordt, dan sta je in al mn aftitelingen!!!

Ciao!
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| quote:Tnx man, leuk om te horen!!!!!Op woensdag 18 mei 2011 - 14:58 schreef Benno het volgende:APIK waaaaaaaaanzinnig filmpje!!!!!!! Kan er uren naar kijken;) Erg profi in elkaar gezet ook!! 
 *** neemt niemand ons meer af!!! BAM!!!!!!!
 |  |  | 

|  | 

|  | Nenam_tiL 
 |  | 

|  |  
						| Je hebt er wel druk mee vriend. Nogmaals geweldige film,heb het 4 keer gekeken :)
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| quote:Nog keer kijke nog keer kijkeeeeeee!!!!!!Op woensdag 18 mei 2011 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:Je hebt er wel druk mee vriend. Nogmaals geweldige film,heb het 4 keer gekeken :) 
 hahahaha!!!
 |  |  | 

|  | 

|  | dutchajaxmen 
 |  | 

|  |  
						| quote:msschn beetje laat mr alvast bedankt :P |  |  | 

|  | 

|  | Nenam_tiL 
 |  | 

|  |  
						| quote:volgens mij ben jij Joduh
 |  |  | 

|  | 

|  | Nenam_tiL 
 |  | 

|  |  
						| quote:Jij bent de grootste meest verdorven,chynische,ophitsende uitlokkende,provocerende,brutale,niets ontziende,egoistische,normloze,respectloze,hersenloze,spottende uitlokker die ik ooit heb meegemaakt 
 APIK en JODUH zijn forum kwallebakken en zweren samen.
 De Antichrist is op ons neergedaald.
 We zijn gedoemd.

Maar gelukkig hebben wij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Nenam_tiL --
 |  |  | 

|  | 

|  | Ride 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Nenam_tiL 
 |  | 

|  |  
						| APIK en JODUH/// MIJN HELDEN |  |  | 

|  | 

|  | Nenam_tiL 
 |  | 

|  |  
						| ALLE FORUM PIKKEN ///HELDEN |  |  | 

|  | 

|  | Robinho 
 |  | 

|  |  
						| Lekker filmpje man! Daar heb je behoorlijk wat tijd in zitten. Een echte feel good movie!
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| quote:Wij//////moeten jou niet! 
 Hahaha!

bam! op die neus!!!!

JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHH
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| quote:net als titanic ja...........Op woensdag 18 mei 2011 - 23:46 schreef Robinho het volgende:Lekker filmpje man! Daar heb je behoorlijk wat tijd in zitten. Een echte feel good movie! 
 tnx kerel! ;)
 |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| WEER EVEN GENIETEN VRIENDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 Tranen komen zo weer tevoorschijn!!!!

KAMPIOENEN OLE OLEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
 |  |  | 

|  | 

|  | Ajx 
 |  | 

|  |  
						| doe je aan re-openingen van alle oude kampioens topics? |  |  | 

|  | 

|  | 

|  |  
						| Nee alleen mn eigen topics even opwaarderen.....tenminste, diegene die nog door de beugel kunnen nu! 
 Lekker om weer te zien toch?
 |  |  | 

|  | 

|  | Ajx 
 |  | 

|  |  
						| Ooh ja zeker, hartstikke leuk! Maar het zijn inderdaad allemaal topics van jou.... |  |  | 

|  | 

|  | amsterdammer113 
 |  | 

|  |  
						| Heerlijk, het blijven allemaal heerlijke filmpjes!! |  |  | 

|  |