|
|
Collin-
|
|
|
Heren
Veel fans hebben een tatoeage van de 3 sterren laten zetten. Zelf denk ik er ook over na, hebben jullie misschien zo'n tattoo of foto's hiervan? Dank |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Zit zelf ook te denken aan een Ajax tatoeage omdat Ajax het enige is waar ik altijd van zal houden |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
Dude! This goes way too far! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hahaha,Mafkees. Ik zit net aan me broodje kipfilet, Ik vertrouw m'n knoflooksaus niet meer. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
God kolere prijs
Wtf bezield je.....
Ziek in je hoofd
Hahahahahahaha
Ik wilde het eerst wel doen maar het is een hype aan het worden. Heb al 5 tattoos overal dus daar ligt het niet aan... Misschien later als de aandacht verslapt is |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
En ik me maar afvragen waar die K voor staat. |
|
|
|
|
Collin-
|
|
|
lekker serieus weeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:55 schreef baco74 het volgende:[..] Hahaha,Mafkees. Ik zit net aan me broodje kipfilet, Ik vertrouw m'n knoflooksaus niet meer. Hahahahahahahahaha!! lig in een stuip hiero!!!!! :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:33 schreef AFCA Montana het volgende:Zit zelf ook te denken aan een Ajax tatoeage omdat Ajax het enige is waar ik altijd van zal houden Remy? Ik kan wel wat meer verzinnen waar ik altijd van zal houden, Ma,pa,oma,opa etc. Theo Janssen is met zijn eigen + zijn schoonfamilie getatoetakeld. Gregory heeft al zijn twitter-vrienden op zijn arm staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Kut of Kont.....maakt mij niet uit....... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . als het maar van een vrouw is ;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Kut of Kont.....maakt mij niet uit....... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . als het maar van een vrouw is ;) Kelly big brother? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha heerlijk zo'n foto op het moment dat je aan het eten bent. Bedankt man! Grrrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:22 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahaha heerlijk zo'n foto op het moment dat je aan het eten bent. Bedankt man! Grrrrr hahahahahahahahahaha!!!
soep met BALLEN??????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahaha die is best lekker toch??? :O |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee dat eet ik vrijdag. Nu eet ik sperziebonen met gehakt, maar als ik nu naar me bord kijk en denk aan die 3 konten heb ik het idee dat het uitgescheten dunne stront is. Lekker weer man. Heel mijn honger weg. WHahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Jij zou het nog met een kudde merries doen man
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Gadverdamme man je ziet die bruine schijt man |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Beter dan Kelly. Merries lullen niet zo dom. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee dat eet ik vrijdag. Nu eet ik sperziebonen met gehakt, maar als ik nu naar me bord kijk en denk aan die 3 konten heb ik het idee dat het uitgescheten dunne stront is. Lekker weer man. Heel mijn honger weg. WHahahahaha HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Dit is echt om krom van te liggen!!!!!!!!! en dat doe ik ook!! woehahahahahahahahaha!!!!!!
Eetze man! hahahahahahaha... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA kappe nou jongens!!!!!!!!
serieus buikpijn van het lachen nu!!!
OOOOOOOOOOOOOHHHH wat erg dit!
Hahahahahahaha!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Bruine schijt???
wist ik niet! LOL!!!!!!!
Hahahahahaha slappe kak...eeeuuhh lach!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Merries hebben ook geen lul pipo!
ghi ghii!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: bah viezerik...hehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zelden zo'n ranzig topic gezien... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: wat nou??
Misschien zijn het wel hele aardige mannen!?
:) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ken geregeld worden hoor! hahaha
"plaats hier je meest ranzige foto topic"
start jij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ken geregeld worden hoor! hahaha "plaats hier je meest ranzige foto topic" start jij? Ik sla ff over.... Zit meestal op de bank naast het vrouwtje te posten terwijl ik wat werk doe of tv kijk.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Ik sla ff over.... Zit meestal op de bank naast het vrouwtje te posten terwijl ik wat werk doe of tv kijk.. bang dat je over dr heen kotst???
XD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmm volgens mij is iedereen aan het kijken.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij wint! of zal ik zeggen: jij wind!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
of op de WC aan het kotsen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: mn meissie wou het ook ff zien hahahaha die zegt, dat is chocoladeijs man!!!! hahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: :D
maaruh waarom heb k nie zoon avaatar :s |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whaahaha, nee dat kan ik wel hebben hoor, maar er is een heel moois spreek woord: "alles te weten maakt niet gelukkig" ik houd mij daar graag aan..... voor anderen dan he, ik wil zelf alijd alles weten.. En zien.....:-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ik ga het zo ook doen met haar!! hahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] mn meissie wou het ook ff zien hahahaha die zegt, dat is chocoladeijs man!!!! hahahahahaha LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL whahahahahahahhahahaha nou ik wens haar veel plezier !!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....ik kan het nog steeds niet geloven..zo'n raar seizoen met alles erop en eraan en mijn gevoelens man....het schommelde zo op en neer. Na Ado had ik er 0,0 vertrouwen in en nog komt het goed. Ik heb gebeden en de hulp van RINUS, SJAKIE en BOBBY ingeroepen!!! Ik ben gelovig en wellicht dat zij ONZE club net dat laatste zetje gaven!!!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:00 schreef alibabba het volgende:[..] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....ik kan het nog steeds niet geloven..zo'n raar seizoen met alles erop en eraan en mijn gevoelens man....het schommelde zo op en neer. Na Ado had ik er 0,0 vertrouwen in en nog komt het goed. Ik heb gebeden en de hulp van RINUS, SJAKIE en BOBBY ingeroepen!!! Ik ben gelovig en wellicht dat zij ONZE club net dat laatste zetje gaven!!!!!! Ik moet ze ook nog 100000 x bedanken hoor Ali!
Hun hebben het zeker beinvloed! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: als je zo'n bak stront opvreet krijg je er één van me! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
He gasten, ik ben schijten en daarna eten :)
mzzl!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zou Boudewiujn bedreigen.. hahah ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: mwah geen inet hero.. als me buurman nu was.. :D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach mijn aspraak staat al man...heeft ook wwel weer wat als het een hype is man..herken je mekaat ook op het strand...;-) |
|
|
|
|
Galactico
|
|
|
quote: WTF WUHAHAHAHAHA!!!!! |
|
|
|