|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Jongens/Mannen.
Ik heb een trieste/Goede mededeling voor jullie. Ik ga stoppen met dit forum. Ik ga verhuizing naar Engeland vanwege werk en zal aankomende Vrijdag vertrekken. Allemaal nog Gefeliciteert met 3e ster. Mijn Broer Joey gaat Waarschijnlijk posten op dit Forum ik heb hem dit aangeraden en hij zal binnenkort wel een keer beginnen. Ik vond het leuk om met jullie op dit forum te discusere/praten. al waren er soms wat 'ruzietjes'.
Jongens/Mannen het ga jullie goed. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Succes, en geniet ervan;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Het gaat je goed! Hebben ze daar geen internet dan? Mzzl |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
jij gaat nergens naartoe Nee man ga je missen ik heb je niet altijd even goed gekend Maar goed life goes on
Maar kun je niet in dat breakfastland op het forum?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door ThreeStars -- |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Wel internet. maar de 1e 3 maand zal meer met taal en alles bezig zijn daar. Aanpassen enzo en vooral dat eten leren eten. En vrouwtjes natuurlijk. Word fan van Manchester word ik elk jaar kampioen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:54 schreef ThreeStars het volgende:jij gaat nergens naartoe Nee man ga je missen ik heb je niet altijd even goed gekend Maar goed life goes on Maar kun je niet in dat breakfastland op het forum? Remco is iemand anders hoor? Of maakte je een grapje gezien de avatars die hetzelfde zijn? :P |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Leuke uitdaging! Hoelang ga je? Voor altijd? Veel succes en plezier, doe ze de groeten daar in Engeland! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:00 schreef ThomasAjacied het volgende:Leuke uitdaging! Hoelang ga je? Voor altijd? Veel succes en plezier, doe ze de groeten daar in Engeland! Voor Voorlopig zeg maar sws 3 jaar. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Succes en geniet van je tijd in engeland. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Remco is iemand anders hoor? Of maakte je een grapje gezien de avatars die hetzelfde zijn? :P ja man ik ben bijna avatar geil nee ik keek beetje verkeerd daarom edit meteen :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:05 schreef ThreeStars het volgende:[..] ja man ik ben bijna avatar geil nee ik keek beetje verkeerd daarom edit meteen :) Hahaha ;) |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
heel veel geluk en succes |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Hasjkoph bel even theo om hasj te halen kan jij weer vooruit :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Veel succes, en tot ziens... In Engeland geen internet?? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wennen aan de taal en het eten en de dames ? Je gaat naar de uk vriend niet naar china :s zit niet veel verschil in hoor, ja de taal maar neem aan dat je ook school hebt gehad ? Anyway.. good luck |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Tot ziens? heb je eigenlijk nog nooit gezien he! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:48 schreef Ajax-pwnt het volgende:Jongens/Mannen. Ik heb een trieste/Goede mededeling voor jullie. Ik ga stoppen met dit forum. Ik ga verhuizing naar Engeland vanwege werk en zal aankomende Vrijdag vertrekken. Allemaal nog Gefeliciteert met 3e ster. Mijn Broer Joey gaat Waarschijnlijk posten op dit Forum ik heb hem dit aangeraden en hij zal binnenkort wel een keer beginnen. Ik vond het leuk om met jullie op dit forum te discusere/praten. al waren er soms wat 'ruzietjes'. Jongens/Mannen het ga jullie goed. Die Joey he, dat is niet je broertje! Jij wil gewoon je naam zuiveren.... hahahaha
Engeland heeft ook gewoon internet hoor, dus Zaterdag ken je gewoon weer op deze site!!
Tot dan knuppeltje ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zie je hier toch.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heeftie zelf nodig ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Virtueel zien! Eng.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: straks kunnen we hem niet verstaan want hij wordt een English Man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mijn Engels is goed genoeg ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:54 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] Wel internet. maar de 1e 3 maand zal meer met taal en alles bezig zijn daar. Aanpassen enzo en vooral dat eten leren eten. En vrouwtjes natuurlijk. Word fan van Manchester word ik elk jaar kampioen. Het eten daar is niet zoveel anders dan hier, enige waar je aan zal moeten wennen is dat daar vaak s'middags al warm wordt gegeten, en ze hebben rare dingen i.p.v. onze boterham met jam, ze hebben hun boterham met suiker en dat soort ongein, de typische dingen die je hoort over hun "zware"ontbijt klopt bij de meeste mensen helemaal niet.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
I JUST CAME TO SAY GOODBYE! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:26 schreef remco k het volgende:[..] Het eten daar is niet zoveel anders dan hier, enige waar je aan zal moeten wennen is dat daar vaak s'middags al warm wordt gegeten, en ze hebben rare dingen i.p.v. onze boterham met jam, ze hebben hun boterham met suiker en dat soort ongein, de typische dingen die je hoort over hun "zware"ontbijt klopt bij de meeste mensen helemaal niet.. true :) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Nooit, waar moet ik heen?
geen land dat beter is en geen stad die mooier is. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:48 schreef Ajax-pwnt het volgende:Jongens/Mannen. Ik heb een trieste/Goede mededeling voor jullie. Ik ga stoppen met dit forum. Ik ga verhuizing naar Engeland vanwege werk en zal aankomende Vrijdag vertrekken. Allemaal nog Gefeliciteert met 3e ster. Mijn Broer Joey gaat Waarschijnlijk posten op dit Forum ik heb hem dit aangeraden en hij zal binnenkort wel een keer beginnen. Ik vond het leuk om met jullie op dit forum te discusere/praten. al waren er soms wat 'ruzietjes'. Jongens/Mannen het ga jullie goed. de mazzel he, en veel plezier daar!
waar ga je eigenlijk heen in Engeland? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:29 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] de mazzel he, en veel plezier daar! waar ga je eigenlijk heen in Engeland? Naar dat ene grondwatertje in Greenwich :P |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach lamlul ook in engeland hebben ze internet hoor...mazzeltov |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Whahahaha, nou ik werk 3 dagen in de weeek in Engeland.. Zit ook daar gewoon op het forum, maar eh, lekker heerlijke vette ontbijt, met heerlijks pints in de avond. Eten is echt vreselijk daar, behalve Eend, dat kunnen ze als geen ander klaarmaken daar. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Succes aan de andere kant van het kanaal! |
|
|
|