|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Stekelenburg: 'Fantastische aanbieding van Ajax in beraad' (Voetbalinfo.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja ik heb er zelf een algemeen topic over gestart, maar dit is toch wel echt heel belangrijk, ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat hij blijft, maar het zou wel heel erg mooi zijn. Ondanks dat ik een groot fan ben van Vermeer, is Stekelenburg nu toch wel een paar stapjes verder..
Hopelijk gaat dit lukken, hij klinkt in ieder geval best positief... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Manchester is met De Gea bezig maar het zijn dat die alsnog gaat maar ik schat dat misschien 40 procent in |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn Remco.. als steek blijft wil Vermeer weg. maar hoelang blijft steek nog ?? jaar dan ? hooguit ? tot na het EK.. nee dan kies ik liever voor een langere termijn en zeg ik Vermeer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:51 schreef nummer10 het volgende:weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn Remco.. als steek blijft wil Vermeer weg. maar hoelang blijft steek nog ?? jaar dan ? hooguit ? tot na het EK.. nee dan kies ik liever voor een langere termijn en zeg ik Vermeer.. Vermeer heeft aangegeven te willen blijven, maar je hebt op zich wel een punt, had ik nog niet over nagedacht...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat denk ik dus ook, daarom vind ik het ook niet zo heel erg als Steek weggaat.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik hoop dat hij blijft dan behoudt je de beste keeper toch in amsterdam... |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
Hij gaat niet blijven , hij keepte de wk-finale....... dit is een hele goeie keeper, en van der sar gaat stoppen, dus ze gaan heel ver voor hem... jammer, ik heb er helaas geen geloof meer in:( maar we hebben al een opvolger, kenneth(L) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mjah, dankzij Vermeer toch ook de Titel hoor.. je moet maar zoon standin zijn.. en zeker ook kunnen, en het is niet de eerste keer dat hij veel punten heeft gepakt.. jaar onder MvB ook |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:mjah, dankzij Vermeer toch ook de Titel hoor.. je moet maar zoon standin zijn.. en zeker ook kunnen, en het is niet de eerste keer dat hij veel punten heeft gepakt.. jaar onder MvB ook klopt, maar van basten passeerde stekelenburg voor kenneth, das echt een grote fout:( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:41 schreef Humankillz het volgende:[..] klopt, maar van basten passeerde stekelenburg voor kenneth, das echt een grote fout:( Helemaal geen grote fout, op dat moment was het terecht, en dankzij die beslissing is Steek zo gegroeid als keeper, hij is nu stukken beter dan dat hij voorheen was, dit dankzij van Basten.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer heeft aangegeven te willen blijven, maar je hebt op zich wel een punt, had ik nog niet over nagedacht...... Als dit waar is dan zou dit hartstikke mooi zijn! Je wilt toch ten alle tijde je beste spelers behouden als dit mogelijk is? Want dat is eigenlijk echt wel een must wil je mee kunnen op het niveau van de Champions League! En als hij besluit toch te gaan hebben we al een opvolger in huis.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal geen grote fout, op dat moment was het terecht, en dankzij die beslissing is Steek zo gegroeid als keeper, hij is nu stukken beter dan dat hij voorheen was, dit dankzij van Basten.. klopt |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:53 schreef Johnny3 het volgende:[..] Als dit waar is dan zou dit hartstikke mooi zijn! Je wilt toch ten alle tijde je beste spelers behouden als dit mogelijk is? Want dat is eigenlijk echt wel een must wil je mee kunnen op het niveau van de Champions League! En als hij besluit toch te gaan hebben we al een opvolger in huis.. Eens en het is echt niet verkeerd om hem nog 1 jaar te behouden met een verkoopclausule van 10m. Vermeer alle knvb bekerwedstrijden laten keepen en dan mag hij het straks helemaal overnemen, als Steek maar niet gratis weggaat eind volgend jaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wel mooi dat tie toch erover nadenkt om te blijven, hij is natuurlijk een wereldkeeper!
zou het geweldig vinden!
heb veel respect voor hem! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zoveel keus heeft ie ook weer niet man........ |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wel mooi dat tie toch erover nadenkt om te blijven, hij is natuurlijk een wereldkeeper! zou het geweldig vinden! heb veel respect voor hem! Ja het kan ook gespeeld zijn om andere clubs te laten schrikken, zodat ze sneller gaan toehappen, omdat hij anders duurder zal worden mocht hij echt bijtekenen. Daarbij kweekt hij ook heel veel goodwill bij de fans dat hij dit zegt.. Ik vrees dat hij gewoon weggaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het zou logisch zijn als hij weggaat!
maar om dit te gaan spelen??, tsja dat zullen we nooit weten! eerlijk gezegt denk ik dat steek niet zoiets doet, hij is toch een trouwe ajacied! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Zal ik het zo zeggen, als hij gaat tekenen, dan doet hij dat pas aan het eind van de transferdeadline. Hij zal het wel serieus nemen, maar ik denk dat ze het ook gebruiken om te zorgen dat andere clubs sneller gaan handelen. Het komt Ajax ook beter uit als er snel duidelijkheid is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja natuurlijk is steek een geweldige keeper.. En dat steek het zo doet vind ik geweldig.. Hij kan t gewoon zo spelen.. Zo zou een team als ajax ook spelen met steek, hij wil naar een topclub en als er zo meer teams komen ineens dan word de vraagprijs een stuk hoger.. Prima.. Hij is een geweldige ajacied maar die willen ook wel eens wat anders.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wel een nadeel dat kampioen zijn, Geen nacompetitie, geen voorrondes. Duurt lang zo de transfer zomer |
|
|
|