|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 17:18 schreef alibabba het volgende:[..] Twee, in de competitie althans!!! In hoeveel competitieduels deed hij dat? In 2 deed hij dat.
de andere 19 wedstrijden dat hij namelijk speelde had hij geen assits.......:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie was de tegenstander en in welke opstelling speelden zij in de eerste door Ajax gewonnen Europacup 1 finale??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Sorry jongens , me verbinding klapte eruit. Nog geprobeerd op me mobiel maar ik kwam maar niet ingelogd. In dit geval slaat Baco 74 niet op bacardi cola, maar zijn de eerste twee letters van respectievelijk mijn voor- en achternaam en 74 is mijn bouwjaar.
Nogmaals sorry voor mijn afwezigheid. Wat was de laatste vraag? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
panatinaikos hahahahahahaha dikkie van dijkie en arie haanie
istie goe??????? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
panatinaikos stuy,neeskens,hulshof,vasovic,suurbier,rijnders(blankenburg),muhren,swart(haan),cruijff,van dijk,keizer. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
sorry,nu weer eten. I'll be back! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 17:38 schreef baco74 het volgende:panatinaikos stuy,neeskens,hulshof,vasovic,suurbier,rijnders(blankenburg),muhren,swart(haan),cruijff,van dijk,keizer. Volgens mij bedoeld Remco de opstelling van Panathinaikos? Tenminste dat haal ik uit zijn vraag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 17:38 schreef baco74 het volgende:panatinaikos stuy,neeskens,hulshof,vasovic,suurbier,rijnders(blankenburg),muhren,swart(haan),cruijff,van dijk,keizer. Alibabba heeft gelijk, ik doel op de opstelling van de tegenstander... Ik zei toch ook dat we het iets moeilijker moeten maken.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ah joh pleur ff op met zulke vragen man......die weet gewoon niemand man...zit je op verkeerde forum...panathinaikos forum moet je deze posten pik!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 18:12 schreef joduh het volgende:ah joh pleur ff op met zulke vragen man......die weet gewoon niemand man...zit je op verkeerde forum...panathinaikos forum moet je deze posten pik!!!! Makkelijke vragen worden met 2 minuten beantwoord.... En dit waren toch echt de mannen die door Ajax van de mat werden geveegd, lekker toch voor Ajax......
Kom op man, ook jij kan hier wel achter komen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:Wie was de tegenstander en in welke opstelling speelden zij in de eerste door Ajax gewonnen Europacup 1 finale??? Vooruit, krijg je ze allebei...
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Makkelijke vragen worden met 2 minuten beantwoord.... En dit waren toch echt de mannen die door Ajax van de mat werden geveegd, lekker toch voor Ajax...... Kom op man, ook jij kan hier wel achter komen.. als ik moet gaan opzoeken doen ik wel met 2 voor 12 mee....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
lol je was me net voor ikke_tikkie :) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Welke speler was voorbestemd naar Feyenoord te gaan, maar werd op Schiphol opgepikt door een delegatie van Ajax om vervolgens ook daar te tekenen? |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
Wat is de bekendste bijnaam van een ex-ajacied die jarig is in Januari, die ook wel bekend stond om zijn vele schwalbe's. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan de volgende vraag??? |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
vraag is gesteld, nu het antwoord nog! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
El pistolero...
Met hoeveel punten verschil werd de Ajax A1 dit seizoen kampioen en wat was het doelsaldo.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
15 punten verschil en doelsaldo was 51- 83 voor en 32 tegen voor de vergelijking AZ(de nummer 2) had doelsaldo 6 en 50 voor en 44 tegen:O |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:26 schreef freakie het volgende:15 punten verschil en doelsaldo was 51- 83 voor en 32 tegen voor de vergelijking AZ(de nummer 2) had doelsaldo 6 en 50 voor en 44 tegen:O Is vast wel goed.. Volgende! ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahaha denk ik ook:P Worden we volgend jaar kampioen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat weten we niet..
Wat was de eindstand van de eerste klassieker? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In 1921 promoveerde Feyenoord naar de hoogste klasse van het Nederlandse voetbal. In het daaropvolgende seizoen volgde de eerste wedstrijd met Ajax, dat al langer op het hoogste niveau speelde en toen al 2 maal landskampioen was geweest. Rond de eerste wedstrijd in 1921 was gelijk veel te doen. De wedstrijd eindigde in 2-3, maar na protest van Feyenoord is de uitslag officieel vastgesteld op 2-2. Tussen beide clubs is altijd rivaliteit geweest, die waarschijnlijk voortkomt uit de rivaliteit en verschillen tussen Amsterdam en Rotterdam, de twee grootste steden van Nederland.
Wie was de keeper destijds bij dit AJAX??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 20:04 schreef remco k het volgende:[..] In 1921 promoveerde Feyenoord naar de hoogste klasse van het Nederlandse voetbal. In het daaropvolgende seizoen volgde de eerste wedstrijd met Ajax, dat al langer op het hoogste niveau speelde en toen al 2 maal landskampioen was geweest. Rond de eerste wedstrijd in 1921 was gelijk veel te doen. De wedstrijd eindigde in 2-3, maar na protest van Feyenoord is de uitslag officieel vastgesteld op 2-2. Tussen beide clubs is altijd rivaliteit geweest, die waarschijnlijk voortkomt uit de rivaliteit en verschillen tussen Amsterdam en Rotterdam, de twee grootste steden van Nederland. Wie was de keeper destijds bij dit AJAX??? Helemaal goed! |
|
|
|