BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schiet op en haal Theo Janssen voordat 020 het doet..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
larsson1409
 larsson1409 - woensdag 18 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
3 Miljoen willen ze voor hem betalen, ge limiteerde transfersom is dit, dit moet ons toch ook wel lukken met de 'vrienden'.. Tenminste waar voor je geld ipv El Ahmadi's 5 Miljoen.. En 020 is hard op weg hem weg te halen terwijl hij zeker voorkeur heeft naar ons Feyenoord, echt een topper voor onze 12de man en het hele team!
Dus van Geel, kom op, zou een hele goeie binnenkomer zijn!
finsend
 finsend - woensdag 18 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
ik heb ook al gebeden dat hij komt, maar wees realistisch, 020 is beter en hij wil prijzen...
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 18 mei 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Hij wilde destijds ontzettend graag naar Feyenoord.
Ik vrees dat hij Championsleague wil spelen en de garantie wil hebben om voor de (ECHTE) prijzen te spelen!

Hij wilde een nieuwe 'uitdaging'.
Het zou te mooi voor woorden zijn als hij 'Feyenoord weer aan de top brengen', als uitdaging zou zien.

Theo kom alsjeblieft naar Rotterdam! Ik betaal desnoods al je sloffen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 mei 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Gaat ech nie lukken. Niet te betalen (salaris) voor ons. Zou de verhoudingen binnen het salarishuis ook behoorlijk scheef trekken.

Wel jammert.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 18 mei 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:03 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat ech nie lukken. Niet te betalen (salaris) voor ons. Zou de verhoudingen binnen het salarishuis ook behoorlijk scheef trekken.

Wel jammert.
Achja de verhouding?
Een jongen die de longen uit zijn lijf rent verdiende 5 keer zo weinig als een oude stuntelende man als Tim de Cler.

Volgens mij spreken we bij ons salarishuis over een bedrag van 12 miljoen euro?
Voorlopig...
- Tomasson speelt voor een kaasbroodje verder
- de Cler zijn astronomische salaris zijn we van af
- van Dijk verdiende denk ik meer dan lamprou?
- Bruins verdiende ook meer dan modaal
- El Ahmadi wil feyenoord niet mee verder (dus ook niet met zijn salaris)
- Geruchten gaan dat Feyenoord Bahia en Auassar wil wegdoen.
- Celtic toonde intresse in Biseswar?

Daar komt wel bij: Jongens die gaan verlengen zullen meer willen verdienen!

Wat zal Janssen nu verdienen bij Twente en mogelijk bij zijn volgende club?
1 tot 2 miljoen per jaar?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 mei 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Ik las over 2 miljoen per jaar. Is toch wel behoorlijk veel binnen de huidige situatie van Feyenoord.
1 miljoen is natuurlijk doen!

Misschien heeft ie wel héééél véééél clubliefde....
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 18 mei 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Hoeveel verdiende Kuijt in zijn laatste jaar bij Feyenoord? en werd zijn salaris toen niet gesponsord?
F.L.E
 F.L.E - woensdag 18 mei 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Feyenoord moet geen spelers kopen met een afkoopsom van 3 miljoen en een geschat jaarsalaris tussen de 1,5 en 2 miljoen zonder restwaarde. Dit betekend dat je minimaal 5 miljoen in 2 jaar meot afschrijven. Doorgaan met de jeugd, deze contracten verlengen en verbeteren en zodoende hopen op een goede transfer waar de club geld aan over houdt.
Theo Jansen is een uitstekende voetballer maar hem contracteren is weer korte termijn beleid terwijl ik denk dat het voor Feyenoord belangrijker is om wat verder vooruit te kijken dan het komend seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door F.L.E --
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 18 mei 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:29 schreef F.L.E het volgende:
Feyenoord moet geen spelers kopen met een afkoopsom van 3 miljoen en een geschat jaarsalaris tussen de 1,5 en 2 miljoen zonder restwaarde. Dit betekend dat je minimaal 5 miljoen in 2 jaar meot afschrijven. Doorgaan met de jeugd, deze contracten verlengen en verbeteren en zodoende hopen op een goede transfer waar de club geld aan over houdt.
Theo Jansen is een uitstekende voetballer maar hem contracteren is weer korte termijn beleid terwijl ik denk dat het voor Feyenoord belangrijker is om wat verder vooruit te kijken dan het komend seizoen
Eens... als je reeël bent dan moet je naar de toekomst kijken.
Maar ik heb al sinds 2002 de gedachte dat Feyenoord elk seizoen zegt: "We zijn aan het bouwen".
Dan vraag ik me soms af... waar bouw je dan naar?? je leidt talenten op en als ze goed beginnen te worden dan verpats je ze.

Supporters, zo ook ik, hongeren weer naar successen en zien het liefst in een keer iets veranderen (zonder naar de gevolgen te kijken hiervan)

Maar als men spreekt over een speler zonder restwaarde vind ik dat vaak niet aan de orde om over te praten. Een speler kopen om later voor het 3dubbele door te verkopen is zowat nog nooit gelukt (vrijwel altijd mislukt zelfs)... in 2001 kocht Feyenoord de geroutinieerde van Hooijdonk, ook voor een bedrag rond de 3 miljoen euro. En zie wat het bracht!
plannetje
 plannetje - woensdag 18 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 09:51 schreef finsend het volgende:
ik heb ook al gebeden dat hij komt, maar wees realistisch, 020 is beter en hij wil prijzen...
020 is niet beter!
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 18 mei 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:42 schreef plannetje het volgende:

[..]

020 is niet beter!
De stad niet... Maar die club die daar vandaan komt is hoe pijnlijk het ook is beter dan wij.

-Correctie- De club is niet beter... de spelers zijn beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door MauricioAros --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 18 mei 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:34 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Eens... als je reeël bent dan moet je naar de toekomst kijken.
Maar ik heb al sinds 2002 de gedachte dat Feyenoord elk seizoen zegt: "We zijn aan het bouwen".
Dan vraag ik me soms af... waar bouw je dan naar?? je leidt talenten op en als ze goed beginnen te worden dan verpats je ze.

Supporters, zo ook ik, hongeren weer naar successen en zien het liefst in een keer iets veranderen (zonder naar de gevolgen te kijken hiervan)

Maar als men spreekt over een speler zonder restwaarde vind ik dat vaak niet aan de orde om over te praten. Een speler kopen om later voor het 3dubbele door te verkopen is zowat nog nooit gelukt (vrijwel altijd mislukt zelfs)... in 2001 kocht Feyenoord de geroutinieerde van Hooijdonk, ook voor een bedrag rond de 3 miljoen euro. En zie wat het bracht!
Daar zit wel een kern van waarheid in en bovendien is Theo pas 29 jaar, dus hij kan nog makkelijk 3,4 of 5 jaar mee. De vraag is of hij zo lang zou blijven en het gaat wel flink wat geld kosten, maar het zou ook heel goed kunnen uitpakken, net zoals toendertijd met Pierre.
craven
 craven - woensdag 18 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:34 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Eens... als je reeël bent dan moet je naar de toekomst kijken.
Maar ik heb al sinds 2002 de gedachte dat Feyenoord elk seizoen zegt: "We zijn aan het bouwen".
Dan vraag ik me soms af... waar bouw je dan naar?? je leidt talenten op en als ze goed beginnen te worden dan verpats je ze.

Supporters, zo ook ik, hongeren weer naar successen en zien het liefst in een keer iets veranderen (zonder naar de gevolgen te kijken hiervan)

Maar als men spreekt over een speler zonder restwaarde vind ik dat vaak niet aan de orde om over te praten. Een speler kopen om later voor het 3dubbele door te verkopen is zowat nog nooit gelukt (vrijwel altijd mislukt zelfs)... in 2001 kocht Feyenoord de geroutinieerde van Hooijdonk, ook voor een bedrag rond de 3 miljoen euro. En zie wat het bracht!
vergeet niet de aankopen Makaay,de Cler, Gio en Hofland. Dit waren geen goedkope jongens en feyenoord dacht hiermee CL te kunnen afdwingen, dat is ook niet gelukt
el-loco
 el-loco - woensdag 18 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Vrienden echt ik ben een Feyenoorder, maar wat kan Feyenoord nou sportief brengen tov 020. Hij speelt geen Europees voetbal bij Feyenoord. Echt geloof me gaat niet gebeuren!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 mei 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:29 schreef F.L.E het volgende:
Feyenoord moet geen spelers kopen met een afkoopsom van 3 miljoen en een geschat jaarsalaris tussen de 1,5 en 2 miljoen zonder restwaarde. Dit betekend dat je minimaal 5 miljoen in 2 jaar meot afschrijven. Doorgaan met de jeugd, deze contracten verlengen en verbeteren en zodoende hopen op een goede transfer waar de club geld aan over houdt.
Theo Jansen is een uitstekende voetballer maar hem contracteren is weer korte termijn beleid terwijl ik denk dat het voor Feyenoord belangrijker is om wat verder vooruit te kijken dan het komend seizoen
Helemaal mee eens. Feyenoord past financiële bescheidenheid en geen financiële risico's.
Geen Theo dus.

Zou me toch evengoed vies tegenvallen van hem als ie naar 020 gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schiet op en haal Theo Janssen voordat 020 het doet..









0.0060489