BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoe nu verder

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
phil the power
 phil the power - woensdag 18 mei 2011 - 17:30   quote  deeplink  
laten we nu eens ophouden met een nieuwe trainer aanstellen of het noemen van andere namen,,geen enkele andere trainer had het dit jaar beter gedaan,,wat feyenoord mist is heel simpel,KWALITEIT,en kwaliteit gaat samen met geld en dat hebben ze ook niet in de kuip,,dus wordt het roeien met de riemen die je hebt.en dat ging al met al goed zeker gezien het feit dat de meeste spelers in de selectie nog de leeftijd hebben van een a-junior,, ik zou zeggen gewoon intact proberen te houden wat je hebt en mits mogelijk een paar gerichte goede aankopen,mits er geld voor is natuurlijk.
de jonge spelers zullen zich doorontwikkelen en die gerichte aankopen moeten feyenoord weer een level hoger brengen,,anders ben ik bang dat we volgend weer gaan meestrijden om het kampieoenschap maar dan die van het rechter rijtje
met alle respect maar aankopen zoals fernandez,nelom,zijn leuke spelers voor de breedte maar zullen feyenoord geen level hoger brengen,
zijn jullie het ermme eens ? of?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 18 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Zo is het Taylor!!
JanM
 JanM - woensdag 18 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Zie o.a. het topic http://forum.headliner.nl/topic-21437/p3/#514029 of één van de vele andere topics waar dit wordt besproken!
MMM
 MMM - woensdag 18 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
slotje.gif
JanM
 JanM - woensdag 18 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:33 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kun je het ook duidelijk maken ...
phil the power
 phil the power - woensdag 18 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
haha dankmje hoogvliet
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
180!!!!!!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 18 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:37 schreef Stylzz het volgende:
180!!!!!!!!!!
750px-WV-180.svg.png
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 18 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Dubbel in dubbel uit!
R()b
 R()b - woensdag 18 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:30 schreef phil the power het volgende:
zijn jullie het ermme eens ? of?
Nee niet echt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 18 mei 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:30 schreef phil the power het volgende:
laten we nu eens ophouden met een nieuwe trainer aanstellen of het noemen van andere namen,,geen enkele andere trainer had het dit jaar beter gedaan,,wat feyenoord mist is heel simpel,KWALITEIT,en kwaliteit gaat samen met geld en dat hebben ze ook niet in de kuip,,dus wordt het roeien met de riemen die je hebt.en dat ging al met al goed zeker gezien het feit dat de meeste spelers in de selectie nog de leeftijd hebben van een a-junior,, ik zou zeggen gewoon intact proberen te houden wat je hebt en mits mogelijk een paar gerichte goede aankopen,mits er geld voor is natuurlijk.
de jonge spelers zullen zich doorontwikkelen en die gerichte aankopen moeten feyenoord weer een level hoger brengen,,anders ben ik bang dat we volgend weer gaan meestrijden om het kampieoenschap maar dan die van het rechter rijtje
met alle respect maar aankopen zoals fernandez,nelom,zijn leuke spelers voor de breedte maar zullen feyenoord geen level hoger brengen,
zijn jullie het ermme eens ? of?
mee eens trouwens, maar er zijn al meerdere topics over dit onderwerp.
phil the power
 phil the power - woensdag 18 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
ja ik weet het dat er meerdere topics zijn over dit onderwerp maar het kan gewoon nietmgenoeg gezegd worden dat we volgend jaar blij mogen zijn als we in het linker rijtje eindigen mits alles nagenoeg hetzelfe blijft zoals nu,pmiddelmatige kwalitatief beperkte spelers inruilen voor exact dezelfde spelers met dezelfde kwaliteiten
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 18 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Aangezien Berbatov niet haalbaar is heb ik vanwege keelpijn op eredivisie live de herhaling Vitesse - Excelsior bekeken vanwege (terug-)komende spelers. Ik denk volgend jaar 53 punten en zevende plaats:

scoutingrapport: http://www.sportdwaas.blogspot.com/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door sportdwaas --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 18 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Leuk stuk sportdwaas, hopen dat de jongens ook maar in de buurt komen van onze huidige jongens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Nogal wat spelfouten dwaas.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 18 mei 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:48 schreef Stylzz het volgende:
Nogal wat spelfouten dwaas.
altijd is mijn handelsmerk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoe nu verder









0.0073919