BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - woensdag 18 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum en Feyenoord gaan deze week voor de eerste keer om de tafel. Inzet van de besprekingen is een contractverlenging de 20-jarige middenvelder. Wijnaldum beschikt in Rotterdam over een contract dat in de zomer van 2012 af zal lopen.

Met wat voor insteek ik gesprek inga? Luisteren naar wat-ie te zeggen heeft, zegt Wijnaldum in gesprek met NUsport. De komende dagen ga ik nadenken over wat ik wil, wat ik ga doen. Of het kan dat ik al na één gesprek een beslissing neem? Geen idee. Ik weet niet hoe ik me op dat moment voel. Misschien heb ik langer bedenktijd nodig.

Eerder gaf Wijnaldum aan pas na het voetbalseizoen met Feyenoord om de tafel te willen. Ik wil me eerst op het voetbal concentreren, zei hij toen. Nu de laatste wedstrijd met de club erop zit en ik een week vrij heb voordat ik me bij Jong Oranje moet melden, kan ik alles op een rijtje gaan zetten. Als ik mijn beslissing heb genomen, is Feyenoord de eerste die het weet.

Feyenoord slaagde er eerder deze maand in om Stefan de Vrij langer aan de club te binden. Het defensieve talent verlengde zijn contract met drie seizoenen. Tevens hopen de Rotterdammers de contracten van Ron Vlaar en Leroy Fer open te breken en te verlengen. Ook met dit duo zijn de eerste gesprekken al achter de rug.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 18 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Tja......
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 18 mei 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Komt goed in geld of bijtekenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Vlaar is en blijft de allergrootste tegenvallende persoonlijkheid dat ooit het gras betreden heeft in de KUIP mocht hij niet bijtekenen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:05 schreef Quiroz het volgende:
Georginio Wijnaldum en Feyenoord gaan deze week voor de eerste keer om de tafel. Inzet van de besprekingen is een contractverlenging de 20-jarige middenvelder. Wijnaldum beschikt in Rotterdam over een contract dat in de zomer van 2012 af zal lopen.

Met wat voor insteek ik gesprek inga? Luisteren naar wat-ie te zeggen heeft, zegt Wijnaldum in gesprek met NUsport. De komende dagen ga ik nadenken over wat ik wil, wat ik ga doen. Of het kan dat ik al na één gesprek een beslissing neem? Geen idee. Ik weet niet hoe ik me op dat moment voel. Misschien heb ik langer bedenktijd nodig.

Eerder gaf Wijnaldum aan pas na het voetbalseizoen met Feyenoord om de tafel te willen. Ik wil me eerst op het voetbal concentreren, zei hij toen. Nu de laatste wedstrijd met de club erop zit en ik een week vrij heb voordat ik me bij Jong Oranje moet melden, kan ik alles op een rijtje gaan zetten. Als ik mijn beslissing heb genomen, is Feyenoord de eerste die het weet.

Feyenoord slaagde er eerder deze maand in om Stefan de Vrij langer aan de club te binden. Het defensieve talent verlengde zijn contract met drie seizoenen. Tevens hopen de Rotterdammers de contracten van Ron Vlaar en Leroy Fer open te breken en te verlengen. Ook met dit duo zijn de eerste gesprekken al achter de rug.
Een hoop IK

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Stylzz --
Collin
 Collin - woensdag 18 mei 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Tja dat kan je wel zeggen. Op de Vrij na ben ik best teleurgesteld in deze jongens. Volgens mij boeit het ze niks dat het zo slecht gaat met onze club. Niet genoeg om bij te tekenen in ieder geval
Olaf79
 Olaf79 - woensdag 18 mei 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Leon. Ik ben het niet vaak eens met die snor van de vi, maar hij zou een goede zet doen om 3 jaar bij te tekenen en dan volgend seizoen te vertrekken voor een mooi bedrag

Feyenoord heeft deze jongen van az verlost toen hij daar op een zijspoor terecht kwam.
Feyenoord heeft deze jongen zijn contract verlengd terwijl hij geblesseerd was.

En Vlaar????
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 19:14 schreef Olaf79 het volgende:
Helemaal mee eens Leon. Ik ben het niet vaak eens met die snor van de vi, maar hij zou een goede zet doen om 3 jaar bij te tekenen en dan volgend seizoen te vertrekken voor een mooi bedrag

Feyenoord heeft deze jongen van az verlost toen hij daar op een zijspoor terecht kwam.
Feyenoord heeft deze jongen zijn contract verlengd terwijl hij geblesseerd was.

En Vlaar????
Vlaar heeft op belangrijke momenten steeds niet thuis gegeven.
Dus dat gaat ie nu ook doen.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 18 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlaar heeft op belangrijke momenten steeds niet thuis gegeven.
Dus dat gaat ie nu ook doen.
Niemand is onvervangbaar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Ik maak me over Vlaar en Gini ook niet druk.
Maar zou Fer graag houden.
bjorn
 bjorn - woensdag 18 mei 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Een ik vergeten Stylzz
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
idd.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 mei 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlaar heeft op belangrijke momenten steeds niet thuis gegeven.
Dus dat gaat ie nu ook doen.
Denk ik ook, hij zal dus wel bijtekenen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 18 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaar is en blijft de allergrootste tegenvallende persoonlijkheid dat ooit het gras betreden heeft in de KUIP mocht hij niet bijtekenen...
+1
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:14 schreef sportdwaas het volgende:
Komt goed in geld of bijtekenen
korte edoch juiste constatering
Hulde
Hup Feyenoord
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 22 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
zou deze week toch om de tafel gaan?
Ik heb er nog niks van gelezen
Rovert
 Rovert - zondag 22 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Ik vind het eigenlijk wel begrijpelijk dat hij goed na wil denken over zijn toekomst.

maar na al dat nadenken wel bijtekeken tot 2015 zodat hij volgend jaar voor een leuk bedrag naar een leuke club kan gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:10 schreef Rovert het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel begrijpelijk dat hij goed na wil denken over zijn toekomst.

maar na al dat nadenken wel bijtekeken tot 2015 zodat hij volgend jaar voor een leuk bedrag naar een leuke club kan gaan.
Zo is dat...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaar is en blijft de allergrootste tegenvallende persoonlijkheid dat ooit het gras betreden heeft in de KUIP mocht hij niet bijtekenen...
+1
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 22 mei 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo is dat...
idd maar ik vind het lang duren voor er wat nieuws is
de.fan
 de.fan - zondag 22 mei 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:05 schreef fr 4-ever het volgende:
zou deze week toch om de tafel gaan?
Ik heb er nog niks van gelezen
zal wel de massage tafel geweest zijn! En ik heb begrepen dat Fer, Wijnaldum en Vlaar gewoon de tijd krijgen om te beslissen wat ze gaan doen. Dus lekker afwachten maar..........
JanM
 JanM - zondag 22 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 19:24 schreef de.fan het volgende:

[..]

zal wel de massage tafel geweest zijn! En ik heb begrepen dat Fer, Wijnaldum en Vlaar gewoon de tijd krijgen om te beslissen wat ze gaan doen. Dus lekker afwachten maar..........
Heb je de toiletjuffrouw weer gesproken?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Tijd geven en als ze niet bijtekenen en niet verkocht worden gewoon een jaartje tribune!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:10 schreef Rovert het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel begrijpelijk dat hij goed na wil denken over zijn toekomst.

maar na al dat nadenken wel bijtekeken tot 2015 zodat hij volgend jaar voor een leuk bedrag naar een leuke club kan gaan.
en anders gewoon lekker optieven.
craven
 craven - zondag 22 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
idd...
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 22 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
tja,, we zullen zien
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 22 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:14 schreef sportdwaas het volgende:
Komt goed in geld of bijtekenen
Als Vlaar, Fer en Wijnaldum niet bijtekenen en er komt ook geen acceptabel en concreet bod op ze, dan overweegt Feyenoord zich ze aan hun contract te houden. Dit zei Martin van Geel een tijdje terug. Dus misschien geen geld helaas...
sevillana
 sevillana - zondag 22 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaar is en blijft de allergrootste tegenvallende persoonlijkheid dat ooit het gras betreden heeft in de KUIP mocht hij niet bijtekenen...
-1, niet helemaal eens Leon, . . ben je die canadees soms al vergeten die nu op Mallorca aan 't ballen is?
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 08:22   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2435841/2011/05/23/FC-Twente-jaagt-op-Wijnaldum.dhtml
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 mei 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
doei
finsend
 finsend - maandag 23 mei 2011 - 08:42   quote  deeplink  
mag toch hopen dat ie dat niet doet!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Ach waarom niet? Twente is geen blijvende topper hoor.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 mei 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:42 schreef finsend het volgende:
mag toch hopen dat ie dat niet doet!
voorronde Champions Leage? Jezelf in de kijker kunnen spelen in Europa?
En wat heeft Feyenoord te bieden.....hoe lullig ook, ik snap het wel
finsend
 finsend - maandag 23 mei 2011 - 08:50   quote  deeplink  
tuurlijk kan ik er ook wel inkomen, maar wijnaldum in een twenteshirt spelend tegen feyenoord zou me pijn doen
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 mei 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:50 schreef finsend het volgende:
tuurlijk kan ik er ook wel inkomen, maar wijnaldum in een twenteshirt spelend tegen feyenoord zou me pijn doen
gewoon de eerste wedstrijd tegen Feyenoord onderuit schoppen, niet blijvend, maar wel erg auw doen :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:45 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

voorronde Champions Leage? Jezelf in de kijker kunnen spelen in Europa?
En wat heeft Feyenoord te bieden.....hoe lullig ook, ik snap het wel
Ja, maar dan moet Jonathan Wijnaldum ook maar snappen dat Feyenoord dan de hoofdprijs wil hebben.
moa
 moa - maandag 23 mei 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:45 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

voorronde Champions Leage? Jezelf in de kijker kunnen spelen in Europa?
En wat heeft Feyenoord te bieden.....hoe lullig ook, ik snap het wel
Kom op zeg, de Kuip inruilen voor dat boerenvreugd ? Ik zie het niet gebeuren.

Sowieso complete bullshit dit gerucht.
moa
 moa - maandag 23 mei 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet Jonathan Wijnaldum ook maar snappen dat Feyenoord dan de hoofdprijs wil hebben.
Laten we eerst eens afwachten wat Wijnaldum hier van vind, voordat we em met zn allen afbranden.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Het zou me niet verbazen, 't is er tenslotten één uit de Spartajeugd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:56 schreef moa het volgende:

[..]

Laten we eerst eens afwachten wat Wijnaldum hier van vind, voordat we em met zn allen afbranden.
Ik brand m niet af door dit bericht. Maar vanwege t feit dat t allemaal zo lang moet duren.
In het leven van Georginio de Guzman draait t alleen maar om Jonathan Wijnaldum.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:56 schreef moa het volgende:

[..]

Laten we eerst eens afwachten wat Wijnaldum hier van vind, voordat we em met zn allen afbranden.
Nog steeds niet bijgetekend hebben is al een reden op zich om wat houtjes en spiritus klaar te zetten....
moa
 moa - maandag 23 mei 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik brand m niet af door dit bericht. Maar vanwege t feit dat t allemaal zo lang moet duren.
In het leven van Georginio de Guzman draait t alleen maar om Jonathan Wijnaldum.
Aan het begin van het seizoen stonden we vijfde, terwijl van Marwijk voor dit seizoen heeft aangekondigd dat Wijnaldum, Fer en Vlaar dicht tegen een selectie aanzitten. Ik kan best begrijpen dat als je een speler bent die in aanmerking komt voor een voorselectie bij Oranje, dat je dan niet bij een club wilt spelen die tegen degradatie voetbalt in de 8e competitie van Europa.

Daarentegen zie ik hem nooit vertrekken naar PSV, Twente of erger naar 020.

It just won't happen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom niet. Noem eens een voorbeeld van Wijnaldum dat getuigde van clubliefde?
En dan niet dat een beetje lopen te janken op t veld, want ze vonden t niet erg voor de club, maar vooral voor zichzelf.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:02 schreef moa het volgende:

[..]

..................................................

Daarentegen zie ik hem nooit vertrekken naar PSV, Twente of erger naar 020.

It just won't happen.
Mag ik dat ff zwart op wit, met de handtekening van Wijnaldum eronder?
Ik ben die overtuiging inmiddels behoorlijk aan het verliezen. Dat lijkt me eerlijk gezegd ook het grootste manco van onze voetbalopleiding, clubliefde en verantwoordelijkheid.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Tijd investeren op 3 twijfelaars, incl. Wijnaldum, is gelijk aan de club schade berokkenen.
En Feyenoord zit niet in de positie om af te kunnen wachten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:10 schreef FR-Henk het volgende:
Tijd investeren op 3 twijfelaars, incl. Wijnaldum, is gelijk aan de club schade berokkenen.
En Feyenoord zit niet in de positie om af te kunnen wachten.
T vervelende is, dat Feyenoord ook niet in de positie is om actie te nemen.
Tenminste, niet een actie die zinvol is.
moa
 moa - maandag 23 mei 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:06 schreef Els het volgende:

[..]

Mag ik dat ff zwart op wit, met de handtekening van Wijnaldum eronder?
Ik ben die overtuiging inmiddels behoorlijk aan het verliezen. Dat lijkt me eerlijk gezegd ook het grootste manco van onze voetbalopleiding, clubliefde en verantwoordelijkheid.
Mijn glazen bol zegt dat dat nooit gaat gebeuren.

Hoezeer we ook moeten vrezen dat de echte club voetballers uitgestorven zijn en we het de komende jaren met alleen broodvoetballers moeten gaan doen... Weet ik toch gewoon zeker dat spelers zoals Wijnaldum echt wel doorhebben dat ze beter voor een jodenfooi naar het buitenland kunnen gaan, dan naar een ploeg zoals Twente, PSV of 020 waarvan ze weten dat wij als legioen die nog altijd als onze grootste rivalen en concurrenten zien.

Sowieso is het financiele aspect geen reden om naar Twente te gaan, de salarissen liggen daar lager dan bij ons, en de topsalarissen zijn vrijwel gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door moa --
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:14 schreef moa het volgende:

[..]

Mijn glazen bol zegt dat dat nooit gaat gebeuren.

Hoezeer we ook moeten vrezen dat de echte club voetballers uitgestorven zijn en we het de komende jaren met alleen broodvoetballers moeten gaan doen... Weet ik toch gewoon zeker dat spelers zoals Wijnaldum echt wel doorhebben dat ze beter voor een jodenfooi naar het buitenland kunnen gaan, dan naar een ploeg zoals Twente, PSV of 020 waarvan ze weten dat wij als legioen die nog altijd als onze grootste rivalen en concurrenten zien.

Sowieso is het financiele aspect geen reden om naar Twente te gaan, de salarissen liggen daar lager dan bij ons, en de topsalarissen zijn vrijwel gelijk.
Ja, als je het zo stelt.....
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 23 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
Verkopen aan twente en 50% transferrechten behouden hebben ze nu niet de hoofdprijs,maar als die het goed doet in de europawedstrijden brengt die nog wel wat meer op en hebben wij er ook nog profijt van
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Niet verkopen aan Twente en contract met 4 jaar verlengen, dat lijkt me een mooier scenario.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD









0.0057668