BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronneke
 Ronneke - maandag 23 mei 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Hij gaat zeker weg, maar naar een andere nederlandse club???? Zou een domme zet van hem zijn.....................!!!
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 23 mei 2011 - 09:36   quote  deeplink  
ja ook goed,maar ik denk dat die vertrekt
Ronneke
 Ronneke - maandag 23 mei 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Dat weet ik wel zeker, 20 jaar en dan al denken dat je top bent???
Hij moet nog veel leren en is nog steeds wisselvallig. Bij feyenoord kreeg hij altijd een basisplaats, bij een topclub zeker niet. Geld speelt een grote rol, althans dat moet wel als je met 20 jaar al weg wilt bij "zijn cluppie"????
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
Ik hoop nog steeds dat oma een hele verstandige vrouw is.
Milo
 Milo - maandag 23 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaar is en blijft de allergrootste tegenvallende persoonlijkheid dat ooit het gras betreden heeft in de KUIP mocht hij niet bijtekenen...
eens!
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:43 schreef Milo het volgende:

[..]

eens!
Ik opteer toch voor De Guzman.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:35 schreef Ronneke het volgende:
Hij gaat zeker weg, maar naar een andere nederlandse club???? Zou een domme zet van hem zijn.....................!!!
Bij Twente groei je het snelst (, vraag maar aan Tiendalli), dus zo dom is het niet.

Eerder een gecalculeerde misselijke streek.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ik opteer toch voor De Guzman.
de Guzman is geen persoonlijkheid.
Milo
 Milo - maandag 23 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
GVD die gozert is 20 jaar! hij is geen gullit, v basten, rijkaard, bergkamp, kuyt, kalou of een messi! nee man, hij is wijnaldum een gewone voetballert!
Milo
 Milo - maandag 23 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ik opteer toch voor De Guzman.
die was idd erger!!!!!
Ronneke
 Ronneke - maandag 23 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:47 schreef de flh het volgende:

[..]

Bij Twente groei je het snelst (, vraag maar aan Tiendalli), dus zo dom is het niet.

Eerder een gecalculeerde misselijke streek.
Tiendalli is een amsterdammer en had geen feyenoordhart. Wijnaldum, ... dat moet nog blijken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 23 mei 2011 - 10:01   quote  deeplink  
bah, krijg hier een heel naar gevoel van.... ga dan maar naar het buitenland! hij zou maar in de kuip namens twente scoren... nogmaals: bah
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 mei 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Als Wijnaldum naar Twente gaat, raken we een eventuele aansluiting met de top helemaal kwijt. Geen binnenlandse transfers op (potentieel) topniveau, tenminste niet van ons naar de concurrent, andersom mag wel.
Het zou mij een doorn in het oog zijn als dit doorgaat!
Maximus
 Maximus - maandag 23 mei 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Zal toch niet waar zijn zeker? En dan via Twente voor een miljoenenbedrag naar buitenland natuurlijk.. Zie het ALWEER gebeuren! En dat alles omdat die klootzakken er een klerezooi van gemaakt hebben op financieel gebied de afgelopen 10 jaar!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 mei 2011 - 10:30   quote  deeplink  
+1
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 mei 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:47 schreef Milo het volgende:
GVD die gozert is 20 jaar! hij is geen gullit, v basten, rijkaard, bergkamp, kuyt, kalou of een messi! nee man, hij is wijnaldum een gewone voetballert!
wat maken we ons dan druk

ik zeg: "doei"
moa
 moa - maandag 23 mei 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:47 schreef Milo het volgende:
GVD die gozert is 20 jaar! hij is geen gullit, v basten, rijkaard, bergkamp, kuyt, kalou of een messi! nee man, hij is wijnaldum een gewone voetballert!
Een gewone voetballer, die bij elke topclub op het scoutingslijstje staat, en die al jaren wordt gezien als 1 van de grootste talenten van Europa.

Als hij 1 seizoen goed speelt kan je hem zo voor 10 milj. euro kwijt aan welke topclub dan ook.

Dat weet Feyenoord, dat weet Twente, daarom willen de tukkers hem hebben, en om diezelfde reden gaat het dan dus ook nooit gebeuren.
Milo
 Milo - maandag 23 mei 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 10:57 schreef moa het volgende:

[..]

Een gewone voetballer, die bij elke topclub op het scoutingslijstje staat, en die al jaren wordt gezien als 1 van de grootste talenten van Europa.

Als hij 1 seizoen goed speelt kan je hem zo voor 10 milj. euro kwijt aan welke topclub dan ook.

Dat weet Feyenoord, dat weet Twente, daarom willen de tukkers hem hebben, en om diezelfde reden gaat het dan dus ook nooit gebeuren.
nou, ik denk dat we het toch te hoog in onze bol hebben omtrent wijnaldum, voetbalt altijd met zijn kop naar beneden!
Eje
 Eje - maandag 23 mei 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Dat Feyenoord hun alle tijd geeft is van de gekke. Feyenoord kan niet afwachten tot het eind. Gewoon met de voorbereiding duidelijkhed geven. Verkopen of naar de tribune.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 12:02   quote  deeplink  
+1

En als meneertje Wijnaldum naar die tukkers gaat hoop ik dat hij direct allebei zijn benen breekt!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Wijnaldum! Je moeder is een h...!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Kan je beter zijn oma bezingen zullen verschillende mensen denken!!
Dat zal overigens ook wel gebeuren als hij naar de tukkers gaat!
ben hier zelf geen voorstander van!
Als hij naar de tukkers gaat hoop ik persoonlijk dat hij allebei zijn benen breekt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kan je beter zijn oma bezingen!!
Dat zal overigens ook wel gebeuren als hij naar de tukkers gaat!
En dat zou jammer zijn, want die oma kan niet aangesproken worden op de daden van haar kleinzoon. Zij staat er volledig buiten.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kan je beter zijn oma bezingen!!
Dat zal overigens ook wel gebeuren als hij naar de tukkers gaat!
Spoor je wel? Je gaat toch niet over iemand z'n oma zingen??

Verban dan die gozer gewoon uit de stad.
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 23 mei 2011 - 12:45   quote  deeplink  
toch jammer ALS die naar twente gaat,
is nog helemaal niet zeker
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 12:45   quote  deeplink  
niet?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:38 schreef de flh het volgende:

[..]

Spoor je wel? Je gaat toch niet over iemand z'n oma zingen??

Verban dan die gozer gewoon uit de stad.
Ik spoor prima, maar ik vind z`n oma een hoer!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik spoor prima, maar ik vind z`n oma een hoer!!!
Doe ff normaal joh.
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Die jongen gaat gewoon bijtekenen. De enige reden dat hij dat niet zou doen is waarschijnlijk aan deze domme reacties te danken
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik spoor prima, maar ik vind z`n oma een hoer!!!
Het lijkt me verstandig om even normaal te gaan reageren hier knul.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Volgens mij hadden Twente en PSV vorig seizoen ook al interesse en bleek achteraf niets van waar te zijn! dus ik hoop dat het deze keer ook niet zo is, maar vertrekken bij Feyenoord zal hij zeker!
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:02 schreef El Jardinero het volgende:
Volgens mij hadden Twente en PSV vorig seizoen ook al interesse en bleek achteraf niets van waar te zijn! dus ik hoop dat het deze keer ook niet zo is, maar vertrekken bij Feyenoord zal hij zeker!
Misschien dat er wel wat van waar is maar die jongen gaat niet naar een andere club in NL.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:01 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Het lijkt me verstandig om even normaal te gaan reageren hier knul.
Knul!? haha lachen met jou!!
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Gooi maar een emmer bagger over die jongen heen. Net als hier door sommigen met de vrij is gebeurd. En als ie dan bijtekend weer in koor held roepen.
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:04 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Knul!? haha lachen met jou!!
Lachen met jou knaap. Wat jij hier neezet zou je in het openbaar moeten zeggen stoere jongen. Misschien moe je dat ff op varkenoord gaan doen vanmiddag. Ik zeg dat je niet durft. Internethooligan van niks ben je.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 23 mei 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 11:19 schreef Eje het volgende:
Dat Feyenoord hun alle tijd geeft is van de gekke. Feyenoord kan niet afwachten tot het eind. Gewoon met de voorbereiding duidelijkhed geven. Verkopen of naar de tribune.
Dat is helemaal niet van de gekke, van Geel doet dit hartstikke slim. Als jij hen gaat opleggen dat je voor 1 juni duidelijkheid wil hebben wordt het gedwongen, en daar houden mensen niet van.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:06 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Lachen met jou knaap. Wat jij hier neezet zou je in het openbaar moeten zeggen stoere jongen. Misschien moe je dat ff op varkenoord gaan doen vanmiddag. Ik zeg dat je niet durft. Internethooligan van niks ben je.
Precies, zo is het!! Gozertje!!!
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:12 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Precies, zo is het!! Gozertje!!!
Zijn we het daar over eens. Geen dingen meer type die je in het openbaar niet zou durven zeggen. Excuses aanvaard.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:08 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet van de gekke, van Geel doet dit hartstikke slim. Als jij hen gaat opleggen dat je voor 1 juni duidelijkheid wil hebben wordt het gedwongen, en daar houden mensen niet van.
Dat is een manier om er tegen aan te kijken, aan de andere kant kun je ook zeggen dat Feyenoord gegijzeld wordt door de ambities van het 3-tal en hun zaakwaarnemers. Zij kunnen nu op de laatste dag van het transferwindow aangeven te willen blijven cq bijtekenen, en Feyenoord kan dan heel weinig doen.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:06 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Lachen met jou knaap. Wat jij hier neezet zou je in het openbaar moeten zeggen stoere jongen. Misschien moe je dat ff op varkenoord gaan doen vanmiddag. Ik zeg dat je niet durft. Internethooligan van niks ben je.
Kan je niet ergens in de provincie afspreken? Varkenoord is geen ontmoetingsplek voor supporters om elkaar af te tuigen.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 mei 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:14 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is een manier om er tegen aan te kijken, aan de andere kant kun je ook zeggen dat Feyenoord gegijzeld wordt door de ambities van het 3-tal en hun zaakwaarnemers. Zij kunnen nu op de laatste dag van het transferwindow aangeven te willen blijven cq bijtekenen, en Feyenoord kan dan heel weinig doen.
Lijkt mij dat van Geel ook geen groentje in deze is en ongetwijfeld een deadline heeft voorgesteld. alleen wil hij van de spelers en zaakwaarnemers in deze hun verhaal en bieding horen om vervolgens op het afgesproken tijdstip duidelijkheid te scheppen!
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik spoor prima, maar ik vind z`n oma een hoer!!!
Het lijkt op laster, en daarnaast is het op z'n minst onvriendelijk wat je zegt, bovendien lijkt het nogal bezijden de waarheid. Weet je zeker dat je spoort? Misschien toch voor de zekerheid eens een keer laten testen?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 23 mei 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:13 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Zijn we het daar over eens. Geen dingen meer type die je in het openbaar niet zou durven zeggen. Excuses aanvaard.
Het waren geen excuses,maar de schrik zit er wel goed in! Gyan010!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:17 schreef Els het volgende:

[..]

Het lijkt op laster, en daarnaast is het op z'n minst onvriendelijk wat je zegt, bovendien lijkt het nogal bezijden de waarheid. Weet je zeker dat je spoort? Misschien toch voor de zekerheid eens een keer laten testen?
hij zegt, ik vind. Dus is het een mening.
En in een land als Nederland, mag je die (helaas) uiten.
Al zei hij dat ze er 1 is, dan moest hij het minstens kunnen bewijzen.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:16 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Lijkt mij dat van Geel ook geen groentje in deze is en ongetwijfeld een deadline heeft voorgesteld. alleen wil hij van de spelers en zaakwaarnemers in deze hun verhaal en bieding horen om vervolgens op het afgesproken tijdstip duidelijkheid te scheppen!
Ik weethet niet, maar is dat van die deadline geen eigen interpretatie van je. Heb toch duidelijk in een interview van hem gelezen dat hij ze alle tijd geeft en geen druk oplegt.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Het is een eigen interpretatie aangezien ik van Geel in deze onderhandelingen iets sterker acht en zeker doortrapter dan de zaakwaarnemers! Neem aan dat hij de klappen van de zweep inmiddels wel kent in dit soort zaken... althans mag ik hopen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:19 schreef Els het volgende:

[..]

Ik weethet niet, maar is dat van die deadline geen eigen interpretatie van je. Heb toch duidelijk in een interview van hem gelezen dat hij ze alle tijd geeft en geen druk oplegt.
Geeft dat laatste overigens geen verkeerd signaal?
Kan opgevat worden als, neem de tijd, we horen t wel, ons maakt t niet uit.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hij zegt, ik vind. Dus is het een mening.
En in een land als Nederland, mag je die (helaas) uiten.
Al zei hij dat ze er 1 is, dan moest hij het minstens kunnen bewijzen.
Nee, Stylzz, je mag niet alles zeggen wat je vind. Daar waar je de integriteit van een ander schaadt, houdt vrijheid van meningsuiting op. Ik zou deze zaak in de rechtbank durven te voeren. Hoer wordt nadrukkelijk gezien en ervaren als belediging. Zo zou bijvoorbeeld het proces van Wilders minder gecompliceerd zijn als hij geen politicus was en eea buiten het politieke debat had gezegd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:23 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, Stylzz, je mag niet alles zeggen wat je vind. Daar waar je de integriteit van een ander schaadt, houdt vrijheid van meningsuiting op. Ik zou deze zaak in de rechtbank durven te voeren. Hoer wordt nadrukkelijk gezien en ervaren als belediging. Zo zou bijvoorbeeld het proces van Wilders minder gecompliceerd zijn als hij geen politicus was en eea buiten het politieke debat had gezegd.
Ik ben het vaak met je eens, maar nu niet helemaal :)
Maar ik ben geen jurist, dus wat weet ik er nu van.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:14 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is een manier om er tegen aan te kijken, aan de andere kant kun je ook zeggen dat Feyenoord gegijzeld wordt door de ambities van het 3-tal en hun zaakwaarnemers. Zij kunnen nu op de laatste dag van het transferwindow aangeven te willen blijven cq bijtekenen, en Feyenoord kan dan heel weinig doen.
Dat klopt. Het 3-tal heeft de overhand. Dat is nou eenmaal de situatie, door ze te frustreren met allerlei deadlines help je de situatie alleen niet.

In plaats daarvan heeft van Geel een andere tegenzet bedacht om enigszins tegenwicht te bieden aan de positie van Feyenoord in de onderhandelingen.

Een potentiële Kamikaze-zet, maar toch meer mogelijkheden heeft ie niet. Hij heeft namelijk aangegeven dat ze alleen verkocht worden bij goed bod en anders laat ie liever hun contract aflopen.

Daarmee positioneert hij Feyenoord weer centraal in de onderhandelingen:
- Spelers hebben nog altijd toestemming van Feyenoord nodig om te vertrekken.
- Spelers kunnen niet zomaar toezeggingen doen aan geïnteresseerde clubs
- Zelfs in hun laatste contracsjaar vertegenwoordige de spelers voor de club nog een bepaalde waarde voor het team. Dat wordt mee genomen in hun transferwaarde. Als geïnteresseerde clubs er op tijd bij willen zijn dan moéten ze nu toeslaan, voordat ze volgend seizoen voor élke club haalbaar zijn.

Het is niet veel, dat is duidelijk. Maar iig nog genoeg om serieus genomen te worden als onderhandelingspartner.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD









0.0070450