BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens, maar nu niet helemaal :)
Maar ik ben geen jurist, dus wat weet ik er nu van.
Je kunt het een beetje vergelijken met de twitterende commissaris in Drenthe, 'zal wel weer een familiedrama zijn' Als er een rechtzaak van gekomen was, had het 1000 keer haar mening kunnen zijn, maar ze had kunnen verliezen. Idem de zaak van Gretta Duisenberg tegen Rutger Castricum over haar anti-semiet zijn. Als zij geen publiek figuur was geweest, was Castricum veroordeeld wegens belediging.
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:27 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat klopt. Het 3-tal heeft de overhand. Dat is nou eenmaal de situatie, door ze te frustreren met allerlei deadlines help je de situatie alleen niet.

In plaats daarvan heeft van Geel een andere tegenzet bedacht om enigszins tegenwicht te bieden aan de positie van Feyenoord in de onderhandelingen.

Een potentiële Kamikaze-zet, maar toch meer mogelijkheden heeft ie niet. Hij heeft namelijk aangegeven dat ze alleen verkocht worden bij goed bod en anders laat ie liever hun contract aflopen.

Daarmee positioneert hij Feyenoord weer centraal in de onderhandelingen:
- Spelers hebben nog altijd toestemming van Feyenoord nodig om te vertrekken.
- Spelers kunnen niet zomaar toezeggingen doen aan geïnteresseerde clubs
- Zelfs in hun laatste contracsjaar vertegenwoordige de spelers voor de club nog een bepaalde waarde voor het team. Dat wordt mee genomen in hun transferwaarde. Als geïnteresseerde clubs er op tijd bij willen zijn dan moéten ze nu toeslaan, voordat ze volgend seizoen voor élke club haalbaar zijn.

Het is niet veel, dat is duidelijk. Maar iig nog genoeg om serieus genomen te worden als onderhandelingspartner.
Eens, maar daar staat tegenover dat zij bij de KNVB een arbitragezaak kunnen aanspannen. Gelukkig is de jurisprudentie van Bas Dost in ons voordeel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door Els --
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:27 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat klopt. Het 3-tal heeft de overhand. Dat is nou eenmaal de situatie, door ze te frustreren met allerlei deadlines help je de situatie alleen niet.

In plaats daarvan heeft van Geel een andere tegenzet bedacht om enigszins tegenwicht te bieden aan de positie van Feyenoord in de onderhandelingen.

Een potentiële Kamikaze-zet, maar toch meer mogelijkheden heeft ie niet. Hij heeft namelijk aangegeven dat ze alleen verkocht worden bij goed bod en anders laat ie liever hun contract aflopen.

Daarmee positioneert hij Feyenoord weer centraal in de onderhandelingen:
- Spelers hebben nog altijd toestemming van Feyenoord nodig om te vertrekken.
- Spelers kunnen niet zomaar toezeggingen doen aan geïnteresseerde clubs
- Zelfs in hun laatste contracsjaar vertegenwoordige de spelers voor de club nog een bepaalde waarde voor het team. Dat wordt mee genomen in hun transferwaarde. Als geïnteresseerde clubs er op tijd bij willen zijn dan moéten ze nu toeslaan, voordat ze volgend seizoen voor élke club haalbaar zijn.

Het is niet veel, dat is duidelijk. Maar iig nog genoeg om serieus genomen te worden als onderhandelingspartner.
Als Wijnaldum naar Twente wil en feyenoord laat hem niet gaan omdat het bod te slecht zou zijn kan dit altijd aanhangig gemaakt worden omdat het positie verbetering is!
Ik geloof niet dat Feyenoord momenteel centraal staat in de onderhandelingspositie!
Eerder een hele zwakke positie.
Maar van geel kan ook alvast gezegd hebben wie er zeker komen om hem over de streep te trekken, dan is het alleen nog maar wachten tot dat die personen een handtekening hebben gezet!!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 23 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:27 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat klopt. Het 3-tal heeft de overhand. Dat is nou eenmaal de situatie, door ze te frustreren met allerlei deadlines help je de situatie alleen niet.

In plaats daarvan heeft van Geel een andere tegenzet bedacht om enigszins tegenwicht te bieden aan de positie van Feyenoord in de onderhandelingen.

Een potentiële Kamikaze-zet, maar toch meer mogelijkheden heeft ie niet. Hij heeft namelijk aangegeven dat ze alleen verkocht worden bij goed bod en anders laat ie liever hun contract aflopen.

Daarmee positioneert hij Feyenoord weer centraal in de onderhandelingen:
- Spelers hebben nog altijd toestemming van Feyenoord nodig om te vertrekken.
- Spelers kunnen niet zomaar toezeggingen doen aan geïnteresseerde clubs
- Zelfs in hun laatste contracsjaar vertegenwoordige de spelers voor de club nog een bepaalde waarde voor het team. Dat wordt mee genomen in hun transferwaarde. Als geïnteresseerde clubs er op tijd bij willen zijn dan moéten ze nu toeslaan, voordat ze volgend seizoen voor élke club haalbaar zijn.

Het is niet veel, dat is duidelijk. Maar iig nog genoeg om serieus genomen te worden als onderhandelingspartner.
Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen. Amen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:38 schreef de flh het volgende:

[..]

Spoor je wel? Je gaat toch niet over iemand z'n oma zingen??

Verban dan die gozer gewoon uit de stad.
IK ben er zelf geen voorstander van maar denk dat het wel gaat gebeuren als hij naar Twente gaat!
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

IK ben er zelf geen voorstander van maar denk dat het wel gaat gebeuren als hij naar Twente gaat!
Dit doe je wel vaker.. eerst doe je een enorme Boute uitspraak, vervolgens zwak je 't af door te zeggen dat je er zelf niet mee eens bent, maar dat je denkt dat anderen het doen...

Ik zeg ook wel eens iets waar ik later spijt van heb.. geef dat dan gewoon toe, edit die opmerking en ga weer verder..

Maar doe dit niet weer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Ik ging in op wat er gezegd werd!
En ja ik durf wel gewoon eerlijk toe te geven dat ik het erg bout heb neergezet maar de andere kant is dat ik me daar niet voor hoeft te verontschuldigen!
Is een feit die ik anders had moeten neerzetten!!
zal ik speciaal voor jou dan ook bijdeze doen!
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:33 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Als Wijnaldum naar Twente wil en feyenoord laat hem niet gaan omdat het bod te slecht zou zijn kan dit altijd aanhangig gemaakt worden omdat het positie verbetering is!
Ik geloof niet dat Feyenoord momenteel centraal staat in de onderhandelingspositie!
Eerder een hele zwakke positie.
Maar van geel kan ook alvast gezegd hebben wie er zeker komen om hem over de streep te trekken, dan is het alleen nog maar wachten tot dat die personen een handtekening hebben gezet!!
Ik heb het niet duidelijk opgeschreven of je hebt duidelijk niet goed gelezen.

De zwakke positie is gegeven. De vraag is hoe je daar mee omgaat. De strategie van Van Geel is een hele interessante.

Edit: Verder wat Els zegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door de flh --
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 15:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik ging in op wat er gezegd werd!
En ja ik durf wel gewoon eerlijk toe te geven dat ik het erg bout heb neergezet maar de andere kant is dat ik me daar niet voor hoeft te verontschuldigen!
Is een feit die ik anders had moeten neerzetten!!
zal ik speciaal voor jou dan ook bijdeze doen!
Hehe, is goed hoor. :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 15:02 schreef de flh het volgende:

[..]

Hehe, is goed hoor. :)
Ook de aanpassing gezien??
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:32 schreef Els het volgende:

[..]

Eens, maar daar staat tegenover dat zij bij de KNVB een arbitragezaak kunnen aanspannen. elukkig is de jurisprudentie van Bas Dost in ons voordeel.
Klopt.

Bovendien arbitragezaak betekent escalatie. Escalatie schrikt veel (buitenlandse) clubs af.
Escalatie heeft ook een negatieve invloed op de reputatie van een (jonge..) speler.

Dost is gek, had al een slechte reputatie en zat op de bank terwijl een top3-club langs kwam, dus die had niet veel te verliezen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Ik heb graag gekken in een elftal!!!
goed voor de sfeer en hebben vaak gekke ingevingen die goed kunnen uitpakken. (kunnen natuurlijk ook juist slecht uit pakken en dat kunnen we we weer net niet gebruiken)
sevillana
 sevillana - maandag 23 mei 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:14 schreef de flh het volgende:

[..]

Kan je niet ergens in de provincie afspreken? Varkenoord is geen ontmoetingsplek voor supporters om elkaar af te tuigen.
tsja, . . een willekeurig weiland langs een willekeurige snelweg lijkt mij ook beter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 18:22   quote  deeplink  
+1
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 23 mei 2011 - 20:48   quote  deeplink  
snor zegt net dat, Twente, pisvee, en Everton interesse hebben in Wijnaldum
laat hem maar naar everton gaan dan, is het beste voor feyenoord, DE snor
vetelde dat feyenoord 5miljoen voor hem wil hebben,
is dat genoeg?
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Ja, zat.
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 23 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
en voor dat geld een spits halen? Dost?
sevillana
 sevillana - maandag 23 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:48 schreef fr 4-ever het volgende:
snor zegt net dat, Twente, pisvee, en Everton interesse hebben in Wijnaldum
laat hem maar naar everton gaan dan, is het beste voor feyenoord, DE snor
vetelde dat feyenoord 5miljoen voor hem wil hebben,
is dat genoeg?
de hoogste bieder misschien? . . zal dan zeer waarschijnlijk premier league worden!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:53 schreef fr 4-ever het volgende:
en voor dat geld een spits halen? Dost?
nee de schulden mee verlagen.

Eventuele versterkingen halen via externe investeerders.
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 23 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

de hoogste bieder misschien? . . zal dan zeer waarschijnlijk premier league worden!
idd ja
is ook het beste voor feyenoord dan
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

de hoogste bieder misschien? . . zal dan zeer waarschijnlijk premier league worden!
mag het hopen
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Zullen we eens gek doen?

Gewoon afwachten hoe het loopt? Bij De Vrij zaten we er ook naast.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 08:02   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2436570/2011/05/24/Feyenoord-heeft-ook-grote-plannen-met-Wijnaldum.dhtml

FC Twente hengelt nadrukkelijk naar de diensten van Georginio Wijnaldum. De club uit Enschede profileert zich als springplank voor spelers op weg naar de Europese top. Of is dat doel net zo goed te bereiken via Feyenoord?

© anp

© epa De clubleiding van Feyenoord weet het al geruime tijd. Georginio Wijnaldum droomt van furore maken in de Premier League. Vorig seizoen informeerde de Portugese topclub Benfica nog bij Leo Beenhakker naar de international van Jong Oranje, maar Wijnaldum wilde niet. Hij wil naar Engeland.

Alleen blijft de droomaanbieding uit de Premier League vooralsnog uit. Dus waarom niet nog een paar seizoenen rijpen in de eredivisie om vervolgens de stap te zetten? Goed plan, dachten ze bij FC Twente. Maar dan wel bij ons in de Grolsch Veste.

De club van Joop Munsterman sluit zelfs niet uit dat Wijnaldum het EK 2012 in Polen en Oekraïne nog kan halen als hij in Enschede goed presteert. De rechtspoot, die afgelopen seizoen veertien keer wist te scoren, hing als jeugdspeler van Feyenoord aan de lippen van routinier Alfred Schreuder. De hereniging van het duo in Enschede - waar Schreuder als assistent-trainer werkt - is een serieuze optie.

Grote plannen
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, haalt zijn schouders op als hij hoort dat FC Twente grote plannen heeft met Wijnaldum, die nog tot medio 2012 onder contract staat in de Kuip. 'Want ook wij hebben grote plannen met hem,' zegt Van Geel. Maar Feyenoord speelt komend seizoen geen Europees voetbal én in Rotterdam-Zuid gaat eind volgende maand ook geen kampioenskandidaat van start.

'Het is verstandig voor jonge spelers om langer in de eredivisie te blijven,' zegt Cor Pot, de bondscoach van Jong Oranje. 'Natuurlijk hebben alle jonge talenten de droom in Engeland of Spanje te spelen, maar Wijnaldum zou er volgens mij nog beter aan doen om te wachten.'

Dat wil volgens Pot overigens niet zeggen dat de Rotterdammer deze zomer Feyenoord moet inruilen voor FC Twente. 'Wijnaldum kan zich ook bij Feyenoord prima ontwikkelen, zoals dat de laatste maanden ook duidelijk het geval was,' zegt Pot. 'Hij krijgt als lopende nummer tien in de Kuip alle kans om beter te worden.'

Als Wijnaldum toch een tussenstop wil maken in Nederland alvorens naar Engeland te verkassen, is FC Twente eigenlijk de enige serieuze optie. Een transfer naar Ajax ligt voor een rasechte Rotterdammer te gevoelig en PSV heeft de financiële middelen niet om hem weg te lokken uit de Kuip. Bovendien snakt Feyenoord al geruime tijd naar een flinke transferopbrengst om de schuldenlast te verlichten.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 24 mei 2011 - 08:28   quote  deeplink  
Voor die 5 milj. gewoon iemand halen die toch wel altijd een keer kan scoren..
en dan Van Haaren dezelfde ontwikkeling gunnen als die Wijnaldum heeft gehad.
of Clasie

El Amhadi vervangt Meeuwis, en Van Haaren of Clasie vervangen Wijnaldum
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:28 schreef Zw' 28 het volgende:
Voor die 5 milj. gewoon iemand halen die toch wel altijd een keer kan scoren..
en dan Van Haaren dezelfde ontwikkeling gunnen als die Wijnaldum heeft gehad.
of Clasie

El Amhadi vervangt Meeuwis, en Van Haaren of Clasie vervangen Wijnaldum
HET GELD WAT KOMT UIT VERKOPEN WORDT NIET GEINVESTEERD IN NIEUWE SPELERS MAAR GEBRUIKT OM DE SCHULDENLAST TE VERLAGEN.

ER KUNNEN ALLEEN NIEUWE AANKOPEN GEDAAN WORDEN GEFINANCIEERD DOOR EXTERNE INVESTEERDERS. FEYENOORD NEEMT DAN ALLEEN DE SALARISLAST.

Jongens, lees nu eens een keer wat er in t nieuws staat en hoe de vlag er bij hangt. Dan voorkom je een hoop teleurstelling bij jezelf. Wat dat betreft is Feyenoord op dit moment WEL open en transparant, maar we willen t gewoon niet horen/lezen?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 mei 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

HET GELD WAT KOMT UIT VERKOPEN WORDT NIET GEINVESTEERD IN NIEUWE SPELERS MAAR GEBRUIKT OM DE SCHULDENLAST TE VERLAGEN.

ER KUNNEN ALLEEN NIEUWE AANKOPEN GEDAAN WORDEN GEFINANCIEERD DOOR EXTERNE INVESTEERDERS. FEYENOORD NEEMT DAN ALLEEN DE SALARISLAST.

Jongens, lees nu eens een keer wat er in t nieuws staat en hoe de vlag er bij hangt. Dan voorkom je een hoop teleurstelling bij jezelf. Wat dat betreft is Feyenoord op dit moment WEL open en transparant, maar we willen t gewoon niet horen/lezen?
Tsja, soms is de wensgedachte sterker dan het verstand.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 mei 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

HET GELD WAT KOMT UIT VERKOPEN WORDT NIET GEINVESTEERD IN NIEUWE SPELERS MAAR GEBRUIKT OM DE SCHULDENLAST TE VERLAGEN.

ER KUNNEN ALLEEN NIEUWE AANKOPEN GEDAAN WORDEN GEFINANCIEERD DOOR EXTERNE INVESTEERDERS. FEYENOORD NEEMT DAN ALLEEN DE SALARISLAST.

Jongens, lees nu eens een keer wat er in t nieuws staat en hoe de vlag er bij hangt. Dan voorkom je een hoop teleurstelling bij jezelf. Wat dat betreft is Feyenoord op dit moment WEL open en transparant, maar we willen t gewoon niet horen/lezen?
Demotivational-pictures-caps_Lock.jpg

Het helpt echt niet om begrijpend lezen te stimuleren hoor.......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 08:41   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het helpt echt niet om begrijpend lezen te stimuleren hoor.......
capslock2.jpg
craven
 craven - dinsdag 24 mei 2011 - 11:50   quote  deeplink  
DUIDELIJK!
Milo
 Milo - dinsdag 24 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHA
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 24 mei 2011 - 12:17   quote  deeplink  
DAT IS INDERDAAD WAAR !! DAN MAAR EEN GOEDE SPITS UIT DE FEYENOORD JEUGD EN FERNANDEZ MISSCHIEN??

soz stfu capslock.
de flh
 de flh - dinsdag 24 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:48 schreef fr 4-ever het volgende:
snor zegt net dat, Twente, pisvee, en Everton interesse hebben in Wijnaldum
laat hem maar naar everton gaan dan, is het beste voor feyenoord, DE snor
vetelde dat feyenoord 5miljoen voor hem wil hebben,
is dat genoeg?
Nee.

Sorry, maar.

Noem ff een Middenvelder in de afgelopen 10 jaar die 14 doelpunten of meer gescoord heeft.
21 jaar oud.

Dan maar een één-jarig contract, maar hij's écht wel meer waard dan 5 mil.

Ff voor de duidelijkheid mensen, als die jongen er volgend jaar weer 14 inschopt en hij's transfervrij dan kan die Sahin een kusje geven in Madrid.. hij kan dan naar elke topclub in de wereld.

Echt wel dat dan een één-jarig contract voor een 21-jarige middenvelder met 14 doelpunten meer waard is dan 5 miljoen.

Facking Calimero-gedrag.. gek word ik er van.
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 13:27 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat klopt. Het 3-tal heeft de overhand. Dat is nou eenmaal de situatie, door ze te frustreren met allerlei deadlines help je de situatie alleen niet.

In plaats daarvan heeft van Geel een andere tegenzet bedacht om enigszins tegenwicht te bieden aan de positie van Feyenoord in de onderhandelingen.

Een potentiële Kamikaze-zet, maar toch meer mogelijkheden heeft ie niet. Hij heeft namelijk aangegeven dat ze alleen verkocht worden bij goed bod en anders laat ie liever hun contract aflopen.

Daarmee positioneert hij Feyenoord weer centraal in de onderhandelingen:
- Spelers hebben nog altijd toestemming van Feyenoord nodig om te vertrekken.
- Spelers kunnen niet zomaar toezeggingen doen aan geïnteresseerde clubs
- Zelfs in hun laatste contracsjaar vertegenwoordige de spelers voor de club nog een bepaalde waarde voor het team. Dat wordt mee genomen in hun transferwaarde. Als geïnteresseerde clubs er op tijd bij willen zijn dan moéten ze nu toeslaan, voordat ze volgend seizoen voor élke club haalbaar zijn.

Het is niet veel, dat is duidelijk. Maar iig nog genoeg om serieus genomen te worden als onderhandelingspartner.
Ben benieud of deze briljante strategie gaat werken ...

P.S. wie wil er nou niet serieus genomen worden? Als we maar niet genaaid worden in de zaak Wijnaldum (Fer / Vlaar / Biseswar)!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Feyenoord is niet meer in de positie dat ze 5 miljoen kunnen laten lopen....
de flh
 de flh - dinsdag 24 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 16:13 schreef hotjumper het volgende:
Feyenoord is niet meer in de positie dat ze 5 miljoen kunnen laten lopen....
Weet ik niet. Zonder die 14 doelpunten had feyenoord toch wel een probleem gehad (minus die 4 tegen willemII)...

dat is ook wel een paar miljoen waard.. wat is wijsheid..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Wijnaldum rot maar op!!
Ben je zat!!
Hoop voor jou dat je voor het buitenland kiest want anders hoef je je kop nooit meer in de Kuip te vertonen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door Feyenoord till i die --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:07 schreef hoogvliet010 het volgende:
Wijnaldum! Je moeder is een h...!!!
-1
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik spoor prima, maar ik vind z`n oma een hoer!!!
-1
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Hadouir op 10, ik zie het probleem niet..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:57 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik spoor prima, maar ik vind z`n oma een hoer!!!
Heb je d'r teveel moeten betalen dan?
pascal
 pascal - woensdag 25 mei 2011 - 09:17   quote  deeplink  
wat een zielig volk hier zeg..
Ik dacht dat het legioen zichzelf zo trouw vind... hier laten jullie maar weer zien een stel zielepoten te zijn (voor een flink deel dan)
Die jongen denkt nog na, omdat het bij feyenoord de laatste jaren alleen maar slechter is gegaan, hij ook wel een europees voetbal wil spelen. En dat twente interesse heeft is alleen nog een gerucht.
Hij heeft daar zelf nog niet eens een uitlating over gedaan en jullie wensen hem al 2 gebroken benen.
Ik kan me goed voorstellen dat hij weg wil, als dat de supporters zouden zijn..
Ik hoop dat hij volgend jaar in het mooie rood van Twente speelt.. Al is het alleen maar om die zielepoten hier te treiteren
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:17 schreef pascal het volgende:
wat een zielig volk hier zeg..
Ik dacht dat het legioen zichzelf zo trouw vind... hier laten jullie maar weer zien een stel zielepoten te zijn (voor een flink deel dan)
Die jongen denkt nog na, omdat het bij feyenoord de laatste jaren alleen maar slechter is gegaan, hij ook wel een europees voetbal wil spelen. En dat twente interesse heeft is alleen nog een gerucht.
Hij heeft daar zelf nog niet eens een uitlating over gedaan en jullie wensen hem al 2 gebroken benen.
Ik kan me goed voorstellen dat hij weg wil, als dat de supporters zouden zijn..
Ik hoop dat hij volgend jaar in het mooie rood van Twente speelt.. Al is het alleen maar om die zielepoten hier te treiteren
niet generaliseren en iedereen over 1 kam scheren en zeker niet zo arrogant doen.
ook binnen je eigen supporters heb je genuanceerden en mensen met het hart op de tong.
Sommigen spreken meteen, anderen denken er wat langer over na.

Als Wijnaldum bij Feyenoord blijft, is het mooi, maar heeft zn imago wel een deukje opgelopen. Zijn clubliefde staat nu ter discussie. De club die hem alles gegeven heeft en gebracht waar hij nu is.

Als hij kiest om weg te gaan, gun ik hem een mooie transfer naar het buitenland en Feyenoord een mooie transfersom.

Als hij besluit om bij een Nederlandse club (anders dan Excelsior) te tekenen, hoop ik dat ie beide benen breekt en tegelijkertijd alles afscheurt, want dan is hij het Feyenoord-shirt nooit waard geweest.

Er is maar 1 club in Nederland, voor ons is dat Feyenoord. En wat de rest van Nederland denkt, boeit niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:17 schreef pascal het volgende:
wat een zielig volk hier zeg..
Ik dacht dat het legioen zichzelf zo trouw vind... hier laten jullie maar weer zien een stel zielepoten te zijn (voor een flink deel dan)
Die jongen denkt nog na, omdat het bij feyenoord de laatste jaren alleen maar slechter is gegaan, hij ook wel een europees voetbal wil spelen. En dat twente interesse heeft is alleen nog een gerucht.
Hij heeft daar zelf nog niet eens een uitlating over gedaan en jullie wensen hem al 2 gebroken benen.
Ik kan me goed voorstellen dat hij weg wil, als dat de supporters zouden zijn..
Ik hoop dat hij volgend jaar in het mooie rood van Twente speelt.. Al is het alleen maar om die zielepoten hier te treiteren
zielig is diegene die mensen met een (on)genuanceerde mening generaliseert tot een 'zielig volk'.
Enge dictator-gedachte.
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:17 schreef pascal het volgende:
wat een zielig volk hier zeg..
Ik dacht dat het legioen zichzelf zo trouw vind... hier laten jullie maar weer zien een stel zielepoten te zijn (voor een flink deel dan)
Die jongen denkt nog na, omdat het bij feyenoord de laatste jaren alleen maar slechter is gegaan, hij ook wel een europees voetbal wil spelen. En dat twente interesse heeft is alleen nog een gerucht.
Hij heeft daar zelf nog niet eens een uitlating over gedaan en jullie wensen hem al 2 gebroken benen.
Ik kan me goed voorstellen dat hij weg wil, als dat de supporters zouden zijn..
Ik hoop dat hij volgend jaar in het mooie rood van Twente speelt.. Al is het alleen maar om die zielepoten hier te treiteren
Het gaat om de manier waarop: Feyenoord zit in een hele lastige positie en meneertje weet het allemaal nog niet en gaat eerst maar eens op vakantie: http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4406/wijnaldum-ik-kan-er-op-dit-moment-niets-over-zeggen.html
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 mei 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Wat een onzin allemaal. We mogen onze handen dichtknijpen als hij blijft. Hij is nog maar 21. Een jongen van die leeftijd mag ook best een periode per seizoen wat minder spelen. Hij is trouwens wel degelijk één van de betere spelers. Niet laten gaan. Langdurig contract aanbieden, zodat je over een jaar of wat spekkoper bent!

MAAR WAT DUURT DAT GESPREK LANG ZEG... IK KAN NIET WACHTEN TOT ER WITTE ROOK VERSCHIJNT!!

En als hij dan toch gaat, hoop ik dat ze Willy Overtoom van Heracles Almelo halen (is 25 á 26 jaar en heeft een contract tot 2013!). Overtoom scoort altijd een 7 en is aanvallend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door Arie.Klooster --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 25 mei 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:17 schreef pascal het volgende:
wat een zielig volk hier zeg..
Ik dacht dat het legioen zichzelf zo trouw vind... hier laten jullie maar weer zien een stel zielepoten te zijn (voor een flink deel dan)
Die jongen denkt nog na, omdat het bij feyenoord de laatste jaren alleen maar slechter is gegaan, hij ook wel een europees voetbal wil spelen. En dat twente interesse heeft is alleen nog een gerucht.
Hij heeft daar zelf nog niet eens een uitlating over gedaan en jullie wensen hem al 2 gebroken benen.
Ik kan me goed voorstellen dat hij weg wil, als dat de supporters zouden zijn..
Ik hoop dat hij volgend jaar in het mooie rood van Twente speelt.. Al is het alleen maar om die zielepoten hier te treiteren
Wijsneus
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 mei 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niet generaliseren en iedereen over 1 kam scheren en zeker niet zo arrogant doen.
ook binnen je eigen supporters heb je genuanceerden en mensen met het hart op de tong.
Sommigen spreken meteen, anderen denken er wat langer over na.

Als Wijnaldum bij Feyenoord blijft, is het mooi, maar heeft zn imago wel een deukje opgelopen. Zijn clubliefde staat nu ter discussie. De club die hem alles gegeven heeft en gebracht waar hij nu is.

Als hij kiest om weg te gaan, gun ik hem een mooie transfer naar het buitenland en Feyenoord een mooie transfersom.

Als hij besluit om bij een Nederlandse club (anders dan Excelsior) te tekenen, hoop ik dat ie beide benen breekt en tegelijkertijd alles afscheurt, want dan is hij het Feyenoord-shirt nooit waard geweest.

Er is maar 1 club in Nederland, voor ons is dat Feyenoord. En wat de rest van Nederland denkt, boeit niet.
Joh weten hun veel daar....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 mei 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

zielig is diegene die mensen met een (on)genuanceerde mening generaliseert tot een 'zielig volk'.
Enge dictator-gedachte.
Eigenlijk een compliment voor Stylzz, want hij was diegene die de opmerking van de beide gebroken benen plaatste. Aangezien er idd. gegeneraliseerd wordt, wordt Stylzz dus gezien als leider..., oftewel dictator, haha....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 10:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat een onzin allemaal. We mogen onze handen dichtknijpen als hij blijft. Hij is nog maar 21. Een jongen van die leeftijd mag ook best een periode per seizoen wat minder spelen. Hij is trouwens wel degelijk één van de betere spelers. Niet laten gaan. Langdurig contract aanbieden, zodat je over een jaar of wat spekkoper bent!

MAAR WAT DUURT DAT GESPREK LANG ZEG... IK KAN NIET WACHTEN TOT ER WITTE ROOK VERSCHIJNT!!

En als hij dan toch gaat, hoop ik dat ze Willy Overtoom van Heracles Almelo halen (is 25 á 26 jaar en heeft een contract tot 2013!). Overtoom scoort altijd een 7 en is aanvallend.
Maar mag ik jullie mening over mijn vorige opmerking(zie hierboven)? Ik weet dat het speculatief is, maar ik verwacht (hoewel ik dus hoop van niet) dat Wijnaldum wel vertrekt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door Arie.Klooster --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD









0.0073070