BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - woensdag 25 mei 2011 - 13:58   quote  deeplink  
Hamas, hamas, wijnaldum aan het twentse gas! hahahahah..... is weer eens wat anders dan ze benen breken, hahahahaha.....
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 12:47 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Maar mag ik jullie mening over mijn vorige opmerking(zie hierboven)? Ik weet dat het speculatief is, maar ik verwacht (hoewel ik dus hoop van niet) dat Wijnaldum wel vertrekt...
ALS Wijnaldum vertrekt, wat ik ook verwacht (hopelijk 5 miljoen of zelfs meer als er een biedingsstrijd ontstaat en liefst van Everton of een andere Engelse club natuurlijk!), moet er een nieuwe, èchte #10 bijkomen. JDT zal vrees ik niet verder komen dan pinchhitter, ALS hij al aan spelen toekomt ... Zie dan liever Hadouir of Schöne komen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 12:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Eigenlijk een compliment voor Stylzz, want hij was diegene die de opmerking van de beide gebroken benen plaatste. Aangezien er idd. gegeneraliseerd wordt, wordt Stylzz dus gezien als leider..., oftewel dictator, haha....
een heil is nu vast misplaatst? ;-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 12:47 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Maar mag ik jullie mening over mijn vorige opmerking(zie hierboven)? Ik weet dat het speculatief is, maar ik verwacht (hoewel ik dus hoop van niet) dat Wijnaldum wel vertrekt...
ja, t vervelende is, dat we t geld niet kunnen investeren.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, t vervelende is, dat we t geld niet kunnen investeren.
Misschien kunnen we bij de gemeente eindhaoven aankloppen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

een heil is nu vast misplaatst? ;-)
Welnee joh, Klooster snapt ut niet.
Els
 Els - woensdag 25 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:17 schreef pascal het volgende:
wat een zielig volk hier zeg..
Ik dacht dat het legioen zichzelf zo trouw vind... hier laten jullie maar weer zien een stel zielepoten te zijn (voor een flink deel dan)
Die jongen denkt nog na, omdat het bij feyenoord de laatste jaren alleen maar slechter is gegaan, hij ook wel een europees voetbal wil spelen. En dat twente interesse heeft is alleen nog een gerucht.
Hij heeft daar zelf nog niet eens een uitlating over gedaan en jullie wensen hem al 2 gebroken benen.
Ik kan me goed voorstellen dat hij weg wil, als dat de supporters zouden zijn..
Ik hoop dat hij volgend jaar in het mooie rood van Twente speelt.. Al is het alleen maar om die zielepoten hier te treiteren
Europees voetbal had hij zelf in de hand, dus dat mag geen reden zijn.
Hoe sta jij trouwens tegenover Theo, die heeft ook een mooie positieverbetering, vind je niet?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 mei 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:24 schreef Els het volgende:

[..]

.....
Hoe sta jij trouwens tegenover Theo, die heeft ook een mooie positieverbetering, vind je niet?
mag ie keer achter staan?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 mei 2011 - 17:50   quote  deeplink  
hahaha!! Smeerpijp!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 06:32   quote  deeplink  
1. Nog geen enkele club heeft concrete interesse in Georginio Wijnaldum, zo verzekert technisch directeur Martin van Geel. De aanvaller van Feyenoord wordt de afgelopen dagen met Everton, FC Twente en PSV in verband gebracht. Volgens de bestuurder van Feyenoord heeft echter nog niemand zich gemeld.

"Het is stil", vertelt Van Geel aan Voetbal International. "We hebben nog geen bod binnen gekregen. Als FC Twente zich wel bij Wijnaldum heeft gemeld, maar niet bij ons, is dat de verkeerde volgorde. Maar officieel weet ik niet of dat zo is gegaan. Dat horen we wel als ze zich melden. Wij zijn met Wijnaldum in gesprek en hopen nog steeds dat hij zijn contract bij Feyenoord zal verlengen."

Wijnaldum heeft zelf nog geen idee waar hij volgend seizoen speelt. "Ik kan er op dit moment niks over zeggen." Hij kan niet beloven dat hij Feyenoord alleen verlaat voor een absolute topclub. "Beloven kun je nooit iets in de voetballerij", liet de geboren Rotterdammer eerder weten. "Belofte maakt schuld. Als je belooft dat je iets zult doen, kun je er alleen maar op worden afgerekend als je je woord niet houdt."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138371

2.

De strijd rond Georginio Wijnaldum lijkt te zijn geopend door FC Twente. De Enschedese club zou al met de gewilde Feyenoorder hebben gesproken, meldt Voetbal International.

Feyenoords technisch directeur Martin van Geel weet daar niets van, zo zegt hij in een reactie. "Het is stil. We hebben nog geen bod binnen gekregen. Als FC Twente zich
wel bij Wijnaldum heeft gemeld, maar niet bij ons, is dat de verkeerde
volgorde. Maar officieel weet ik niet of dat zo is gegaan. Dat horen we
wel als ze zich melden."

Van Geel geeft de hoop niet op dat Wijnaldum volgend seizoen gewoon in Rotterdam speelt. "Wij zijn met Wijnaldum in gesprek en hopen nog steeds dat hij zijn contract bij Feyenoord zal verlengen", zo vervolgt de directeur.

Behalve FC Twente zouden ook PSV en Everton interesse hebben in Wijnaldum, die dit seizoen zijn productiefste jaargang beleefde

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/167122/FC_Twente_praat_al_met_Wijnaldum.html
Els
 Els - donderdag 26 mei 2011 - 06:42   quote  deeplink  
Als 't waar is, is het niet zo netjes van Twente. En al helemaal niet van Wijnaldum.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 mei 2011 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 06:42 schreef Els het volgende:
Als 't waar is, is het niet zo netjes van Twente. En al helemaal niet van Wijnaldum.
pfff, als Wijnaldum dit flikt, hoeft ie zich nooit meer in Rotterdam te vertonen. Ik wordt al razend bij het idee dat hij, nadat hijzelf ook schuldig is aan dit kutseizoen, hij notabene ook op het veld stond bij PSV-uit, dan zelf aan het einde van het seizoen zijn middelvinger op zou steken naar het legioen (datzelfde legioen die na die wanprestatie in Eindhoven massaal naar De Kuip kwam op de gasten te steunen!) en vrolijk naar Twente zou wandelen.

Maar goed, ik wacht met oordelen tot er duidelijkheid is wat ie gaat doen. Deze verhalen zijn vooralsnog niet meer dan speculatie. Maar het wordt voor Gini zo langzamerhand eens tijd de knoop door te hakken. Ik heb alle begrip ervoor dat hij gezien alles even de tijd nodig heeft/had om alles op een rijtje te zetten en te kijken hoe Feyenoord er volgend jaar uitziet. Maar er mag toch zo langzamerhand wel een antwoord worden verwacht.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 07:19   quote  deeplink  
Ja Fer hoor je tenminste niet, of Vlaar.
Komt misschien omdat niemand ze wil hebben, maar toch!
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 26 mei 2011 - 08:13   quote  deeplink  
topicnaam veranderen in wijnaldum in gesprek met twente
Boma
 Boma - donderdag 26 mei 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Laat gaan die gozers, wat we er aan hebben is alleen maar ergernis. Geen peroonlijkheden, geen van allen. Worden opvolgers van Drenthe en die maloot daar in Spanje met zijn canadese roots, die maakt de jongens die er nu nog zijn helemaal gek.
plannetje
 plannetje - donderdag 26 mei 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:57 schreef Collin het volgende:
Tja dat kan je wel zeggen. Op de Vrij na ben ik best teleurgesteld in deze jongens. Volgens mij boeit het ze niks dat het zo slecht gaat met onze club. Niet genoeg om bij te tekenen in ieder geval
op zich is daar niets mis mee.... ze voetballen voor hun geld! alleen is het ook hun schuld dat we dit jaar geen tyfus hebben!!
Milo
 Milo - donderdag 26 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 07:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pfff, als Wijnaldum dit flikt, hoeft ie zich nooit meer in Rotterdam te vertonen. Ik wordt al razend bij het idee dat hij, nadat hijzelf ook schuldig is aan dit kutseizoen, hij notabene ook op het veld stond bij PSV-uit, dan zelf aan het einde van het seizoen zijn middelvinger op zou steken naar het legioen (datzelfde legioen die na die wanprestatie in Eindhoven massaal naar De Kuip kwam op de gasten te steunen!) en vrolijk naar Twente zou wandelen.

Maar goed, ik wacht met oordelen tot er duidelijkheid is wat ie gaat doen. Deze verhalen zijn vooralsnog niet meer dan speculatie. Maar het wordt voor Gini zo langzamerhand eens tijd de knoop door te hakken. Ik heb alle begrip ervoor dat hij gezien alles even de tijd nodig heeft/had om alles op een rijtje te zetten en te kijken hoe Feyenoord er volgend jaar uitziet. Maar er mag toch zo langzamerhand wel een antwoord worden verwacht.
1000% mee eens!!!!!! kan er niks meer aan toevoegen!
Ik ben niet boos, maar zwaar terleurgesteld!
Milo
 Milo - donderdag 26 mei 2011 - 09:57   quote  deeplink  
jawel, stond nog te janken als een klein kind in MIJN kuip!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 mei 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welnee joh, Klooster snapt ut niet.
Hoho, FR-Henk. Ik viel Stylzz niet aan, ik stond hem juist bij. Ik was niet diegene die wat zei over die toegewenste, gebroken benen, dat was een of andere malloot uit het oosten van het land..., dus mij even aan de goede zijde laten staan hè...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 mei 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 08:59 schreef Boma het volgende:
Laat gaan die gozers, wat we er aan hebben is alleen maar ergernis. Geen peroonlijkheden, geen van allen. Worden opvolgers van Drenthe en die maloot daar in Spanje met zijn canadese roots, die maakt de jongens die er nu nog zijn helemaal gek.
Drenthe mag je niet vergelijken met die Canadees. Drenthe ging naar een wereld club, sportief echt wel een vooruitgang moet ik helaas zeggen. Die kruising tussen een eskimo en een zeehond ging naar een Spaanse degradatie kandidaat. Dat Drenthe het bij Real nog niet gemaakt heeft doet daar verder niks aan af.
craven
 craven - donderdag 26 mei 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 11:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Drenthe mag je niet vergelijken met die Canadees. Drenthe ging naar een wereld club, sportief echt wel een vooruitgang moet ik helaas zeggen. Die kruising tussen een eskimo en een zeehond ging naar een Spaanse degradatie kandidaat. Dat Drenthe het bij Real nog niet gemaakt heeft doet daar verder niks aan af.
bovendien hebben we voor Drenthe de hoofdprijs ontvangen, feyenoord is er daar niet op achteruitgegaan
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 26 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:47 schreef de flh het volgende:

[..]

Bij Twente groei je het snelst (, vraag maar aan Tiendalli), dus zo dom is het niet.

Eerder een gecalculeerde misselijke streek.
Tiendalli? Die heeft na de winterstop vrijwel geen wedstrijd meer gespeeld. Gepasseerd door de trainert. Dat gebeurde bij Feyenoord ook. Dus.... zo hard gegroeid istie niet!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 26 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
bij de weg, jullie doe nnet alsof hij al getekend heeft. Twente heeft zijn interesse laten blijken. Verder niets. We weten niet eens of Gini het wil, of Feyenoord het toelaat en of Twente daardwerkelijk echt wil....

Puur speculatief, dus als je nu al kwaad spreekt over zijn moeder, zijn oma of wie dan ook.... wat doe je dan als hij wel tekent voor 3 jaar straks?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Tiendali mag weer weg bij Twente.

http://www.nu.nl/sport/2481388/twente-zegt-contract-tiendalli.html
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Ach Munsterman is zo een fijne voorzitter.
Tjonge wat heeft dat provincie clubje een grote mond,Maar we weten hoe sneller het komt hoe sneller het gaat:
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:26 schreef piet de paler het volgende:
Ach Munsterman is zo een fijne voorzitter.
Tjonge wat heeft dat provincie clubje een grote mond,Maar we weten hoe sneller het komt hoe sneller het gaat:
Beetje t zelfde als AZ.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
WIJNALDUM in gesprek met Feyenoord???
Moet je wel wat zeggen anders spreek je niet?
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 26 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Wijnaldum//HELD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2011 - 22:44   quote  deeplink  
(((((((((((((DE VRIJ///HELD!!!)))))))))))
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 26 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
(((((((((((((DE VRIJ///HELD!!!)))))))))))
Ook ja! Die werd ook afgezeken toen die op het punt stond om te tekenen. Vrij//held
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
dat dan weer wel idd.......
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 26 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 13:58 schreef Milo het volgende:
Hamas, hamas, wijnaldum aan het twentse gas! hahahahah..... is weer eens wat anders dan ze benen breken, hahahahaha.....
Haha. Not! Nepsupportert
de flh
 de flh - donderdag 26 mei 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 22:46 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ook ja! Die werd ook afgezeken toen die op het punt stond om te tekenen. Vrij//held
Terecht!

Dat afzeiken ging over zijn gezeik om sportieve ambities, terwijl ineens bleek dat ie gewoon extra geld wilde.. Maar hij heeft iig nog bijgetekend..
FR-girl
 FR-girl - vrijdag 27 mei 2011 - 00:55   quote  deeplink  
ALS wijnaldum idd naar de afgedankte duitsers gaat is hij bij mij helemaal afgedaan!

eerlijk gezegd ben ik hem nu al ff beu! en ik was een hele gorte wijnaldum aanhanger!
hij mag dan wel een paar seizoenen bij feyenoord 1 hebben gespeeld maar hij is totaal nog geen dragende speler!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 mei 2011 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 16:22 schreef Pietje1 het volgende:
bij de weg, jullie doe nnet alsof hij al getekend heeft. Twente heeft zijn interesse laten blijken. Verder niets. We weten niet eens of Gini het wil, of Feyenoord het toelaat en of Twente daardwerkelijk echt wil....

Puur speculatief, dus als je nu al kwaad spreekt over zijn moeder, zijn oma of wie dan ook.... wat doe je dan als hij wel tekent voor 3 jaar straks?
jullie is jodenvolk...

maar er zijn voldoende mensen die nog een slag om de arm houden dus nergens voor nodig om iedereen over een kam te scheren.

Het zijn overwegend als...., dan... reacties.
Brian
 Brian - vrijdag 27 mei 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 16:22 schreef Pietje1 het volgende:
bij de weg, jullie doe nnet alsof hij al getekend heeft. Twente heeft zijn interesse laten blijken. Verder niets. We weten niet eens of Gini het wil, of Feyenoord het toelaat en of Twente daardwerkelijk echt wil....

Puur speculatief, dus als je nu al kwaad spreekt over zijn moeder, zijn oma of wie dan ook.... wat doe je dan als hij wel tekent voor 3 jaar straks?
Dan roept men hier Wijnaldum HELD !
zonder blikken of blozen.
Maar nu nog maken ze hem bijvoorbaat af
zo gaat dat hier.

Toen ik moest gaan onderhandelen met mijn baas
Over een nieuw contract. Heb ik ook eerst eens geluisterd wat de concurrent te bieden had. En heb dat gebruikt in de gesprekken en zo een goede salaris verhoging gekregen.
Maar wel gebleven.
En bij gevraagde verhoging, interesseert het me geen fuck hoe het bedrijf er financieel voor staat.

Vond dat mijn goed recht.
Ik ben goed in mijn vak, en hoef geen dief te zijn van eigen portemonnee.
Ik betaal het bedrijf terug naar werken en laat zien ik het elke dag waard ben.

Zou niet in zien waarom een Jongen als Wijnaldum dit niet zou mogen doen.
Als hij naar een andere club gaat ben je hem kwijt en verdiend hij ook meer.

Dus heeft niets met wel of geen club gevoel te maken.
Hij ontwikkeld zich goed en heeft 14x gescoord in een drama seizoen
Met enkele assists. En begint meer en meer bepalend te worden.

Maar al met al, ga ik er nog niet van uit dat hij meteen weg is.
Laat staan ik nu al ga schoppen en zeiken terwijl niets zeker is.
En zo wel, tja is dat erg jammer maar gezien de situatie wel begrijpelijk.
Moet ie wel zorgen dat Feyenoord er 5a6 miljoen aan overhoud.

Nee als hij Over een jaar transfervrij de Kuip uit gaat !
Als de Guzman. Dan moet je hem pas overspoelen met ziektes
Nu lijkt me dit alles wat voorbarig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Brian --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 mei 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Ach, kan me de hevige teleurstelling en daarmee gepaard gaande krachttermen wel voorstellen. Onvoorwaardelijke clubliefde (de supporters) staat nou eenmaal regelmatig haaks op carriëre maken.
En zeker naar spelers die zich nog niet bewezen hebben binnen de club zelf.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 mei 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 07:27 schreef Brian het volgende:

[..]

Dan roept men hier Wijnaldum HELD !
zonder blikken of blozen.
Maar nu nog maken ze hem bijvoorbaat af
zo gaat dat hier.

Toen ik moest gaan onderhandelen met mijn baas
Over een nieuw contract. Heb ik ook eerst eens geluisterd wat de concurrent te bieden had. En heb dat gebruikt in de gesprekken en zo een goede salaris verhoging gekregen.
Maar wel gebleven.
En bij gevraagde verhoging, interesseert het me geen fuck hoe het bedrijf er financieel voor staat.

Vond dat mijn goed recht.
Ik ben goed in mijn vak, en hoef geen dief te zijn van eigen portemonnee.
Ik betaal het bedrijf terug naar werken en laat zien ik het elke dag waard ben.

Zou niet in zien waarom een Jongen als Wijnaldum dit niet zou mogen doen.
Als hij naar een andere club gaat ben je hem kwijt en verdiend hij ook meer.

Dus heeft niets met wel of geen club gevoel te maken.
Hij ontwikkeld zich goed en heeft 14x gescoord in een drama seizoen
Met enkele assists. En begint meer en meer bepalend te worden.

Maar al met al, ga ik er nog niet van uit dat hij meteen weg is.
Laat staan ik nu al ga schoppen en zeiken terwijl niets zeker is.
En zo wel, tja is dat erg jammer maar gezien de situatie wel begrijpelijk.
Moet ie wel zorgen dat Feyenoord er 5a6 miljoen aan overhoud.

Nee als hij Over een jaar transfervrij de Kuip uit gaat !
Als de Guzman. Dan moet je hem pas overspoelen met ziektes
Nu lijkt me dit alles wat voorbarig.
+1
De Vrij deed het toch ook en dat is zijn goed recht, alleen lijkt het niet te stroken met clubliefde, terwijl dat je dat los van elkaar moet zien. Trouwens, de liefde hoeft niet van één kant te komen. Waardering in de vorm van salarisverhoging is logisch als je alsmaar beter wordt (in het geval van De Vrij lijkt me dat dan dus wel heel erg terecht!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Arie.Klooster --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 mei 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
WIJNALDUM in gesprek met Feyenoord???
Moet je wel wat zeggen anders spreek je niet?
feyenoord praat wel, wijnaldum zegt niks terug
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 27 mei 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 07:27 schreef Brian het volgende:

[..]

Dan roept men hier Wijnaldum HELD !
zonder blikken of blozen.
Maar nu nog maken ze hem bijvoorbaat af
zo gaat dat hier.

Toen ik moest gaan onderhandelen met mijn baas
Over een nieuw contract. Heb ik ook eerst eens geluisterd wat de concurrent te bieden had. En heb dat gebruikt in de gesprekken en zo een goede salaris verhoging gekregen.
Maar wel gebleven.
En bij gevraagde verhoging, interesseert het me geen fuck hoe het bedrijf er financieel voor staat.

Vond dat mijn goed recht.
Ik ben goed in mijn vak, en hoef geen dief te zijn van eigen portemonnee.
Ik betaal het bedrijf terug naar werken en laat zien ik het elke dag waard ben.

Zou niet in zien waarom een Jongen als Wijnaldum dit niet zou mogen doen.
Als hij naar een andere club gaat ben je hem kwijt en verdiend hij ook meer.

Dus heeft niets met wel of geen club gevoel te maken.
Hij ontwikkeld zich goed en heeft 14x gescoord in een drama seizoen
Met enkele assists. En begint meer en meer bepalend te worden.

Maar al met al, ga ik er nog niet van uit dat hij meteen weg is.
Laat staan ik nu al ga schoppen en zeiken terwijl niets zeker is.
En zo wel, tja is dat erg jammer maar gezien de situatie wel begrijpelijk.
Moet ie wel zorgen dat Feyenoord er 5a6 miljoen aan overhoud.

Nee als hij Over een jaar transfervrij de Kuip uit gaat !
Als de Guzman. Dan moet je hem pas overspoelen met ziektes
Nu lijkt me dit alles wat voorbarig.
+1 als hij maar wel blijft :)
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 27 mei 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Over clubliefde tja.. ik ben ook blij met mijn werkgever, alleen ik vind het ook leuker om een mooi bedrag op mijn bankrekening te zien. In dat opzicht kan je de liefde wel afkopen.. Dat Feyenoord in je hart zit dat niet..

Het zou net een Ex zijn die slechter voor je zorgt maar wel ongelofelijk lekker was :P

dus dat is Feyenoord dan ook moet doen.. ze verlies voor als hij tranfervrij weg zou gaan indekken met een hoger salaris.. zowel voor Gini als die andere pino's..
dat is toch ook wat Kevin Hofland zei bij FC Rijnmond?

Het bestuur kan wel wat inleveren om het plaatje salaris huishouding van die spelers recht te trekken ;) moeten die wel allemaal 10.000 per maand krijgen?
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 23:00 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Haha. Not! Nepsupportert
je kan te ver gaan he? hahahahaha mij een nepsupportert noemen achter je pc jij heb lef!
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 23:29 schreef de flh het volgende:

[..]

Terecht!

Dat afzeiken ging over zijn gezeik om sportieve ambities, terwijl ineens bleek dat ie gewoon extra geld wilde.. Maar hij heeft iig nog bijgetekend..
precies hij voelde zich een moment erg groot!
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 07:27 schreef Brian het volgende:

[..]

Dan roept men hier Wijnaldum HELD !
zonder blikken of blozen.
Maar nu nog maken ze hem bijvoorbaat af
zo gaat dat hier.

Toen ik moest gaan onderhandelen met mijn baas
Over een nieuw contract. Heb ik ook eerst eens geluisterd wat de concurrent te bieden had. En heb dat gebruikt in de gesprekken en zo een goede salaris verhoging gekregen.
Maar wel gebleven.
En bij gevraagde verhoging, interesseert het me geen fuck hoe het bedrijf er financieel voor staat.

Vond dat mijn goed recht.
Ik ben goed in mijn vak, en hoef geen dief te zijn van eigen portemonnee.
Ik betaal het bedrijf terug naar werken en laat zien ik het elke dag waard ben.

Zou niet in zien waarom een Jongen als Wijnaldum dit niet zou mogen doen.
Als hij naar een andere club gaat ben je hem kwijt en verdiend hij ook meer.

Dus heeft niets met wel of geen club gevoel te maken.
Hij ontwikkeld zich goed en heeft 14x gescoord in een drama seizoen
Met enkele assists. En begint meer en meer bepalend te worden.

Maar al met al, ga ik er nog niet van uit dat hij meteen weg is.
Laat staan ik nu al ga schoppen en zeiken terwijl niets zeker is.
En zo wel, tja is dat erg jammer maar gezien de situatie wel begrijpelijk.
Moet ie wel zorgen dat Feyenoord er 5a6 miljoen aan overhoud.

Nee als hij Over een jaar transfervrij de Kuip uit gaat !
Als de Guzman. Dan moet je hem pas overspoelen met ziektes
Nu lijkt me dit alles wat voorbarig.
Dikke lul voor je! ik heb ook mensen in dienst waarbij een aantal ook wel eens wat roepen!
Het verschil is dat je 1 keer per jaar verplicht bent om een beoordelingsgesprek te houden.
salarisverhoging of niet?
maar als je slecht presteerd mag je het niet in houden op je salaris en het naar beneden gooien!
Wijnaldum is ook debet aan dit slechte jaar!
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 08:47 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

feyenoord praat wel, wijnaldum zegt niks terug
hehehehehe
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 09:35   quote  deeplink  
moest hij ook maar niet gaan janken en het embleem kussen!
ik ben al heel lang klaar met die gassies!
de flh
 de flh - vrijdag 27 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 07:27 schreef Brian het volgende:

[..]

Dan roept men hier Wijnaldum HELD !
zonder blikken of blozen.
Maar nu nog maken ze hem bijvoorbaat af
zo gaat dat hier.

Toen ik moest gaan onderhandelen met mijn baas
Over een nieuw contract. Heb ik ook eerst eens geluisterd wat de concurrent te bieden had. En heb dat gebruikt in de gesprekken en zo een goede salaris verhoging gekregen.
Maar wel gebleven.
En bij gevraagde verhoging, interesseert het me geen fuck hoe het bedrijf er financieel voor staat.

Vond dat mijn goed recht.
Ik ben goed in mijn vak, en hoef geen dief te zijn van eigen portemonnee.
Ik betaal het bedrijf terug naar werken en laat zien ik het elke dag waard ben.

Zou niet in zien waarom een Jongen als Wijnaldum dit niet zou mogen doen.
Als hij naar een andere club gaat ben je hem kwijt en verdiend hij ook meer.

Dus heeft niets met wel of geen club gevoel te maken.
Hij ontwikkeld zich goed en heeft 14x gescoord in een drama seizoen
Met enkele assists. En begint meer en meer bepalend te worden.

Maar al met al, ga ik er nog niet van uit dat hij meteen weg is.
Laat staan ik nu al ga schoppen en zeiken terwijl niets zeker is.
En zo wel, tja is dat erg jammer maar gezien de situatie wel begrijpelijk.
Moet ie wel zorgen dat Feyenoord er 5a6 miljoen aan overhoud.

Nee als hij Over een jaar transfervrij de Kuip uit gaat !
Als de Guzman. Dan moet je hem pas overspoelen met ziektes
Nu lijkt me dit alles wat voorbarig.
Idd!! Ik wou dat alle spelers waren zoals Wijnaldum. Gewoon ff dreigen om Feyenoord te naaien zodat je veel en veel meer geld krijgt.. De directie krijgt ook nog niet genoeg dus die moeten dat ook maar doen.. en de koffiejuffrouw natuurlijk. Gewoon ff allemaal lekker keihard het onderhandelingsspel spelen.. er goed voor zorgen dat ze 't onderste uit de kan halen, want ze zijn goed in wat ze doen.. Boeie wat de financiële positie van Feyenoord is..

Dat is pas clubliefde.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 mei 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 09:33 schreef Milo het volgende:

[..]

Dikke lul voor je! ik heb ook mensen in dienst waarbij een aantal ook wel eens wat roepen!
Het verschil is dat je 1 keer per jaar verplicht bent om een beoordelingsgesprek te houden.
salarisverhoging of niet?
maar als je slecht presteerd mag je het niet in houden op je salaris en het naar beneden gooien!
Wijnaldum is ook debet aan dit slechte jaar!
Nou, zo slecht was hij nou ook weer niet hoor. Volgens mij ligt het aan wat andere factoren. En je moet niet vergeten dat het nog knaapjes zijn hé, die ook nog eens onder een megadruk (van het Legioen) voetballen! Mag hij dan ook een paar wedstrijdjes minder zijn? 't Is maar een mens hoor. We moeten wel reëel blijven!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 mei 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:42 schreef de flh het volgende:

[..]

Idd!! Ik wou dat alle spelers waren zoals Wijnaldum. Gewoon ff dreigen om Feyenoord te naaien zodat je veel en veel meer geld krijgt.. De directie krijgt ook nog niet genoeg dus die moeten dat ook maar doen.. en de koffiejuffrouw natuurlijk. Gewoon ff allemaal lekker keihard het onderhandelingsspel spelen.. er goed voor zorgen dat ze 't onderste uit de kan halen, want ze zijn goed in wat ze doen.. Boeie wat de financiële positie van Feyenoord is..

Dat is pas clubliefde.
Wat een onzin. Ik hou ook wel van mijn baas, maar als ik een contract had voor nog maar een jaartje en ik kon overal naar toe omdat ik zo'n talent ben, dan ben ik toch gek als ik voor een schijntje blijf? Misschien wil hij wel meer, maar neemt hij met wat minder vn dit meer genoegen omdat hij zo van de club houdt (bijvoorbeeld een salarisverhoging van niet € 50.000,- maar slechts € 49500,-)
Helaas is bij mij weinig talent, dus ik moet nog net geen geld toegeven wil ik blijven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, zo slecht was hij nou ook weer niet hoor. Volgens mij ligt het aan wat andere factoren. En je moet niet vergeten dat het nog knaapjes zijn hé, die ook nog eens onder een megadruk (van het Legioen) voetballen! Mag hij dan ook een paar wedstrijdjes minder zijn? 't Is maar een mens hoor. We moeten wel reëel blijven!
knaapjes met een grote bek ja!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum in gesprek met FEYENOORD









0.0096840