BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zaakwaarnemer Janssen geeft gesprek toe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 18 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Aghhh wat lief...
ach gossie...
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Wil je even knuffelen???
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 mei 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:
Wil je even knuffelen???
Dacht dat je het lieve gedoe zat was? :P
dennis s
 dennis s - woensdag 18 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
laat jansen maar komen is een echte winnaar en leider met een geweldige paas en vergeet zijn meesterlijke vrijetrappen niet
hij is zeker instaat om ajax nog beter telaten voeteballen
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dacht dat je het lieve gedoe zat was? :P
tsjaa. wat moet je anders
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 19:02 schreef verbrande harry het volgende:
goede speler maar...past hij wel qua karakter bij ajax.

wat jullie?
Heerlijk om zo'n voetballer te mogen begroeten, hebben we eindelijk iemand die ook vrije trappen erin kan knallen!!
Deze jongen hoort een beetje bbij het amsterdamse karakter. Ik mag dat wel, daarbij is hij ook een goede verliezer en een heerlijke bluffer.

Theo Welkom bij dit machtig mooie Ajax.
Pietje
 Pietje - donderdag 19 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
De Boer gaat uit van akkoord met Janssen.

Trainer Frank de Boer verwacht de komende week geen hindernissen omtrent de onderhandelingen met Theo Janssen en zijn huidige werkgever FC Twente. De 41-jarige oefenmeester rekent erop dat er spoedig geproost kan worden op een beklonken overgang.
"Ik ga er vanuit dat het goed komt en dat Theo bij Ajax komt voetballen. Zelf wil hij ook heel graag", aldus De Boer tegenover AD Sportwereld. Voor Janssen ligt in Amsterdam een tweejarig contract klaar.

Vanwege een gelimiteerde transfersom in zijn contract kan Janssen FC Twente voor 3,2 miljoen euro verlaten. De Boer kan haast niet wachten op de samenwerking met de 29-jarige middenvelder. "Een winnaar met een fantastisch linkerbeen", zo omschrijft hij Janssen.

Bron: http://www.ajaxclub.nl
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 19 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
theo wil weg bij twente om: hij tussen 1 en 1,5 miljoen euro aan kevin moeiliker moet betalen en twente dit niet wil betalen en hij dit zelf niet kan betalen
en ajax gaat dat plus 7 ton loon het zelfde als bij twente te betalen.
dus komt de prijs van theo op 5 miljoen plus loon en dat voor een 2 jarig contract is vrij veel

maar theo het is je gegund
Ride
 Ride - donderdag 19 mei 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 15:00 schreef vakkie----p het volgende:
theo wil weg bij twente om: hij tussen 1 en 1,5 miljoen euro aan kevin moeiliker moet betalen en twente dit niet wil betalen en hij dit zelf niet kan betalen
dus komt de prijs van theo op 5 miljoen plus loon en dat voor een 2 jarig contract is vrij veel

Weet je dit zeker? Of is dit ingefluisterd door de harde kernopperman die bij de onderhandelingstafel zou zitten...

Enigszins klinkt dit plausibel maar ook als een broodje aap.
Kan me niet voorstellen dat Ajax daar op in zou gaan.

We wachten af...
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Vakkie--P is zoiezo niet serieus te nemen, is dezelfde man die Ajacieden bedreigt met een hamer en zei dat Ajax geen kans maakte. Allebei zijn dingetjes is hij dus niet nagekomen
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 19 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
nee dit weet ik zeker en dit is dus ook de reden dat die de overstap maakt twente wil/kan dit niet betalen en ajax wil dit blijkbaar wel
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 16:44 schreef vakkie----p het volgende:
nee dit weet ik zeker en dit is dus ook de reden dat die de overstap maakt twente wil/kan dit niet betalen en ajax wil dit blijkbaar wel
En dit weet je zeker, omdat ??
joduh
 joduh - donderdag 19 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
das heel fijn dan vakkie----p en pleur nu maar weer op naar je eigen forum duitser.....
PETER111
 PETER111 - donderdag 19 mei 2011 - 16:51   quote  deeplink  
vakkie----p is een beetje gefrustreerd, en dat snap ik wel. Eerst verlies je kansloos in de Arena en is het kampioenschap voor je neus weggekaapt en dan blijkt ook nog dat je smaakmaker de stap omhoog wil en kan maken bij de grootste concurrent en tevens beste club van Nederland. Maarja... gelukkig heb je de beker nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door PETER111 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 16:51 schreef PETER111 het volgende:
vakkie----p is een beetje gefrustreerd, en dat snap ik wel. Eerst verlies je kansloos in de Arena en is het kampioenschap voor je neus weggekaapt en dan blijkt ook nog dat je smaakmaker de stap omhoog wil en kan maken bij de grootste concurrent en tevens beste club van Nederland. Maarja... gelukkig heb je de beker nog.
En de JC Schaal :P
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 16:55 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En de JC Schaal :P
Psv, heeft ook een prijs he?

De beste grasmat, van het seizoen 2010/2011
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 16:58 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Psv, heeft ook een prijs he?

De beste grasmat, van het seizoen 2010/2011
Whaha, ik dacht dat Feyenoord de beste had?
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137822
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Dat is wel subjectief he..
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 17:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat is wel subjectief he..
Hahaha, ja dat wel maar tog....was dat hun doelstelling voor het seizoen denk je? :p
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 17:02 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha, ja dat wel maar tog....was dat hun doelstelling voor het seizoen denk je? :p
Haha, en de beste doeltjes misschien?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:

Dit is echt grote boelshit (bullshit) Dit is Amerika niet, zelfs als je iemand zo naar de klote helpt is het max 2ton in Nederland. Hoe kom je nou aan dit soort onzin man
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 19 mei 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Reken er maar wel op dat die schadevergoeding er hoog ligt! En dat is wel 1 van de redenen dat ie weg wil ja bij Twente. Alleen gaat Ajax die natuurlijk niet betalen.
nora
 nora - donderdag 19 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is, ik snap er helemaal niks meer van, en dat gebeurt me wat spelers betreft bij Ajax echt niet vaak, maar Janssen is gewoon een heel groot risico man, je kan hem alleen als basisspeler halen, dat lijkt me duidelijk. Maar stel dat hij niet 100% fit is, of dat hij niet in de groep ligt, iedereen heeft kunnen zien wat er met Mounir is gebeurd, en ik wil dat niet nog een keer bij onze club.

Hoe is de relatie tussen de Boer en Janssen?? Ze kennen elkaar van het NL elftal, maar wat moet zijn rol worden?? Moet hij de grote leider worden voor de komende 2 jaar?? maar loopt hij dan niet Vertonghen in de weg???

Remco uiteraard is het een risico het is eindelijk is geen ja knikker maar een persoonlijkheid heel veel mensen haten hem om zijn streken en zijn karakter maar ik denk dat we al jaren zo,n man missen bij Ajax eentje die zijn medespelers als die verzuimen verrot scheld of als de wedstrijd hard wordt dat we als kleine jongens in de hoek gezet worden Voorbeeld uit.Utrecht-Ado-Roda.Dan staat Theo op en zorgt dat jongens mannen worden ik heb jaren hier op gewacht,Let op met Theo wordt je volgend jaar slapend kampioen dit is de ontbrekende schakel bij onze club ,dit heb ik gehoord van mijn oude zigeunerfamilie.!!!!!!!!!!!!!!

pffffffffffffffffff wordt helemaal moe van mezelf....
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:

Even serieus, door wie laat jij je inlichten. Waar staat dat? heb je bewijs? Linkje ofzo....
Of wat je ook kunt doen, is gewoon jezelf even na laten kijken. En dan de uitslag van de test even posten op dit forum!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 18:47 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Even serieus, door wie laat jij je inlichten. Waar staat dat? heb je bewijs? Linkje ofzo....
Of wat je ook kunt doen, is gewoon jezelf even na laten kijken. En dan de uitslag van de test even posten op dit forum!
Gewoon Bullshit... geen aandacht aan schenken

Hahah maar ik wil wel de uitslag weten... hahahhaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Ajax we love you --
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 19 mei 2011 - 19:07   quote  deeplink  
we zullen zien
Ride
 Ride - donderdag 19 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
http://nos.nl/l/tcm:5-963601/
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Hahaha, ik vind zijn mond zo geinig, nadat hij klaar is met praten. maakt hij gelijk van zijn mond een klein rondje....wat een held.
Ik mag hem wel, goede toevoeging aan ajax!
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
drommels drommels en nog eens drommels zullen ze zeggen in enschede:)
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Dat lijkt mij wel in kannen en kruiken...
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
was nog afwachtend, maar dit is zo goed als rond.
Hopelijk wil ie geen dikke mercedes...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2434222/2011/05/19/Janssen-bijna-Ajacied-Ik-wil-Champions-League-in.dhtml

De overgang van Theo Janssen van FC Twente naar Ajax lijkt nabij. De middenvelder wil zelf graag naar de Amsterdammers en heeft inmiddels een 'goed gesprek' gehad met trainer Frank de Boer van Ajax, zo zei hij donderdag tegen de NOS.

'Ik wil kampioen worden en in de Champions League spelen', aldus Janssen. 'Ik hoop de kans te krijgen. Als ik niet naar Ajax zou willen, zou ik niet in gesprek zijn gegaan', zo verduidelijkte hij zijn wens om naar Ajax te gaan nog maar eens.

Janssen heeft knieklachten en zegde daarom vandaag bij bondscoach Bert van Marwijk af voor de oefentrip van Oranje naar Zuid-Amerika, waar op 4 juni tegen Braziliƫ wordt gevoetbald en op 8 juni tegen Uruguay. 'De operatie is uitgesteld wegens de interesse van Ajax', aldus Janssen. 'Het is nu wachten tot het financiƫle gedeelte rond is en daarna komt de keuring.'

Janssen neemt zijn knieblessure serieus en laat extra MRI-scans maken. 'Er komt weer een lang seizoen aan en ik wil graag met Oranje naar het EK', zei hij.
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=WMv8BKbRsaU&feature=related

lied over theo janssen
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Yep, dat is 99% zeker, hij gaat naar Ajax!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:33 schreef C. Eriksen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WMv8BKbRsaU&feature=related

lied over theo janssen
HAha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zaakwaarnemer Janssen geeft gesprek toe

0.0168950