BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daar is tie weer:is er nog een tussenstandje hoe het financieel gaat

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Ja deze zal ik maar weer plaatsen.Ik lees allemaal goede plannen en aankopen.Maar is er al weer openheid geweest over de centjes.
Wat is de schuld nu nog was 40 miljoen is hij al teruggebracht naar 20 miljoen.
Kortom waar kan ik iets lezen,of is er iemand met echte insite info.

effe geen slotje maar gewoon effe openheid
Royaal
 Royaal - woensdag 18 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Ik heb insite info:
het gaat niet zo goed met de centjes bij Feyenoord
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Ja goede info maar hoe slecht (heel slecht of gewoon slecht)
Royaal
 Royaal - woensdag 18 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Heel slecht of gewoon slecht zijn relatieve begrippen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de cijfers mooier waren dan wij dachten als supporters (ben nu 24j).Dus reken maar op "slecht" in de zin van KNVB slecht.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
maar de knvb is ook slecht,je leest ook niets van Craydon en die geloof ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Het is wel vreemd dat we bij de nieuwe bepaaling van de knvb niet uit categorie 1 verdwenen zijn???

Maar ik heb zojuist gehoord dat als supporters zich alleen maar met dat geld bezig zijn de club alleem maar in een negatiefe spiraal terecht komt...

Zit wat in vind ik..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
maar als je toch van 40 naar 20 miljoen gaat ben je toch een beter saneerder dan de Nederlandse staat en bank wereld.
In mijn ogen moet je dan wel een beetje trots zijn
of zit ik dan erg negatief en fout ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:06 schreef piet de paler het volgende:
maar als je toch van 40 naar 20 miljoen gaat ben je toch een beter saneerder dan de Nederlandse staat en bank wereld.
In mijn ogen moet je dan wel een beetje trots zijn
of zit ik dan erg negatief en fout ?
ja dat is positief piet...
Els
 Els - woensdag 18 mei 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:06 schreef piet de paler het volgende:
maar als je toch van 40 naar 20 miljoen gaat ben je toch een beter saneerder dan de Nederlandse staat en bank wereld.
In mijn ogen moet je dan wel een beetje trots zijn
of zit ik dan erg negatief en fout ?
Dus je staat niet meer in de fik, maar wel in brand. Volgens mij is de situatie dan nog steeds penibel.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 18 mei 2011 - 23:59   quote  deeplink  
ga er maar vanuit dat het nog steeds goed shit is.
een deel vd spelers is niet van Feyenoord (Cisse, Fernandez, ik dacht nog een), de meeste spelers die wel 'van Feyenoord' zijn zitten in pools zodat evt transferopbrengsten deels naar anderen gaan (dit zijn zeg maar onzichtbare schulden). Er zijn ook nog steeds grote 'normale' (zichtbare) schulden en volgens mij is het eigen vermogen (de bezittingen minus de 'normale' schulden) ook nog steeds negatief. Een gewoon bedrijf zou al tien keer failliet zijn.
Gelukkig is Feyenoord wel van bijna alle topsalarissen af na dit seizoen. Ik schat zo in dat El Ahmadi en Biseswar de duurste jongens zijn nu (en Vlaar ?).Van wat wij als supporters bij elkaar hebben opgehaald kunnen we onze Diego ruim een jaar betalen. Je kunt ook zeggen, daar hebben we onze vriend De Cler 8 maanden van kunnen betalen. Daar word je dus heel vrolijk van. Allemaal druppels op een gloeiende plaat dus.
Ik probeer het allemaal te volgen maar dit is ongeveer de info die er is.
Een duidelijk totaalplaatje heb ik nog nooit gezien...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 06:57   quote  deeplink  
Er zal binnenkort wel wat naar buiten komen. Dat kan ook niet anders, want men moet toch enigszins verantwoorden straks waarom er 3 spelers verkocht worden, maar er geen geld is om gelijkwaardige versterkingen terug te halen..
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 19 mei 2011 - 08:49   quote  deeplink  
@ royaal
op hoeveel staan we dan?
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 19 mei 2011 - 08:57   quote  deeplink  
ben het eens voor de verandering van wat Jan Dirk Stouten om het roer om te gooien..
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4375/radio-rijnmond-over-het-wanbeleid-bij-feyenoord.html

hij heeft het erover rond 8 minuten.

Soms kan je maar gewoon beter overnieuw beginnen ipv proberen mee te doen op je oude niveau.
de flh
 de flh - donderdag 19 mei 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 06:57 schreef Stylzz het volgende:
Er zal binnenkort wel wat naar buiten komen. Dat kan ook niet anders, want men moet toch enigszins verantwoorden straks waarom er 3 spelers verkocht worden, maar er geen geld is om gelijkwaardige versterkingen terug te halen..
Dat gaat nog een lastig verhaal worden......... .............. ..............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daar is tie weer:is er nog een tussenstandje hoe het financieel gaat









0.0068969