BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Passanen is transfer vrij!! misschien iets voor Ajax??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Zojuist heeft Passanen aangegeven dat hij weg gaat bij Werder Bremen.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/172249/oud-ajacied-pasanen-weg-bij-werder-bremen/

Als Verthongen weggaat, dan heb ik liever Passanen als vervanger, ipv Mathijsen. Daarbij voor Mathijsen zouden we ook nog eens 4m moeten betalen..
Wat denken jullie?
Benno
 Benno - donderdag 19 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Heitinga wie kent hem niet heitinga heitinga wordt weer snel een ajacied!!!
Doe mij johnnie maar!;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:25 schreef Benno het volgende:
Heitinga wie kent hem niet heitinga heitinga wordt weer snel een ajacied!!!
Doe mij johnnie maar!;)
Ik vrees alleen dat Heitinga nog niet klaar is in het buitenland. Naturlijk zou ik die graag willen zien, maar ik denk niet dat dat reeel is.
Ride
 Ride - donderdag 19 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vrees alleen dat Heitinga nog niet klaar is in het buitenland. Naturlijk zou ik die graag willen zien, maar ik denk niet dat dat reeel is.
Klopt maar met Ajax CL spelen of met Everton niks.....

Ik zou het wel weten..

tenzij je een echte geldwolf bent maar dan kan je ook naar Rusland of Dubai ofzo...
JOOD
 JOOD - donderdag 19 mei 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:32 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten..

tenzij je een echte geldwolf bent maar dan kan je ook naar Rusland of Dubai ofzo...
Zou zo maar kunnen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:32 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten..

Tja... Ik zou het wel weten, Ik zou voor het geld gaan ;-) whahaha
Maar is hij transfer vrij? en wat verdiend hij daar in Engeland. Wat zou hij wel niet moeten kosten. Die kan je niet zomaar ophalen voor een paar stuivers vrees ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja... Ik zou het wel weten, Ik zou voor het geld gaan ;-) whahaha
Maar is hij transfer vrij? en wat verdiend hij daar in Engeland. Wat zou hij wel niet moeten kosten. Die kan je niet zomaar ophalen voor een paar stuivers vrees ik.
Nee, want aan stuivers hebben ze niks :P
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nee, want aan stuivers hebben ze niks :P
Hahaha, tja misschien zijn er nog wat mensen met overgewicht en kunnen die wat pondjes missen, wellicht gaat het daarmee lukken?? ;-)
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Jurgen Collin en Kennedy terughalen.
Kom op, dit soort namen doen me terugdenken aan het wanbeleid!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:57 schreef Robinho het volgende:
Het gaat erom dat je iemand terughaald die iets extra's kan brengen en ervaring heeft.
Passanen is snel, kopsterk, is een geweldige speler met veel ervaring en een Ajaxverleden of heb jij liever Mathijssen? Dat vind ik niet echt een geweldige speler.
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Ik vind hem minder geweldig. Mathijssen is iets beter, maar mag van mij ook in Hamburg blijven. eigenlijk hoef ik helemaal geen nieuwe spelers. Het is leuker om met eigen jeugd en jonge aankopen te blijven voetballen. In de Championsleague hebben we voorlopig toch niets te zoeken en met eigen jeugd konden we dit jaar ook de titel winnen. Die gasten worden alleen maar beter.
Stanley
 Stanley - donderdag 19 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Het moet in ieder geval een centrale verdediger zijn die ook mee durft op te komen zoals Vertonghen dit perfect heeft laten zien.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 19 mei 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:03 schreef Stanley het volgende:
Het moet in ieder geval een centrale verdediger zijn die ook mee durft op te komen zoals Vertonghen dit perfect heeft laten zien.
Precies, en dan heb je dus niets aan Passanen.
Sander111
 Sander111 - donderdag 19 mei 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat er zeker wel nieuwe spelers bij moeten. Zeker als er een aantal weg gaan. Een goede vleugelverdediger is ook geen overbodige luxe. Ajax is dan nu wel net aan kampioen geworden, maar met heel weinig punten en met het geluk dat PSV en Twente veel punten hebben laten liggen! Passanen en Mathijsen hoeven ze van mij alleen liever niet te halen...
Stanley
 Stanley - donderdag 19 mei 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Heeft iemand wel eens op Ka(h) van Roda gelet. Ik niet maar is volgens mij een inmidels gelouterde centrale verdediger, kopsterk en best wel ok wat betreft opkomen???
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Pasanen was een prima verdediger in zijn Ajax tijd, die mag je echt niet vergelijken met een Collin! Dat is echt respectloos! Heb verder geen idee hoe hij de laatste jaren gepresteerd heeft, dus of het evt een goede vervanger voor Vertonghen is weet ik niet..
Sander111
 Sander111 - donderdag 19 mei 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat er zeker wel nieuwe spelers bij moeten. Zeker als er een aantal weg gaan. Een goede vleugelverdediger is ook geen overbodige luxe. Ajax is dan nu wel net aan kampioen geworden, maar met heel weinig punten en met het geluk dat PSV en Twente veel punten hebben laten liggen! Passanen en Mathijsen hoeven ze van mij alleen liever niet te halen...
nora
 nora - donderdag 19 mei 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Cranvist van Groningen is de ideale opvolger van Jantje.Sterk in de lucht een leider en opkomend al heel vaak bewezen gevaarlijk en scoort ook nog,in iedergeval veel opbouwender als Mathijsssen.
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:09 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Precies, en dan heb je dus niets aan Passanen.
Mathijsen staat nou ook niet echt bekend om zijn voetballende kwaliteiten...
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Chivu voor Vertonghen misschien. Alleen toppers graag en anders gewoon laten zitten.
Backs leid je zelf op zegt Johan.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 19 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:13 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Mathijsen staat nou ook niet echt bekend om zijn voetballende kwaliteiten...
Klopt, ik zeg dan ook nergens dat Mathijssen wel DE opvolger van Jantje is. Allen Chivu en/of Heitinga zouden eventueel in aanmerking komen in mijn ogen.
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
vd wiel heeft belooft te blijven, bij een blessure of schorsing kan Anita daar prima uit te voeten en op links zit het ook wel goed met Blind en Boilesen, dus backs zijn echt niet meer nodig
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Passanen is landzaam en kan inderdadd niet inschuiven. Beperkte voetballer. Goed voor NAC ofzo.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 19 mei 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:12 schreef Stanley het volgende:
Heeft iemand wel eens op Ka(h) van Roda gelet. Ik niet maar is volgens mij een inmidels gelouterde centrale verdediger, kopsterk en best wel ok wat betreft opkomen???
Hij heeft alleen een minpunt, voetballen kan hij niet.
Sander111
 Sander111 - donderdag 19 mei 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Kah is een losgeslagen gek die wel eens een goede dag heeft
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:03 schreef Robinho het volgende:
Ik vind hem minder geweldig. Mathijssen is iets beter, maar mag van mij ook in Hamburg blijven. eigenlijk hoef ik helemaal geen nieuwe spelers. Het is leuker om met eigen jeugd en jonge aankopen te blijven voetballen. In de Championsleague hebben we voorlopig toch niets te zoeken en met eigen jeugd konden we dit jaar ook de titel winnen. Die gasten worden alleen maar beter.
Ik weet alleen niet wie echt een goede centrale verdediger is in de jeugd en daarbij dan is het achterin wel heel erg jong hoor. Je moet iemand hebben die de organisatie goed neerzet achterin en ervaring heeft. Ik zou altijd kiezen voor minimaal 1 echte ervaren verdediger en de rest mag jong en talentvol zijn. Nu is Verthongen de ervaren verdediger, ook al is hij ook nog jong, straks moet Alderweireld dat stokje overnemen, maar daar is hij nog niet klaar voor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:13 schreef nora het volgende:
Cranvist van Groningen is de ideale opvolger van Jantje.Sterk in de lucht een leider en opkomend al heel vaak bewezen gevaarlijk en scoort ook nog,in iedergeval veel opbouwender als Mathijsssen.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens, dat vind ik wel een goede voetballer die echt wel toe is aan een hoger niveau. Die zie ik liever komen dan Mathijssen.
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Ik hoop trouwens zo erg dat Vertonghen blijft en deze hele discussie onnodig is. Wat een held is Jan! durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat we weer kampioen worden als hij blijft. JAN = WERELDTOP!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:17 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Hij heeft alleen een minpunt, voetballen kan hij niet.
Whahaha, hij kan ook mooie eigen doelpunten maken
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:19 schreef Boilesen het volgende:
Ik hoop trouwens zo erg dat Vertonghen blijft en deze hele discussie onnodig is. Wat een held is Jan! durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat we weer kampioen worden als hij blijft. JAN = WERELDTOP!!!
ja dat hoop ik ook, nog 1 jaar en dan mag hij weg voor 18m
Stanley
 Stanley - donderdag 19 mei 2011 - 14:22   quote  deeplink  
We zien het wel. Met Frank de Boer hebben we iemand die heeft bewezen een erg goede kijk op voetbal te hebben, hij zal vast de juiste vervanger weten te vinden. Of misschien zelfs wel Jan weten over te halen nog een jaar te blijven...

Ben echter veel nieuwsgieriger naar de vorderingen voor een spits, want lees weer allerlei tegenstrijdige verhalen.

Lichtpuntje is wel het aanstaande vertrek van Elhamdadoei
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:16 schreef Robinho het volgende:
Passanen is landzaam en kan inderdadd niet inschuiven. Beperkte voetballer. Goed voor NAC ofzo.
Nogmaals: ik weet niet zo goed hoe hij het laatste jaar heeft gepresteerd, maar hieruit leidt ik toch wel af dat jij Pasanen nooit heb zien spelen bij Ajax. Was gewoon een prima verdediger voor Ajax hoor! Goed voor NAC ofzo? Schandalig respectloos vind ik deze uitspraak!
sebas79
 sebas79 - donderdag 19 mei 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Idd , kanloos dit soort spelers
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:16 schreef Robinho het volgende:
Passanen was echt heel goed, jammer dat hij zo vroeg wegging, anders zou hij ook niet bij Werder Bremen spelen nu.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:22 schreef Stanley het volgende:
We zien het wel. Met Frank de Boer hebben we iemand die heeft bewezen een erg goede kijk op voetbal te hebben, hij zal vast de juiste vervanger weten te vinden. Of misschien zelfs wel Jan weten over te halen nog een jaar te blijven...

Ben echter veel nieuwsgieriger naar de vorderingen voor een spits, want lees weer allerlei tegenstrijdige verhalen.

Lichtpuntje is wel het aanstaande vertrek van Elhamdadoei
Tja, maar ik hoop niet dat hij naar PSV gaat. Ik vind het een eikel, maar voetballen kan hij wel en PSV lacht zich rot om zo'n spits te kopen voor bijna niets. Als hij gaat, dan naar het buitenland
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:32 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Idd , kanloos dit soort spelers
Kennedy en Collin, ja die zijn kansloos, maar hebben jullie Passanen wel eens gezien?
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kennedy en Collin, ja die zijn kansloos, maar hebben jullie Passanen wel eens gezien?
Of ze hebben een slecht geheugen, of ze hebben die jongen nooit zien voetballen.
Nee het was geen wereldvoetballer, maar hij ontsteeg wel het niveau van de eredivisie en heeft jarenlang bij Werder Bremen in de basis gestaan. vergelijkingen met Collin en NAC getuigen van grote onwetendheid.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 19 mei 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:44 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Of ze hebben een slecht geheugen, of ze hebben die jongen nooit zien voetballen.
Nee het was geen wereldvoetballer, maar hij ontsteeg wel het niveau van de eredivisie en heeft jarenlang bij Werder Bremen in de basis gestaan. vergelijkingen met Collin en NAC getuigen van grote onwetendheid.
Mocht Vertonghen vertrekken hebben we echter een verdediger nodig die kan inschuiven op de juiste momenten. Dat kan Passanen nu net iets minder. Is een prima mandekker overigens. Maar we hebben toch een verdediger nodig met opbouwende kwaliteiten.
sebas79
 sebas79 - donderdag 19 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ,die heb ik wel eens gezien ja . Verdediger voor groningen of nac idd , lekker hard werken verder niks
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Pasanen, gewoon niet aan beginnen!!!
Ik denk ook niet dat ajax, in hem de opvolger van vertonghen ziet!
De opvolger zal vast wel gescout worden, of uit de jeugd gehaald.
Maar gelukkig is onze jan er nog, dus vrees niet!!! :D
Ztjes
 Ztjes - donderdag 19 mei 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Beste opvolger voor Jan in de eredivisie is volgens mij Granqvist
Boilesen
 Boilesen - donderdag 19 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 14:48 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Mocht Vertonghen vertrekken hebben we echter een verdediger nodig die kan inschuiven op de juiste momenten. Dat kan Passanen nu net iets minder. Is een prima mandekker overigens. Maar we hebben toch een verdediger nodig met opbouwende kwaliteiten.
Dat ben ik wel met je eens. Ik reageerde alleen omdat ik het belachelijk vind hoe sommige 'supporters' hier praten over oud Ajacieden die hier gewoon erg goed gepresteerd hebben. Nu deze spelers weg zijn en we hebben ze even niet nodig zijn ze ineens 'kansloos' of 'iets voor NAC'. Dit terwijl een jongen als Pasanen gewoon jarenlang in de basis staat in de Bundesliga en in die jaren ook champions league heeft gespeeld. Je mag best vinden dat hij nu niets voor Ajax is, maar doen alsof het een waardeloze voetballer is getuigd van zo'n arrogantie en respectloosheid tegenover exAjacieden. Het zijn dit soort supporters die het voor spelers als Seedorf onaantrekkelijk maakt om terug te keren.
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 15:00 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Ik reageerde alleen omdat ik het belachelijk vind hoe sommige 'supporters' hier praten over oud Ajacieden die hier gewoon erg goed gepresteerd hebben. Nu deze spelers weg zijn en we hebben ze even niet nodig zijn ze ineens 'kansloos' of 'iets voor NAC'. Dit terwijl een jongen als Pasanen gewoon jarenlang in de basis staat in de Bundesliga en in die jaren ook champions league heeft gespeeld. Je mag best vinden dat hij nu niets voor Ajax is, maar doen alsof het een waardeloze voetballer is getuigd van zo'n arrogantie en respectloosheid tegenover exAjacieden. Het zijn dit soort supporters die het voor spelers als Seedorf onaantrekkelijk maakt om terug te keren.
Eens. Maar ik denk dat ajax meer aan een Granqvist heeft dan aan een Pasanen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 19 mei 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volledig mee eens.
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Nee denk niet hij nu nog goed genoeg is voor Ajax..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Er is geen respect voor dit soort jongens die echte ervaring hebben in grote competities en bij Ajax geweldig hebben gepresteerd. Straks gaan ze nog zeggen dat Suarez ook maar brandhout is en dat die speler misschien leuk is voor Willem II...
Prima dat ze hem geen juiste vervanger vinden voor Verthongen, maar hij is en blijft een geweldige verdediger in mijn ogen.
freakie
 freakie - donderdag 19 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Ik weet ook niet of je t moet doen.. maar passanen zou je voor t nodige ervaring net als ooijer wel kunnen gebruiken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 15:02 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Eens. Maar ik denk dat ajax meer aan een Granqvist heeft dan aan een Pasanen.
Ik denk dat ik me hier wel in kan vinden, maar ik weet niet of granqvist echt verdedigend kopsterk is? Weet iemand dat?
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 19 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 16:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me hier wel in kan vinden, maar ik weet niet of granqvist echt verdedigend kopsterk is? Weet iemand dat?
Ja, hij is verdedigend opzich wel sterk.
Maar ook hij maakt zijn fouten, beetje nochalant gedrag!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 16:42 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ja, hij is verdedigend opzich wel sterk.
Maar ook hij maakt zijn fouten, beetje nochalant gedrag!
Ik geloof dat elke verdediger dat probleem heeft tegenwoordig..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Passanen is transfer vrij!! misschien iets voor Ajax??

0.0080637