|
|
murphy
|
|
|
beter als mathijssen en passanen ;) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Geef mij maar Mathijsen...iemand met echte ervaring zoals WK finale.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Jonge laat je eens nakijken! granqvist is echt niet beter dan mathijsen hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Idd , veel liever Mathijsen |
|
|
|
|
murphy
|
|
|
alleen omdat zij gast 1 finale meteen dikke ervaring ga weg met mathijssen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Precies.
Jan Vertonghen 1 miljoen extra per jaar bieden voor een 5 jarig contract. Als we dan de komende 2 jaar kampioen worden en ver komen in de CL dan is zijn marktwaarde sowieso hoger. En verdien je het terug.
El Capitano... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Geef mij toch maar Granqvist. Heeft inderdaad minder ervaring. Heeft een betere voortzetting, betere kopper en scoort regelmatig (lijkt veel meer op Vertonghen). Daarnaast goedkoper en is een stuk jonger. |
|
|
|
|
murphy
|
|
|
|
|
|
murphy
|
|
|
dus je verdient er mischien tog weer wat aan hij is 2 jaar ouder als vertonghen ;) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Weten jullie wel hoeveel je neer moet leggen voor Mathijssen.. 4m!! hij is 31 jaar!! en echt niet zo bijzonder, ja hij spreekt Nederlands, dat is wel belangrijk, maar verder vind ik het veel te veel geld voor zo'n jongen. Dan heb ik nog liever Vlaar ofzo, daar zit nog potentie in. (hahaha leuk voor Feyenoord, om Vlaar even weg te halen) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 14:36 schreef Ride het volgende:Precies. Jan Vertonghen 1 miljoen extra per jaar bieden voor een 5 jarig contract. Als we dan de komende 2 jaar kampioen worden en ver komen in de CL dan is zijn marktwaarde sowieso hoger. En verdien je het terug. El Capitano... +1, lijkt me een goed plan |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 14:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Weten jullie wel hoeveel je neer moet leggen voor Mathijssen.. 4m!! hij is 31 jaar!! en echt niet zo bijzonder, ja hij spreekt Nederlands, dat is wel belangrijk, maar verder vind ik het veel te veel geld voor zo'n jongen. Dan heb ik nog liever Vlaar ofzo, daar zit nog potentie in. (hahaha leuk voor Feyenoord, om Vlaar even weg te halen) Hahahahaha Vlaar , doe ff normaal .Mathijsen speelt al jaren in een top competitie ,niks mis mee |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Haha hier ben ik weer dan!
Swso matthijsen niet halen, niet dat hij slecht is. Maar een beetje te wisselvallig. En ongeschikt voor de toekomst. Granqvist is jong, maar toch kan hij voor meerwaarde gaan zorgen in de ajaxselectie. Vergeleken met de anderen, is hij ook al bijna een routinier :p Hij is een baas op het veld, een kopsterke beer achterin kan ajax goed gebruiken. En heeft het inzich om het hele veld over te lopen! :D
Conclusie: Haal granqvist i.p.v mattijssen, dat is voor de toekomst beter. En in financieel opzicht een goede zet! |
|
|
|
|
murphy
|
|
|
sebas waarom zou je geld weggooie voor mathijsen daar verdien je niks aan, en anders zou k sebastian coates goeie talent uit urugay halen |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
Allemaal leuk, denk eens aan Chivu. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: jahoor beter dan matthijsen :) |
|
|
|
|
murphy
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Persoonlijk vind ik mattijssen nu beter. Maar hij is ook wel wat ouder dan Granqvist he? Ik denk dan ook wel dat Granqvist beter kan worden dan Mattijssen. Btw, Ajax gaat niet voor Granqvist en heb ook nog niks over chivu gehoord! En voor mattijssen is nog geen concrete interesse geweest. F. de Boer vond hem alleen een interessante optie. Maar we zullen zien, jantje is er gelukkig nog! |
|
|
|
|
murphy
|
|
|
niet die oude verdedigers, we hebben ooijer al toch, deze 2 moet ajax zien, vujadin savic, (servie) sebastiaan coates,(uruguay) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 15:26 schreef murphy het volgende:niet die oude verdedigers, we hebben ooijer al toch, deze 2 moet ajax zien, vujadin savic, (servie) sebastiaan coates,(uruguay) Ja, en ik denk ook sowiezo dat ajax. Niet weer voor een wielaert geval zal gaan! Ik denk dat we toch uitkomen op het scouten van een goede verdediger, of uit de jeugd laten doorstromen! |
|
|
|
|
murphy
|
|
|
ja precies zoals rico van rhijnen, mischien komt ie wel voor aan raking voor een uitleenbeurt, zoals excelsior, vvv, naja iedergeval eredivisie club zou hem wel goed doen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik denk gewoon dat, er net als alderweireld, vertonghen, heitinga, vermaelen. Een aantal spelers van jong ajax, zich aan het klaarstomen zijn voor ajax1. Met oleguer en ooijer, heeft f. de boer tijdelijk nog wel wat achter de hand. |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 14:36 schreef Ride het volgende:Precies. Jan Vertonghen 1 miljoen extra per jaar bieden voor een 5 jarig contract. Als we dan de komende 2 jaar kampioen worden en ver komen in de CL dan is zijn marktwaarde sowieso hoger. En verdien je het terug. El Capitano... Zo moet het... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Ok gast!! Jij moet je serieus na laten kijken!! Je zegt geen nee tegen chivu!( hij misschien wel tegen ajax);) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Gast....iedereen weet toch dat Boilesen de vaste centrale verdediger gaat worden van Ajax ? Kom op zeg. Om nu een Zweed te gaan halen die de komende 5 jaar daar gaat spelen is weggegooid geld. Op Mathijsen verdien je niks meer, maar die kan nog mooi even het gat van vertonghen opvullen totdat Boilesen het over kan overnemen. Zoals met Vermaelen en vertonghen destijds. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vertonghen is de beste optie.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 16:14 schreef Rogier het volgende:[..] Gast....iedereen weet toch dat Boilesen de vaste centrale verdediger gaat worden van Ajax ? Kom op zeg. Om nu een Zweed te gaan halen die de komende 5 jaar daar gaat spelen is weggegooid geld. Op Mathijsen verdien je niks meer, maar die kan nog mooi even het gat van vertonghen opvullen totdat Boilesen het over kan overnemen. Zoals met Vermaelen en vertonghen destijds. Gast kom op zeg. Boilesen is gehaald als linksback en daar zal hij ook spelen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 16:19 schreef remco k het volgende:[..] Gast kom op zeg. Boilesen is gehaald als linksback en daar zal hij ook spelen.. Haha idd.. Misschien te veel FIFA gespeeld.. Want daar staatie aangegeven als CV :P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Precies...
minimaal 1 jaar nog proberen te behouden..
Doe het goed in de CL en je marktwaarde + salariseis is stukken hoger. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 16:14 schreef Rogier het volgende:[..] Gast....iedereen weet toch dat Boilesen de vaste centrale verdediger gaat worden van Ajax ? Kom op zeg. Om nu een Zweed te gaan halen die de komende 5 jaar daar gaat spelen is weggegooid geld. Op Mathijsen verdien je niks meer, maar die kan nog mooi even het gat van vertonghen opvullen totdat Boilesen het over kan overnemen. Zoals met Vermaelen en vertonghen destijds. Hahaha, wat een Soepkip! Boilesen is inderdaad een rasechte linksback.... |
|
|
|
|
ruudsje
|
|
|
heel goed halen die gast, prima leeftijd, spreekt ws ook al nederlands en is 1.92m die missen we achterin. een sterke kopper en aanvallend ook gevaarlijk. en nu kopen is over 3 jaar verkopen met beetje winst |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: eeeh... Boilieboilie is een centrale verdediger in opleiding. Heeft Frank zelf gezegt... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 16:28 schreef Ride het volgende:[..] eeeh... Boilieboilie is een centrale verdediger in opleiding. Heeft Frank zelf gezegt... Maar volgens de statistieken van Remco heeft hij vrijwel altijd linksback gestaan? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 16:26 schreef ruudsje het volgende:heel goed halen die gast, prima leeftijd, spreekt ws ook al nederlands en is 1.92m die missen we achterin. een sterke kopper en aanvallend ook gevaarlijk. en nu kopen is over 3 jaar verkopen met beetje winst kijk ik snap je statement over Granqvist. Maar ajax wilt een ''wielaert geval'' voorkomen. Wielaert was bij twente een topverdiger, die een super seizoen draaide. Ineens wou ajax hem, en kocht hem. en vervolgens was het een flop. Ik hoop niet dat, als ajax Granqvist haalt het net zo word. Daarom, is het best om de jeugd door te laten stromen. Dam ken je de speler. |
|
|
|
|
sting
|
|
|
Zolang er geen verdediger vertrekt hoeft er in mijn ogen geen andere bijkomen! Met Ooijer en wat jeugd op de bank heb je prima vervanging!
Voor de linksback zou ik ook niemand halen. Blind en Boilesen doen het prima, en die kunnen komend seizoen alleen maar groeien. Als je daar vervanging voor haalt, sta je alleen maar hun ontwikkeling in de weg! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Granqvist absoluut ongeschikt!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar waarom dan?
Ik weet nl niet wat ik van hem moet vinden.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij is traag en heeft een techniek van een sprinkhaan...:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Een centrale verdediger hoeft toch geen goede techniek te hebben? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Weet iemand eigenlijk wat Douglas van Twente moet kosten? Dit lijkt me enige perfecte vervanger. Zo wat moeten kosten, maar minder dan Vertongen toch? |
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
Ik zal ook liever granqvist halen dan Mathijsen en wel om de volgende redenen 1: Mathijsen scoort altijd gemiddeld een 6 per wedstrijd maar nooit echt hoger, dat doet Granqvist wel, 2 granqvist heeft in mijn optiek meer techniek dan Mathijsen en 3 ik vind granqvist een grotere winaars mentaliteit hebben dan Mathijsen. Ik heb Mathijsen te vaak op snelheid en agresie geklopt zien worden en 4 Granqvist is jonger en goedkoper. Dus voor mij is het wel duidelijk |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik vind dat een centrale verdediger zeker technisch aangelegd moet zijn Hasjkoph. Je kan zo sneller het spel verplaatsen naar de voorste en dat wil ik zien.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 19:09 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind dat een centrale verdediger zeker technisch aangelegd moet zijn Hasjkoph. Je kan zo sneller het spel verplaatsen naar de voorste en dat wil ik zien.. Ah zo.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik een aso???hahahhahaha.. |
|
|
|