|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:45 schreef Humankillz het volgende:haha jullie zijn der gelijk verslaafd aan:P If i go crazy then will you stil call me superman Ok doe deze maar dan gezien APIK niet meer reageert :P |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: net toetsweek gehad ofzo? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee voor morgen iig.. Over 3 weken heb ik toetsweek.. Daarna nog 2 fucking weken school, waar je 'leuke' activiteiten doet.. :( |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Kryptonite - Three doors down |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
You got to be somebody to mean, i wanne be bob dylan...... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:47 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nee voor morgen iig.. Over 3 weken heb ik toetsweek.. Daarna nog 2 fucking weken school, waar je 'leuke' activiteiten doet.. :( Same here.... Ach die leuke acvtiviteiten zijn bij mij in ieder geval lekker vrij zijn. Enkel voor boekjes inleveren en rapportje ophalen maar dan ben ik al in Rimini! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en deze speciaal voor jou altijd prijs!!!!
and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:50 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Same here.... Ach die leuke acvtiviteiten zijn bij mij in ieder geval lekker vrij zijn. Enkel voor boekjes inleveren en rapportje ophalen maar dan ben ik al in Rimini! Hoe oud ben je dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:50 schreef joduh het volgende:en deze speciaal voor jou altijd prijs!!!! and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...... Joduh - Dronken |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Almost 17, dus 16 :-) Jij volgensmij ook? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jep.. Had dat niet verwacht? Dus je zit in de 5de.. HAVO/Atheneum/Gymnasium?? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Nee nee, 4e. Atheneum. Jij? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:50 schreef joduh het volgende:en deze speciaal voor jou altijd prijs!!!! and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...... oprotten hier jij!!
We willen alleen echte ajacieden in deze quizzzzzzz
lamlul! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: 4 Gymnasium.. Dus je bent blijven zitten? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: mwaah groep 1 anderhalf jaar over gedaan ofzo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoe de fack kun je in groep 1 blijven zitten? Ik ken ook iemand die dat heeft gedaan.. Maar hoe kan dat ooit? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hoe de fack kun je in groep 1 blijven zitten? Ik ken ook iemand die dat heeft gedaan.. Maar hoe kan dat ooit? Ik kon niet met blokken spelen man...
Nee ik weet niet, dan heb je nog niet het niveau van de kinderen die een half jaar, driekwart jaar ouder zijn ofzo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:57 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Ik kon niet met blokken spelen man... Nee ik weet niet, dan heb je nog niet het niveau van de kinderen die een half jaar, driekwart jaar ouder zijn ofzo. Of je was vroege of late leerling? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mr. Jones - Counting Crows..
Next:
I think about you baby and I dream about you all the time..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was wel een héééle moeilijke he?
Ik deed dit ff, want heb nooit zin om zelf iets te bedenken.. ;) Nu mag jij! ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:50 schreef joduh het volgende:en deze speciaal voor jou altijd prijs!!!! and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb hem al beantwoord.. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 17:47 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nee voor morgen iig.. Over 3 weken heb ik toetsweek.. Daarna nog 2 fucking weken school, waar je 'leuke' activiteiten doet.. :( aha, dat heb ik ook:d |
|
|
|